Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

@syboena: sterkte met jullie verlies... gepland of niet, het lijkt me een heel verdrietig gebeuren.

@chamaro: gefeliciteerd!

wat gek he, zo bij elkaar in één berichtje.
    Ik ga nog net op de valreep toch een 3D/4D echo laten maken. Ik ben dan 30 weken op weg, en dan kan het nog nét volgens het echocentrum. Daarna wordt het kindje te groot. Als er nog eerder een plekje vrijkomt, bellen ze me.
    Vond het niet zo nodig (beelden van Deane zijn supervaag, hij bewoog veel en hield zijn hand steeds voor zijn gezicht) maar ja, als jongste weet ik dat het niet leuk is als er van je oudere broers/zussen véél meer beeldmateriaal is dan van jou.

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Precies dezelfde beweegreden hadden wij ook Bri, van Amy heb ik ook 3/4d en ook geen fantastische foto's en toen hebben we toch maar besloten om het de tweede keer weer te doen om een lijn te trekken..maar ook die van Britt waren niet fantastisch!

3. Bri

Bri Niet meer actief

Gék zijn we ook.... het kost toch weer iets van 110 euro om het te laten maken... en dat allemaal om ons niet schuldig te voelen ten opzichte van de jongste!

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goedemorgen! Heb weer ff tijd om bij te lezen en te reageren. Drukke dagen gehad. Gisteravond moest ik weg en toen ik thuis kwam had boniman de kerstboom opgezet. Is erg mooi geworden..

Syboena, sterkte na je miskraam.

Gaby, fijn dat het goed gaat met de jongste!

Bri, hier met 30 weken toch een heel mooie pretecho gehad. En idd, hier ook deels gedaan omdat we het bij Jasmijn ook hadden gedaan. Dan heb je het van beide kindjes.. Maar het was het geld écht helemaal waard!

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen iedereen!

@bri: Bedankt voor je felicitatie :D

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    me2: nee het heeft vorige keer niet lang geduurd, het was de eerste maand raak...

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Kijk Debby dat geeft hoop toch?!

Hier wel iemand die zich schuldig voelt...ik heb bij de 2de geen pretecho laten doen...vond de beelden van de 1ste niet echt gewedlig dus vandaar de keus.....Van Fee heb ik zelfs niet eens zulke mooie gewone echo's als van JP, maar wel net zoveel! VAn na de gebioorte en nu heb ik ook gelukkig net zoveel van beide....maar voel me nog steeds schuldig dat ik bij Fee geen 3D heb laten doen.....

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hoihoi dames

@ hier gaat het niet zo goed. Ben dinsdag opgenomen in het ziekenhuis. Moest daarheen ivm een wat hogere bloeddruk en hoofdpijn klachten. Daarnaast moest ik aan de ctg, en bleek mijn buik erg onrustig te zijn. Veel harde buiken. Echo etc gehad en gelukkig was dat allemaa goed. Heb wel een blaasontsteking dus daar krijg ik ab voor. Verder mag ik alleen het bed uit op te plassen verder niks... :( bedrust dus. Hoop dat het snel zakt en ik snel weer naar huis mag naar me meisje...

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mama25, ik hoop met je mee dat je snel weer naar huis mag.

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mijn vader heeft nog even uitleg gevraagd en dit was het antw.
    Heb dus idd een blaasontsteking. Nu met de ab moet die overgaan en zouden de harde buiken ook weg moeten gaan. Als ze weg zijn, mag ik 3x per dag 15 min. uit bed, als het dan rustig blijft in me buik, zou ik naar huis mogen, zoniet dat moet ik in het ziekenhuis blijven. Het kan dus ook nog wel een paar weken gaan duren... :(

ik baal hier echt ontzettend van!!! Waarom? Waarom moet mij dit nou overkomen...

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mama25, inderdaad balen! Hoop dat de AB snel gaat aanslaan en je lekker naar huis mag, naar je meisje. Dikke knuf!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ach meid wat vreselijk... ik weet precies hoe je je voelt. Ik had precies hetzelfde (afgezien van de blaasontsteking dan maar wel hoge bloeddruk) en ik moest ook in het ziekenhuis blijven. Eerst ongeveer met 31 weken en toen mocht ik naar huis maar na een week lag ik weer... Uiteindelijk is Emma met 34.4 weken gehaald met een keizersnee. Ik hoop echt dat dat je bespaard blijft meid!

13. Bri

Bri Niet meer actief

@mama25: hou je rustig hoor... balen natuurlijk dat je op deze manier in het zkh terecht komt! maar je doet er niet zo veel aan, behalve rust nemen. ik hoop voor je dat de AB snel aanslaat en dat je buik zich koest houdt. wel goed dat je nu weet dat je blaasontsteking hebt; daar moet je niet mee blijven rondlopen!
    sterkte, en ik duim voor je dat je gauw weer naar huis mag.

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Veel Sterkte Mama25!! echt naar maar hoop dat de ab snel aanslaat en je weer naar huis mag!

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    welkom nieuwe meiden!

en veel sterkte mama25, ik hoop dat je toch snel naar huis mag.
    waar is Jaylinn nu al die tijd? ook sneu dat ze haar mama zo moet missen :( wanneer weet je of de blaasontsteking weg is?

verder weinig tijd om alles bij te houden, maar ik lees wel mee hoor!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    volgens mij, als ik goed onthouden heb, hebben we vandaag een verjaardag!!!

JP gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ben weer thuis. Moet het wel rustig aan doen, en de ab kuur afmaken. Zodra er iets is moet ik me vk bellen en komt dan meteen langs. Hoop dat het snel zakt.

@ Sab mijn ouders hebben haar opgevangen. Ze was dan ook erg blij dat ik weer thuis kwam ipv dat ze naar het ziekenhuis kwam.

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Me2 gefeliciteerd met jp!!

mama25 wat super dat je weer thuis bent! voor je meisje natuurlijk ook, doe maar rustig aan hoor!

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    syboena sterkte meid gossie wat erg....
    hele dikke knuffel!

niewe mama welkom!

(wel dubbel zo die zinnetjes sorry....)

Heey gaby hoe is het allemaal nu hoe is de stand van zaken in het ziekenhuis???
    Red je het allemaal nog een beetje met je beeb in je buik ?

Debby spannend hoor veel klus plezier!
    Zou wel leuk zijn om het nieuwe jaar zwanger in te gaan!

me 2 zwaai zwaai terug!!!
    Je zit wel ver weg maar als ik HEEL HOOG SPRING KUN JE HET MISCHIEN ZIEN zWAAI jUMP zWAAI!!!

lafo och meis dikke knuf
    hoop dat je kleintjes snel een ritme hebben en lekker doorslapen!

Ik heb deze week mijn kleine vent ziek thuis gehad en dus druk druk...
    Sinterklaas gehad helaas geen spanje maar wel heel gezellig geweest!
    Ben zelf ook niet lekker geweest maar ja mama s knallen gewoon door he

echte bikkels!

sab wat een gave banners heb jij altijd hoe doe je dat toch?

Jp

happy birthday to youuuuuuuuuuuuuu
    happy birthday to youuuuuuuuuuuuuu
    happy birthday dear jp
    happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:p

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    JP nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Mama, lekker weer thuis, super! Doe je het rustig aan?

Deel Deze Pagina