Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Kom hier even de neus om de hoek steken. Weet niet hoe aktief ik ga zijn :)
    Ik wou alleen even melden dat ik weer zwanger ben. Onze zoon is geboren op 2 maart en ben er net achter dat we een brusje verwachten. We zijn ontzettend blij!

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @lynnami: Welkom en gefeliciteerd :D geniet er maar weer van ;)

@all: Ik zit in een dipje..Spoken nu allemaal vragen in me hoofd van: Hoe zullen de anderen straks reageren dat ik weer zwanger ben?
    Kan ik dat wel aan 2 kinderen?
    redden we dan financieel wel..blablabla..en zo nog wel meer vragen..Hebben jullie dat ook ?? of ben ik de enige hier die dat heeft.

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieve Dames dank voor de felicitaties! Het was gewedlig. JP vond het allemaal geweldig! Hij heefte en step gekregen avn ons en van zijn oma de garage van Fisher Price en van mijn ouders de brandweerauto van Fisher Price en een schoonmaakwagentje; hij is namelijk dol op stoffen en schoonmaken (naast zijn auto's...) hahahaha

Mama fijn dat je weer thuis bent!!

Lynnami: van harte!!! Leuk hoor zo dicht op elkaar. Hier 15 mnd verschil en dat is echt erg leuk. Kan niet wachten tot er een 3de komt maar dit keer iets meer tijd er tussen....

Chamaro: alles komt vast goed....kijk nou hoeveel mensen 2 kdienren snel op elkaar hebben gekregen en er is echt nog nooit iemand aan dood gegaan....ik heb het bij de 2de niet gehad maar denk nu wel steeds, zou ik het allemaal wel aankunnen met een 3de erbij. Alles loopt nu zo lekker ed, maar ik denk dat ook dan alles wel weer een nieuw ritme zal krijgen...maar 3 is naar mijn iedee gewoon net iets lastiger met praktische dingen zoals auto(stoeltjes) ed

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Lynnami, welkom en gefeliciteerd!

Chamaro, hier vraag ik me af en toe ook wel af hoe het zal zijn met 2 kindjes, maar we zien het wel. Ik laat het ook maar op de afkomen, bij Jasmijn ging het eigenlijk ook vanzelf. Probeer mezelf dus niet te druk te maken.
    En financieel: met enig geluk is Jasmijn een beetje snel zindelijk, vallen de kosten van luiers ook alweer weg voor haar. En kinderopvang heb ik al uitgezocht, daar betalen we straks met twee kinderen haast hetzelfde als nu met één kindje dus dat is wel heel fijn.

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @boni: Ja dan moet ik het ook maar gewoon op me af laten komen ;) Ik kan niet meer terug haha..Oh das wel beter dat je haast hetzelfde betaald voor 2 kinderen..:D

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wel grappig, want ik had het er vanochtend met een paar collega's over (mannelijke collega wordt nl voor het eerst vader) en we hadden daar allemaal last van. Mijn directe collega gebruikte ook letterlijk die woorden: ik kan niet meer terug. Dus blijkbaar hoort het er ook wel een beetje bij, die zorgen.

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hhaha wat grappig ;) Ja mischien hoort het er allemaal wel bij ..:)

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Lieve meiden,

Even laten weten dat ik wel aan jullie denk! Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is wat meer tijd voor jullie vrij maken...
    Hier gaat alles goed met de mannetjes.
    Echt super genieten!

@ Chamaro ik had ook die vragen, maar nu ze er allebei zijn kan ik alleen maar zeggen dat ik er zooooooooo van geniet! Er zit bij ons 16 maanden tussen en dat vind ik perfect.

Hele dikke knuffel Pooh

Voor jullie allemaal:

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Pooh: Jaa idd als ze er eenmaal zijn dan valt het uiteindelijk altijd wel mee :p
    Als deze straks geboren is dan zit er 14 maanden tussen..Valt ook nog wel mee :p

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieve kaart Pooh!!!

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Even een berichtje dat ik vaak wel even vlug met jullie mee lees en aan jullie denk. Door drukte al tijdje niet gereageerd. Lig ook erg vroeg in bed, want best pittig zwanger te zijn met twee van die kleintjes ;) Maar wel heel erg genieten. Iedereen weet het nu ook.

Hier een goede nekplooimeting afgelopen maandag. De uitslag van de totale combinatietest moeten we nog krijgen. De echoscopiste dacht een jongetje te zien. Ben benieuwd. Hele mooie beelden in elk geval en alles ziet er goed uit!

Hoop snel meer tijd vrij te kunnen maken.

Ben ook benieuwd naar nieuws van Gaby.

Kus voor allen,
    Sophie

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sophie: fijn dat de nekplooi goed was!! Zou wel wat zijn als het nu een ventje zou zijn! Ben heel benieuwd!

Jorntenfemmigje: ik zie een cyclus banner! Toch maar al weer aan de klus???

13. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi meiden,

Ik weet toch zeker (zw dementie) dat ik na de echo hier een berichtje heb geschreven. Hmmmm ik zie het niet haha.

We waren afgelopen maandag 9 weken en 1 dag. Iets korter dan verwacht. Naja verwacht, het is moeilijk inschaten natuurlijk na een mk. Ik hield rekening met een paar dagen meer.

Maar het zag er prima uit. Ze stelde voor na een uitwendige ook nog een inwendige te doen omdat je dan beter de contouren ziet. En dat was idd zo. Misschien thuis proberen eentje in mijn album te zetten. Moet ik eerst de scan weer aansluiten in de vakantie. Naja vakantie we zijn lekker een kleine 2 weken vrij. Heerlijk daar zijn we wel aan toe na al die drukte.

Sophie wat zou dat leuk zijn een jongen na 2 meisjes. Vind je dat zelf ook leuk? Zou wel raar zijn he. Heb ik ook als ik denk dat ik misschien wel een meisje krijg na 2 jongens.

Ik lees zo weer verder bij.

Allemaal vast een goed uiteinde! Voordat ik weer vergeet in te loggen haha

Liefs, Gaby

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He,

Ben ik ook weer eens.
    Heb niet veek gelezen. (eigenlijk alleen de laatste blz.)
    Sorry.
    Op het werk lekker druk de laatste weken en de jongens laten ons 's nachts ook niet met rust. Danio was afgelopen nacht van 2 tot 4 wakker. :(

Verder alles prima.

Fijn om te lezen Sophie en Gaby. :)

Heb idd een cyclus banner, gewoon om het bij te houden, niet voor de klus. ;)
    Ben niet meer aan de pil, maar we denken er wel om. Benieuwd wanneer ik weer ongi wordt. Heb de banner maar gewoon op m'n oude cyclus gezet. We zien wel.

Hoe gaat het hier? Heb ik nog iets gemist?

Hoe gaat het met de zwangeren? Voelen jullie je goed?

En de kersverse moeders aan het genieten?

Ik zal nu weer wat vaker langs komen.

Groetjesssssssssssssss

Ps: Danio vindt de sneeuw GEWELDIG :D
    Ps2: Ramiro kruipt en heeft zich vandaag voor het eerst opgetrokken tot staan. :D

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Pooh, bedankt voor de kerstwensen! Fijn dat alles goed gaat, jeetje, Bob alweer bijna een half jaar. Het gaat echt hard.

Sophie, fijn dat de nekplooimeting goed was.

Gaby, super, een goede echo.

Hé Femmigje, vervelend dat Danio zo wakker was vannacht. En super dat Ramiro nu al zich optrekt.

Hier gaat alles goed. Vandaag naar de VK geweest en bloeddruk was prima, bloeduitslagen ook goed. Alleen ligt bonibeeb nu in een stuit.. eens kijken of hij/zij zich vanzelf weer terug gaat draaien. We hebben nog even dus het kan nog volgens de VK. Nu nog 1 keer naar de VK en dan (ivm de keizersnee met Jasmijn) de eerste keer naar de gyn. Schiet al behoorlijk op! Moet ook nog maar 2 weken werken, 30 december is mijn laatste werkdag.

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Boni: zo ja schiet echt al op bij ou!
    Hoop dat de beeb nog draait!

Gaby: fijn dat je en mooie echo hebt gehad!! Lekker uitrusten nu!

Jorntenfemmigje: ik ben dus ook al mijn cyclus aan het bijhouden, Voel mij eisprong altijd dus weet wel waneer hoe en wat. Ik ben na de bevalling niet meer aan de pil gedaan dus gebruiken wel rubbers,maar het kriwbelt al weer zo....maar echt nog even wachten. Vind het zo knap dat mijn lichaam na 7 maanden borstvoeding wat bij mij geen cyclus betekent dan alles "gewoon" weer opakt. Had keurig een cyclus van 29 dagen de eerste keer. Ben benieuwd of het zo netjes blijft.
    Wow gaaf dat Ramiro al optrekt! Fee doet dat nog niet, is ze nog niet sterk genoeg voor denk ik, maar aan het been of aan de koffietafel staan lukt wel al :)

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wat leuk zeg, al die optrekkende of staande kindjes! Hier nog weinig actie. Omrollen kan ze eindelijk maar ze doet het niet vaak. Nu ook ligt ze weer te brabbelen en lachen naar haar mobile. Ze is echt heel anders dan mijn zoontje!

Leuk om weer getuige te mogen zijn van de meiden die opnieuw snel zwanger zijn! Leuk om dat gevoel na bijvoorbeeld goede echo's te lezen. Dat haalt mijn gevoel van mijn goede echo's van Jari en Noa ook weer een beetje naar boven! Heerlijk!

Femmigje: Wat balen van die nachten! Mijn man wil ook vooral om die reden niet nog een kleintje. Niet alleen om die reden natuurlijk maar het speelt wel mee. Hij is ook zooo blij dat we nu alweer een paar maanden kunnen slapen en zodra we de tandjes straks weer achter de rug hebben (tandenperiode is hier nog niet begonnen) vind hij het wel mooi zo met twee kleintjes. Ik heb hem maar niet verteld dat hierna nog de nachtmerries volgen, de 'Papa, mama, er zit iets engs in mijn kamerfase', de zindelijk worden maar nog nachtelijke ongelukjes hebbenfase en ga zo maar door... (Lezen met een knipoog he, hij weet waar hij aan begonnen is)

Boni: Hier een succesverhaal qua stuitligging. Jari draaide tussen de 32 en 34 weken de goede kant pas op en Noa lag met 36 weken nog in stuit (en een week later gewoon weer in hoofdligging). Dus er is nog hoop!

Verder nog veel meer gelezen maar daar reageer ik later even op.

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja precies Nikita...die fases krijg je ook nog allemaal....daarom is het ook wel lekker om ze zo dicht op elkaar te hebben volgens mij...zit je er nog in om het zo maar te zeggen. vrienden van ons krijgen nu na 5 jaar een 2de en die hebben (weer) een heel romantisch beeld van hoe dat zal zijn met een baby.....

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zwaaierdezwaai

ik laat weer even een teken van leven horen/zien

Met ons gaat het hartstikke goed, Roos en Suze zijn toch zulke lieve meisjes, het is echt genieten.
    Ik merk wel dat het me iets meer moeite kost om 3 dagen te werken maar ik hoop dat dat een kwestie van wennen is.
    Vandaag ben ik voor het eerst met allebei de kaboutertjes gaan zwemmen, er is daar namelijk opvang dus kon het mooi afwisselen.

Suze is alweer bijna 4 maanden en slaapt bijna door, meestal tot een uur of 6. Ze krijgt een combinatie van borst en fles en dat bevalt goed

Voor de nieuwe hier:
    van harte gefeliciteerd
    niet teveel zorgen maken hoor, het is toch maar een wonder dat je dit voor de tweede keer mag beleven

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    en dit is Suze

Deel Deze Pagina