Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    pffff zuurtje!tzou een mooi kerstkadoke geweest zijn toch....jammer jammer.tzal een laat nieuwjaarskado worden

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    laat het ons hopen

3. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Over vervoer: ik heb een tweedehands duowagen gekocht maar gebruik hem amper. In het begin nam ik de kleine in de buikdrager mee en de 'grote' in de wagen. Tegenwoordig zit de kleine in de wagen en de grote rijdt met zijn loopmotor naast mij wanneer we naar buitengaan. En af en toe als ik zeker wil weten dat ik niet opeens een sprintje moet trekken haal ik de duowagen onder het stof vandaan ;)
    Tip niet investeren in een hele dure of nieuwe duowagen. Een tweedehands ik prima want ik begrijp van de meeste mama's dat ze niet veel gebruikt worden en nog best een ronde meekunnen.
    Waar ik wel nieuwsgierig naar ben hoe ik het zodirect met 3 kleintjes onder de 2,5 moet doen haha. Ach dat ik een probleem voor dan. Gelukkig woon ik tegenwoordig dicht bij mijn familie. Gaat er maar lekker iemand mee.
    Fijne avond. ik ga weer verder bijlezen
    xxxxxx

4. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Leuke foto's zag ik weer voorbij komen. Ik zal ook weer even mijn boys showen. Al zeg ik het zelf.... het is een lekker stel! :p

pamperboys2.jpg (image)

Wij hebben lekker vankantie (naja vrij) ohhh heerlijk om op zondag nog van alles te doen en niet vroeg in bed te liggen omdat je morgen een hele zware dag hebt. Naja het is wel een zware dag omdat ik lekker het huis ga soppen terwijl de kids nog een dagje naar het kdv gaan. Daarna kan onze vakantie echt beginnen.

Slaap lekker allemaal!
    x

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoi meiden ik laat ook even mijn neus zien.

Drukke weken geweest zo met mijn 2 meiden.
    We hebben een rotstart gehad met Britt, ze spuugde heel veel en was heel onrustig, niet willen slapen s nachts, was helemaal kapot en dan nog eentje die rondrent dan word je bijna gillend gek.
    Maar 4 doktersbezoeken verder en een doorverwijzing naar de kinderarts in het zh zijn we erachter wat het is, verborgen reflux..eindelijk een diagnose.
    Nu aan de Nutriton en werkt super, nu hopen dat ze aankomt want ze is nog maar 50 gram aangekomen tov haar geboortegewicht, veels te weinig, daarom woensdag weer terug naar de kinderarts.
    Ze heeft nu namelijk heel veel poepluiers (diarree) door de nutriton helaas dat wel.....

Amy had ook voor de zoveelste keer oorontsteking, ga toch eens vragen naar buisjes etc, dit is al de 5e keer dit jaar...

Ik heb niet veel bijgelezen sorry meiden.

Duowagen, ik ben er blij mee, echt geweldig rijd die niet vergeleken met mijn wandelwagen maar ze zitten er beide prinsheerlijk in, een groot voordeel dat ze beiden vastzitten.
    Amy luistert voor geen meter en zo'n plankje daar staat ze dan 1 minuut op en dan weg is ze.
    Zo'n draagdoek lijkt mij ook handig, ik krijg er eentje nog cadeau van babybjorn.
    Britt houdt ook van knuffelen en warmte dus op die manier heb ik dan ook mijn handen vrij in huis lijkt me ook makkelijk.

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh ja en sinds een week slaapt Britt door dus we zijn eigenlijk hartstikke trots op onze kleine grote meid!

7. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    doorslapen????wat is dat??haha

ja die nutriton krijgen ze vaak diarree van.bjarne werd gek van de krampen daardoor.krijgt nu gaviscon,maar daar heeft hij heeeeeeel harde kaka door...
    tis ook altijd iets met onze bjarne.da manneke ocharme.
    nu opgestaan met een zware hoest.de winter is nog maar begonnen haha

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    lynnami

heb een draagdoek gehad maar vond hem niet handig dat geknoop in winkels en restaurants maar ja das persoonlijk
    heb nu een mei tay heeeerlijk en een beco butterfly handig vooral voor papa die is wel duurder maar klik klik makkelijk vast geen geknoop
    mei tai veel goedkoper maar super handig!
    kijk eens op blozekriekske

sorry meiden veel niet geweest allamaal ziek geweest en jaha allemaal 2 keer pfffffffff
    fleur nu nog ziek manlief nog beetje en ik nog een zere keel jeetje leuk hoor wintermaanden

vind de sneeuw trouwens wel super en krijg zin om te gaan schaatsen!
    dames fijne feestdagen he !

9. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
  10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
  11. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
  12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Lammetje, mooie spam!

Tearke, ook al leuke foto's.

Zuurtje, jammer jammer... ik baal met je mee. Hoop dat het deze keer wel mag lukken.

Hier een verkouden meisje naast me op de bank, ze heeft ook last van doorkomende hoektandjes. Heb haar nu lekker even op de bank geïnstalleerd, televisie aan (als je je niet lekker voelt mag dat toch!). Beetje drinken erbij en mama pakt zo zelf ook een kopje koffie en gaat ook verder rustig op de bank zitten haha. Alleen nog een wasje in de droger doen, verder hoef ik ook niet veel vanmiddag. Moet nog wel een boodschapje, maar daar wacht ik wel mee tot boniman thuis is.

13. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Thanks voor de info en ervaringen meiden.
    Ik heb op die bloze kriekske website gekeken en zag daar een ring sling. Dat lijkt me wel een goed idee. Ik ga me daar eens wat meer in verdiepen.

14. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Top hoor!

Idd wat is dat doorslapen. Onze kleine vent (nu bijna 1 jaar) slaapt nog steeds niet door zonder een flesje ergens heeeeel vroeg in de ochtend of zelfs nacht.

15. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Wat een lekker wijffie Lammetje!

Beterschap voor de kleine meid Boni!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja ben bevoorrecht idd Pregnant Lady, beide dames van mij waren erg snel met doorslapen, ik klaag ook niet hihi, lijkt me zwaar zeg iedere keer gebroken nachten, merk nu goed hoe fijn doorslapen is!

Jasmijn beterschap.

Lammetje mooi spam weer, ik zal ook eens een keertje wat spammen, vergeet het iedere keer!

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Gelukkig ging het later wel beter, zie de tandjes nu ook echt doorkomen dus daar ligt het echt aan..
    Net zelfs nog even (wel warm ingepakt) met de slee naar buiten geweest, ze vond het erg leuk!

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    #4538 Cars, 22 dec 2009
    Laatst bewerkt: 22 dec 2009
    Hoi hoi,

Heb niet alles gelezen, sorry.

Ik las nog iets over vervoer. Wij hebben de duowagen van Urban Jungle. Bevalt prima. :) Op de fiets hebben we de kids wel in de draagzak gehad. Maar niet zo vaak.

Boni: beterschap met Jasmijn. Hoe gaat het met jou?

Mama25: hoe gaat het met jou?

Lammetje: heerlijke koters heb je hoor. :)

Lafo: heerlijk dat doorslapen. :)

Gaby: hoe gaat het met jou? Al aan het idee gewend? Veel klachten?

Tearke: heerlijke foto's van je mannen.
    Gelukkig dat Jurre weer beter is.

Hier alles prima. Lekker vakantie. :D

Hier een foto van Ramiro. Hij was gisteren alweer 8 maanden. Help, wat gaat dat snel.

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hier ook nog een van Danio in de sneeuw. :)
    Inmiddels ligt er 2x zoveel.

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hoihoi

Wat vliegt de tijd toch voorbij...
    Heb vandaag een groeiecho gehad. En ja tis echt een mannetje. 100%, wel fijn dat ze het toch nog ff checkte hihihi.
    Meneer lag met zn hoofdje naar beneden. En lijkt zelf beetje op zn zus, zelfde kin en neusje, en dezelfde bolle wangen.
    Verder weegt hij nu 2011 gram en is 40 cm lang.
    Verwachting met 40 weken is 7,5 a 8 pond en 52 cm :$ best een flinke vent dus. Denk alleen niet dat ik de 40 weken ga halen, en denk zelf beetje dat ik tussen half en eind jan. al ga bevallen. Maar ja we zullen zien...
    Zal hem ff spammen, ben totaly in love met me mannetje :) kan echt niet wachten tot hij er is....

Deel Deze Pagina