Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

En hier nog 1tje met zijn bolle wangen ;)

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mooi mama!!! Lekker hoor, zo'n flinke knul. Hier waren ze allebei 55 cm en 8 en 9 pond...

Ook super foto's van Jortenfemmige, leuke jongens meid!!!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ooooooooooooh, en nog een schattige foto van Lammetje gemist. Wat een schatje

4. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    superfotos zien voorbij komen.lekkere meiden,lekkere jongens....daar komt trouwerij van binnen twintig jaar haha

super echo mama!waarom denk je zelf zo vlug te bevallen?voelt het niet lekker??

jornt,da mannekes lijken toch echt wel heel erg op mekaar he??

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Tearke geen idee eigenlijk is een gevoel. Zal iig niet over de 40 weken gaan. Dat gevoel had ik bij mn dochter ook. Dat ze eerder kwam en die was er met 38 + 2 weken.
    We doen het gewoon heel rustig aan... hahah

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeieavond!!

Pregnantlady, jorntenfemmigje, lammetje, mama en alle andere met fotootjes...wat een schatjes!!

Hier is Bob ondertussen alweer iets ouder als 6 maanden:$ wat gaat het snel!! Ik heb lekker vakantie en geniet volop van die twee mannetjes.

Jammer dat het de laatste tijd iets minder lukt hier te komen...

Voor iedereen fijne dagen!

Liefs Pooh

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zag mooie foto's voorbij komen!

Femmigje: met mij gaat het prima eigenlijk. Alhoewel de buik af en toe wat meer in de weg gaat zitten. Maar moet ook nog maar 3,5 dag werken en aan het verlof ben ik wel echt toe. Heerlijk!

8. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Wat heerlijk dat je verlof in zicht is. Daar zal je wel naar uitkijken meid. Moet je nog veel doen of heb je alles al in kannen en kruiken?
    Krijg je nog een afscheidsfeestje?
    Geniet van je laatste daagjes.

x
    Gaby

9. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Mama25 wat een mooie echo's. En fijn dat ze nog even een check hebben gedaan qua geslacht haha. Ach van jongen naar meisje gebeurd volgens mij nooit. Andersom wel veel. Maar ach meisjes spullen heb je al genoeg.
    Qua gewicht en lengte komt het ook met onze jongens overeen een 8 en 9 pondertje net als bij Marloes.

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Pregnantlady: ben blij dat ze het even gecheckt heeft idd. Dacht ook niet dat het verandert was hoor, maar ja door die hormonen droomde ik dat de baby die op mijn buik gelegd werd ineens een meisje was... Dus toch wel fijn dat ik nu weet dat er geen twijfel over mogelijk is hihih.

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen :)
    Heb weer wat bijgelezen en tijd om te reageren ;)

Wat een lieve, leuke schatjes heb ik op de foto's gezien. Echt genieten van die kleintjes!

Wat vervoer betreft hebben wij in het voorjaar veel gehad aan de duowagen (tweedehands) van Topmark. Maar zodra de jongste te groot was voor het reiswiegje vond ik het een onding. Het stoeltje is voor die leeftijd nog heel oncomfortabel als ze net een beetje kunnen zitten/hangen ;). Tijdens hete dagen is verder het reiswiegje snikheet. Doe je de rits open, dan kan je kindje er zo uit vallen.
    Nu gebruiken we veel de bugaboo met meerijdplankje en zitje. Ideaal! Krijgen ook veel leuke opmerkingen. Verder loopt Sophie ook vaak ernaast. Omdat ze vaak alle kanten opging, hebben we haar ook aan een tuigje gehad. Vooral als ik alleen met ze in de stad was. Anders was ik haar zo kwijt.
    Denk dat we met de derde de baby bjorn wat meer gebruiken.

Gaby, wat heerlijk dat jullie vakantie hebben.
    Hoe is het met de oortjes van de jongste? Misschien heb je het gepost maar kan het niet terug vinden. Mooie mannetjes heb je!
    Dat van het doorslapen is hier hetzelfde. Ook wakker 's nachts of vroeg in de ochtend en dan toch maar een flesje.

Lafo, fijn dat er nu een diagnose is en dat de nutriton werkt.
    Wat vervelend van Amy en de ooronsteking.
    Super dat Britt doorslaapt!!

Lammetje, beterschap!! Wat een schatje is Fleur :) En ook leuke foto van je andere kids.
    Ohh die met dat mutsje.... haar ogen, mooi!

Boni, beterschap!
    Heerlijk bijna verlof.

Femmigje, ook al leuke foto's. Wat heerlijk dat je vakantie hebt.
    Vind het hier ook zo hard gaan!

Mama, fijn dat je het nu zeker weet :)
    mooie foto.

Hier alles goed, op verkoudheid en wat lichte koorts na. Maar wel gewoon aan het werk. Vandaag heerlijk dagje vrij en man is jarig :)
    Vanmiddag met z'n allen wat kerstinkopen doen.

Kreeg gisteren de uitslag van de combinatietest. Risco van 1 op 370. Dus dat is gezien mijn leeftijd een goede uitslag :)
    Vind het hard gaan. In januari hebben we bij drs. Papa in Amsterdam een geslachtsbepaling. Echoscopiste dacht vorige week een jongetje te zien. Ben benieuwd.
    Jongste is alweer bijna een jaar. Vind het ook zo hard gaan. En de oudste wordt ook met de dag wijzer. Zo genieten!

Liefs, Sophie

Marloes, hoe gaat ie met jou?

Tearke, jij ook al zo'n lief stel. Die trouwerij moeten we maar regelen met z'n allen ja haha

Pooh, geniet ze!

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo post ik een tijd niks en nu een enorm bericht. Zag 'm net met verbazing hahaha ;)

x Sophie

13. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    En zie dat mijn bericht wat in omgekeerde volgorde is. Komt waarschijnlijk omdat ik met de meisjes bezig ben tussendoor.
    Ben ineens ergens tussen gaan typen.

x Sophie

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en nog een....

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Mama25: super echo. :) Danio was 7 pond (37 + 5) en Ramiro 8 (40)

Sophie: fijn om weer van je te horen. Mooi dat de kansberekening klein was. Je bent alweer over DE grens heen zag ik. Echt snel.

Marloes: heerlijke ventjes, om verliefd op te worden. ;)
    Jij wacht nu nog 2 maandjes toch, voordat jullie voor een derde gaan? Geniet ook lekker van de vakantie.

Hier alles prima. Ben nog niet ongi, dus zal m'n banner ff weg halen. Hoe lang duurde dat bij jullie toen jullie gestopt waren met de bv? En na de pil?

Ik heb tijdens de bv de minipil geslikt, maar ben daar 23 nov mee gestopt. Ben benieuwd naar jullie reacties.

Pooh: geniet ook lekker van je vakantie. Ik ben hier ook niet heel vaak hoor. Leuk dat je toch weer ff van je laat horen.

Boni: fijn dat het goed gaat. Voorzichtig met gladheid he. ;) (zegt een moedertje hihi)

17. Bri

Bri Niet meer actief

@sophie: ik zit volgende week bij Elvin Papa voor een echo... ik woon daar schuin tegenover, dus volgende maand sta je zo'n beetje bij mij op de stoep te parkeren?!
    Wij doen trouwens geen geslachtsbepaling, maar ik wil wel graag een filmpje hebben van de kleine zoals hij/zij er nu uit ziet. Fijn dat de kansberekening goed is uitgevallen. Hoe oud ben jij eigenlijk, als ik vragen mag? (en om de wedervraag te beantwoorden: ik ben 38 )

@femmigje: reacties? wat voor reacties? :D
    kriebelt het té erg bij jou, om nog door te gaan met die minipil????
    Qua menstruatie na BV: ik ben bij Deane 13 weken na de bevalling voor het eerst weer ongesteld geworden, ik gaf toen volledig BV. Het hoeft dus niet eens weg te blijven als je zelf voedt.

@boni: jouw verlof begint nu zo'n beetje he.... heerlijk meid, geniet ervan! lekker naar de bevalling toeleven. ik verheug me er ook op; nu kerstvakantie en dan nog maar 4 weekjes werken in januari...

vanmorgen controle gehad bij de vk, was weer goed. ijzer beetje laag, bloeddruk behoorlijk laag, dus lekker drop blijven eten en nu ook floradix nemen. hopelijk word ik gauw minder duizelig en moe, want dat is echt niets.

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hier vanochtend op controle geweest bij vk. Bloeddruk was 110/70, gewicht + 1,3 kilo tot nu toe. Mannetje is lekker druk, en zakt af en toe ook al iets naar beneden. Verder was ze erg tevreden. Ze waren alleen niet goed op de hoogte gesteld door het zkh. Ze wisten namelijk niks van blaasontsteking, alleen dat het aan het rommelen was... Is niet tegen mij gezegd maar ja nu moet ik bellen zodra ik weer iets voel of me anders ga voelen en houden ze het in de gaten.

Oww en ff me meisje spammen hihiih

19. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    hallo dames!

Heb even heel veel berichten moeten lezen maar vlgs mij gaat alles goed met jullie...

Femmigje begrijp ik goed dat jij er weer voor gaat??
    oh dapper hoor!

Als hier een derde komt..dan even niet zo snel op elkaar hahahaha

Mooie foto's en mooie echo's!

Hier gaat alles goed.

Emma huilt meer als we bij Luuk gewend waren en dat is even wennen.

Luuk een dikke week erg ziek geweest maar heeft uiteindelijk AB gekregen en is nu weer vrolijk aanwezig...Dat scheelt een hoop!

Liefs, Paula

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Heb er inderdaad zin in. Gelukkig is de babykamer al wel helemaal klaar. Nu nog de babywas en wil hier en daar nog wat opruimen. Maar dan kan beeb ook komen.

Ga in de eerste week van januari nog lekker lunchen met mijn collega's, dus dat is wel gezellig!

Deel Deze Pagina