mayke van harte gefeliciteerd! ha ha Sophie ik ben ook echt een zonnetje in huis dus kan kloppen iedereen moet ook altijd met mij lachen ik krijg ook vaak het commentaar volgens mij word die nooit volwassen ..... net haar vader ha ha thanks sophie voor de tip ga gelijk even kijken nou nikita het gaat wel hard zit ook wel te wachten tot het eerste trimester om is is de misselijkheid weg en de vermoeidheid minder kan niet wachten heb vanavond met het keukenraam wagenwijd open eten staan koken tot mijn zoontje zei mama waarom staat het raam open ik heb het ijs koud ha ha fans jeetje 6 maanden was alles goed want das wel echt vroeg he sta je raar te kijken
Ben benieuwd naar Jorntenfemmigjes echo! Lammetje en Pooh: heel veel succes morgen! Fans: sowhee....da's niet mis met 6 maanden bevallen...... Gaat het goed met je ventje!
Whiiiiiiiiiiiiiiiiii het hartje klopte! Zwangerschapsduur klopte, maar dat kon ook niet anders aangezien mijn cyclus zo stipt was! Zoooooooooooo onwerkelijk! We hebben zelfs het hartje gehoord! Dat kon toen bij Sam nog niet. We zijn helemaal gelukkig! Nu wordt het wel allemaal heel echt! Nu klim ik echt hoog op die roze wolk!
Pooh, wat een super nieuws gefeliciteerd! En geniet ze van het geluk. Vanmiddag of vanavond kom ik hier nog een keer kijken. Ben voor iedereen hard aan het duimen. xx Sophie ps word een beetje gek van mezelf. Sinds gisteravond mega kies- en kaakpijn. Denk dat t met verstopte holtes te maken heeft. Het is zo'n enorm drukkende pijn. Kijk het weekend nog maar even aan. Anders weet ik niet of ik nou maandag de huisarts of de tandarts moet bellen Hoop niet dat er een fikse ontsteking zit of zo. Nooit lekker, maar helemaal niet met een naderende bevalling. Bah.
@ Sophie vervelend is dat he! Ik heb in de laatste maanden met sam ook zooooooooooooooveel tandpijn gehad en telkens naar noodtandartsen in hetw eekenden enz...nachten van wakker gelegen. Uiteindelijk op de dag van de bevalling ook ontzettende tandpijn en die dag is nog een kies doormidden gebroken...pfff hoop dat me dat deze zwangerschap bespaart blijft! Beterschap voor jou!
Sophie, wat vervelend zeg! Getsie! Pooh: Whaaaaaaa! Gefeliciteerd zeg! Ik had het niet eerder willen vertellen, omdat ik erg zenuwactig was, maar ik heb vandaag nog een echo gehad vanwege een beetje bloedverlies en veel krampen en ALLES ZIT GELUKKIG GOED! Oh ik ben zoooo blij! Ik moest eerst wachten tot maandag in het ziekenhuis maar gelukkig kon ik in Amsterdam vandaag gelijk terecht. Verloskundige probeerde na aanleiding van de krampen en bloedverlies het hartje te luisteren maar dat lukte nog niet. Nou ja, even schrikken dus, maar wel een mooi frutseltje (en ook op de echo vandaag precies 9w6d) dat lekker met zijn handjes aan het spelen was. Erg leuk!
Nikita: goed nieuws! Pooh: nogmaals van harte! lekker hoor! Sophie: och wat maar! Zou heel goed van je holen kunne komen die tandenpijn...heb ik ook vaak. Ben al maanden druk in de weer met Rinileen en Nisispray van VSM neusdruppels ter voorkoming, want ik heb ook om het iminste of geringst een holteontsteking.....
Hoi meiden, Nikita, wat geweldig zeg! Gefeliciteerd Wat zul jij je inderdaad opgelucht voelen zeg. Vreselijk om zo in onzekerheid te zitten. En nu dan zo'n goed bericht! Bedankt voor jullie meeleven. Mijn eigen tandarts is er niet op vrijdag, heb toch maar dokterscentrale gebeld en kon gelijk bij vervangende tandarts terecht. Hij heeft gekeken en lopen kloppen met hamertje en moest met hoofd voorover bukken. Hij denkt toch dat het van ontstoken holtes is. En wat ik voel zijn de zenuwuiteinden van mijn kiezen. Nu maar hopen dat het snel over is. Pooh, tjee lijkt me heel irritant en dan ook nog op de dag van de bevalling blllll Me2 dus jij herkent die holteproblemen ook al helaas. Ik blijf hier ook 'vrolijk' doorsprayen. Wacht vol spanning op de andere echoverhalen... xx Sophie
Nog geen bericht van ze Maak me dan gelijk zorgen. Blauwe duimen in elk geval... Nou, mijn kiezen willen sinds gisteravond echt niet meer. Liep te janken van de pijn. Om 23.00 uur nog maar weer dokterscentrale gebeld. Kan pas zo om 8.00 uur bellen. Volgens mij ligt er een zenuw bloot Wat ik vooral zo rot vind is dat ik aan de maximale dosis paracetamol zit en ik me er helemaal niet goed bij voel ivm de kleine (buiten dat helpt het amper maar wel ietsje). Ik probeer t telkens te rekken met innemen, maar t is niet te harden. Sorry voor mijn geklaag Hoop hier straks veel goede verhalen te lezen! xx Sophie
@ Femmigje en lammetje ik begin me ook een beetje zorgen te maken...ik hoop dat jullie het gewoon nog even te druk hadden om hier te posten! @ Sophie ik ken het gevoel en ik vind het zooooooooooooo rot voor je! Hele dikke knuffel en hopelijk kunnen ze je dadelijk helpen!
Sophie: jeetje wat zul jij je rot voelen, zeg! Heb je de dokterspost nog wel kunnen bereiken? Ja ik maak me ook een beetje zorgen. Hopelijk zijn ze de goede echo's gewoon aan het vieren en hebben ze even tijd nodig om het aan iedereen te vertellen. Hoop vandaag goed nieuws van ze te horen!
Helaas nog geen nieuws van de meiden Wat lief dat jullie zo met me meeleven. Dank jullie wel, dat helpt! Ik heb gelijk om 8 uur gebeld en gevraagd wanneer de tandarts me terug zou bellen. Pas om 9 uur zou ze het aan de tandarts doorgeven. In de loop van de ochtend zou ik dan teruggebeld worden. Gelukkig net gebeld door dezelfde tandarts als waar ik gisteren geweest ben en ik mag om 11 uur langskomen. Komt goed uit want had net Sophie in bed gelegd. Kan ze nog even slapen. Mijn man is nl. werken, dus moet ze helaas mee. xx Sophie
Och, Spohie, wat een ellende...wat een vreselijk gevoel moet dat zijn! Hopelijk heeft de tandarts je kunnen helpen!
Hoi, nog geen nieuws over echo's. Hopelijk alles goed! Word er wel steeds onrustiger door. Hoe is het verder met de zwangere dames hier? Tandarts denkt aan een ontstoken zenuw maar omdat ik op zoveel plekken pijn heb aan een kant van mn gebit, weet hij niet precies welke. Foto's maken kan nu niet Hij wilde evt. wel een kies openmaken en zenuw eruit halen, maar dan niet zeker of het de goede is Ik heb eerder wel last gehad van teruggetrokken tandvlees en daar wel eens tijdens zw. behandeling voor gehad zodat boel niet bloot ligt. Hij wist in 1e instantie niet waar ik het over had, maar heeft er uiteindelijk toch maar een goedje over gedaan op mijn verzoek. Ik dacht baat t niet dan.... Maar dat goedje is niet hetzelfde als mijn eigen tandarts deed. Maandag maar naar eigen tandarts en nu hopen dat t vanavond/vannacht niet weer erger wordt. Nu is t uit te houden. Hopelijk komt mn man op tijd thuis zodat ik lekker even mn bed in kan duiken. Ik hoop op een wonder en dat het gewoon wegtrekt. Mag je eigenlijk verdoofd worden bij de tandarts als je zwanger bent? xx Sophie