Ja, daar ben ik inderdaad niet echt rouwig om, dat ze dat niet proberen. Ik heb daar werkelijk alleen maar nare verhalen over gehoord, dat het echt pijn doet. En mensen bij wie het in eerste instantie hielp maar de baby later eigenwijs weer was teruggedraaid.... Maar goed, hoop gewoon maar dat hij/zij nog even spontaan goed voor de uitgang gaat liggen..
pffff mag ik heel even hier uithuilen?ik zit dus echt te wenen als een klein kind.ik ben zo moe!!!!!!!! bjarne is nu een dikke vier maand en ik heb in die vier maand nog geen ene nacht doorgeslapen.en moest je nu zeggen dat hij wakker word voor een fles en terug verder slaapt maar nee.hij heeft nu om half twee een fles gedronken en is nu nog steeds klaarwakker.hij ligt ook gewoon te spelen en te prazelen,om niet te zeggen te roepen. hij heeft precies ook geen ongemak wat het wakker zijn zou kunnen verklaren,ik begrijp het niet ook overdag slaapt hij met moeite twee drie uur in totaal.het is toch niet normaal dat een kind van die leeftijd zooooo weinig slaapt? dan heb je ook nog jurre die elke nacht wel drie keer wakker word,en 1keer daarvan wil hij een fles melk.... ik heb al geprobeerd dat niet te doen maar dan roept hij de hele buurt wakker.savonds eet hij een groot bord aardappelen met groente en een volledig(!)stuk vlees...(meestal tussen zes en halfzeven)en dan eet hij meestal nog een desertje ook dus je kan niet zeggen dat hij te weinig eten krijgt he in elk geval trek ik het niet lang meer.heb het net ook naar nico gestuurd dat er iets aan gedaan moet worden.eind januari moet ik terug aan het werk en ga ik er zowieso aan onder hoor. nico is ook nooit thuis snachts om me eens af te lossen,en overdag kan ik ook al eens niet slapen,want er is er wel altijd eentje wakker ik vind het echt heel leuk en goed te doen twee kindjes kort op mekaar,maar als ze niet slapen trek ik het even niet meer. sorry voor het klagen meiden maar nu moest ik het even kwijt... ik ga nog maar een poging ondernemen hem stil te krijgen,straks moet hij terug eten en heeft hij ng niet geslapen...
Tearke, allereerst een dikke knuf voor jou! Wat vervelend dat ze zulke slechte slapers zijn beiden. Weet niet hoe het met jullie familie is, maar kunnen ze niet een keer een nachtje uit logeren naar opa en oma of andere familie? Zodat jijzelf een keertje echt bij kan tanken? Zo houd je het niet lang vol, vooral niet als je straks moet werken.
Boni: spannend of de beeb nog draait, Ik vond de draaipoging helemaal niet vreselijk ookal hoor je overal van die horrorverhalen, was niet aangenaam maar deed niet echt pijn. Maar goed, ik was ook heel ontspannen, had me goed voorbereid. Ik wilde namelijk perse dat ze draaide want wilde geen ks (ben als te dood voor operaties). Ik was daarna enkel vreselijk teleurgesteld dat het niet was gelukt, vond die keizersnee afgrijselijk. Geniet lekker van je verlof!! Heerlijk hoor en wat gaat de tijd toch snel! Lafo: wat een naar bericht van Britt! Fijn dat jullie nu weer thuis zijn en je weer een blije moeder bent. Vreselijk die reflux en aanverwante klachten....JP heeft heel erge verstopping gehad ondanks de borstvoeding en lag op een gegeven moment de hele dag alleen maar te krijsen., echt moedeloos werd je ervan. Toen hij doort de Kinderarts is behandeld ging het binnen enkele dagen beter en had ik een super vrolijk en gelukkig kind terug! Bij Fee zag ik al na 3 weken dat het dezelfde kant op ging dus meteen gaan behandelen en bij haar is het gelukkig dus nooit zo ver gekomen en heb ik echt aan haar nauwelijks een kind hahahah (leuke woordspeling) Vlinder: wow wat knap!! Er is al echt veel af! En wat een knappe kindjes! Tearke: ach meid. Natuurlijk mag je uithuilen....Als je niet goed slaapt dan is het hele leven lastiger vind ik altijd.....Ik ou idd eens kijken of je ze kan uitbesteden om zo zelf eens bij te tanken,. Al is het maar een middagje...Ik kan je verde rgeen tips geven want hier slapen de kids snachts meer dan wij...JP wa sook een wakkere baby, sliep overdag nauwelijks, maar snachts wel. Hij eeft wel toen hij ongeveer een jaar was wel opeens een maand of 2 elke nacht om een fles gevraagd, maar dat werd wel echt gewenning. Op een gegeven moment zijn we het hem wel gaan weigeren en dan elke keer als hij ging huilen ging een van ons zijn kamer in zonder te praten, hem weer neerleggen in bed en speen geven en dat een aantal keer herhalen, maar geen fles geven. Bij hem was het na een paar nachten over, maar is helaas wel even doorzetten en tanden op elkaar......Dikke knuf voor jullie hoor! Pooh: ook al zoveel afgevallen!!! echt gewedlig! Wat een mooie foito's van de jongens zeg! ZIjn echt geen broertjes Sophie en Pregnantlady: schiet al weer op. eerste trimester zit er op! Ik vind het zo grappig dat jullie WEER samen zwanger zijn! echt leuk! Hier moet er ook 20 kilo af maar het lukt gewoon niet....ik wil het er wel af hebben voordat we voor een 3de gaan....let ik een paar dagen goed op mijn voeding en dan opeens een dag weer niet en voel ik me gewoon weer mega dik.......ik sta nog onder controle van dietist vanweg de zwangerschapsdiabetes bij Fee dus ga haar op onze volgende afspraak vragen om me te helpen. Probleem is nu ook dat doordat ik full time werk en alle vrije tijd met mijn kinderen en man wil besteden slecht toe kom aan sporten.... Vlinder hoe kom jij aan die illegale versie? Wellicht iets voor mij dat dieet. Sonja is hier moeilijk in Zwitserland omdat je weinig dezelfde producten hebt. Heb voordat JP kwam jaren lang Atkins gedaan,maar nu geen zin in.
@ Tearke een enorme dikke knuffel voor jou!! Ik hoop dat je snel wat rust zult krijgen!! @ Lafo ik sportte er 4x per week bij. Wel thuis op de crosstrainer een half uur per keer. nu 1 a 2 keer per week Fijne jaarwisseling allemaal!!
Hi meiden, Laatste dag van 2009! En extra speciaal want onze man is vandaag jarig. Een jaar geleden om 5 over 6 in de ochtend is hij geboren. Wat gaat de tijd toch snel. We hebben net zijn feestje achter de rug, gewoon familie, cadeautjes en taart. Gezellig en hij is weer mega verwend. Nu het huis weer op orde brengen voor vanavond - vrienden komen en blijven slapen. Wat een 'afvallers' hierzo. Goed verschil om te zien hoor Vlinder. Ook in ben net 13 kg afgevallen en heb weer een mooie gezonde bmi van 22. Ik was na de bevalling gelijk weer op mijn begin gewicht maar door alle stress rond de kleine (zijn gehoor of lak daaraan) heb ik gewoon te ongezond gegeten en weinig toegekomen aan bewegen. In aug wasi k het zat en ben begonnen.... en tja nu ik stoppen ivm zw maar mijn gewicht is nu mooi (lichter dan voor beide zwangerschappen van mijn jongens). Balen dat Bonibeeb misschien nog in stuit ligt. Maar tja ze (ehhh) kan uit zichzelf draaien toch? Maar wel heerlijk dat je verlof ik begonnen. Blij dat het met Britt weer goed gaat. Altijd zielig bij die kleintjes. Je voelt je zo onthand. Sophie, idd we gaan lekker gelijk op. Behalve qua geslacht van onze beebs. Als jij nu een jongen krijgt en ik een meisje kunnen we even de beebkleertjes opruilen haha. Me2, ik zit nog net in mijn eerste trimeester maar het schiet idd op. Ik wilde ook perse afvallen voordat we aan de derde gingen beginnen en ik heb net mijn streven gehaald. het lukt ook pas wanneer je er aan toe bent. Komt vanzelf meis. Misschien dat het nieuwe jaar je nieuwe motivatie brengt. (een leuk kledingstuk helpt bij mij altijd goed haha) Tearke, sterkte. Wij hebben ook slechte slapers maar gelukkig is het bij ons vaak wakker worden en dan een speen of een flesje en dan vielen ze wel weer in slaap. Ik hoop voor betere tijden voor je. Ik ga weer even verder met huisje aan kant brengen. Een goede laatste dag van 2009! Veel plezier allemaal vandaag. Liefs, Gaby
Gaby gefeliciteerd met jullie kleine man! Alweer 1 jaar, wat gaat het hard. En verder: allemaal een fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2010 gewenst!
Tearke, hele dikke knuf!!! Ik heb met je te doen......Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik heb niet echt goede tips...inderdaad misschien even te logeren brengen??? Lafo, ik heb 2 weken ouderschapsverlof genomen, omdat ik niet voor de kerstvakantie nog voor de klas wilde. Ik ga nu 2 dagen werken. 1 dag ouderschapsverlof. Ik sport 2 keer in de week. Op woensdagavond en zaterdagochtend. Spinnen en Zumba. Ik wil naar 3 keer, maar ik weet niet of ik dat vol ga houden met m'n werk erbij. Boni, ik vond de 2e keer keizersnede een eitje. Veel minder pijn. Liep dezelfde dag al zelf weer naar de wc. Fijne jaarwisseling iedereen!!!
gelukkig nieuwjaar allemaal!!xxxxxx iedereen fijne feesten gehad??ik wel veel gegeten,maar om twaalf uur traptte ik bijna op mijn oogleden haha,ik zat bijna te slapen haha bedankt voor de lieve woordjes.ik voel me gelijk een stuk beter overdag valt het allemaal wel mee met mijn gemoedstoestand...maar snachts begint het 'echt door te wegen.en ik heb idd met mijn ouders afgesproken om ze door de week een beetje meer naar hen te brengen overdag.zodat ik een middagdutje kan doen. mijn ouders zijn beiden nog heel jong en die werken nog fulltime beiden.mijn paps is vrachtwagenchauffeur en mijn mams is onthaalmoeder.dus ik wil ze snachts ook niet belasten met twee niet slapende kindjes haha en nico zijn ouders daar doe ik bjarne snachts ook liever nog niet naartoe.jurre gaat daar wel de zondagnacht af en toe eens slapen mijn zus heeft zelf nog twee kleintjes.eentje even oud of jurre (waarmee ze zelf veel miserie heeft ivm met fructose intolerantie en zo..) en eentje van drie dus die wil ik ook niet teveel lastig vallen moest ik het vragen ze zouden natuurlijk geen nee zeggen maar ik doe dat niet graag... nico heeft blijkbaar gisteren met mijn ouders gepraat dat de nachten zo slecht gaan en iker een beetje door geraak.en die waren natuurlijk "boos" omdat ik geen hulp had gevraagd... ik voelde me weer een kind die berispt werd haha we zien wel hoe het loopt zuurtje,hoever staat het bij jou????(ik vind jou altijd zo leuk,met je korte berichtjes haha.)
hey tearke ik heb gisteren mijn eisprong gehad, zit dus in de 2 lange wachtweken weer en jij vind korte berichtjes leuk?
Voor iedereen een super gelukkig, gezond en mooi 2010! Tearke, een hele dikke knuffel!! Gaby, nog gefeliciteerd met je kleine ventje. Wat snel gaat het inderdaad. Alweer een jaar!! Onze jongste 6 januari. Lijkt me goede deal die kledingomwisseling Goed van het afvallen!! Zie bij mijn man hoe lastig het kan zijn. Ik heb eerder het omgekeerde 'probleem'. Word snel te mager en ben nu door de zwangerschap onder mijn gewone gewicht. Doe dus moeite aan te komen. Gelukkig groeit de beeb gewoon goed. Denk dat die oliebollen bij 'hem' eraan komen Gezellige dag allemaal en liefs, Sophie
Lafo jeetje meid wat een toestand allemaal.... gelukkig gaat het beter en heb je je kleine meid weer thuis! gaby van harte gefeliciteerd nog met de verjaardag HIEP HIEP HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRA~!!!!!!! jeetje sophie alweer een afspraak voor de 20 weken echo waar blijft de tijd?!?!?!?!?!?! gelukkig alles goed en lekker hoor een extra lang gesprek heerlijk lekker baby praat! 'vlinder mooie fotos hoor! en goed hoor dat je zo bent afgevallen! boni beeb draai draai! pooh knap ook van jou goed hoor die lijn dames! ben zelf gelukkig nooit aangekomen van een zwangerschap alleen maar afgevallen en ja de borstvoeding trekt ook de nodige kilos weg ik moet juist nu meer eten lol DAMES EEN HEEL HEEL HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR EN HEEL VEEL GEZONDE BEEBS EN NATUURLIJK DIT JAAR MOET ER OOK EEN ZUURTJE BEEB BIJ! iK HOOP DAT IK ME OOK WEER ZAL AANSLUITEN AAN HET EIND VAN HET JAAR BIJ ALLE ZWANGERE DAMES! DAMES GENIET VAN DE KINDJES!
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!! Spannend Zuurtje...we duimen allemaal mee zoals je weet! Ja Lammetje, dat wij dit jaar ook weer zwanger mogen aansluiten Tearke: fijn dat je schoonouders "boos" waren dat je niet om hulp vraagt, betekent dat ze je met alle liefde wel uit de brand helpen... Pregantlady: van harte met je mannetje, ja het gaat zoooo snel. ONze kleinste is over 3 maanden al weer 1 jaar..... Dank voor de peptalk mbt afvallen!!
Iedereen de allerbeste wensen, may all your dreams come true!!! Pregnant lady, nog gefeliciteerd met je zoontje!! Tearke big hug voor jou! Me2 en Lammtje word jullie jaar dames haha, jullie moeten straks weer flink aan de klus!!!!! Sophie en Lammetje jullie moeten dus omgekeerd lijnen, jeetje wat fijn lijkt me dat maar snap dat het voor jullie rot is, ik wil best een paar kilo's weggeven hoor haha Hier een rustige jaarwisseling gehad, alleen mijn hond die heeft alles bij elkaar geblaft ondanks de diazepam...daardoor Amy iedere keer wakker en heeft dus tot 01.30 beneden gezeten en was daardoor vandaag niet te genieten! Ze had ook weer koorts, 39 graden...die is echt vaak ziek helaas.... Britt heeft niks gemerkt van haar eerste oud en nieuw, die lag heerlijk in dromenland.
hoihoi Hier ook een rustige jaar wisseling gehad. Jaylinn heeft lekker doorheen geslapen. Was alleen al om half 5 klaar wakker. En was bij me ouders, maar mevr. wou niet meer spelen. Dus half 7 naar huis gereden. 7 uur in bed tot 11 uur. Ze was gister dan ook beetje van slag. Alweer 33 weken... jeetje waar blijft de tijd. Begin het nu wel echt te merken. Ook oefenweeen/indalingsweeen zijn hier regelmatig. Gelukkig helpt een warme douche/kruik nog. Verder uhhh krijg een soort haast gevoel dat alles echt af moet. Gelukkig nog maar paar dingen wassen strijken en dan is het klaar. @ Tearke knuff!! @ Lafo fijn dat je meisje weer lekker thuis is en dat het nu wat beter gaat. Beterschap voor je andere meisje!
Happy Newyear!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier rustig gehad, de boys hebben lekker doorgeslapen. Wij hebben met vrienden tot kwart voor 12 aan tafel gezeten (steengrillen en beppen) en daarna aan de champagne (Jip & Janneke voor mij en haar). De jongens werden om 8 uur wakker maar manlief heeft ze mee naar beneden genomen en ik kwam (heeeeeeeeeeeeeerlijk) om 10 uur met schuldgevoel naar beneden haha. Voor de rest rustig gedaan en even langs mijn ouders geweest om nog een keer persoonlijk happy newyear tewensen. En hoe was jullie Oud&Nieuw? Nog bedankt voor de felicitaties voor mijn kleine vent. Wel een rare dag voor een verjaardag hoor de 31ste. Zal vooral wanneer hij ouder is moeilijker worden. Lafo, hoe gaat het nu met Amy? De koorts weer gezakt. Balen dat ze zo vaak ziek is. Zuurtje, succes op de wachtbank. Duim voor je! Lammetje, hoe doe je dat nou met 3. Ik vraag mij dat wel af hoe dat zodirect zal zijn. Zitten onze beebs wel dichter bij elkaar qua leeftijd natuurlijk. En jij wilt in 2010 gaan voor de 4de. Leuk joh zo'n groot gezin. Sophie, dus de kleine meid is ook bijna jarig. Tjee ze zitten idd wel dicht op elkaar onze jongste.. Wanneer is de verjaardag van de oudste? De licht zijn is ook niet ideaal. Lijkt voor ons 'vreetzakjes' heerlijk als je alles kan eten maar ik hoor maar vaak genoeg dat het ook niet alles is. Gelukkig kom ik niet snel aan. Ik heb het helemaal zelf gedaan na de geboorte haha. Want na de geboorte woog ik lichter dan ervoor (zwaar kind en amper aangekomen) alleen tja stresseten.... daar ben ik wel goed in. Maar blijkbaar ook goed in streng voor mijzelf zijn. Me2, graag gedaan Mama 25, dat schiet idd op. 33 weekjes. Geniet er nog maar even lekker van. x Gaby
Fijn om te horen Vlinder. Ik wacht gewoon af tot de liggingsecho. En ach, dan moeten we gewoon iets meer regelen voor Jasmijn wellicht. Gelukkig heeft boniman een grote familie dus kunnen we haar vast wel eens een ochtend ergens laten spelen. Dat zou al een boel schelen denk ik. Maar goed, eerst maar eens kijken hoe bonibeeb ligt met de echo.