Tearke: beterschap voor je mannetjes. Hopelijk zijn ze gauw weer beter. Boni: mooie foto. Lafo: zo, Britt is lekker aan het groeien. Mooi dat het zo goed gaat. Lammetje: de aanhouder wint he? Ondanks de drukte toch nummer 4? Lijkt mij ook zo geweldig. Maar mannetje lief wil niet meer dan 3. Maar goed, eerst moet de derde nog komen en misschien kan ik hem dan net als jou overhalen. Heb steeds een irritante trilling in m'n wenkbrauw. Hebben jullie dat ook wel eens? En hoe komt het? Ramiro heeft net een week last gehad van ontstoken neusamandelen. Dikke koorts, geen zetpil die werkt, toen naar de ha en ab gekregen. Gaat nu alweer een stuk beter gelukkig, hij krijgt alweer praatjes.
marsab: gefeliciteerd meid!! femmigje: jij ook alvast, het is toch ook iets om blij mee te zijn dat je er samen gewoon weer voor gaat! vind het echt leuk en spannend voor je, hopelijk is het gauw weer raak. zuurtje: zet 'm op, ook van mij wat hcg jouw kant op (past er nog wat in die container nu boni 'm gevuld heeft?). heeeeeeel veel geluk deze ronde!!!! het is jouw beurt, echt waar. allemaal de beste wensen, jaarwisseling was hier ook leuk. briman had Deane wakker gemaakt voor het vuurwerk en hij vond het fantastisch! fuuwehk hooooooog!!! oooooohh! goed gedaan papa!! (die stond beneden voor het raam af te steken) hij wist niet meer waar hij het zoeken moest van opwinding en enthousiasme. Maar rond kwart voor een hebben we hem weer op bed gelegd, en tot 9 uur 's ochtends geen kik meer gehoord, dat viel me gigantisch mee. die buik... tja, hij begint hier ook wat veel plek in te nemen. scheren gaat niet meer, ik durf dat tenminste niet 'blind' te doen. draaien in bed is een hele onderneming. maar het is ook zo genieten van dat getrappel en gewoel in mijn buik. ik heb toch nog die pretecho laten doen (bij Elvin Papa, daar gaat sofie over een paar weken ook naartoe) en het was superleuk. Kleintje is niet meer zo klein: al ongeveer 46 cm, met benen van 20 cm, circa 1700 gram. Heeeeeel gemiddeld voor een kindje van 30 weken, qua afmetingen. Alleen de beentjes zijn wat lang en het buikje lekker bol, maar het hoofdje is wat kleiner (goed nieuws volgens de echoscopist, hahaha, nou, die bolle kop van Deane heb ik er ook uitgekregen met maar 2 kleine scheurtjes dus dit komt heus ook wel goed). Zal zo nog even foto's spammen...
femmigje: zo'n trilling heb ik ook wel eens. geeeeeen idee waardoor dat komt, maar het gaat altijd vanzelf weer over. is wel super irritant ja. fijn dat ramiro weer praatjes krijgt, dat is toch altijd een hele geruststelling als ze ziek zijn geweest...
Bri: wat een mooie en duidelijke echo's. Geweldig. Daar kun je vast je ogen niet van afhouden. Ik gok trouwens weer op een jongen. Geen idee waarom hoor. En zuurtje: ik vind ook dat jij nu een keer aan de beurt bent, dit duurt veel te lang.
ehm bri ik denk ook een jongetje ha ha meeste stemmen gelden dan maar he mooie echo hoor heb dat nooit gedaan een 3d lijkt me trouwens wel heel leuk om nog een keer te doen. heb wel tegen hubbie gezegt dat als het nog een keer gebeurd en we weer zwanger worden ik een keer het geslacht niet wil weten (heb ik alle 3 de keren ook al gezegt maar veeeeel te nieuwschierig haha) nu ga ik het echt volhouden! lijkt me zo leuk een soort van slagroom op het toetje bij een bevalling!
Femmigje, trilling in de wenkbrauw heb ik ook wel eens last van, bij mij komt het van stress maar het gaat ook vanzelf weer over. Bri, mooie foto's van de echo. En hier ook een pooltje?
Waarom berbaast me het nou niets dat jullie er nu al voor gaan hahahah Veel succes!!! Zo'n trilling in de wenkbrauw heb ik ook el eens. Betekent over het algemeen slaapgebrek. Bri: hele mooie echo's. Bij mij nooit zo duidelijk geweest helaas.
lammetje: ik had bij deane ook 3d echo's laten maken (veel minder duidelijk dan deze; meneer vertikte het om stil te liggen en om z'n hand voor z'n gezicht vandaan te halen). omdat ik de jongste thuis ben, en het heel jammer vond dat er (daarom?) veel minder foto´s en zo van mij zijn, wilde ik het nu toch weer laten doen. vond het inderdaad super, om pas bij de bevalling te zien dat het een jochie was. had 9 maanden lang gedacht dat ik een meid zou krijgen, maar toen de vk hem omhoog hield dacht ik: hé, dat is ook leuk! het was echt het eerste waar ik naar keek.
grrrrrrrrrrrrr nu is er bij jurre een groot stuk van zijn bovenste vorenste tand!hij was gevallen deze morgen en baf,weg was het... nu ziet hij er mooi uit.en de tandarts zegt dat ze daaraan niks doen behalve wat gladschuren als hij er last van heeft... nu moet hij vijf jaar met een halve tand rondlopen tot hij uitvalt voor een nieuwe de osteopaat viel heel goed mee...bij bjarne zit het probleem vooral in de linkerhelft van zijn lichaam.... hij moet nu eerst zijn antibiotica uitnemen en 20januari mogen we terug...
Bri mooie echo's meid en daarom hebben wij het ook nog een keertje gedaan, geen onderscheid. Mijn man is ook de tweede en die heeft niet eens foto's.... Tearke wat zonde van die tand....ook nog een voortand lekker in het zicht ook nog eens... Femmigje succes, leuk dat jullie voor een derde gaan! Hier alles ok, Britt heeft alleen veel last nog van krampjes 's avonds...die Nutriton is volgens mij de oorzaak, de 13e naar de kinderarts, maar eens overleggen of we kunnen afstappen van die rommel...
lafo,bjarne reageerde ook enorm op die nurtiton.wij moesten direkt stoppen,hij spuugde wel weer meer,kreeg nog enkel gaviscone
Morgen! Ff ego: hier niet zo lekker geslapen vannacht. Vanaf de 1 elk cijfer op de wekker voorbij zien komen. Werd wakker van een rare droom (weet niet eens meer waar die eigenlijk over ging) en kon eerst niet meer in slaap komen. Ben ook aardig verkouden geworden gisteren.. Helaas werd Jasmijn ook om half zes wakker, maar gelukkig heeft ze na de tijd nog een uurtje geslapen. Maar goed, nu gaat het wel. dus doe het rustig aan. Helaas was vandaag wel de enige dag dat boniman weg moest deze week (heeft cursus) dus ga straks tussen de middag nog maar even plat denk ik. Jasmijn zit lekker televisie te kijken dus kan mama even achter de laptop. Balen Tearke, van Jurre's tand. Lafo, hoop dat de krampjes snel minder worden bij Britt.
Goede morgen, Boni: balen zo'n nacht, net nu je het zo nodig hebt. Idd maar ff slapen vanmiddag, heerlijk. Tearke: wat vervelend dat tandje. Knuf. Lafo: och he, die krampjes ook altijd. Hopelijk is het snel over. Me2: hoe gaat het met jou en de kids? Lammetje: ben benieuwd wanneer jullie voor de volgende gaan. Vannacht ook een slechte nacht. Ramiro vaak wakker geweest. Ik denk doorkomende tandjes. Zal zo ff op onderzoek uit in z'n mondje. Die trilling zou best slaapgebrek kunnen zijn, gaaaaaaaaaaaaap.
cars? ik ben ook benieuw of en wanneer we ervoor gaan had zelf eind volgend jaar in gedachten.. Manlief heeft liever niet en hoopt nog steeds dat 3 genoeg zal zijn. We gebruiken geen ac en ja voor het zingen de kerk uit is niet echt betrouwbaar duss... ik heb nu ook tegen hem gezegt als je het NU echt niet wil moet je wel iets doen!
Hé Cars, moest er ff over nadenken haha. Wat is dat toch met die naamswijzigingen hier.. (ach ja, heb ook een tijdje anoniem onder een andere naam meegeschreven ) Hoop dat Ramiro vannacht beter slaapt.