He he, Lammetje: idd, voor het zingen de kerk uit is niet betrouwbaar. Tja, dan moet hij het zelf weten natuurlijk. Spannend. Stiekem hoop ik voor je dat het toch binnenkort raak is. Boni: hoe gaat 'ie meid? Idd cars. Ik wilde toch meer anoniem blijven. Je weet het natuurlijk nooit. Had al een twee keer een andere naam doorgegeven, maar die waren al in gebruik. Dan is het best moelijk om nog iets te bedenken. Toen zag ik Danio z'n pyjama, die is van cars.
Het gaat vanavond een stuk beter als vanochtend. Heb vannacht dus heel slecht geslapen maar gelukkig tussen de middag nog lekker op bed gelegen. En ben nu babywasjes aan het doen.. nummer 1 hangt al en nummer 2 is bijna klaar in de machine.
MArloes: keek even naar je kaartje bij ff maar wat had je opeens en korte cyclus!!! Cars: ja anoniem is wel lekker soms! Hier alles goed. Fee is begonnen met kruipen, klapt in haar handjes en begint met andere kindjes spelen al echt leuk te vinden. Ook het doorkomen van de tandjes lijkt haar niet zo veel last te bezorgen (had JP ook niet trouwens). JP gaat ook goed. Praat lekker, maar is erg wild...echt een ventje hahahaha Slapen alle twee prima, niemand wakker snachts! Wij klagen dus niets! Boni: blij te horen dat het wat beter gaat! Tearke: oh nee arme Jurre....balen hoor zo'n halve tand de komende 5 jaar! Lafo: hoop dat de kinderarts jullie verder kan helpen...Nutriton kan goed de boosdoener zijn.....
hihi, cars, ik had je meteen herkend (maar ja: wie schrijft er nog meer over Ramiro). Heb te doen met iedereen met slaapgebrek, weet weer goed hoe het voelt... slapen gaat hier al een tijdje niet meer goed. Moet eigenlijk nog 3 weken werken, maar trek dat niet meer... ik werk 4 dagen en dat is, zonder slaapje overdag, echt te veel voor mij. Zie zooooooo uit naar het verlof!!
Bri, doe het lekker rustig aan. Als het niet gaat dan gaat het niet.. toch! Was hier ook blij dat ik met 5,5 week vantevoren ben gestopt en niet als met Jasmijn met 4 weken, dan had ik nu nog moeten werken pff.
Marloes: hahahaha ja kan me dat helemaal voorstellen. Bij mij was deze maand juist prut met betrekking tot ei opsporen dus was blij dat we er nog niet voor gaan...was dan zo'n frustie maand geweest hahahahahaha
hoi meiden, wat gaan er veel voor een derde zeg! wauw, mij nog even niet gezien. Bij ons gaat het gelukkig nog steeds zo goed. Ik ben sinds twee weken gestopt met de borstvoeding en ook de flesjes gaan best goed. Suze slaapt lekker door na de fles van 23 uur en Roos is nog steeds de allergrootste fan van Suze
bri,lekker aan jezelfd enken hoor.je meot er straks zijn voor je kleintje...(en de kleine vent natuurlijk) ik ben gisterenavond met twee ex collegaatjes op stap geweest.eerst gezellig iets gaan eten(king of wok,njamnjam) en daarna nog iets gaan drinken in een cafe.dat was echt niet meer mijn ding haha,ik word oud!!(26 heel binnenkort ) haha kindjes bleven bij mijn ouders slapen,en manman,wat heeft die nacht deugd gedaan!!!!ik lag om kwart voor drie in bed,was heeeeeeeeeeeeelemaal alleen thuis want nico moest werken en ik ben er pas uitgekomen om half tien haha daarna vlug gedouchet en om de kindjes heb er van genoten maar was echt wel blij ze terug bij mij te hebben
gisteren trouwens nd tandarts geweest met jurre,wat een bink is dat zeg mijn jurre!! tandarts heeft zijn tandje wat gladgevijld met zo een machinetje(als een boor precies) en hij gaf geen kik...hij lag wel wat te wriemelen natuurlijk tandarts keek meteen zijn andere tanden allemaal na en hij heeft nog atlijd een perfect gebitje anders haha gelukkig,zou vroeg zijn he
Petra: mooie foto's van de mooie meiden. Tearke: ook weer mooie foto's. Heerlijk even een keertje uitslapen, ben jaloers. Lafo: wat een mooie foto ook, mooie meid. En nog bedankt voor je krabbel. Zuurtje: balen meid. Dikke knuf voor jou. Iedere keer hoop ik weer dat het raak is. Dit is echt niet leuk meer. Knuf. Me2: wat mooi dat het zo goed gaat met Fee. En ook al met andere kindjes spelen dus, lief!!! Bri: meid, rustig aan doen hoor. Jij bent belangrijker dan je werk!!! Boni: hoe gaat 'ie nu? Gisteren was ik jarig en toen dus ook gevierd. De helft is niet gekomen i.v.m. het weer. Had ik ook niet verwacht en heb ook iedereen aangeraden thuis te blijven. Iedereen uit de buurt is wel gekomen, dus hartstikke gezellig gehad. Fijne dag allemaal.