alsnog gefeliciflapstaart en nee het is niet leuk meer als ik wat geluk heb en ei ten laatste op 31 januari komt heb ik misschien wel een mooi valentijnscadeau dit jaar maar ik hoop er mar niet te hard op dan is de teleurstelling misschien minder hard als ik toch weer ongi wordt
cars,gefeliciteerd ook nog dan!!hoe oud werd je?? (ik ben vandaag jarig ) zuurtje gadverdamme!!had nog zo gehoopt en geduimd.ik hoop idd voor jullie voor een mooie valentijn.maar je hebt wel gelijk van er nie teveel op te hopen....kan het alleen maar dubbelleuk zijn he ik ben nog maar eens gans mijn huishouden aan het verhuizen haha!kasten versleuren,meubels verzetten....om straks toch weer te eindigen hoe het begon haha
tearke jij dan vandaag gefeliciflapstaart ik hoop er niet meer op mannetje zei gisteren ook weer dat hij hoopt dat het dit jaar nog zal lukken om in verwachting te zijnµ ik krijg nu stillaan meer het gevoel dat er bij beiden eens grondig onderzoek moet gebeuren
en meubels verhuizen leuk kan hier jammer genoeg niet alles heeft zijn plaats omdat het anders niet past
Zuurtje: dat zou een perfect valaentijnscadeau zijn. Ik hoop het voor je. Hopelijk hoeven er geen onderzoeken te komen. Tearke: GEFELICITEERD. Fijne dag vandaag. Ik ben 28 geworden. En jij? Ouder denk ik.
Zuurtje: dat scheelt niet veel dus. Wanneer in april? Mijn 3 mannen zijn ook in april jarig. Danio 7, Ramiro 21 en mijn man 24.
zuurtje heel veel verschillende combinaties lukt hier ook niet hoor....tis puzzelen maar het MOET!haha
Ohhhhhhhhh Lafo wat is ze moooooooooooooooooi. Ik ben helemaal in love... nu wil ik ook een meisje haha.
Ahhhhhhhhhhhhhhhh zuurtje, das zuur. Wat balen. Hopelijk een mooi valentijnscadeautje, daar ga jullie voor en anders idd een afspraak maken. Ik weet nog dat ik een afspraak had gemaakt en de week erop had ik een positieve test (bij de eerste na 1 jaar proberen incl mk) Misschien is dat de truuk!
Ik heb de 13 weken achter de rug. Jippie! Gisteren het nieuws gebracht aan de familie op een familiefeestje. Iedereen heel enthousiast behalve mijn ouders wat minder. Maar dat komt vast goed, vast de shock! Weer een kleinkind haha. Nu klink ik luchtig maar ik vond het op dat moment niet zo leuk maar mijn man heeft mij overtuigd dat ze ook amper tijd hadden om te reageren met iedereen die gelijk opstond om ons te zoenen. Wacht wel een telefoontje af met de echte felicitaties. Ik ga weer aan het werk! x
boni spannend hoor de wasjes al klaar... nu nog een baby! cars pyama ha ha leuk hoor zo aan de naam komen! Ik werkte op een geitenhouderij als geitenverloskundige en vandaar lammetje lol me 2 leuk he dat er meer leven komt in je kindje kruipen en de wereld ontdekken dan worden het ineens mensjes he kan niet wachten tot fleur de wereld gaat ontdekken! kom op marloes beebje enne die cyclus kun je daar geen etos zwanger worden voor gebruiken? ofuh teunisbloemolie of was het nou tarwekiem?!?!? tearke ja huismus mama word je dan ineens he met kindjes heb dat ook ben het liefst lekker in mijn eigen nestje.. lafo ohhhhhhhhw zucht ben verliefd wat een geweldige foto meid meedoen met baby van de maand zou ik zeggen! casr nog gefeliciteerd meid moet soms effe denkebn hoor met die naam ha ha jeetje zuurtje got....dom...e gaby jeetje dat je het zolang voor je kan houden pffff ha ha enne gefeliciteerd met je 13 weken!!!!!!! sab meid waar ben je gebleven ????????? pooh????
Zuurtje: het wat naar...hoe kan dat nou dat je denkt nu onderzoek nodig te hebben. het sio toch al 2x eerder gelukt??? Je bent nu echt aan de beurt!! Ik blijf duimen!! Lafo: wow wat een popje!! Heerlijk!!! Pregnantlady: komt vast....mijn moeder vond dat ik nu ook maar even moest wachten (waar benmoeid ze zich mee; heeft zelf ook 3 kids), maar denk dat het is omdat ze niet wil dat wij ons teveel op de hals halen. KAn me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent door hun reactie maar ze zullen vast nog wel bellen...ben heel benieuwd of je nue en meisje krijgt
Me2 ik weet niet waarom ik dat gevoel heb bij de kids was het na 10 maanden raak, bij mk de 1ste keer al direct en nu zijn we al 18 maanden bezig zonder resultaat
Hé allemaal, daar ben ik weer. Paar drukke dagen achter de rug. Zondagmiddag hadden we een feestje van mijn schoonmoeder, ze werd 80. Hiervoor was ook mijn moeder uitgenodigd en die heeft daarna bij ons gelogeerd. Vandaag een beetje samen gerommeld in huis en oma heeft even opgepast terwijl ik de liggingsecho had. Nu is boniman oma weer naar de trein aan het brengen. En over de liggingsecho gesproken: beeb ligt weer keurig op de juiste manier voor de uitgang. Ze heeft ook even hartje, blaasje, maagje, niertjes e.d. gekeken en alles zag er goed uit. Ook de groei was gemiddeld. Tearke, allereerst van harte gefeliciteerd! En lekker een avondje uit geweest lees ik, heerlijk! En daarna lekker bijslapen, ook niet verkeerd. Kun je niet regelen dat ze bijvoorbeeld in ieder geval eens per twee weken een nachtje gaan logeren? Kun jij ook bijtanken. Je zit natuurlijk ook met Nico die er 's nachts niet altijd is. En weer mooie foto's van Jurre en Bjarne. Lafo, mooie foto van Britt. Zuurtje, balen van de duivels! Grrr, ik had nog zo gestrooid voor je... Femmigje, nog van harte gefeliciteerd! Gaby, kan me voorstellen dat het op dat moment niet zo leuk overkwam van je ouders. Maar blijkbaar hadden ze het echt niet verwacht.
Boni er al helemaal klaar voor?? Tearke gefeliciteerd en wel een beetje gevierd??? Cars (moet wennen aan je nieuwe naam hihi) leuke verjaardag gehad ondanks het weer! Zo wat een drukte in april, vieren jullie het dan allemaal op 1 dag?? Me2 wanneer gaan jullie voor een derde?? Zuurtje wat ontzettend balen! Pregnant gefeli met je 13 weken, nu dus geen geheim meer, fijn hoor! Jammer van je reactie van je ouders of beter gezegd van de uitgebleven reactie, mijn ouders zouden precies hetzelfde reageren denk ik....helemaal in shock, wel vervelend, het is altijd leuker als ze enthousiast zijn. Lammetje leuk joh hoe jij aan je nickname bent gekomen!! Zo'n beroep hoor je niet vaak, ben je dat nog steeds?? Meiden hartstikke bedankt voor de leuke reacties op Britt haar foto moest gewoon een beetje glimmen van trotsheid! Ze is ook een poppetje, heel anders als mijn oudste, 2 zusjes en zo verschillend in alles nu al! Ik ga maar eens slapen, heb sowieso een gebrek aan slaap, maar je hebt steeds minder nodig merk ik!