Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zuurtje: echt balen hoor....zo raar dat het dan niet lukt...wellicht is die afspraak maken net wat je nodig hebt en kan je de afspraak voor onderzoek omzetten in afspraak voor eerste echo :D

Boni: wat fijn dat de beeb goed licht!!!

Lafo: pas als Fee 1 is (over iets minder dan 3 maanden) mogen we er weer voor gaan van de gyn ivm mijn keizersnee bij Fee. Maar of we dan meteen er voor gaan weet ik niet. Denk wel kort daarop :D

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik weet niet meer wat ik moet denken of het ongi is of niet

eergisteren spotten
    gisteren lichte ongi
    vandaag begon met spotten en nu niets meer

heerlijk weer in die onzekerheid

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mmm zuurtje, inderdaad raar. Heeft het ondertussen al doorgezet of is het nog steeds zo onduidelijk?
    Anders toch maar eens een testje wagen morgen?

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Lafo, er moeten nog wel wat dingen gebeuren:

bed ophogen (mag boniman regelen)
    enveloppen schrijven
    maar eerst drukker bellen of enveloppen wel binnen zijn
    proefdruk laten maken
    ziekenhuistas inpakken
    babywas die nu hangt te drogen strijken
    nieuwe babywas doen en ophangen om te drogen (m'n rekje is vol ;))

Maar heb vrijdag de handen vrij, want dan is Jasmijn naar het kdv. Dus kan ik mooi wat dingetjes doen

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nog steeds zo onduidelijk
    zal nog even afwachten

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Boni ja je hebt nog even, hier zit Amy ook vrijdags op de creche dan ben ik ook meestal druk bezig in huis, alhoewel nu met nog een kleintje die vrijdag nog sneller om is.
    Leuk he die babywasjes!

Ik vroeg me af of jullie nog weten wanneer jullie weer voor het eerst ongi waren na de bevalling, zit er met smart op te wachten want wil beginnen met de pil voordat er ongelukken gebeuren...

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen meiden

ongi=weg (voorlopig?)
    temp was nog aan de hoge kant (wilde niet tempen meer vond het wel raar allemaal)
    als ongi verder uitblijft doe ik ergens volgende week een test

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zuurtje, spannend weer! Ik duim nog even door dus...

Lafo: hier volgens mij 5 maanden na de bevalling weer ongi. En gaf toen zelfs nog volledige bv.

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Oh Zuurtje...wat spannend!!!!!!!!!!!

Lafo: ik heb volledige bv gegeven bij beide 7 maanden en pas na stoppen weer ongi geworden, dus aan die info je weinig.

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    haha toch bedankt meiden, er geven hier veel meiden bv viel me op.

11. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Idd waar bemoeien ze zich mee ;) mijn mams heeft er zelf 4 gehad. Maar dan om de 4 jaar. Of dat zo ideaal is. Zij moest het bijna alleen doen omdat mijn vader veel weg was voor zijn werk. Maar dit zijn andere tijden.
    Ik vond het wel jammer! Je hoopt toch op een leuke reactie maar ik was er al bang voor.
    Mijn zus belde al dat mams in een schok was haha. Ik kreeg ik mail van mijn mams dat ze heel blij is voor ons maar dat ze even aan het idee moet wennen omdat ze het nog niet verwachtte. Ze wist wel dat onze wens er was.
    Dus ok... daar doen we het mee :D

Jaaah een meisje zou wel erg leuk zijn. Wel veel nieuwe dingen aanschaffen want het is wel een jongens huis geworden.

x
    Gaby

12. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    alle meiden, bedankt voor jullie reacties op mijn '' ouders reactie op het zw nieuws'. Tja niet de reactie waar ik op hoopte. Maar uiteindelijk zijn ze vast heel blij.... ik wacht af.
    x
    Gaby

13. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Zuurtje, je houdt het spannend! ik hoop het zo voor je.

Lafo, ongeveer 4 weken na stoppen bv kwam het weer op gang.

14. Bri

Bri Niet meer actief

@pregnantlady: wel goed dat je moeder nu heeft laten weten wel blij voor jullie te zijn, maar dat ze er zelf nog aan moet wennen... komt helemaal goed volgens mij, dat enthousiasme groeit nog wel. ze kan haar gevoel ook niet afdwingen, maar blijkbaar snapt ze wel dat haar eerste reactie niet heel fijn voor jou was... misschien voelde ze zich ook overvallen dat zij het met veel andere mensen tegelijk hoorde?

@lafo: wilde jij weten wanneer iedereen weer ongesteld werd? na deane heb ik eerst 7 weken gevloeid, toen 6 weken niets, en toen kwam m'n eerste menstruatie; dus 3 maanden na de bevalling. ook ik gaf overigens bv, ben bij 7 maanden wat gaan minderen, maar dat heeft bij mij m'n cyclus dus niet tegengehouden.

@zuurtje: wat een verwarring he, zo?! lijkt toch geen echte menstruatie, wat je hier beschrijft. hoop het zooooooo voor je dat het geen echte bloeding was... voor de zekerheid slinger ik nog wat hcg naar je toe!!

ik ben zelf echt aan het aftellen naar m'n verlof. Ga m'n werkdagen al iets anders indelen: 's ochtends werken, rond de lunch naar huis, uurtje rusten en dan nog thuis in alle rust verder werken. zo moet ik het toch redden tot aan 1 feb...
    vanmorgen bij vk geweest; ook zij vindt dat ik de rust die ik nodig heb, gewoon moet nemen. zo vaak ben je niet zwanger in je leven, dus zorg dat je het bewust meemaakt! vond ik ook een heel goede tip...
    bloeddruk: 100/45, is zelfs voor mij een diepterecord. dropjes eten dus...
    hb: 6.7, ietsje hoger dan vorige keer. dat gaat dus de goede kant op.
    buik: precies volgens de termijn, maar omdat ik een relatief kort bovenlijf heb, zit het al wel zo'n beetje tegen m'n ribben aan. kortademig dus...
    kindje is nog niet ingedaald, ligt nog helemaal vrij boven de bekkeningang. koppie naar beneden. kan nog koprollen, maar volgens mij draait-ie nu alleen om de lengteas. en het hartje klonk heel mooi en sterk.

15. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ik ook nog geen ongie en ja ook bv
    na thijs was ik ongeveer met een half jaar ongie 3 maand bv gegeven
    romy 9 maand bv en na stoppen meteen ongie
    dus helaas aan mij heb je niks
    maaruh je kan toch gewoon ac gaan gebruiken of hoop je stiekem op een wondertje net als ik ha ha lol

ja marloes ik wil nog wel even wachten hoor tot eind van het jaar het liefst
    maar och als het gebeurd .....
    Maar kwa drukte is het wel lekker even om mijn eigen lijf weer even te hebben en mijn energie

mijn werk doe ik niet meer helaas lafo
    ik heb een auto ongeluk gehad en beperkingen overgehouden waardoor ik niet meer zoveel kan
    zou het dolgraag willen maar weet dat het niet anders is en ik geniet van de kids en ja het is druk zat zonder smorgens om 5 uur op het werk te moeten zijn
    draai me nu heerlijk om om 5 uur en droom nog even lekker weg!

heb nu trouwens nog steeds 2 .... kids de dames zijn ziek geweest en hebben besloten dat het snachts dag is grrrr
    romy kwam 2 keer en fleur 4 jawel 4 keer rn dat nu al een hele week
    romy al 6 dagen niet gegeten mama ziek geweest en thijs
    al een week spuug diarree hangkinderen zeurkousen enz
    pfff
    word tijd voor de zonnestraaltjes!

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Vandaag weer naar vk geweest. Bloeddruk was 120/70, gewicht + 1.9 tot nu toe. En verder is mijn mannetje helemaal ingedaald en ligt vast, kan geen kant meer op volgens vk. Morgen moet ik nog ff terug bellen voor groei echo.
    Ben benieuwd wanneer meneer zich aandient. Heb het gevoel dat hij iets te vroeg komt...
    Verder is alles zo goed als klaar!

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bri, lekker rustig aan doen! Maar fijn dat met beeb alles goed is.

Gaby, wel nog een mail van je moeder lees ik, dat is wel fijn.

Mama25, ben ook benieuwd wanneer je ventje zich aandient.

Lammetje, hoop dat de kids snel hun normale ritme terugvinden.

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    morge

helaas pindakaas heeft de ongi de strijd gewonnen
    denk wel dat het nu wel gaat doorzetten want heb ook buikpijn en de puisten die erbij horen en dat had ik afgelopen dagen niet
    op naar ronde 15 en 18 maanden bezig nu

19. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Balen Zuurtje!
    Hopelijk mag ronde 15 het geluksnummer worden
    x
    Gaby

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zuurtje, balen zeg. Ik hoop dat jullie nu eindelijk een keertje geluk mogen hebben.

Deel Deze Pagina