Lafo" kan me helemaal voorstellen dat je dar emo van wordt.....Ik moest ook huilen toen ik hoorde dat dat stel met hun adoptiekindje is omgekomen terwijl ze thuis nog een kindje hebben zitten... Sophie: wat leuk nu een ventje! Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn na 2 meiden. Ik ben er namelijk nog steeds niet achter of jonbgetjes een stuk bewerkelijker zijn dan meisjes of dat het feit dat Fee veel relaxter is komt omdat ze de 2de is! Heel benieuwd dus anar jouw ervaring! Gaby: zou toch een giller zijn als jij nu een meisje krijgt! Kunnen zij echt met de kids van Sophie gaan daten! Blondie: hoe is het bij jou! Al weer een beetje een ritme?? Boni: zo goed als klaar dus! Wordt nu weer spannend he 37 weken!!
sophie gefeliciteerd met je kleine boy! Gaby kan je alleen maar gelijk geven slechte huid betekende bij mij ook 2 x een meid! missc van harte gefeliciteerd meid beetje laat maar omdat je nieuw bent!
Ja, bij de eerste heeft het ook ruim een jaar geduurd. Tot die tijd heeft hij in Driemond (bij Weesp) op een super-kdv gezeten. maar bij een jonger broertje/zusje krijg je voorrang en dat scheelt een hoop gestress! Nou ja, dat krijgen we straks wel weer voor de basisschool en BSO voor Deane...
lafo, inderdaad een held! ik dacht al toen ik las dat het NL team een vrouw en een kind gered had: zelfs al zouden dat de enige twee zijn die ze redden, dan is het het waard dat zij ernaartoe zijn gegaan! missc: welkom! je past goed bij het groepje, straks maar 1 jaar leeftijdsverschil tussen je kindjes. sophie: jongetjes zijn enig!! hij zal het af en toe vast moeilijk krijgen met nog twee mini-mama's.. maar hij leert wel hoe hij met vrouwen moet omgaan, dat zal nog goed van pas komen.
Vandaag weer een groei echo gehad en het ventje weegt nu 3073 gram, verwachting voor 40 weken is ruim 8 pond. Dus van mij mag hij wel voor die 40 weken komen. Overigens zei de vk dat hij ingedaald was, maar dat is niet zo. Ligt wel met zn hoofdje naar beneden maar kan er nog uit. Ook vruchtwater was wat meer. En nog steeds overduidelijk een jongen. Hij was ook aan het drinken, zo grappig om te zien... Het begint nu wel echt te kriebelen!! Wil hem zo graag vasthouden.... nog maar een paar weken!
Goeiemorgen dames, Nu is het echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang geleden dat ik hier geweest ben. Ik ga ook geen beloftes meer doen om vaker te komen ik zal moeten kijken hoe het telkens loopt! Ik ben wel erg benieuwd hoe het met jullie gaat! Verder is alles goed hier..druk druk maar nog steeds super genieten! Bob is alweer 7 maandjes en sam 12 februari 2 jaar Spannend hoor! Verder had ik vanaf de geboorte van Bob telkens zo'n compleet gevoel en geen kriebels voor een derde. We willen verstandelijk ook gene derde, maar mijn gevoel zij de laatste weken wel anders . Wss komt het er niet van, maar nog maar even wachten met alles spulletjes te verkopen. Hoe is het met jullie?? Fijne dag allemaal!! Liefs Pooh Bobspam!
Hallo meiden, Ik wil me graag even voorstellen, ik zie dat jullie hier allemaal al wat langer schrijven. Ik ben redu en ben afgelopen september bevallen van een prachtige dochter. Hiervoor zijn we onder behandeling geweest in het ziekenhuis omdat het lukte om zwanger te raken, het heeft al met al 3 jaar geduurd voordat we zwanger waren. Nu ben ik dus spontaan weer zwanger geraakt, de afspraak voor mijn spiraaltje stond al, maar werdt niet ongi en ja hoor zwanger. Eerst was ik erg geschrokken, maar nu erg blij met dit kadootje. Ben wel benieuwd hoe jullie het ervaren en hoe reageerde jullie omgeving? groetjes redu
Gefeliciteerd Redu!!! en welkom hier. Bij mijn 2 mannen zit er 22 maanden tussen, dus ik kan je niet helpen. Maar er zijn hier genoeg meiden met een veel kleiner verschil tussen de kindjes
Mama: ja echt spannend he!!! Hoop ook voor je dat hij iets eerder komt! Pooh: wat een heerlijke foto's!! hahahahaha toch ook weer kriebels....ik ben bang dat het bij mij nooit overgaat.... Redu: van harte!!! Mijn omgeving vroeg of het niet te snel was lichamelijk, maar iedereen super blij hoor! Ik vind het heerlijk zo dicht op elkaar (je zit toch al in de luiers ed en ze hebben veel aan elkaar als ze zo dicht op elkaar zitten) en was meteen na de geboorte van onze 2de wel weer klaar voor een 3de maar de 2de is met een ks geboren vanwege stuitligging dus moest van de gyn een jaar wachten....dat jaar is in april om.... Marloes: hoe is het met jullie planning? Zie dit keer op je kaartje niet zo'n vroeg ei.... Ik ben voor mezelf ook weer ff gaan bijhouden. Tot nu toe steeds cyclus van 29 dagen, maar heel laat ei en korte lf voor mijn doen ....
Hoi hoi, Ben ik ook weer even. Pooh: fijn om weer van je te horen. Mooie mannetjes heb je. Missc: welkom en van harte. Redu: dat ik zeker een mooi cadeautje. Hier zit er 1 jaar en 2 weekjes tussen de jongens. Dat bevalt prima, ik geniet ervan. (we gaan nu zelfs al voor een derde ) Sophie: een mannetje, geweldig. Leuk voor jullie. Marloes: wanneer gaan jullie er nu weer voor? Boni: lekker rustig aan doen, heerlijk. En die babykleertjes... zooooo leuk. Lafo: daar word je idd emo van. Vreselijk dat zoiets gebeurd he? Wij sponsoren een kindje en hij woont ook in Haiti. Gelukkig in het noorden. Mama25: fijn dat alles goed is. En idd. een grote vent. Ben benieuwd wanneer hij zich medlt. Voel je je nog oke? Bri: in Amsterdam zal het allemaal wel druk zijn ja, hier gelukkig niet. Wel fijn dat het kdv geregeld is. Wij hebben hier een school op 2 minuten loopafstand, dus daar gaan de jongens naar toe straks. Het is ook een christelijke school en dat willen wij ook graag. Gaby: willen jullie ook weten wat het is? Heb ik ff niet meegekregen. Alles goed verder? Me2: gaan jullie wanneer Fee 1 is, er ook weer voor? Of toch nog ff wachten? Lammetje: wil jouw mannetje al eerder? Hier alles prima. Druk met werken en sociale contacten onderhouden en daarom iets minder vaak hier.
Cars jij ook al druk, als ik kijk naar mijn weekplanning dan gaat het gewoon duizelen bij me... Wat goed zeg dat jullie een kindje uit Haiti sponsoren, wij willen dat weeshuis in haiti wat je nu veel op tv ziet geld geven of anders wat storten op giro 555 Jullie gaan er dus weer voor, leuk!! En wanneer kan je testen?? Me2 ja verschrikkelijk dat verhaal met dat adoptiekindje en nu is hun eigen kindje wees brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zelfs in de meest zielige films komt dit niet voor..... Pooh, daar ben je dan!! Wat een leuke ventjes heb je toch! Toch kriebels, wie weet! Redu welkom hier!! Mama25 ja Britt was ook een ruime 8 ponder maar heb er eigenlijk niet veel van gemerkt dus je kan het! Hoe zwaar was je dochter bij geboorte?? Nou hier verloopt alles wel aardig, Britt heeft vandaag d'r eerste prikjes gekregen, huilen, huilen en nog eens huilen. Ze is vandaag erg van slag. Ze weegt 5195 gram en is al 60cm en dat is erg lang al. Amy is ziek, de heeft d'r bed 2x toe onder gekotst en gepoept en eet niet, maar drinkt wel. Ik zie d'r met de dag slanker worden, even goed in de gaten houden want het is nu al 2 dagen zo, anders ga ik morgen toch even langs de ha, ze is wel erg lief en vrolijk....
Goedemorgen! Vannacht heerlijk geslapen, ben lekker uitgerust nu. Jasmijn is even aan het spelen en ik zit lekker even achter de laptop. Mama25, een flink ventje lees ik! Het gaat nu wel hard zeg.. Pooh, mooie spam! Wat gaat het hard zeg, Bob alweer 7 maanden. En lees dat de kriebels weer opkomen.. hahaha. Maar ben benieuwd.. Hai Redu, welkom hier en gefeliciteerd. Hier zit straks ook iets meer tijd tussen de kindjes maar er zijn er hier idd die ze ook zo dicht op elkaar hebben als jij. Lafo, lekker veel knuffelen met Britt dus na de prikjes. En beterschap ook voor Amy! Hier nog een paar weekjes! Het wordt wel spannend nu, maar hou toch sterk rekening met overtijd gaan net als bij Jasmijn. Maar je weet maar nooit natuurlijk
Lafo Emma heeft gisteren ook haar eerste prikjes gehad...erg zielig..was ook zeer ontdaan van het hele gebeuren (en daarna ) Emma is nu 6 kilo en 61 cm.. wat een reusje he Haar broer was op dit termijn al een kilo zwaarder hihi Redu gefeliciteerd! Lekker genieten en niks van je omgeving aantrekken (tenzij het positief is )
redu welkom hier! Zie je vaker dat meiden na een bevalling extra vruchtbaar zijn ook na miskraam trouwens en dat je dan heel snel zwanger kan worden. Geloof dat dat zelfs 9 maanden is. gefeliciteerd en lekker genieten hoor! cars mannetje wil nog niet eerder en we zingen nog steeds de kerk uit maar veilig ha ha alles behalve dat (hopen dat het lekker een keer raak is leuk een 2010 baby deze maand zou leuk zijn dan krijg je een 10-10-10 baby toch? boni spannend word het wel hoor leeeeeeeeeeeeeeeuk! POOH HA HA gaan we samen weer zwangeren eind van het jaar gaan we weer gelijk lopen goed? iemand wat van sab gehoord de laatste tijd? Hier fleur een dubbele oorontsteking zoooo zielig 2 looporen verder alles oke geniet van het mama zijn !!!
Hoi meiden, Britt ligt weer in het ziekenhuis, uitdrogingsverschijnselen vanwege de buikgriep die zowel Amy als ik onder de leden hebben. Helaas kan ik haar niet knuffelen, mag niet naar het zh met dat rotvirus....snik snik... Wanneer gaat hier weer de zon eens schijnen, ben het zo zat dat alles fout gaat...