Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Sorry, sorry, sorry.
    Druk, druk, druk.

Ik wil even kort zeggen dat alles goed is met beeb 2. We zijn helemaal verliefd :D. Lekker druk kindje. Placenta zit aan de voorkant, daarom voelde ik beeb iets minder dan Danio om deze tijd.

Meiden, geweldig dat jullie zo aan ons denken.

Knuffies voor jullie en dinsdag ben ik er weer helemaal. Ik probeer eerder.

2. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Femmigje, wat super :D :p :D Geweldig nieuws. Geniet ze!

Nu Lammetje nog een goed bericht....

xx Sophie

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Lammetje heeft bij net bevallen en weer kriebels geschreven dat alles goed is! Gelukkig maar! :D

@ Femmigje hier nogmaals super fijn dat je een goede echo had! ;)

@ Sophie ik hoop dat je tandpijn niet verergerd is! ;)

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh gelukkig. Lammetje gefeliciteerd :p :D :p
    (enne...wil je ons voortaan niet zo lang in spanning laten zitten ;) )
    Lekker op die roze wolk

Pooh, gelukkig is het nu goed uit te houden de pijn :D
    Zit nog steeds aan de paracetamol maar gaat nu niet door merg en been.

xx Sophie

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Sophie gelukkig maar! ;)

Goeiemorgen allemaal!

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Femmigje: Van harte gefeliciteerd! Heel fijn dat alles goed is!

Sophie: Fijn dat het nu ietsje beter gaat. Moet maar snel helemaal beter gaan!

7. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    nikita jeetje meid ben ik blij dat alles goed is met je beebje gelukkig meid!

Sophie weet er alles van vav die ellendige tanden in de zwangerschap veel sterkte meid enne succes

enne mijn echo was super mooi kloppend hartje en kleine stip te zien van 2,1 cm jawel een eche super beeb!

sorry sorry dat het een beetje lang duurde met posten maar hubbie wilde ineens iedereen alles gaan vertellen en druk met booschappen doen visite en gewoon niet de tijd genomen om even een minuutje hier te posten foei foei schaam me diep :oops:

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Lammetje zoals beloofd heb ik gestemd op Romy bij baby van de maand. Wat een lieve foto! :D

Sam heeft gewonnen afgelopen maand. Jullie allemaal bedankt voor het stemmen! ;)

9. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Femmigje en Lammetje, fijn dat jullie goede echo's hebben gehad! Geeft altijd weer een gerust gevoel vind ik!
    Zelf hebben we vrijdag de 3d gehad. Super. Het is zo'n lief manneke! Hij lijkt wel erg op zijn zus :)

Het weekeind was weer druk, pff. Nu weer gaan werken, daar heb ik weinig zin in. Ik merk dat het me stiekem toch wat zwaarder begint te vallen. En de kinderen zijn vandaag waarschijnlijk mega druk ivm sinterklaas.....
    Maar ja, nog 4 weken!

Groetjes!
    Mayke

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Mayke wat heerlijk nog 4 weekjes! Hopleijk gaan ze snel voorbij! ;)

Wat een rust hier! ;)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hoi dames,

hier vandaag weer goed gekeurd door de vk. bloeddruk was heel netjes en de baarmoeder ligt al hoog en is goed voelbaar.
    en.... we hebben het hartje gehoord...

9 jan de 20 weken echo

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Marloes wat fijn! Wat gaat de tijd toch snel! Jij alweer bijna 15 weekjes! :D

Ik moet opschieten nu...dadelijk naar het cb met sam op controle...ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is ;)

13. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Mayke, wat leuk 3d en dat het super was (bij ons was het een teleurstelling o.a. doordat ze tegen placenta aan lag en telkens omdraaide ;))

Marloes, gefeliciteerd met de goedkeuring :p :D En fijn om het hartje weer gehoord te hebben. Schiet al op de 20 weken echo!

Pooh, hoe was het bij het cb?

Lammetje, hoe is het op de roze wolk :p

Ben gisteren naar huisarts geweest. Bleek geen kaakholteonsteking te zijn. Vervolgens tandarts. Eerst foto's gemaakt. Bleek flink gat onder vullingen. Onder verdoving alles hersteld. Tijdens behandeling bleken er ook lekkende vullingen te zijn. Kunnen blijkbaar ook pijn veroorzaken. En verder blootliggende tandhalzen die behandeld zijn. Voel me nu verre van fit, maar ben van die rotpijn af, al voel ik nog wel wat, maar zal napijn zijn (hoop ik). In elk geval geen zenuw ontstoken pfoeh.

xx Sophie

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Gelukkig ben je nu van de meeste pijn af!

Pfffffffff vanmorgen naar het CB geweest. Sam heeft altijd al een iets grotere omtrek van hoofd gehad. Dat komt door mij. Ik heb ook een +1 hoofd. Dat hebben ze gemeten. Maar nu was het toch sneller gestegen en moeten we naar de kinderarts in het ziekenhuis en een echo laten maken om te kijken of het toch geen waterhoofd is :cry: Eerst is sam misschien een mongooltje. Nu misschien een waterhoofd :( ik begin het een beetje beu te raken. mja ik kan zo bellen voor een afspraak. Hopen maar dat alles goed is.

Verder was hij goed gegroeid. Weegt nu 10,3 kg en is 75 cm ;)

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, Ik hoop en duim met je mee dat alles goed is. Heb je inmiddels een afspraak gemaakt? Sterkte ermee en houd ons op de hoogte!

Fijn dat hij goed gegroeid is. Bijna dezelfde lengte en gewicht als Sophie vorige week :p

xx Sophie

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    marloes fijn dat alles goed is top meid !
    lang niet gesproken miste je wel een beetje
    dusse welkom back

Pooh lief dat je bvoor mij reclame aan het maken bent hi hi

dames Romy staat bij baby van de maand het zou super zijn als jullie zouden stemmen de eerste zijn alweer binnen en Pooh thanks voor de reclame!
    Ga zo hopen voor zon mooie tas!

Mayke leuk een mooi 3d lijkt me gaaf heb ik nog nooit gedaan mischien iets om met de kerstman te vragen ha ha

Sophie jeetje das balen dat die bij jou toen tegenviel heb je er zo naar uitgekeken
    hmmm beebjes kunnen eigenlwijs zijn he
    ha ha toen ik 20 weken had en geslacht van Romy wilde bekijken lag ze met haar handen en voeten tussen de benen (mama verassing!)
    jeetje sophie lekker bekkie zeg foei foei ik ben altijd zo bang voor de tandarts maar als ik jou zo hoor zit er nog heel wat werk in het verschiet balen meid en hoop dat de pijn beetje weg blijft

pooh jeetje wat lees ik nu meis van sam das wel effe schrikken hoor veel succes en ga voor je duimen en idem hou je ons op de hoogte
    jeetje schrik er wel een beetje van...

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Bedankt lieverds! Ik kan gelukkig dinsdag as terecht! ;) Hopen dat alles goed is! ;)

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    He Pooh, wat balen zeg! Hoe groot is zijn hoofdje als ik vragen mag?
    Jari zit in de plus qua lengte, hij is nu met nog geen acht maanden 76 cm, en 9550 gram. Succes bij de arts!

Sophie: Gelukkig geen ontstekingen!

Marloes: Spannend, 9 januari!

Lammetje: Wat een boefje zeg! Om haar geslacht gewoon geheim te houden die meid van jou! Haha.

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Zijn hoofdje is nu 47,7 ;)

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lammetje, heb gestemd hoor ;)
    Beetje suf van me, maar moet eerlijk bekennen dat ik niet wist waar ik het kon vinden. :oops: Maar zag het al snel in menu. Vanaf nu zal ik trouw op jullie beebjes stemmen hoor!
    Romy ook al zo lekker eigenwijs :p
    Wij hadden met 16 weken en met 26 weken 3/4D. Bij Sophie was het beter, maar ook niet super (ook placenta aan voorkant en zo eigenwijs). Toch wel heel leuk om te doen en helemaal om cadeau te krijgen. Dvd is ook leuk aandenken voor je kind.

Pooh, wat fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen. Denk aan je!

Nikita, mooie lengte :p

xx Sophie

Share This Page