Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hey dames, ben al zon tijd weer niet geweest *schaam schaam *

gaat hier weer de goede kant op, alleen manlief is nog steeds ziek, en je weet hoe mannen zijn ... ;) heb dus de pc heel weinig aan gehad :( mis jullie wel hoor.

Ik wel op mijn mobiel gelezen, dat lammetje en femmigje goede echo's hebben gehad, wat een super goed nieuws! gefeliciteerd meiden!

en pooh wat vervelend voor je mannetje (en voor mama net zo goed ) dat ze nu weer naar zijn hoofdje moeten kijken :( is 47,7 echt zo groot dan? daimy's hoofdje was vandaag 45,5 maar daimy is wel ruim 2 maanden jonger als jjou mannetje... ik hoop in ieder geval dat er niets aan de hand is! *knuff! *
    en gefeli met je mooie tas, hij is echt leuk he! en heel verdiend! ;)

mayke leuk he een 3d! hebben wij bij daimy ook gedaan met 27 weken, echt zo mooi om te zien! ze leek er ook echt na de geboorte, bizar gewoon!

lammetje ik ga NU even op jou meisje stemmen!
    zag je gisteren weer voorbij drijven op je wolk trouwens :D hoog en droog he :D

nikita, even spannend geweest dus met het bloedverlies! jeetje, je zal wel geschrokken zijn! gelukkig! was er niets aan de hand zeg, fijn dat je meteen een echo kon krijgen. ook jij nu lekker gaan genieten he! hoe gaat het verder met je? en met de studie , red je het allemaal nog? willen jullie trouwens weten wat het word?

sophie, auw! kan zo verschrikkelijk zeer doen he! gelukkig geen zenuw en ben je van de ergste pijn verlost! Nu ontzettend gaan genieten van je laatste weekjes met dikke buik he! het is gewoon bijna zover! Ben benieuwd naar de naam! :D
    wij zijn ook al uit de namen trouwens, best snel he :)

marloes, jij bent een weekje na mij aan de beurt voor de 20 weken echo zie ik , spannend he! schiet gelukkig al op he, kunnen we samen aftellen :D

hier gaat alles zijn gangetje verder, vandaag met Daimy naar het cb geweest, ze weegt nu 8660 en is 71 cm, precies op het lijntje bovenin de curve netjes :) weer helemaal goedgekeurd ze vonden haar erg sterk en helder, en natuurlijk vrolijk als altijd *trotse mama momentje *

Nog 6 dagen tot de pretecho! vind het zo spannend, begin best zenuwachtig te worden, hoop dat alles er goed uitziet! is natuurlijk geen 20 weken echo, maar de vorige keer bij daimy met 17 weken had ze al een heleboel 'nagekeken' zegmaar , dus was ik met de 20 weken echo iets minder zenuwachtig. Daarnaast ben ik natuurlijk super benieuwd naar het geslacht, en of het te zien is! Bij Daimy had ik toen nog mijn navelpiercing in, en die ging met haar benen precies daar liggen hihi dus middenin de echo moest hij er echt uit om het te kunnen zien :) staat allemaal op dvd :p
    ben echt aan het aftellen, ben zoooo benieuwd!

verder gaat het lekker, had vorige week wat last van mijn rug maar is gelukkig weg getrokken. Niet meer misselijk, stukken minder moe, is echt heerlijk zo. En ik heb me toch opeens een buik! van de 1 op de andere dag was ie er :D zo duidelijk zichtbaar !

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ha ha sab jij heb me een verhaal geschreven heb je de gemiste tijd weer ingehaald!

sophie ik had dat bij romy ook placenta aan de voorkant.
    vond ik wel jammer heb haar bijna niet gevoeld en het is juist zo fijn om je beeb te voelen
    mits het geen kluivert is dan he

pooh fijn dat je zo snel terecht kan meid en ik ga voor jullie duimen!

sab beterschap voor je mannetje en idem hier ook zon man die zo heerlijk ziek is altijd ehem..

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Marloes: wat fijn dat alles weer goed is. :D

Mayke: 3d echop alweer. Wauw, ook heerlijk om te zien. Eigenlijk wil ik elke dag wel een echo. ;D

Sophie: ik hoop dat het beter met je gaat.
    Maar eh... nog maar een maandje en je hebt er een spruitje bij, joehoe echt super.

Pooh: knuf voor jou en Sam.

Sab: 5 dagen nu nog. ;) Duurt niet lang meer, spannend joh.

Lammetje: nogmaals super dat alles goed is.

Nikita: hoe voel jij je?

4. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Oh ja, was gisteren 20 weken. Wauw, gaat echt snel.

Straks ff naar de supermarkt. Pampers zijn in de aanbieding. :D

5. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ha meiden,

Jeetje wat gaat het ineens snel, ben even niet geweest en moet een eind terug lezen!

Pooh, wat vervelend voor je, ik hoop echt dat het allemaal goed blijkt te zijn morgen! Erg fijn dat je zo snel terecht kunt! Soms laten ze je dan zo lang in spanning zitten!

Femmigje, heerlijk hé die 20 weken voorbij. Ik vond dat echt weer een magisch moment! Nu mag je gaan aftellen! :)

Sab; joepie nog 5 dagen en weer een echo. Super spannend wat het gaat worden. Ik vind het heerlijk om m'n kleintje dan weer even op t beeld te zien. Dat geeft een heel vertrouwd gevoel!
    Helaas zitten de echo's er voor ons nu op. Nu is het gewoon nog 11 weken wachten tot de kleine man zich live laat zien!

Hier gaat alles zijn gangetje, mijn werkweek zit er weer op. Ik werk nu nog maar 2 dagen. Vandaag lekker thuis gekruimeld met Lynn. De nieuwe schoonmaakster is voor de 1e keer geweest en het is zo'n lieve hardwerkende meid. Ik word er helemaal gelukkig van!
    Werken jullie eigenlijk? En hoeveel nog?
    Ik sta zelf 2 dagen voor de klas. Dat is me nu ook echt genoeg. Ik ben doodop als ik thuis kom en dan gaat hier alles natuurlijk ook nog door. Mijn man heeft een drukke baan en zit ook regelmatig in het buitenland, waardoor er veel op mij neer komt. Normaal geen probleem, maar ik begin nu te merken dat het me wat zwaarder begint te vallen.
    Na de zomer "moet/mag"ik weer 3 dagen aan het werk.

Zo nu even genieten van een heerlijke kop thee, Lynn slaapt even, ze was het er niet helemaal mee eens geloof ik dat ze naar bed moest, maar ja.. Het slapen is toch een probleem op t moment. Ze kan het nog niet volhouden met 1x slapen maar 2x is het ook niet meer helemaal.

Groetjes,
    Mayke

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Mayke: hier ook een juf. Ik doe invalwerk en val nu langdurig in. Ook 2 dagen in de week. Groep 6. :D

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond iedereen!

Ook ik wil snel weer zwanger worden! Maar ik heb een vraagje. Aangezien jullie snel zwanger geworden zijn na jullie kindje, hebben jullie BV gegeven?

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    femmigje joehoe alweer 20 weken! ik weet nog als de dag van gister dat je je posi test had ;) gaat echt zo snel! heb jij verder nog kwaaltjes of niet?

Mayke , ook al juf! zijn heel veel meiden bij net bevallen en kriebels die juf zijn geloof ik he?
    zou het aanstekelijk zijn, zon hele klas vol kindjes? :)

Ik zelf was manager in een kledingzaak maar ben gestopt in mijn zwangerschap, ik ging verhuizen en ik kon het werk sowieso niet part time gaan doen.
    Ben nu fulltime huismama en dat bevalt super! zou mijn meisje niet meer kunnen missen. wil over een paar jaar wel weer wat gaan doen, maar voorlopig straks druk genoeg met 2 ukkies thuis ;)

pippo welkom, ik heb geen bv gegeven, ben 2 keer ongesteld geweest en toen was ik zwanger ;)
    als je even kijkt onder het kopje zwanger worden --> clubs---> net bevallen en alweer de kriebels voor een baby , vind je heel veel leuke gezellige meiden die allemaal alweer (snel) na de bevalling bezig zijn met zwanger worden. En als je straks zwanger bent ben je hier natuurlijk van harte welkom ;)

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA tot 7 maanden bv gegeven en toen ik stopte meteen zwanger geworden/ We wilden al vanaf de geboorte van onze zoon voor een 2de maar de bv ging even voor :)

Mayke: ja voor de klas staan lijkt me ook zwaar!
    Ik werk full time, maar heb een zittend vak. Ik ben advocaat. Ik heb vorige zwangerschap tot 4 weken van te voren gewerkt en nu ga ik dat weer doen als dat medisch kan (voruige keer de dag van mijn verlof van de gyn te horen gekregen dat ik moest stoppen met werken ivm hoge bloeddruk). Ik verveelde mij die laatste weken echt enorm thuis....
    Omdat ik mijn eigen tijd in kan delen ben ik heel veel bij onze zoon (denk meer dan de meeste parttime moeders). Mijn man draagt zijn steentje ook bij en wij hebben nu een prima evenwicht! Hoop dat het ook zo kan als de 2de er is.

Pooh: veel succes morgen. Wel schrikken lijkt me...zal hopelijk weer loos alarm zijn!

Sab: spannend hoor die pretecho! Geeft wel wat meer rust denk ik voor de 20 weken echo.

Marloes: lekker dat alles weer goed was.

Nou hier was de 20weken echo vandaag....was echt mega zenuwachtig....Bij onze zoon had ik daarvoor al zoveel echo's gehad en was er al zo goed gekeken naar de bay dat ik minder zenuwachtig was...Gelukkig is nu ook alles goed. Pak van ons hart. En ons gevoel had gelijk (deze zwangerschap was zeker de eerste 13 weken echt heel anders dan bij onze zoon) en jawel hoor....het is een meisje! We krijgen een Koningskoppel!

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Maar er was niemand die zwanger is geworden tijdens BV?Tis omdat ik na bevalling 5,5weken heb gevloeid en 10 dagen nadien weer 4 dagen heel weinig verlies gehad, geen maandverband waard eigenlijk, ze zeggen dan allemaal dat het mijn ongi kon zijn... en aangezien men zwanger kan worden tijdens BV?

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Me2 , ik wist helemaal niet dat je echo vandaag was! Wat ontzettend fijn dat alles goed is, en helemaal geweldig dat het een meid is!

GEFELICITEERD!!

ik ben ook ontzettend zenuwachtig voor mijn echo's...hoop zo dat alles er goed uit ziet!

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    dat wordt flink roze shoppen zeker? ;)

13. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Goedemorgen!

Nou ja, het is weer 5 uur in de ochtend dus eigenlijk nog veel te vroeg. Ik slaap goed in, maar word iedere keer zo mega vroeg wakker. grrrrr..

Femmigje; wat leuk nog een juf! Ik sta nu in een middenbouwgroep (3,4,5) maar hoop volgend jaar weer terug te kunnen naar de bovenbouw, daar ligt mijn hart.
    Al moet ik zeggen dat nu rond de Sint het ook wel een heel leuke tijd is met deze kleintjes!

Sab; ik weet niet of het met de klas te maken heeft hoor dat ik zo snel weer de kriebels kreeg. Zou natuurlijk kunnen. Eigenlijk gaven we al voor en tijdens de zwangerschap van Lynn aan dat we heel graag snel een 2e kindje wilde. Ik vind het super dat ze straks zo dicht op elkaar zitten!

Pippo; ik heb 5 maanden bv gegeven (gekolfd) en ben daarna gelijk zwanger geworden. Ben niet meer ongesteld geweest. Ik vond de bv belangrijker dan het zwanger worden.

Me2; wat fijn dat je zelf je tijden in kunt delen, werk je dan veel in de avonden? Ik hoop dat alles goed gaat en je het inderdaad tot 4 weken van te voren vol kunt houden!
    Ik stop zelf met 34 weken, ook omdat Lynn met 35 wk geboren is. Ik wil toch nog heel graag even tot rust komen als deze man ook zo vroeg wilt komen!
    En wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, ik vond de 20wk nu een stuk spannender dan bij de eerste. Gek eigenlijk. Wat leuk dat je een meid krijgt!
    Geniet ervan!

Groetjes, Mayke

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Wauw gezellig hoe druk het weer is hier!

Heb alleen even geen tijd om op alles te reageren, maar in ieder geval bedankt voor de lieve reacties! ;)

@ Me2 hier nogmaals gefeliciteerd met de echo!

@ Mayke...ik sta ook voor de klas. Eerst 4 dagen en sinds sam er is 2 dagen...heerlijk! :D

15. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Hey Pooh,
    wat leuk nog een juf! Veel succes vandaag!Ik zal voor je duimen.

Groetjes. Mayke

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en hier nog een! haha

Me2; gaaf hoor, een meisje erbij.. super!

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Bedankt! Ik moet dinsdag naar het ziekenhuis. Nog even afwachten... ;)

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Me2: nogmaals geweldig dat alles goed is met de kleine. En een kleine meid, super leuk.

Sab: Hier geen klachten, alleen nog moe. (dus een klein klachtje ;) )En jij? Nog 4 daagjes tot de echo, spannend meid.

Wij zijn nu uit de jongensnaam waarschijnlijk. Ik zeg waarschijnlijk, want manlief moet nog even iets enthousiaster reageren. ;) Maar komt wel goed. Meisjesnaam hadden we nog natuurlijk. Nog 4,5 maand en we weten wat het is. :D
    Best moeilijk, ben ook erg nieuwsgierig. Heb de DVD al een paar keer bekeken. ;)

Heb ook even buikfoto's vergeleken met vorig jaar. Die van nu is al iets dikker dan m'n buikie toen met 27 weken. Ben benieuwd wat er nog bij komt. :D

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Me2 gefeliciteerd! Wat leuk een meisje en super dat alles goed is :D :p

xx Sophie

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja heb nu namelijk alleen maar een kast voor stoere jongenskleding :) Heerlijk excuus!

Wat leuk dat hier zoveel juffen zitten!

Mayke: ik werk savonds inderdaad vaak nog even als JP in bed ligt en mijn man nog niet thuis is. heerlijk rustig en zo kan ik smiddags altijd een paar uur met JP zijn en iets leuks doen!J a gek he, was nu ook een stuk zenuwachtiger dan bij JP met de 20 weken echo.....wellicht ook omdat je nu weet wat voor een wodner het is als je een gezond kind op de wereld zet!

Sab: heb je dinsdag de echo?
    Jorntenfemmigje: ja bij ons stond idnerdaad ook de meisjes naam al vast van de vorige zwangerschap. Die wordt het nog steeds en klinkt ook heel leuk bij JP (wij noemen hem trouwens Jeep gewoon Nederlands uitgesproken ) een jongensnaam hadden we ook al maar die vond ik net iets minder apart dan de naam die we voor een meisje hebben en dan Jeep.
    Ik ben ook al een stuk groter dan bij de zwangerschap van JP en mijn buik llijkt ronder. De vorige keer was ik echt aan de voorkant zwanger, nu overal hahahahaha, kan je het nog volgen?!

Deel Deze Pagina