Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    vraag me trouwens af hoe het met Gaby is... al even niet meer geweest hier he?

Hoop dat ze snel weer even komt vertellen hoe het gaat

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Misschien is ze al bevallen en heeft ze haar beebje al in handen! :D

Goeiemorgen allemaal!

Alles goed hier! Minder moe en misselijk als bij de zwangerschap van Sam! :D Wel beter zo.
    Sam is alleen van de week veel aan het spoken geweest snachts (maar was heel de week ook niet zo lekker) en dat is wel wat zwaarder...mja alles voor een goed doel. ;)

Ik ga maandag de topmark tandembuggy met babynestje halen bij prenatal. Die hebben een super aanbieding. 199 en maandag gaat daar door mamamaandag nog 10% af, dus dan is het 179 (incl babynestje):D Deze is ook met draakje en er was eens...

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Goeiemorgen! :D

Sophie vanaf donderdag ook niet hier geweest...ook aan het bevallen? :D

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi daar,

Nee niet aan het bevallen. Zou bijna zeggen 'was het maar waar', maar beter dat ze nog even blijft zitten en heb nog wat voorbereidingen te doen ;)
    Ik heb donderdagavond en vrijdag vreselijke darmkrampen gehad en kon niks binnenhouden. Dacht ook weer even dat ik misschien wel weeën had. Word een beetje moe van m'n lijf. En weer flink last van bekken etc. Maar verder nu gelukkig weer redelijk fit. Hebben kunstkerstboom gekocht :D zooo gezellig. En oh ja, vrijdagavond sinterklaas gevierd. Ging toen iets beter nadat ik hele middag uit voorzorg alleen maar slokjes drinken en geraspte appel had genomen.

Pooh, wat fijn dat het goed gaat! Gaat het al beter met Sam?
    Wat leuk van de topmark tandem. Hebben we dezelfde :p (althans wat type betreft). Goede keus volgens mij ;)

Voor iedereen een dikke knuffel. Ik houd het hier nu even bij. Volgende keer probeer ik weer wat uitgebreider te reageren...

xx Sophie

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Enne...waar is Lammetje?

xx Sophie

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    lammetje is in the house!
    maar jeetje wat een drukte rond die sinterklaas pff
    heb hem eigenhandig naar spanje geschopt nu en demonstratief de kerstboom gezet ha ha
    ben zo druk geweest sint op school helpen sint op zwemles sint op judo 5 december ene oma 6 andere oma enz enz sint op het werk ook nog dus sophie razend druk geweest.
    balen dat het wat minder met je gaat goed sporten met manlief kan weeen opwekken mischien een idee (al moest ik er op het eind echt niet meer aan denken ha ha )

pooh meid nog een dagje en dan kan je met sam weg he ban zo benieuwd hoe het is en wat het is
    ga voor je duimen dat hij gewoon een hoofd vol met heel veel verstand heeft!

me 2 leuk een meid erbij van harte gefeliciteerd reuze leuk joh (weet er alles van )

inderdaad marloes gaby een tijd niet geweest ze heeft wel een keer gevraagd waar sophie was maar verder niet meer gezien ook iuno al heeeel lang niet
    maar och begin nu ook te merken dat ik hier iets minder ben door de drukte en vermoeidheid
    merk echt dat deze zwangerschap nu al veel zwaarder is dan de vorige
    zie ook wel een beetje met angst de komende maanden tegemoed en denk soms was het wel zo verstandig
    maar dan kijk ik naar mijn dikke buikie en vind ik het toch ook wel super leuk!

7. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

May 29, 2007
    635
    0
    0
    Hi meiden,

Sorry dat ik van de aardbodem was verdwenen. Ik had al een pb-tje van Marloes ontvangen. Het is niet mijn bedoeling jullie ongerust te maken.

De beeb zit nog lekker in mijn buikkie. Buikkie groeit ook goed. Wel heb ik veel meer klachten gehad maar gelukkig sinds vorige week maandag verlof. Helaas kwam de dag erna een zenuw knel te zitten in mijn rug waardoor ik niet mobiel was en amper iets kon zonder pijn. En daarna even lekker griepen. Ja lekker begin van mijn verlof. Maar goed dat ik vrij was.

Nog 4 weekjes te gaan. Tjee wat gaat het toch snel. Ik heb nog helemaal niets gedaan voor de beeb dus ik moet echt opschieten. Als ik er aan denk schiet ik gelijk in de stress maar aan de andere kant doe ik ook nog niets. haha wat een muts he. Ik ben bang dat als alles op orde is dat de beeb al komt en ik wil echt dat de beeb pas in 2009 komt, liefst de 8ste of zo. Nog even rust in de tent en bijkomen voor ons droppie zich gaat aanmelden.

Onze zoon is inmiddels een jaar geworden, leuk familiefeestje gehad. Ging helemaal langs hem heen. Met Sinterklaas had hij er meer plezier in. Toen ging tenminste niet alle aandacht naar hem de hele tijd. Ook leuk hij loopt sinds een weekje. En kijkt daar zooooo trots bij. Hij is zo'n lekkere vent. Soms vraag ik mij af hoe het zal zijn bij een tweede kindje. Kan je daar echt ook zoveel van houden maar alle mama's zeggen volmondig JA gelukkig.

Hier heel veel liefs van een gelukkige mama en ik ga morgen even bijlezen. Mijn vent is de kleine aan het ophalen en ik moet nog eventjes zijn bedje verschonen. En daarna begint ons avondritueel weer. ;)

Gab

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Gaby gelukkig voel je je alweer wat beter! Geniet maar lekker van je verlof!

Dames vanmiddag naar het ziekenhuis voor die echo van sams hoofdje...duimen jullie dat alles goed is?

XXXXXXXXXXXx

9. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    haay gaby meid lekker verlof en gaan genieten pootjes omhoog bakkie thee erbij en hubbie laten lopen ha ha

nee grapje bedoel lekker rustig aan doen en lekker genieten beetje uit slapen mischien de kleine keertje laten logeren
    even tanken!

sam ga voor je duimen vandaag!

als er nog mensen willen stemmen ik sta erop met romy en kan je stem goed gebruiken!

10. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    hey meiden!
    moet nog bijlezen, wil jullie even vertellen dat we gisteren de pretecho hebben gehad! Is natuurlijk geen medische echo dus nog even spannend tot de 20 weken echo maar gelukkig zag alles er wel goed uit!

en.........Daimy krijgt een zusje! we zijn helemaal blij, alles blijft hier dus roze :p Papa heeft straks 3 vrouwen in huis haha.

11. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    duidelijk een meid!

12. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ruggetje

13. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    hoofdje en stukje navelstreng

14. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    hoofdje dichtbij

15. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    zijkant en voetje

16. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    heb er nog meer maar allemaal een beetje hetzelfde, ik ben zo blij meiden! zit nu echo mijn ROZE wolk :D

17. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Heb nog niks gelezen, heb ook bijna geen puf om achter de pc te zitten. Heb natuurlijk wel de echo's gezien.
    Sab: heel duidelijk een meid. Hoef jij geen andere kleertjes meer te kopen. Ik word nu toch ook wel erg nieuwsgierig hoor. Ach, nog 19 weekjes te gaan. ;)

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Sab gefeliciteerd met nog een meisje! :D

Grrr vanmiddag in hetz iekenhuis geweest en ik dacht meteen ene echo. Nu krijgen we donderdag as pas een echo...voor zover de assistent arts het van de buitenkant kon zien zag het er goed uit...nu nog even de echo afwachten donderdag ;)

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Sab: Haha, ze ligt er op die allereerste echo ook echt bij als een meid! Van harte gefeliciteerd!

20. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

May 29, 2007
    635
    0
    0
    Gefeliciteerd Sab, met je mooie echo's en met de komst van jullie 2de dochter. Leuk!

Share This Page