Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, gelukkig vond de assistent arts het er goed uitzien :D Maar wat balen zeg dat ze zo onduidelijk zijn geweest en je nu nog weer tot donderdag moet wachten. Hopelijk voel je je al wel wat gerustgesteld. Ik blijf in elk geval hard duimen voor jullie xxx

Lammetje, tjee wat een drukte rond sint. Petje af hoor. Kan me voorstellen dat je m naar Spanje geschopt hebt hahaha
    Ja dat sporten hebben we t weekend nog een keertje gedaan, maar zei tegen mijn man dat ik t gevoel heb dat t daar een beetje te vol zit
    :oops: :) Aan de ene kant wil ik graag lekker intiem zijn, maar t voelt toch beetje apart ;)

Ha Gaby, goed van je te lezen. Je hebt het werken nog lang volgehouden. Gelukkig zit beebje nog veilig in je buik. Vervelend van je klachten. Pas goed op julliezelf en hopelijk kun je nog even paar weekjes heerlijk genieten van je verlof. Rustig aan (voor zover dat gaat)!

Sab, wauw wat een gave foto's. En...gefeliciteerd, wat leuk weer een meisje.

Femmigje, een knuffel voor jou

Mijn darmen zijn weer eens goed van slag geweest, maar heb nu norit op aanraden vk en dat helpt. En moest ook ORS halen.
    Gisteravond liggingsecho gehad. Wauw, ze hebben nieuwe apparatuur en we konden het hoofdje zo super goed zien. Ook al dat ze haartjes heeft :p Ze ligt goed en was lekker aan het drinken. Gewicht werd nu geschat op 2600 g. En genoeg vruchtwater, niet heel erg veel.
    Vanochtend bij vk werd 2800 gram geschat. Een niet al te zwaar kindje, gewoon mooi gewicht. Ben blij want door klachten e.d. kom ik zelf nog maar weinig aan.
    Kortom, wij zijn helemaal gelukkig!
    Gisteren is mijn bekken wat rechtgezet, heb nog niet echt het idee dat het geholpen heeft, maar moet sowieso zes weken na bevalling weer terug. Is collega/baas van mijn eigen fysio waar ik nog steeds gezellig 1/2 x per wk naartoe ga.
    Vannacht groot deel nacht wakker geweest want Sophie is ziek...zo sneu.

Oh, mijn man heeft t eten klaar :p Tot snel.

xx Sophie

2. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties meiden, wij zijn ook helemaal happy met een 2e meid!

het stomme is , dat zoveel mensen er vanuit gaan als je al een meisje hebt , dat je dan nu op een jongetje hoopt :(
    Zo vertelde ik een vriendin/kennis dat het weer een meid is, zei ze : oh het komt wel goed hoor , je bent nog jong !
    Met andere woorden nog maar een keer proberen voor een jochie ofzo? :confused:

wat iedereen ook zegt, wij zijn dolgelukkig met de hele roze invasie hier in huis straks :)

Was maandag ook op controle geweest, alles was weer goed, hartje gehoord, bloeddruk ok, en ze vond mijn baarmoeder al erg hoog zitten! echt al een stuk boven mijn navel, dat beloofd wat zeg!
    Daimy was natuurlijk al flink dus dit zal ook wel geen kleintje worden ;)

Pooh, succes morgen met de echo van Sam's hoofdje. Gelukkig dat het er in ieder geval goed uit zag, ik ga morgen ook nog even voor je duimen dat alles oke is!

Femmigje, ik ben ook echt super benieuwd of Danio een broertje of zusje krijgt! Echt knap dat jullie het een verrassing laten! Ik heb daar echt geen geduld voor :)
    En hier was het ook wel 'nodig' om het te weten, want alles is hier roze haha dus of er moest flink geshopt worden, of ik hoef bijna niets te kopen ;)

Pooh, heb jij de topmark al gehaald? Ik heb hem ook in de folder zien staan, ik twijfel ontzettend tussen de easywalker duo (naast elkaar) of de topmark , achter elkaar dus.
    google me suf en 50% zegt dat naast elkaar handiger is en de andere 50% vind achter elkaar handiger. Ik vind het zo moeilijk!
    Kwa geld is die topmark natuurlijk een stuk goedkoper, en ik weet ook niet of ik hem wel zo lang en veel ga gebruiken...dus ik neig naar de topmark... Kon helaas maandag niet gaan naar de mama mazzeldagen omdat ik naar de vk moest en de pretecho had. Maar hij is nog een paar weken van 269 voor 199 dus ik ga zeker even kijken hoe hij 'in het echt' is :D
    Is hij er ook in het roze eigenlijk? :) heb altijd gezegd als we nog een meid krijgen moet de wagen wel roze worden :)

Lammetje, hoe is het daar met het buikie?Red je het allemaal goed met 2 ukkies en 1 in je buik?

Nikita, jij gaat ook hard hoor! bijna op de magische grens! :D willen jullie weten wat het word? laat je een pretecho doen?

Sophie, wat gaaf dat je je meisje zo goed kon zien op de echo! En 2800 gram is een mooi gewicht toch? En je moet nog 3 a 4 weken, dus zal vast nog wat bijkomen ;)
    Heb je veel last van je bekken? lijkt me best zwaar zo op het eind hoor, hopelijk heb je je meisje snel in je armen! En beterschap met Sophie!

Gaby, geniet lekker van je laatste weekjes met dikke buik he, rustig aan! Weten jullie wat het wordt?

Zo ik ben weer een beetje bij...ik ben zit zo hoog op mijn roze wolk meiden! :D Ben ook helemaal blij want we hadden 2 hele leuke meisjesnamen, en de jongensnaam die we hadden vond ik niet zo ;)

Morgenavond behang shoppen ! (had het al uitgezocht :) )
    Het word heel lief lila, 2 muren effe , en 2 muren bloemetjes :D
    En de accesoires enzo doe ik dan roze (heb ik al zoveel van ;) )
    Daimy's kamer is oranje/roze dus het roze kunnen ze dan delen haha

3. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ohw sab wat gaaf zeg je mooie meid!
    ohw wat leuk 2 grietjes samen zie het poppenspel nu al voor me (ben kei jaloers ha ha )
    en wat een mooie foto s en zo veel wel tof hoor ga er maar lekker van genieten!
    word een meiden baby boom hier geloof ik ha ha sophie sab me 2 allemaal dames nu ik noh duim duim
    ha ha word weer zon mooie super gezellige kamer bij jou als ik het zo hoor ga hem maar snel op de foto zetten als hij klaar s ga ik spieken voor straks!

pooh balen dat je nog geen echo kreeg blijf duimen maar gelukkig zag het er nu goed uit houd je daar aan vast enne veel succes!

sophie blij dat alles goed is en je geen reuze beeb krijgt want eerlijk is eerlijk het moet er ook nog uit
    na de bevalling kunnen ze nog lang genoeg groeien
    Sophie heerlijk he een man die kookt ik heb hubbie ook maar eens aan de kook gezet vanavond dat doet hij anders nooit enwas wel lekker hoor!
    staat hij daar te kokkerellen en heel stoer te doen hij is anders dan anders hoor veel lekkerder (ehem ehem)

ladys fijne avond en droom zacht vooral jij sab geniet!

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

meiden ik hoop dat ik me snel bij jullie aan mag sluiten :(

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Welkom schatje! Maar waarom een triest poppetjes erbij?

@ Sab jaaaaaaaaaa ik heb de topmark gekocht nu voor 179. Bij prenatal is hij nog tot half januari in de aanbieding. Maar in breda was hij al helemaal op en ik heb het showroommodel. ik heb antraciet en ze hebben ook rood. jammer genoeg geen roze. Er bestaat wel aquablauw. Maar bij babydump zag ik hem nu ook staan voor 149 en daar moet een nestje van 39 bij. Dus ook 189 en daar hebben ze een zwarte.
    Ik zie nu net dat ze bij www.babycare wel een roze topmark hebben in de nieuwe modellen:

Alleen betaal je daar dan 199 + 39=238, aangezien dit het nieuwe model is (verschil heb ik nagevraagd en zit in de driepuntssluiting van de zitjes. die schijnt iets verbeterd te zijn)

Succes met kiezen. Het is echt ene super ideale wagen en draait zoooooo soepel en een hele grote boodschappenmand. Voor mij was de keuze snel gemaakt aangezien ik overal naar binnen wil kunnen. Ik zou gek worden als ik nertgens door de smalle paadjes kan lopen....

Vanmiddag de echo van sams hoofdje...ben benieuwd! ;)

Verder alles goed hier! Misselijkheid is bijna niks meer en vermoeidheid iets meer. Maar nog altijd veel minder als bij sam ;)

6. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    bedankt voor de link pooh! D8 al dat ze op zouden zijn, hoef dus niet naar breda te rijden ;) geweldig die roze! (arme sabman :) ) en succes bij de echo straks! Laat je weten hoe het was?

7. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    heb de ROZE besteld hoor voor mijn 2 prinsesjes :D hij word morgen al geleverd, ben heel benieuwd!

ik had sabman gesmst en hij smste terug, ja tuurlijk moeten we een roze wagen hebben, bestel maar! lief he :D

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Sab super roze! :D

Echo van Sams hoofdje was helemaal goed! Gelukkig niks aan de hand dus! :D

9. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ooh geweldig zeg! vast een hele opluchting! gewoon veel hersenen :D ;)

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    elst
    geweldig een roze wagen en een goed echo een top dag hier voor de dames gefeliciteerd meiden!

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Ben nog niet zwanger ;)

12. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,238
    1
    0
    Belgie/NL
    Lijkt me geweldig om zo snel mogelijk kinderen achter mekaar te krijgen.

13. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Hier een vroege vogel. Lig al een hele tijd wakker ;) en ben nogal dizzy. Tijd voor het forum :D

Pooh, super dat de echo goed was :D Gefeliciteerd!

Leuk dat jullie ook de topmark hebben! En roze ook helemaal te gek. Wij hebben de rode nijntje via marktplaats, maar dat had ik geloof ik al gezegd. Ben benieuwd hoe ie bevalt.

Lammetje, hoe gaat het met jou?
    Haha jouw man ook aan de kook. En zulke opscheppers heh die mannen
    ;) Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dus bijna nooit kook en mijn man dat altijd doet :oops: Tja, hij heeft er meer gevoel voor en dat laat ik graag zo :) Ach, ik doe ook best nuttige dingen :D

Vandaag 37 weken :p :D
    Spannend hoor. Ergens kan ik het me nog helemaal niet voorstellen dat er nu alweer een kleine beeb bijkomt. Wat is het snel gegaan...

xx Sophie

14. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Pooh: succes met Sam!

sab: oh, leuk! Ook een meisje!

ja Lammetje, het is hier idd een mesijes babyboom!

Sophie: wat ga dat je jullie meisje zo mooi kon zien en keurig op gewisht he!

Als ik die kar zie dan krijg ik ook zo'n zin om er 1 te kopen, maar denk toch dat ik het niet doe en de centjes even in mijn zak hou. Ik heb namelijk voornamelijk hele stoere jongenskleren en wil voor de kleine meid duis ook nog "het een en ander" kopen hahahahaha

15. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ik heb hem gisterenmiddag om 3 uur besteld, en hij was vanochtend al bezorgd! :confused:

hij is echt super! daimy heeft vast een proefrit gemaakt :D

16. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
  17. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Hallo allemaal,

Ik ben even een tijdje weggeweest, heerlijk een lang weekeind weg met mijn ouders. Echt even genieten!

@ sophie, oohhh 37wk spannend hoor! Nu mag het komen. Ik zou willen dat ik al zover ben! Succes met het laatste stukje! Kijk je uit naar de bevalling of zie je er tegen op?

@ Pooh; wat fijn dat de echo van Sam z'n hoofdje goed was. Moet een fijn gevoel geven!

@ Sab; Wauw wat een mooie wagen! ik heb een duo wagen waar ze naast elkaar zitten. Ik kon hem goedkoop overnemen maar helaas is hij wel zwart. Een beetje somber vind ik, deze is echt flitsend!
    En wat een heerlijk snuitje heeft Daimy!

@ Schatje; welkom! Ik hoop dat je ook snel zwanger mag zijn!

@ me2; ik voeg een manneke toe aan de meisjesboom! Toen we hoorde dat het een jongen gaat worden hebben we gelijk een heleboel jongenskleren gekregen en geshopt, kon dat echt niet laten na al het roze!

Ik ga lekker genieten van het komende weekeind, nog wel rapporten schrijven... Dat is altijd een enorme klus vind ik. Gelukkig hoef ik op school niet zoveel meer te doen, mijn klas wordt vanaf maandag al overgenomen zodat ik de laatste 4 werkdagen kan besteden aan het overdragen van de klas en andere taken. Dat is wel een heel rustig gevoel.
    Deze week nog maar 2 dagen werken en dan heerlijk 2 weken vakantie, om na de vak nog 2 dagen aan de slag te gaan :)

Laten jullie de oppas doorlopen tijdens het verlof? Ik weet nog niet zo goed wat handig is.

Groetjes, Mayke

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    elst
    spannend schatje!

beertje is ook leuk maar wel zwaar hoor

oh sophie wat een bofkont ben jij enne laten zo lekker laten koken ohw wat zou ik dat graag willen gewoon fifty fifty of zo
    jeetje 37 weken zo snel en onwerkelijk allemaal he
    ik weet nog zo dat ik hier begon en dat je zwanger raakte jij gaby en iuno en nu bijna baby tijd spannend hoor!

mayke ik zou het lekker door laten lopen en genieten van je rust!
    succes de laatste werkdagen!

sab super wagen jeetje krijg ook koop kriebels alleen heb ik al een enkele wagen gekocht met meerijdplankje maar dit ziet er zo comfortabel uit dat het echt kriebeld
    ben zelf wezen kijken bij prenatal maar wist als ik er mee thuis zou komen dat hubbie met zijn ogen zou draaien
    heb namelijk al menig wagen versleten of de deur uitgegooid ha ha

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Heerlijk geslapen vannacht! Sam kwam om 6.30 voor de fles en heb hem meteen even terug gelegd en hij sliep mee to 9.30 :D

Verder gisteren leuk nieuws. Mijn schoonzusje belde dat we hen grenen babykamertje mochten hebben. Hun jongste is 9, dus had niet verwacht dat ze dat nog hadden. Scheelt weer. Want omdat sam nog zo klein is als de beeb geboren wordt hebben we nog twee babykamers nodig. Straks krijgt sam weer een nieuwe juniorkamer. Het kamertje van Sam hebben we wel nieuw gekocht. Voor de mensen die dat willen zien. In mijn fotoalbum op 1e of 2e pagina staan de fotootjes. Wit met lime.... ;)

Fijn weekend allemaal! :D

@ Sab wat een super wagen!

@ Mayke ik heb de grijze en sab hefet de roze! Geniet maar lekker van je rust vanaf volgende week! :D

Nog twee daagjes werken en ik heb ook 2,5 week vakantie! :D Sam was gisteren alweer 10 maandjes oud....wat gaat de tijd toch snel! ;)

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Deze heeft Vera gemaakt van het forum en gebruiken we als kerstkaartje :D

Share This Page