kijk dat is handig Pooh, een extra (gratis) kamertje. Wat heb jij gekozen voor je kerstpakket? Neem aan dat we dezelfde gekregen hebben... (voor de dames die nu denken uuuh? wij zijn 'collega's', andere locatie, andere school, maar hetzelfde bestuur...) Gave wagens dames! Zien er leuk uit. Goed nieuws trouwens ook, de echo van jullie Sam zijn hoofdje... Lammetje; al weer bijna 12 weken meid... goed zo. Sophie... 't is bijna zo ver... mama van 2 meiden!
Ik heb de princess turbotiger gekozen (ministofzuiger), maar had meer verwacht dat het een soort kruimeldief was zonder snoer, maar hij is met snoer...mja deze is ook hanfdig. Ik vond het wel leuk dat we zelf mochten kiezen! Wat heb jij gekozen? En hoe istie met jou? @ Me2 gefeliciteerd!
ik heb een foto op canvas gekozen. Heb die al eentje, en zo meteen van baby en sam of baby alleen.. had ze eerst gebeld tot hoe lang die voucher dan geldig was, maar kan tot eind december 2009 een foto op canvas bestellen verder alles goed hoor. Af en toe nog overgeven...maar het wordt iets minder. denk baby af en toe al te voelen... maar twijfel nog een beetje
ja marloes bijna 12 weken jeetje ben wel blij dat het goed gaat. vanmorgen kei last van mijn buik ik dacht echt nu gaat het mis maar gelukkig na een bezoekje aan het toilet alles verdwenen pfff was even schrikken. lekker trouwens pooh een gratis kamertje das boffen ik hoop nog ergens een autostoel te scoren voor straks en heb voor romy een peueterbedje van thijs nog hoop dat dat gaat lukken anders even langs babydump een goedkope halen me 2 nog van harte gefeliciteerd met je kleintje! marloes leuk een foto op canvas lijkt me ook super geloof dat ik ook maar op school ga werken ha ha sophie how are you doing? spanning en sensatie nu voor jou had echt zoiets van voor hetzelfde geld staat er al een mooie foto van je meid op deze pagina maar ik geloof dat we nog even moeten wachten in ieder geval alvast veel plezier en succes als straks je beeb eruit wil ben reuze benieuwd! dikke knuf lammetje
Goedemorgen! Ik kan me voorstellen dat je even geschrokken bent Lammetje! Gelukkig voelt het nu allemaal weer goed! Hoe was het feest van JP M2? Een leuke dag gehad? Sophie het schiet nu echt op, spannend hoor! Vandaag ben ik op mijn werk aan het rapporten schrijven, wel gezellig om even de rust te hebben op school! Normaal heb ik nooit de tijd om eens rustig te kletsen met mijn collega's en nu kan dat zomaar! Het schiet daardoor wel minder hard op met de rapporten... groetjes! Mayke
Lammetje je moet nog even flink stemmen gaan verzamelen voor Romy! Ik heb Daimy opgegeven voor volgende maand, januari allemaal stemmen dan he! vind die tassen zooo geweldig! Edit Moderator: Het is niet toegestaan om stemmen te vragen! Gebeurd dit toch zijn we genoodzaakt om de foto te verwijderen. en me2 natuurlijk nog gefeliciteerd met JP! is hij lekker goed verwend?
Hoi meiden, goedemorgen Sab, stoere meidenwagen Help me te herinneren om te stemmen! Mayke, lekker zeg even er uit geweest! Wat bevalling betreft ben ik een beetje dubbel. Diep van binnen een enorme angst vanwege vorige bevalling maar toch zie ik er ook erg naar uit en heb ik er zin in. Begin er in te geloven dat t deze keer misschien iets beter te doen is En zie zo uit naar ons meisje. Wat schiet het bij jou ook al op! En nog weinig werken... Lekker bijna vakantie. Oppas heb ik hier gewoon door laten lopen. Moest ook wel vanwege klachten. Maar sowieso, rust kun je goed gebruiken. En Lammetje, ben je al gezwicht voor de wagen Zeg je gewoon dat wij hem aangesmeerd hebben. Wat gaaf zeg bijna 12 weken. Gelukkig is je buikpijn verdwenen. Naar om zo te schrikken, bah. Hoe is het verder? Pooh, wat heerlijk dat Sam dan nog een tijd doortrekt na die fles 's ochtends. Wat een super kerstkaart Schattig met dat vingertje. Marloes, ja t schiet echt op. Onwerkelijk om binnenkort twee dochtertjes te hebben Mijn man en ik zijn helemaal in de wolken. Voor Sophie ook leuk! Zo, jij gaat al hard naar de 20 weken. Ongelooflijk waar blijft die tijd. Hoe gaat het nu met je? Las dat je af en toe moet overgeven. Lijkt me vervelend. Ben je dan wel gelijk misselijkheid kwijt? Wat super dat je de baby denkt te voelen. Geniet ze Me2 ook namens mij gefeliciteerd! Ja het is hier inderdaad spannend. Heb zondag de ziekenhuistas ingepakt. Lijkt nog maar zo kort geleden dat ik dat voor bevalling Sophie deed. Heel onwerkelijk. Ook heeft mijn man gisteren de klossen gehaald. Vanavond maar onder het bed. Ik houd er rekening mee dat t nog even duurt, aangezien bij Sophie inleiding 42wk1dg. Maar voor hetzelfde geld komt ze wel al deze week Zo apart dat t ineens kan beginnen. Die ervaring heb ik nog niet vanwege de inleiding. Ik houd jullie op de hoogte Overigens laten ze me dit keer waarschijnlijk niet zo lang doorlopen. Weet nog niet wat ik dan zelf wil. 5 jan. gesprek daarover met gyn. als dan nog niet geboren. Veel liefs, Sophie
nog niet gezwicht voor de wagen probeer mijn verstand te bewaren maar ohhhhhhhw wat moeilijk. buikpijn gelukkig helemaal over jeetje wat kan je schrikken had natuurlijk nog zo vers het buitenbaarmoederlijke gevoel in mijn hoofd van 1,5 jaar geleden. gelukkig alles goed. spannend he sophie en geloof geen 1 bevalling is het zelfde zeggen ze altijd en dat was bij mij ook zo hoor! sab ik ga op je stemmen hoor! kan volgens mij geen stemmen meer scoren fotot niet mooi genoeg helaas vind zelf die zwart witte altijd mooi maar weet niet hoe ik het moet doen dom dom
sophie het lijkt me idd ook heel onwerkelijk allemaal, omdat het nogmaar zo kort geleden is! Ik heb dat nu al heel erg, ik voel haar toch duidelijk trappen en nog steeds dringt het niet tot me door , dat we er gewoon over 5 maandjes nog een meisje bij krijgen! jullie kunnen haar al snel vasthouden, heerlijk! ik ga trouwens ook maar uit van minimaal 42 weken Daimy kwam spontaan na 15 dagen overtijd... lammetje geen zorgen maken meid, dit beebje blijft lekker warm in jou buikje zitten! jammer dat het hier zo rustig is dames, waar is iedereen?
Hoi hoi, Ben weer een poosje niet geweest. Shame on me. Ik lees goede berichten over de echo van Sam, helemaal goed. Lammetje: beebje blijft echt wel in je buik hoor. Lekker warm. Sab: stoere wagen heb je gekocht. Leuke foto's ook. Een echte Sabwagen volgens mij. En ik ga de volgende maand ook op je stemmen hoor. Sophie: nog gefeliciteerd met je 37 weken. Het kan nu elk moment gebeuren. Spannend joh. Succes in ieder geval. Me2: nog van harte met JP. Marloes: ik ga binnenkort ook een foto op canvas laten maken, vind ik echt mooi. Alle nieuwe dames: welkom. Vrijdag nog werken en dan lekker kerstvakantie. Vanmorgen ook nog bij de vk geweest en alles is prima. Beebje ligt qua groei alweer een weekie voor.
@ Sophie succes met de laatste loodjes! Zoooooooo spannend weer! @ Sab wauw wat een mooie foto! verder vandaag weer een echo gehad. Zo lief met kleine armpjes en beentje. Ben 10 weken vandaag!
aaah pooh wat een mooi kindje! super joh, ik wist niet dat je vandaag een echo had! en alweer 10 weken ook, wauw wat gaat het snel he! gefeliciteerd!
Wow Pooh, wat een lief hupke weer! Altijd leuk zo'n echo met een zwaaiend mupke! En Sab wat een mooie foto! Ik ga zeker op je stemmen! Pff sophie en Sab 2 volle weken overtijd... ik moet er nog niet echt aan denken geloof ik. Doordat Lynn 5 wk te vroeg is gekomen heb ik nu ook in mijn hoofd dat ik de 40 wk niet ga halen. Kan natuurlijk klinkklare onzin zijn maar tsja dat is mijn gevoel toch een beetje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet hoop dat ons manneke zo lang blijft zitten. Ik was er met Lynn met 34wk zoooo klaar mee. Voelde me ook helemaal niet goed en hield kilo's vocht vast. Nu voel ik me stukken beter. hopelijk blijft het zo! Lynn is ziekjes, ze heeft koorts en is mega verkouden. Maar ze blijft er wel levendig onder. Ze eet en drinkt wel niet zo goed. Hopelijk vannacht een goede nacht en dan morgen weer wat beter op staan! x
beterschap voor Lynn mayke! ja ik was echt ENORM na 42 weken! ik was ook heeel blij dat ze na 42wken 1 dag opeens nog zelf kwam, want ze wilden me pas bij 43! weken inleiden! ik hoop wel dat deze iets eerder komt, gewoon netjes 40 weken zou ik blij mee zijn was er bij jou een 'reden' dat je zo vroeg bent bevallen? kan me wel voorstellen dat je je daar nu dan weer op insteld..met 37 weken zou mooi zijn toch je hebt er inmiddels sowieso al 3kwart opzitten!
Pooh: geweldige echo en gefeliciteerd met je 10 weekjes. Sab: lijkt mij ook wel zwaar hoor wanneer je kindje zo lang op zich laat wachten. Ik ben benieuwd hoe het dit keer is. Ik vind het zelf ook alweer spannend, maar zwangerschapsvergiftiging komt meestal alleen bij een eerste voor gelukkig. We zullen zien. Mayke: knuf voor Lynn. Trouwens 68 dagen klinkt ook niet lang meer. Fijne avond allemaal. Ik wil hier trouwens meer roze zien.