fijn dat alles goed was bij de vk trouwens femmigje! toch altijd weer even een geruststelling en heerlijk vakantie in het vooruitzicht! hier lag ukkie ook al flink voor op schema bij de laatste controle is idd te hopen dat je geen zw vergiftiging krijgt dit keer!
hier hier hier!haha maar verlaat je direkt weer...nico heeft me nodig of laat ons zeggendat hij de pc wil haha ik kom jullie vanaf nu regelmatig lastigvallen
@ Tearke lieverd super gefeliciteerd! Super leuk voor je! Sam kwam met 35w6d...ik heb nu ook het gevoel dat ik dus vroeg ga bevallen, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn
Sab: ik hoop ook niet dat ik het weer krijg. Vind et iedere keer weer spannend bij de vk, maar hoeft helemaal niet natuurlijk. Pooh: kwam Sam uit zichzelf zo vroeg? Danio wilde nog wel ff blijven zitten, bevalling duurde ook wel ff.
Pooh: Wat een gave echo zeg! Van harte gefeliciteerd! Tearke: Hier nogmaals van heel harte gefeliciteerd! Ik ben waanzinnig blij voor je!
Ja Sam kwam vanzelf en ook nog eens in 2 uur ben benieuwd hoe het dit keer gaat... @ Mayke beterschap voor Lynn! Ik ga laatste dagje werken en dan 2,5 week vakantie!
Goedemorgen, Sab, wat een mooie foto en een mooi meisje Dus jij ook al zo lang overtijd. Ik was er de avond voor de inleiding bijna van overtuigd dat ze die nacht zou komen. Dat vond ik echt iets voor ons. Maar nee hoor. Om acht uur die ochtend moesten wij ons in het zkhs melden. Pfoeh, dat ze bij jou tot 43 weken wilde wachten. Gelukkig dat ze spontaan kwam. Lammetje, ja zo'n nare ervaring vergeet je natuurlijk niet. Gelukkig dat alles goed is. Femmigje, wat fijn dat alles goed is! Jouw banner tikt ook lekker door Wat heftig dat je zw. vergifiging had. Maar ik begrijp nu dus maar hele kleine kans, gelukkig. Pooh, wat schattig! En gefeliciteerd Mooie echo en een schatje! Mayke, wat een verschil dan inderdaad met 42 weken. Gelukkig dat je je nu zoveel beter voelt. Beterschap voor Lynn. Tearke, gefeliciteerd Hoeraaaaa! Pooh, tjee jij ook al zo vroeg bevallen en ongelooflijk 2 uurtjes... Lekker je laatste dagje werken. Geniet van je vakantie Vanmiddag weer naar vk. Nu 1 x in de week. Bij fysio gaat het nu ook al van 'misschien zie ik je volgende week niet' Maar denk 't wel. Toch zorg ik er nu al constant voor dat ik het appartement spik en span heb. Dat herken ik ook van de vorige zw. op het laatst. Dingen kunnen niet meer wachten, maar moeten NU haha. xx Sophie
Dames even over Baby van de maand. Het is niet toegestaan om stemmen te werven via topics en/of Pb's. Ook niet voor de volgende maand alvast. Het is een wedstrijd die we zo eerlijk mogelijk willen houden. De laatste tijd zijn wij als moderators en beheer hier alert op omdat we te vaak meldingen krijgen over het werven van stemmen. Hierdoor hebben wij al meerdere foto's moeten verwijderen en het zou jammer zijn om dit weer te moeten doen. Kwebbel Moderator Zwangerschapspagina
ik wilde gewoon even mijn MOOIE foto showen, omdat ik zo trots ben op mijn meisje. Bij de april mama's word er zovaak gevraagd om te stemmen, daar zie ik dan geen waarschuwing verschijnen.doe het dan altijd en overal en niet alleen bij sab. Dat het eerlijk zou moeten gaan ben ik het mee eens,want het is helaas bijna nooit zo dat de leukste foto echt wint. Anders misschien een melding bovenaan zetten bij baby van de maand dat je geen stemmen mag vragen? Mag ik wel zeggen dat daimy meedoet of ook niet? Als jij je genoodzaakt voelt om mijn foto te verwijderen voordat hij erop staat , omdat ik van hier misschien wel 3 hele stemmen krijg, dan moet je dat maar doen. Sab.
@Sab... Je bent echt niet de enige. Je moest eens weten hoeveel Pb's en berichten wij geplaatst hebben met betrekking hierop. En niet alleen door mij! Wij lezen niet alles, maar als er door leden een melding komt dan reageren wij daarop. Dat is dus hier ook gebeurd. Het is dus niets persoonlijks! Kwebbel Moderator
dat is dan vast een 'bekende' van mij , iemand die me niet zo mag ofzo? Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand zich eraan stoort dat ik hier mijn foto show die er nog niet eens tussenstaat! Of ze zijn jaloers en bang voor de concurrentie van mijn mooie engeltje ik zie het maar als een compliment
zo. terug ontopic! pooh, kwam sam in 2 uur tijd joh ! wat snel! mijn bevalling duurde van begin tot eind 7 uurtjes en daar zat dan 2 uur persen bij, ik vond het al snel een 2e komt meestal sneller zeggen ze toch? dan mag jij wel oppassen als je boodschappen gaat doen ofzo sophie ik had juist helemaal niet meer verwacht dat ze spontaan zou komen, had me al ingesteld op de inleiding. toen de weeen begonnen geloofde ik nog niet dat het weeen waren haha dacht dat ik voor altijd met die buik bleef lopen en hoe was het bij de vk?
Nog even mijn mening dan over het stemmen winnen. Ik vind het nogal een verschil of je binnen je eigen clubje het meedeelt, net als je bij vriendinnen zou doen of dat je op topics waar je nooit komt ineens inbreekt en daar stemmen wint. En bijv. alle leden pb gaat sturen of zo. Soort van spam. Maar goed, ik verzin de regels niet. (Sab mijn stem krijg je sowieso.) Nu weer on topic. Sab, 7 uur vind ik ook al snel! Wat grappig dat jij het juist andersom dacht bij de inleiding Bij de vk was alles goed. Volgens haar komt ons kleine meisje deze week niet. Verder is groei goed en ze schat haar ongeveer net als Sophie wat gewicht betreft. Zij was 3700 gram met 42 weken. Ze ligt (al een tijdje) beweeglijk in bekken ingang. Ja dat kan ik voelen haha. x Sophie
helemaal met je eens Sophie! het is niet zo dat ik het in de lounge vraag ofzo...ik schrijf alleen nog maar hier mee, en met hoeveel zijn we nou? echt niet veel... sommige foto's krijgen 50 stemmen of meer, terwijl het dan niet de mooiste zijn..van die mensen zouden ze eens de berichten moeten nakijken, op reclame ed. ik laat gewoon trots mijn foto zien! Daarom vind ik het ook jammer dat dan uitgerekend ik zon waarschuwing moet krijgen, mijn meisje staat er nog niet eens tussen,waar hebben we het nu eenmaal over. En als ze het dan echt eerlijk willen doen, moeten ze het stemmen helemaal afschaffen, want stemmen winnen hou je toch altijd. en dan gewoon een 'jury' oid de mooiste foto laten kiezen. terug ontopic weer sophie fijn dat alles weer goed was bij de vk! hoe weet ze dat de kleine nog niet komt? oh vind het zo spannend! ben ook heeeel benieuwd naar jullie naam!
Mijn buik blijkt daar nog te soepel voor te zijn Zo voelt het niet en heb vaak harde buiken, maar goed. Zij zal er verstand van hebben Maar ik denk dan weer, tja op dit moment is ie misschien even soepel, maar moet je 'm over een paar minuten weer voelen Toch hadden ze bij Sophie wat dat betreft wel telkens gelijk. Krijg nu sterk het gevoel dat ik die afspraak bij de gyn. op 5 jan. wel ga halen. Kan de naam bijna niet voor me houden....dus niet teveel aandringen hahaha x Sophie
hahaha oke voor de naam moet ik dan nog even geduld hebben ja knap dat ze het durft te zeggen dat je deze niet week niet gaat bevallen hoor, bij mij zag er ook niets naar uit dat ik zou bevallen, en ik was die ochtend nog bij de vk geweest ze kwam toch echt die avond ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt! (en voor mezelf want ik ben heeeeel nieuwsgierig )
@ Sab wat een gedoe weer over die foto! Ik vind het ene super foto en mijn stem heb je in ieder geval ook! En ja sam was echt zo snel. Ik moet niet liegen het was 2 uur en een kwartier. Om 7 uur sochtends waren we in het ziekenhuis omdat ik wat bloed was verloren en ik had 2 cm ontsluiting zonder iets te voelen. We gingen voor een ctg naar het ziekenuis. Om 8.15 braken mijn vliezen en toen begon het pas, want daarvoor nog bijna geen wee of iets en om 10.36 was sam er