Hey Lady's! Ik hoop dat ik over een tijdje met jullie mee mag kletsen. Ik denk dat we er over een maand of 2 weer voor gaan! Dan is onze meid 5 maanden. Ik geef dan (hoop ik) nog wel borstvoeding. Zijn er hier ook meiden die zwanger zijn geworden terwijl zij nog borstvoeding gaven? Groetjes Bibi
heftig pooh zo snel, hebben ze dan nu niet tegen je gezegd dat je meteen naar het zh moet zodra je iets voelt? of ga je thuis bevallen? want je hebt toch wel een grote kans dat deze dan ook zo snel of nog sneller komt? bibi23 leuk dat jullie ook snel voor een 2e gaan, als je kijkt bij zwanger worden----->clubs----->net bevallen en weer kriebels voor een baby vind je daar nog meer meiden die bezig zijn voor een volgend kindje, heeel gezellig daar! en ik hoop natuurlijk voor je dat het snel raak mag zijn en dat je je dan hier kan melden
Ja idd ik moet echt meteen bellen en naar het ziekenhuis. Ik wil niet thuis bavellen, aangezien de bevalling van sam zo heftig was. Ik heb zoveel pijn gehad in die 2 uur....een weeenstorm en daarna uiteindelijk nog de pomp...dit zal voor iemand die er heel lang over gedaan heeft wel heel raar klinken, want die mensen denken misschien oooooooooh heerlijk zo kort. maar als je zo snel bevalt heb je geen tijd om endorfines ana te maken en kun je de pijn totaal niet opvangen...
De KriebelMama's 2008/2009 Sophie - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: een meisje! - Gaby - e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - Mayke - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: een jongetje! - Me2 - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: een meisje! - Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - Pooh - 2e kindje - uitgerekend op juli - geslacht: ? - Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op juli - geslacht: ? - MamaD - 2e kindje - uitgerekend op juli - geslacht: ? - Tearke - 2e kindje - uitgerekend op augustus - geslacht: ? - er zijn op dit moment 12 mama's zwanger : 1 jongetje 3 meisjes 8 onbekend Agenda December 31 Sab85 - de 20 weken echo 11:00 20 wkn 6 dgn Januari 12 Sab85 - controle vk 15:30 22 wkn 4 dgn hey meiden, we hadden nog helemaal geen lijst! dus heb vast een 'voorbeeldje' in elkaar geknutseld, moet nu alleen nog jullie gegevens ertussen invullen. je mag het ook zelf doen of hier neerzetten dan pas ik de lijst wel aan. heb bij mezelf PB van poliklinische bevalling en FV van flesvoeding, dus jullie kunnen ook even doorgeven of je int ziekenhuis of thuis gaat gevallen en of je fv of bv gaat geven. ik ben vast wat meiden vergeten of heb vast wat dingetjes niet goed ingevuld, maar dit kwam zo snel effe in me op dus laat het maar horen allemaal!
pooh ik kwam om half 9 in het ziekenhuis met 2 cm ontsluiting, en om half 12 had ik al 10 cm ontsluiting in 3 uurtjes tijd, dus ik kan erover meepraten de weeen begonnen meteen om de 2 minuten, daarna was het 1 grote weeenstorm tot het eind toe. Je hebt dan idd geen idee wat je ermee moet , ik had ook nog eens HEL van rugweeen , en mocht geen pijnstilling omdat het allemaal zo snel ging. Vervolgens kreeg ik helemaal geen persweeen en de weeenstorm ging maar door, toen hebben ze me 2 uur op eigen kracht laten persen, maar daimy zat gewoon veelste hoog er kwam geen beweging in. uiteindelijk is ze ook met de vacuum gehaald. dus een korte bevalling is idd zeker geen makkelijke! ook ik wil dus niet thuis bevallen, maar zo snel mogelijk naar het zh als ik weeen krijg. moet er niet aan denken dat ik thuis was geweest
Sophie, 2e kindje, 2 januari 2009 Pregnantlady, 2e kindje, 6 januari 2009 Me2, 2e kindje, 18 april 2009 Jorntenfemmigje, 2e kindje, 21 april 2009 Lusie, 4e kindje, 30 april 2009 Sab85, 2e kindje, 14 mei 2009 Marloes80, 2e kindje, 3 juni 2009 Pooh69, 2e kindje, 14 juli 2009 Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] (zonder spaties) @ Sab bovenstaande lijstje heeft Marloes in het begin gemaakt...misschien kun je ze samenvoegen
Ja Sab je hebt ene beetje hetzelfde meegemaakt Heftig he! Ikke dus ook meteen naar het ziekenhuis! Nu kruip ik lekker mijn bedje in
had ik niet gezien sorry marloes! Zal ze morgen even samenvoegen dan is ie weer netjes compleet! (zit nu mobiel )
Hoi Meiden, Wow wat hebben jullie veel gekletst de afgelopen dagen! Even terug lezen. Wat een gedoe rond dat stemmen zeg... ik snap het ergens wel, maar inderdaad het gaat hier om een redelijk klein topic.. De volgende keer gewoon even vragen via een PB Goh de meiden met zwangerschapsvergifiting; ik kan me voorstellen dat de angst er dan toch goed in zit! Zijn jullie ook opgenomen in het ziekenhuis ervoor? Is de bevalling ingeleid of is het vanzelf gekomen? Bij mij hebben ze niet echt een oorzaak kunnen achterhalen, de bloeddruk was verhoogd. (normaal 50-110 toen 85-135) Daarnaast bleek ik ook een verwaarloosde blaasontsteking te hebben, dat kan in uitzonderlijke gevallen ook een bevalling opwekken. Ik had op de verloskamer 40 graden koorts. Daarom moest ik ook een aantal dagen in het ziekenhuis blijven. Verder heb ik me de hele zwangerschap niet goed gevoeld, maar volgens de vlos was alles gewoon oké.... De bevalling ging bij mij ook zo snel. De vliezen braken om 00.00u. We werden om 2 uur in het ziekenhuis ontvangen. Om 3 uur besloot de gyn om me op te gaan nemen en te proberen het tot 37 wk te rekken. Ik had geen weeen en de baarmoedermond stond nog helemaal. Om 4 uur begon ik over te geven en vanaf half 5 weeen om de 2 min. Om7.15 kwam de gyn terug omdat ik het niet meer kon houden. De weeen kwamen en gingen rust was er niet tussen door. Toen 7 cm. Om half 8 persweeen, kon niet volgens de verpleegkundige, 3 cm in 15 min was te snel. Coen heeft op mijn aandringen toch de gyn van de gang geplukt en toen ze binnen kwam mocht ik gelijk meepersen. in 3 persweeen was ons meisje er. in 3.45 uur. Als ik nu weeen krijg moet ik ook gelijk contact opnemen met de verloskundige. Ik heb de snelle bevalling ook als heel heftig ervaren, je mist de tijd om aan het idee te wennen dat de kleine er aan komt. (ik had ook nog lang niet alles klaar thuis..) leuk Sab een lijstje, ik ben 22-2-09 uitgerekend. Dat mag erbij komen Fijne dag allemaal! Liefs
hihi ik las enkel de laatste pagina bij...word je hier nu ook al weer lastiggevallen sab?ze gunnen het je niet he?je word gestalkt ene oor in...andere uit ik las iets v zwangerschapsvergiftiging...had ik ook,niet ernstig maar het goeie begin haha.mij hebben ze op mijn uitgerekende datum laten binnenkomen en mijn vliezen gebroken.en hop na twee seconden was de eerste wee er...auch wat heftig allemaal ineens maar kom,op zes uurtjes was het gefikst.... sab,ik geef flesvoeding en beval in het ziekenhuis en blijf er ook vijf dagen....ik laat me vijf dagen dienen hoor!
Sab: Ja, ik kan me jouw bevalling nog wel herinneren, toen je het beschreef vlak na de geboorte van Daimy. Ik had wel met je te doen zeg, eerst zo lang overtijd en daarna nog die ellende met de pomp. Maar het resultaat mag er zijn! Overigens ben ik dat stemmengedoe vaker op het forum tegen gekomen. Er is zelfs een klachtentopic erover geweest meen ik me te herinneren. Ik denk dus zeker niet dat Kwebbel het tegen jou richt! Ze zijn er nu gewoon veel strenger geworden, en het is vervelend dat je op zo'n moment nou juist je eigen kleinjte wil showen. Maar ik ben het wel met het forumbeheer eens: Zo'n verkiezing moet om de mooiste foto/baby gaan, en niet om wie de meeste mensen kan ronselen, of wie het meest popu is op een forum. Ik heb ook te vaak prachtige foto's met maar één stem gezien, waarbij degenen met veel meer stemmen beduidend mindere foto's hadden. Ik snap het wel. Als iemand de lijst gaat samenvoegen, wil je dan bij mij thuisbevalling en bv zetten? Femmigje: Ik kan me je angst voor zwverg goed voorstellen! Mayke: Je niet goed voelen zou toch een teken moeten zijn voor de vk om je beter te onderzoeken. Hopelijk heb je nu fijnere begeleiding! Sophie: Het wordt nu toch wel heel spannend voor jou!
pooh gefeliciteerd met je super mooie echo! sab mooi kerstengeltje meid echt een scheetje mayke balen van je zieke kleintje heel veel beterschap! hier is mama ook ziek spugen lam en heel erg moe echt een griepje daarom ben ik er niet zo veel helaas tearke van harte gefeliciteerd meid en veel plezier hier!
Hallo hallo, Ik heb me hier een poosje terug wel aangemeld (onder een andere naam hihi) maar ben daarna een poos niet meer geweest. Maar ik ben er weer . Afgelopen maandag heb ik mij eerste echo gehad (ik moet ze nog inscannen)! Alles was helemaal goed, het was er 1 gelukkig met een kloppend hartje. Ze zei zelfs dat de kleine met zijn hand aan zijn neus zat, wist niet dat dat al kon. Hij/zij was 3,5 cm! Helemaal super weer. Ze heeft mijn uitgerekende datum 2 dagen vervroegd naar 12 juli, maar volgens mij klopt dat niet want dan gaat ze uit van de eerste dag dat ik een positieve ovulatietest had maar ja dan moet je ei nog springen. Maar goed, scheelt weer als ik straks langer moet doorlopen haha. Ook meteen een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, dus die zal ik er zo op de lijst ook bij zetten. Verder las ik nog bevallingsverhalen. De mijne was eigenlijk helemaal super, om half 5 's nachts (11 dagen voor uitgerekende datum) braken mijn vliezen, een uur later begonnen de weeen meteen om de 5 minuten en dat was erg goed te doen. Om 12 uur 's middags had ik 4,5 cm ontsluiting en uurtje later was er 1 cm bij, toen begon om 13.00 uur de weeenstorm (rug- en beenweeen). Vreselijk was dat. Om 14.00 uur luisterde de VK even naar het hartje en de hartslag was gedaald dus toen wilde ze toch naar het ziekenhuis maar eerst nog even de ontsluiting checken en toen bleek ik dus 10 cm te hebben. Toen moest ik snel naar beneden (wij hebben een draaitrap naar boven en dat was dus niet goed ivm mogelijke brancard) en op de bank (wij hebben zo lang breed stuk aan de bank) werd snel plastic neergelegd en daar mocht ik om 14.15 uur gaan persen en om 14.56 was daar onze kleine jongen. Geen knip of scheur en amper bloed verloren. Ik wil dus graag nog zo'n bevalling haha. Zodra Sab de lijsten heeft samengevoegd pas ik wel ff wat aan .
De KriebelMama's 2008/2009 Sophie - 2e kindje - uitgerekend op 2 januari - geslacht: een meisje! - Gaby - 2e kindje - uitgerekend op 6 januari - geslacht: ? - Mayke - 2e kindje - uitgerekend op 22 februari - geslacht: een jongetje! - Me2 - 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht: een meisje! - Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 3 juni - geslacht: ? - Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - Pooh - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: ? - Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op juli - geslacht: ? - Tearke - 2e kindje - uitgerekend op augustus - geslacht: ? - PH/FV er zijn op dit moment 13 mama's zwanger : 1 jongetje 3 meisjes 9 onbekend Agenda December 31 Sab85 - de 20 weken echo 11:00 20 wkn 6 dgn Januari 12 Sab85 - controle vk 15:30 22 wkn 4 dgn Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] (zonder spaties) heb bij mezelf PB van poliklinische bevalling en FV van flesvoeding, dus jullie kunnen ook even doorgeven of je int ziekenhuis of thuis gaat gevallen en of je fv of bv gaat geven. ik ben vast wat meiden vergeten of heb vast wat dingetjes niet goed ingevuld, maar dit kwam zo snel effe in me op dus laat het maar horen allemaal!
ik mis alleen nog de datum van nikita tearke en lammetje, en van bijna iedereen nog of ze fv of bv geven en waar ze bevallen. als jullie dat nog door willen geven graag, dan issie weer compleet! en ook leuk als j ullie je afspraken voor echo's en controles ed doorgeven, zodat we dat allemaal een beetje kunnen bijhouden
hey Ladi, leuk dat je er weer bent en nu onder je eigen naam wel even je echo's spammen he! maak er maar gewoon een foto van met je camera en ik hoop voor dat je dat je nog zon bevalling krijgt dit keer
De KriebelMama's 2008/2009 Sophie - 2e kindje - uitgerekend op 2 januari - geslacht: een meisje! - Gaby - 2e kindje - uitgerekend op 6 januari - geslacht: ? - Mayke - 2e kindje - uitgerekend op 22 februari - geslacht: een jongetje! - Me2 - 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht: een meisje! - Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 3 juni - geslacht: ? - Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: ? - Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op juli - geslacht: ? - Tearke - 2e kindje - uitgerekend op augustus - geslacht: ? - PH/FV er zijn op dit moment 13 mama's zwanger : 1 jongetje 3 meisjes 9 onbekend Agenda December 31 Sab85 - de 20 weken echo 11:00 20 wkn 6 dgn Januari 12 Sab85 - controle vk 15:30 22 wkn 4 dgn 12 LaDi - controle vk 10:00 14 wkn 1 dgn Februari 23 LaDi - 20 weken echo 09:00 20 wkn 1 dgn Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ]
dames onder mijn banner kun je klikken voor de lijst, dan gaat hij vanzelf naar de laatste pagina waar de lijst staat, dus hoef je niet te zoeken.
De KriebelMama's 2008/2009 Sophie - 2e kindje - uitgerekend op 2 januari - geslacht: een meisje! - Gaby - 2e kindje - uitgerekend op 6 januari - geslacht: ? - Mayke - 2e kindje - uitgerekend op 22 februari - geslacht: een jongetje! - Me2 - 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht: een meisje! - Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 3 juni - geslacht: ? - Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: ? - PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op juli - geslacht: ? - Tearke - 2e kindje - uitgerekend op augustus - geslacht: ? - PH/FV er zijn op dit moment 13 mama's zwanger : 1 jongetje 3 meisjes 9 onbekend Agenda December 31 Sab85 - de 20 weken echo 11:00 20 wkn 6 dgn Januari 6 Pooh69 - Nekplooimetingsecho 15.00 13 wkn 8 Pooh69 - Controle vk 19.10 13 wkn 2 dgn 12 Sab85 - controle vk 15:30 22 wkn 4 dgn 12 LaDi - controle vk 10:00 14 wkn 1 dgn Februari 23 LaDi - 20 weken echo 09:00 20 wkn 1 dgn Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] Ik heb ook even wat gegevens toegevoegd! Leuke overzichtelijke lijst zo!