He, Ben ik even heel kort. Ladi: super welkom hier, geweldig. En mooi dat de echo goed was. Lekker genieten maar weer. Sab: je hebt weer een geweldige lijst gemaakt, super. Bij mij mag er achter komen te staan tb en bv. Ik hoop dat ik nu wel thuis mag bevallen, ook al was het zkh ook geen probleem, maar anders dan ik had gehoopt. Ik lees iets over snelle bevallingen, kan ik niet over meepraten. Die van mij duurde veel te lang. Vanaf dat de vliezen braken tot de geboorte 20 uur. En dan was ik die dag ervoor ook al bezig. Weeenstorm van hier tot Tokyo, ingeleid dmv een infuus, echt geen pretje zeg maar. Maar wij hebben er de mooiste zoon voor terug die er bestaat. Ik kijk trouwens niet op tegen de volgende bevalling, want de vorige is geforceerd natuurlijk. Tot gauw en een fijne dag verder. Liefs
De KriebelMama's 2008/2009 Sophie - 2e kindje - uitgerekend op 2 januari - geslacht: een meisje! - Gaby - 2e kindje - uitgerekend op 6 januari - geslacht: ? - Mayke - 2e kindje - uitgerekend op 22 februari - geslacht: een jongetje! - TB/BV Me2 - 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht: een meisje! - Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 3 juni - geslacht: ? - Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: ? - PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op juli - geslacht: ? - Tearke - 2e kindje - uitgerekend op augustus - geslacht: ? - PH/FV er zijn op dit moment 13 mama's zwanger : 1 jongetje 3 meisjes 9 onbekend Agenda December 30 Mayke - controle vk 31 Sab85 - de 20 weken echo 11:00 20 wkn 6 dgn Januari 6 Pooh69 - Nekplooimetingsecho 15.00 13 wkn 8 Pooh69 - Controle vk 19.10 13 wkn 2 dgn 12 Sab85 - controle vk 15:30 22 wkn 4 dgn 12 LaDi - controle vk 10:00 14 wkn 1 dgn Februari 23 LaDi - 20 weken echo 09:00 20 wkn 1 dgn Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] zo moet ie weer goed zijn, maaike als je voortaan gewoon in je bericht zet wat je erop wilt hebben, zet ik het erbij voor je
Nog ff wat voor de lijst: Controle vk: 13 januari om 10.30 uur. 26 weken. 3D echo: 20 januari om 9.00 uur. 27 weken. Wat klinken die weken dan al weer ver zeg. Is het misschien een idee om ook aan buddy's te doen? De eerste dagen na je bevalling ben je misschien niet gelijk achter de pc. En wij meiden zijn veel te nieuwsgierig natuurlijk. Ik hoor het wel. Nu moet ik echt gaan. Doei doei.
De KriebelMama's 2008/2009 Sophie - 2e kindje - uitgerekend op 2 januari - geslacht: een meisje! - Gaby - 2e kindje - uitgerekend op 6 januari - geslacht: ? - Mayke - 2e kindje - uitgerekend op 22 februari - geslacht: een jongetje! - TB/BV Me2 - 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht: een meisje! - Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 3 juni - geslacht: ? - Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: ? - PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op juli - geslacht: ? - Tearke - 2e kindje - uitgerekend op augustus - geslacht: ? - PH/FV er zijn op dit moment 13 mama's zwanger : 1 jongetje 3 meisjes 9 onbekend Agenda December 30 Mayke - controle vk 31 Sab85 - de 20 weken echo 11:00 20 wkn 6 dgn Januari 6 Pooh69 - Nekplooimetingsecho 15.00 13 wkn 8 Pooh69 - Controle vk 19.10 13 wkn 2 dgn 12 Sab85 - controle vk 15:30 22 wkn 4 dgn 12 LaDi - controle vk 10:00 14 wkn 1 dgn 13 Femmigje - controle vk 10:30 26 wkn 20 Femmigje - 3D echo 9:00 27 wkn Februari 23 LaDi - 20 weken echo 09:00 20 wkn 1 dgn Buddylijst Sab85 Femmigje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] thanks femmigje het staat erbij hoor!Ik vind het altijd wel leuk om te rommelen met zon lijst vind een buddylijst wel een goed idee! ik wil het ook wel meteen weten als iemand bevallen is haha als iedereen even zegt of ze wel of niet mee willen doen, dan zet ik dat er eerst even op en als iedereen het dan heeft doorgegeven , zal ik mensen aan elkaar koppelen?
Hoi, Hier ben ik snel eventjes. Zag een hele mooie lijst voorbij komen. Leuk dat ie weer tevoorschijn is gekomen. Kan ik er zelf wat op aanvullen of Sab wil jij dat doen? Ik las dat jij het wel leuk vindt Ik ga bv geven en in ziekenhuis bevallen. Afspraken: dinsdag 23 december en dinsdag 30 december controle verloskundige maandag 5 januari gynaecoloog (bespreken evt. inleiding) Leuk Sab, ik wil ook graag op de buddylijst! Reageer snel weer op allen. Lammetje, beterschap! Liefs, Sophie
Ik wil ook wel op de buddylijst, maar heb al de nummers van Nikita en Sab dus wat dat betreft moet ik het jullie wel kunnen laten weten .
o leuke lijst.. sab ik weet nog geen datum,ikzelf reken zowat rond twintig augustus uit...maar kan ook vveel later zijn haha ik wil ook wel op de buddylijst.ik heb enkel jou nummer sab haha
De KriebelMama's 2008/2009 Sophie - 2e kindje - uitgerekend op 2 januari - geslacht: een meisje! - Gaby - 2e kindje - uitgerekend op 6 januari - geslacht: ? - Mayke - 2e kindje - uitgerekend op 22 februari - geslacht: een jongetje! - TB/BV Me2 - 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht: een meisje! - Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 3 juni - geslacht: ? - Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: ? - PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op juli - geslacht: ? - Tearke - 2e kindje - uitgerekend op augustus - geslacht: ? - PH/FV er zijn op dit moment 13 mama's zwanger : 1 jongetje 3 meisjes 9 onbekend Agenda December 30 Mayke - controle vk 31 Sab85 - de 20 weken echo 11:00 20 wkn 6 dgn Januari 6 Pooh69 - Nekplooimetingsecho 15.00 13 wkn 8 Pooh69 - Controle vk 19.10 13 wkn 2 dgn 12 Sab85 - controle vk 15:30 22 wkn 4 dgn 12 LaDi - controle vk 10:00 14 wkn 1 dgn 13 Femmigje - controle vk 10:30 26 wkn 20 Femmigje - 3D echo 9:00 27 wkn Februari 23 LaDi - 20 weken echo 09:00 20 wkn 1 dgn Mei 22 LaDi - trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Buddylijst Sab85 Femmigje LaDi Tearke Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ]
Even kort (heb Henk beloofd de computer uit te zetten) maar ik wil best op de buddylijst. Ik vind het eigenlijk wel makkelijk om Ladi gewoon te smsen als het zover is, of er wat aan de hand is. Zij staat toch al in mijn telefoon. Het is maar een suggestie. Fijne avond!
Grr.. het is half 5... ik kan de slaap echt slecht vatten vannacht. Om half 4 is Lynn bij ons gekomen, ze was helemaal overstuur en nog steeds ziek. Maar tsja zij slaapt nu natuurlijk als een roosje en met al dat snot in haar hoofd snurkt ze als een oude vent Coen slaapt natuurlijk overal door heen... mannen... Goed idee van de buddylijst, ik vind het ook erg leuk om op de hoogte te blijven, en niet gelijk na de bevalling achter de pc te hoeven kruipen spreekt me erg aan! x
heey sab goed van je om de lijst bij te houden helemaal top! dus maar even voor de lijst 3 juli utgerekend moet in het ziekenhuis bevallen en ja weer borstvoeding geven (zie nu al als een berg tegen de bevalling op mijn hemel moet er niet aan denken pffff) heey sophie spannend he meid zat net te denken dat je nog maar 2 weken moet en ik al bevallen was romy kwam 16 dagen te vroeg en thijs 12 dagen vind het zo spannend allemaal je bent toch een beetje mijn buddy ha ha
De KriebelMama's 2008/2009 Sophie - 2e kindje - uitgerekend op 2 januari - geslacht: een meisje! - PB/BV Gaby - 2e kindje - uitgerekend op 6 januari - geslacht: ? - Mayke - 2e kindje - uitgerekend op 22 februari - geslacht: een jongetje! - TB/BV Me2 - 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht: een meisje! - PB/BV Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 3 juni - geslacht: ? - Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: ? - PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: ? - PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV er zijn op dit moment 13 mama's zwanger : 1 jongetje 3 meisjes 9 onbekend Agenda December 23 Sophie - controle vk 30 Sophie - controle vk 30 Mayke - controle vk 31 Sab85 - de 20 weken echo 11:00 20 wkn 6 dgn Januari 5 Sophie - gynaecoloog, bespreken evt inleiding 6 Pooh69 - Nekplooimetingsecho 15.00 13 wkn 8 Pooh69 - Controle vk 19.10 13 wkn 2 dgn 12 Sab85 - controle vk 15:30 22 wkn 4 dgn 12 LaDi - controle vk 10:00 14 wkn 1 dgn 13 Femmigje - controle vk 10:30 26 wkn 20 Femmigje - 3D echo 9:00 27 wkn Februari 23 LaDi - 20 weken echo 09:00 20 wkn 1 dgn Mei 22 LaDi - trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Buddylijst Sab85 - Tearke LaDi - Nikita Femmigje - Mayke Sophie - Lammetje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] Dames ik heb vast wat buddys gekoppeld, als je elkaars nummer nog niet hebt, kun je die even per pb aan elkaar uitwisselen. Bedankt voor de complimenten dames maar het was Femmigjes idee , de buddylijst! @tearke je datum staat er voorlopig zo op! @sophie je afspraken staan erbij! @lammetje jou datum staat er ook op! edit: @ Me2 het staat erbij! @all , geef nog even door of je ook meedoet aan de buddylijst, dan zet ik je erbij!
Mooie lijst Sab! Ik ga in ziekenhuis bevallen en bv geven. Sophie: oh wat is het nu spannend bij jou! Hoop zo voor je dat het snel komt en dat je niet hoeft te worden ingeleid! Welkom LaDi!
Mayke dat zijn geen tijden hoor ! Wat zielig dat je meisje nog zo ziek is, voor mama ook natuurlijk! beterschap! Lammetje ik zie op zich nog niet zo tegen de bevalling op, maar ik wil er toch nog eventjes niet aan denken haha. Ik twijfel nog steeds of ik deze keer vantevoren aangeef dat ik een ruggeprik wil...vorige keer echt zoooveel pijn gehad vooral door de rugweeen, niet normaal. maar het ging wel vrij snel allemaal en ze zeggen bij een 2e nog sneller dus weet sowieso niet of je hem dan wel krijgt...gelukkig kan ik er nog even overna denken. Wel lekker dat jou kindjes 2 weken eerder kwamen zeg toen moest ik nog ruim 4 weken haha
Femmigje thanks voor het welkom. Bij jou schiet het ook al op he! Ik blijf het grappig vinden die april 2008 mama's achter elkaar uitgerekend van april t/m augustus . Mayke bedankt voor je welkom! Wat vervelend zo'n nacht! Hier was het vannacht gelukkig stil, gisternacht werd Ben om 4 uur huilend wakker maar nu gelukkig lekker doorgeslapen. Ik heb in de lijst gezet dat ik flesvoeding geef, maar weet het nog niet helemaal zeker. Bij Ben wilde ik graag borstvoeding geven, maar dat ging totaal niet. Hij wilde niet en met kolven geprobeerd het toch op gang te laten komen maar er kwam bijna niks. Na een week prutsen en fingerfeeding ben ik ermee gestopt en lekker met de flesjes aan de slag gegaan. Wie weet probeer ik het tegen die tijd toch, maar ik wil mezelf nu niet al die stress geven dus ga gewoon uit van flesvoeding. Nikita prima als wij buddy's zijn . Me2 thanks voor het welkom!
Goeieavond allemaal! @ Mayke heb je nog wat bij kunnen rusten vandaag? Leuk die buddylijst. ik wil ook wel van iemand buddy zijn...ik hoor het wel. Verder even niet zoveel te melden...