Femmigje, vorige zw. had ik met name steken in mijn bil, ook bij omdraaien in bed en bij wandelen etc. Was lichte bekkenpijn. Nu heb ik het ook maar veel heftiger met doortrekken naar been/voet, pijn in onderrug etc. Veel meer last van bekkenpijn dus (en ischias). Waar ik ook al tijd fysio voor heb. Denk dus dat het je bekken zijn, wordt weker. Even goed in de gaten houden zodat het hopelijk niet erger wordt. Bij mij begon het beide keren ergens halverwege zwangerschap. x Sophie
Spannend Sophie en GAby, kan natuurlijk gewoon elk moment gebeuren! Vanmorgen weer naar de gyn. Alles was goed,maar mijn bloedsuike lijkt wat verhoogd. Moet dus in nieuwe jaar test doen voor zwangerschapsdiabetes (2x prikken en daarvoor en tussen door nuchter blijven...). Bleh...vorige keer geen last vangehad maar toen had ik hele ernstige bloedarmoede enhoge bloeddruk, nu niet....
Me2: fijn dat alles goed is met beeb. Wel balen van je suiker. Hopelijk is alles goed. Sophie: bedankt voor je reactie. Bij mij schiet het ook door naar m'n been en onderrug. Ik heb sowieso al een erg zwakke rug, dus dat verbaasd me niks. Heb bij de vorige zwangerschap ook fysio gehad. Ik denk dat ik die oefeningen maar weer ga oppakken. Gefeliciteerd met je mannetje trouwens en ik hoop dat Sophie weer gauw beter is. Succes met de laatste loodjes, spannend
gaby spannend meid! hoop voor je dat de kleine nog even blijft zitten tot januari want dit is een rottijd om een verjaardag te hebben Romy is de 29e jarig maar is zo raar en wat koop je dan nog jeetje moeilijk hou de verjaardag in januari want net na de kerst heeft niemend zin denk ik spannend van je voorweeen zit alles nog lekker rustig of blijf je pruttelen la maar zeggen? mayke gelukkig alles weer beetje beter thuis wel zo lekker met de kerst! pooh balen van je stijve nek is zon kl.te gevoel he dikke knuffel Femmigje had ik mijn eerste zwangerschap ook zit je baby op een zenuw te drukken heel pijnlijk maar kan geen kwaad kan zijn dat je ook kramp gaat krijgen in je been hoop het niet voor je . sophie van harte gefeliciteerd meid met je hubbie enne niet te lang niet hier komen he we zijn zo in spanning op baby nieuwss van jou en gaby jammer dat iuno niet meer kont ben benieuwd hoe het daar is? me 2 balen van je suiker meid maar gelukkig een gezonde baby dat is het belangrijkste ga maar lekker aan de oliebollen daar zit geen suiker in lekker smullen Gaby en sophie wens je in ieder geval veel succes als het door gaat zetten meiden! lijkt me leuk oliebol met muisjes ha ha
Iedereen fijne kerstdagen! Geniet er maar lekker van en gaby en sophie nogmaals succes met de laatste loodjes!
Ik wil jullie ook allemaal hele fijne feestdagen wensen! Maak er een leuke tijd van met de fam! Liefs, Mayke
Ook ik wil jullie allemaal fijne feestdagen toewensen. En natuurlijk een gezond en gezegend 2009. Ik zal er denk ik in het nieuwe jaar pas weer zijn. Lammetje: alvast gefeliciteerd met Romy. Sophie en Gaby: succes met de laatste loodjes. Andere dames: lekker genieten van de zwangerschap.
fijne dagen allemaal enne niet te veel eten he al kan het wel natuurlijk want nu valt het niet op (heerlijk he dan zon zwangerschapsbroek gewoon elastiek los en eten maar hi hi) doei doei
allen een fijne kerst toegewenst,en van de drank afblijven he allemaal!hahahaha zal wel geen probleem zijn denkik.... vandaag bloeduitslag en ik ben ongeveer zes weekjes ver...dacht ik wel ook hoor.leuk om die bevestiging te krijgen. ik ga me klaarmaken en dan ook jurre kleden.vanavond gaan we het aan mijn ouders grootmoeder en mijn zus vertellen!leuk he
Hoi meiden, Drukke dag gehad en plof zo lekker op de bank. Nog snel even bijgelezen hier en een paar korte reacties: Jullie ook hele gezellige dagen! Lammetje, zeg ook altijd tegen mijn man: echt iets voor jou zo'n zwangerschapsbroek Voor ik het ga vergeten alvast gefeliciteerd met Romy! Maar help nog maar herinneren Mijn nichtje is zaterdag jarig en mijn schoonmoeder zondag. Gaat hier dus ook achter elkaar door. Tearke, veel plezier met vertellen. Me2 hopelijk valt het mee. Ik duim voor je! Pooh, gaat het een beetje met je nek? Pas goed op jezelf. Mayke, gelukkig dat het weer beter gaat! Gaby, jij ook heel veel succes met de laatste loodjes! Denk aan je! Femmigje, hoe is het nu met je lijf? Nogmaals: geniet ze van de feestdagen allemaal. Veel liefs, Sophie ps oh Lammetje, wij moeten elkaar nog onze gegevens pben. Stel dat ik vannacht beval Ik mail je mijn 06 in elk geval vast.
Hi meiden, Jullie ook allemaal fijne dagen! De eerste visitie zal wel binnen zijn of jullie zijn al de deur uit. Geniet ervan! Eerlijk gezegd dat ik dat het afgelopen nacht ging beginnen. Rare dingen gebeurde in mijn buik maar tot nu toe zit de kleine er nog in dus we gaan toch over een half uurtje naar mijn familie hier een klein uurtje vandaan om Kerst te vieren. We blijven daar ook slapen.... hopelijk breekt mij water niet in het nieuwe bed haha. Ik hou jullie op de hoogte! Sophie jij ook sterkte... heb jij ook al tekens dat het eraan zit te komen? Liefs, Gaby
Goeiemorgen! @ Gaby en sophie zooooooooooooooo spannend!Succes meiden! Vandaag rustig aan hier...gisteren diner voor 12 gemaakt en precies gisteren was sam voor de eerste keer ziek en had 40 gr koorts Toennet de dag alweer begonnen met bijna 39...pfff
Goede kerstmorgen! Gaby, spannend! Ik drink vandaag een sapje op een mooie bevalling voor ons Ja, hier ook af en toe van die verdachte symptomen, maar het is nu even rustig in mijn buik Af en toe een deel van de nacht voorweeën, zo lijkt het. Af en toe harde buiken en een ongesteldheidsgevoel. Kleine beeb is soms ineens heel druk. In elk geval denk ik dat er flink wat voorwerk daar verricht wordt Pooh, ach het arme ventje. Heel veel beterschap! Wauw, diner voor 12. Petje af Geniet vandaag van je rustige dag. Allemaal een gezellige dag! Wij gaan vanmiddag naar mijn ouders. Hele gezin heeft wat last van de keel. Gelukkig overdag niet zo'n last. 's Nachts een paracetamolletje en dan gaat het ook. Sophie heeft veel baat bij de ventolin, dus we kunnen aardig slapen gelukkig. Wil nu echt niet ziek worden! Kwam gisteravond wel heel brak thuis van schoonouders. Houd me vanaf nu toch maar wat rustiger om niet oververmoeid de bevalling in te gaan. xx Sophie
Hopelijk gaat het snel weer wat beter met Sam, Pooh! Blijft Sam er zelf vrolijk onder of is hij lusteloos? Ik hoop dat hij zich snel weer wat beter gaat voelen! poepoe pooh; een diner voor 12, jij liever dan ik! Ik ben niet zo'n keukenprinses. Gisteren hebben we mijn schoonouders op bezoek gehad, wij hebben het voor en na-gerecht verzorgd zij het hoofd. Ideaal! Vandaag komen mijn ouders, broer en zus met aanhang, maar ook hier een mooie verdeelsleutel met het diner Wij stellen onze keuken beschikbaar en mogen dan aanschuiven. Heerlijk! Spannend Sophie! Ik ben er benieuwd naar jullie wondertje! Bij ons blijft het ook een beetje een ziekenboeg, het leek wat beter te gaan, maar Lynn heeft vannacht vanaf 3 uur tot vanmorgen 7 alleen maar overgegeven. Ze lijkt zich nu wel weer oké te voelen, al is ze wel wat warm. Ook Coen is geveld, maar tsja mannen zijn al heel snel heel erg ziek! Fijne dag allemaal! Liefs
@ Mayke en sophie voor jullie ook beterschap! Het gaat al wat beter met sam. Hij heeft nu 38.1...valt mee vergeleken met de 40 van gisteren. Wel diarree sinds vanmiddag, maar gelukkig is hij super levendig en drunkt en eet hij veel