Pooh, super zeg dat je de kleine gevoeld hebt. Geniet ze Voor morgen alvast veel succes! Ha die Lammetje, hoe gaat het met jou? Vroeg me af of jij binnenkort nog een echo hebt? Jouw banner schiet ook op Vier je in jan. de verjaardag van Romy? Mayke, gefeliciteerd met het lopen van Lynn Veel plezier vandaag. Heerlijk relaxen mmm Sab, succes/sterkte met de drukte. Joehoe Gaby...meldplicht Hier nu alles rustig al is beebje af en toe enorm druk. Gisteren leek af en toe mijn buik net een kameel haha. Ik kon af en toe mijn ogen niet geloven zulke uitstulpingen zag ik voorbij komen Heb veel last van mijn bekken. Gisteren had ik zo'n raar moment. Leek even net of ik door mijn benen zakte, alsof alle scharnieren in mijn bekken loslieten. Was snel weer beter, maar pijnlijk blijft het daar. Gelukkig weer fysio vandaag. En toch weer proberen rustig aan te doen. xx Sophie
@ Lammetje gefeliciteerd metd e 1e verjaardag van Romy! Hier zijn we erachter waarom sam 3 dagen zo'n koorts heeft gehad. Sinds gisteren kreeg hij allemaal rode vlekjes over heel zijn lichaam en hij heeft dus de zesde ziekte...gelukkig niks ergs...
Lammetje gefeliciteerd met je kleine grote meid! Hier meldplicht! Beeb zit nog in de buik. Afgelopen nacht een verschrikkelijke nacht gehad. Heel misselijk en heb ook alles eruit gegooid. Aangezien overgeven een teken kan zijn van het begin van een bevalling begon ik mij wel zorgen te maken want mijn ouders gaan mijn zoon ophalen tijdens de bevalling maar het is vandaag mams haar verjaardag en die gaf een groot feest. Ik zal allemaal drama's. Maar ok vanochtend bij de VK gehoord dat veel meiden dit weekend hebben gebeld en dat er gewoon een buikvirus heerst die niets met de bevalling heeft te maken haha. We zijn net terug van mijn mams haar feestje. Ik ben bekaf en duik op de bank met een lekkere theetje een filmpje kijken met mijn vent. Ik heb weer aan mijn meldplicht gedaan Sophie. Balen dat jij ook weer last heb van je bekken. Ik ook vanavond maar ik maakte gewoon een stomme draai waardoor het er weer inschoot. Ik hoop het zonder mijn fyshio en gewoon met een goede nachtrust weer te redden. Ik wil morgen gewoonl lekker niets doen... luieren. Mayke gefeliciteerd met Lynn. Leuk he dat lopen. Onze zoon loopt nu ook sinds een paar weken zelfstandig met zo'n trotse blik rond. Te schattig! Zo Pooh jij voelt je beebje vroeg. Stoer hoor. Die van mij timmert mij helemaal inwendig in elkaar maar ja die is ook een stukkie groter haha. Iedereen tot morgen ik duik op de bank. Liefs, Gab
hey meiden! ben echt te lang niet geweest, zo druk allemaal deze dagen..ben blij als t weer voorbij is allemaal, even rust weer. Sophie, nog niets joh! pfff zooo spannend! Hoop snel goed nieuws te horen! vervelend van je bekkenpijn, hopelijk ben je snel verlost! Gaby ook officieel nog maar een weekje! ben zo nieuwsgierig naar jullie kindjes! geniet nog maar van dat laatste getrappel in jullie buikjes! pooh geweldig dat je frummel al voelt! ik voelde het bij 13-14 weken al! heb lang getwijfeld maar het was toch echt beeb! inmiddels trapt ze al aardig hard daarbinnen, heerlijk Beterschap met je mannetje, gelukkig is het niets ernstigs , en hopelijk knapt hij snel weer op! Mayke super dat je kleine meid al loopt! kan me voorstellen hoe trots je dan bent! en idd ideaal als haar broertje er straks is! Femmigje hoe is het bij jou? schiet ook al op he! Nikita nog steeds zo druk? willen jullie het geslacht weten eigenlijk? ben zo benieuwd! Lammetje, laat jij binnenkort een pretecho doen of wacht je op de 20 weken echo voor het geslacht? ik denk dat jij weer een meid krijgt! Marloes, ook al lekker richting de helft he! alles goed? veel kwaaltjes of valt het mee? Tearke, fijn dat je bloeduitslag positief was! hoe reageerde ze op het nieuws? en wanneer mag je voor de 1e echo? en hoe voel je je? Amsy welkom hier! zal vast een drukke maar gezellig boel worden bij jullie, met 3 kleintjes! Nou ik ben weer een beetje bij geloof ik, hier gaat alles lekker, Daimy wordt echt zo groot! Op eerste kerstdag zei ze voor het eerst papa en mama zei ze al echt om te smelten gewoon. ook zit ze nu lekker goed stevig los, leuk gezicht als ze zo zit te spelen op der kleedje. Staan vind ze ook helemaal geweldig! maar kruipen laat nog even op zich wachten geloof ik, af en toe die billen in de lucht maar meer nog niet Ook eet ze sinds vandaag een boterhammetje, en drinkt ze al een tijdje uit een gewone beker , het gaat zo hard allemaal! Ben in ieder geval heel trots op haar met de zwangerschap gaat het ook allemaal lekker, weinig klachten , een steeds dikkere buik en steeds harder getrappel, heerlijk! woensdag eindelijk de 20 weken echo, ik ben echt heel erg zenuwachtig en hoop zo dat alles goed is met onze kleine meid!
De KriebelMama's 2008/2009 Sophie - 2e kindje - uitgerekend op 2 januari - geslacht: een meisje! - PB/BV Gaby - 2e kindje - uitgerekend op 6 januari - geslacht: ? PB/BV Mayke - 2e kindje - uitgerekend op 22 februari - geslacht: een jongetje! - TB/BV Me2- 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht:een meisje! - PB/BV Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: ? - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: ? - PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: ? - PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV er zijn op dit moment 13 mama's zwanger : 1 jongetje 3 meisjes 9 onbekend Agenda December 30 Sophie - controle vk 30 Mayke - controle vk 30 Marloes - controle vk 31 Sab85 - de 20 weken echo 11:00 20 wkn 6 dgn Januari 5 Sophie - gynaecoloog, bespreken evt inleiding 6 Pooh69 - Nekplooimetingsecho 15.00 13 wkn 8 Pooh69 - Controle vk 19.10 13 wkn 2 dgn 9 Marloes - 20 weken echo 12 Sab85 - controle vk 15:30 22 wkn 4 dgn 12 LaDi - controle vk 10:00 14 wkn 1 dgn 13 Femmigje - controle vk 10:30 26 wkn 20 Femmigje - 3D echo 9:00 27 wkn Februari 23 LaDi - 20 weken echo 09:00 20 wkn 1 dgn Mei 22 LaDi - trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Buddylijst Sab85 -Tearke LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] even de lijst opgegraven en aangepast zijn er niet nog meer meiden die op de buddylijst willen? Sophie , Mayke en Marloes succes bij de vk morgen! laten jullie even weten hoe het was?
vergeet bijna te vertellen dat we zaterdag de meubeltjes hebben gekocht, echt helemaal leuk! Morgen even het behang bestellen en we kunnen aan de slag! het word weer een superleuke meiden kamer
Goeiemorgen! @ Sab leuk van je te horen! gaat snel met de kleintjes he! Ik ben er straks langer. Nu aankleden en dadelijk de 12 weken echo/nekplooimeting. Spannend weer! XXX
Het is begonnen meiden. Mijn water is om 6 uur gebroken. Mijn zus komt zo onze zoon ophalen zodat ik mij kan richten op de bevalling.
aaaaaah! Gaby! Veel succes meid, nog effies en je hebt de kleine in je armen! Ga aan je denken en duimen dat het snel en goed zal gaan, laat je snel wat horen als je weer mama bent geworden!
oooooooh spannend meid.. hopelijk gaat het vlot. Ik werd pas 2,5 dag later ingeleid, dus hoop dat jullie kindje wel sneller komt
He dames, Ik kom alleen ff kijken of er ook nieuws is. Gaby: heel veel succes meid, straks heb jij weer een geweldig wondertje in je handen, heerlijk. Sophie: ook nog ffies succes met de laatste loodjes. Zijn ze erg zwaar? Ik moet zeggen dat het erg snel gaat nu bij iedereen. Apart zeg. Hier alles prima. Liefs,
mayke wat leuk dat je kleintje loopt maar ook nu krijg je je handen vol zon raar gezicht he zon klein hummeltje die rond stapt heerlijk om te zien pooh heel veel plezier vandaag leuk hoor nog even op de valreep van het jaar! ik moet morgen weer naar het ziekenhuis ben benieuwd of we ook een echo krijgen lijkt me super! dames bedankt voor alle felicitaties jeetje wat onwerkelijk een jaar is om gevlogen mijn kleine meid is een grote meid en straks ook nog grote zus jeetje..... sophie doe het maar rustig aan meid met je bekken wees voorzichtig de laatste week en rust maar lekker uit! gaby gelukkig alles goedgekomen en toch nog kunnen feesten meid! word nu wel spannend he allemaal jij en sophie maken het net een soap hier goed dat jullie mee werken aan de meldplicht ha ha weten we gelijk als er iets aan de hand is! sab zou het wel leuk vinden een pretecho om het geslacht te zien maar vind het ook wel bijzonder als het met de 20 weken echo is een extra kado tje hoop ook zo dat het een meisje is lijkt me super enne is ook wel handig heb zo schandalig veel meiden kleren niet normaal leuk dat je kleintje al papa en mama zegt heerlijk gevoel he romy zegt alleen maar haai tegen iedereen zo lief zit je op de fiets even stoppen bij stoplicht zit ze tegen iedereen hay ooooooooooooooooooohw lees ineens dat gaby begonnen is JEETJE SCHRIK ERVAN ZIT RUSTIG PAGINA VOOR PAGINA TE LEZEN EN SCHRIJVEN KOMT ER INEENS KNAL NIEUWS SPANNEND succes meid en veel plezier met je kleintje! pfff ben helemaal ondersteboven.... waaaat nog meer nieuws iuno een baby van harte gefeliciteerd meid enne ben je toch nog de eerst van onze club
Lammetje: ik heb je nog niet eens gefeliciteerd met Romy. Van harte gefeliciteerd!!! Mayke: stoer dat Lynn loopt. Groot zijn ze dan ineens he? Ik vind het ook zo spannend bij Gaby. Succes met echo's en controles. Maandag ben ik er weer helemaal hoor en kan ik ook op iedereen reageren. En misschien twee mama's feliciteren.
Zooooooooooooooo spannend! Heel veel succes! Ik word er gewoon helemaal emo van! Hopelijk horen we snel iets van je!