Voetjes in de lucht @ Sab de datum was idd veranderd en ik ben het vergeten door te geven... Nu nog even de uitslag afwachten van de combinatietest...eigenlijk weten we dat het maar een kansberekening is, maar door de verdenking van down van sam in de eerste week is het een beetje voor onze gemoedsrust zeg maar...erg warrig verhaal zo Ik ben zooooooo trots op onze tweede frummel! Zooooooooooo lief om dat gezichtje met neusje enz te zien Vandaag ook 12 weken! Jippie!
Update-tje: nog geen baby... weeen zetten niet door. Balen want ik wil vandaag bevallen haha Hoorde net van de vk dat ze je gewoon 72 uur na het breken van je vliezen door laten gaan. Poeh he daar heb ik geen zin in. Ik wil dit kleintje in mijn armen houden. We zijn dus nog lekker thuis, relaxen voor zover het mogelijk is, en we wachten op die mega weeen. Tot later of tot het nieuws hoe het is gegaan. Liefs, Gab
mooie echo Pooh... Gab...komt vast goed. Heb je al wel lichte weeen? Bij mij braken m'n vliezen van zondag op maandagnacht. Maandagochtend naar het ziekenhuis met tas en maxi cosi... maar nee mochten weer naar huis, wel eerst ctg gehad. Dinsdag ook ctg en woensdag ingeleid... Hier net weer terug van de vk. Alles was goed. Baarmoeder zit net onder m'n navel, hartje klopt mooi, 155 slagen per minuut (meisje?) bloeddruk ook ok. Over 4 weekjes weer
De KriebelMama's 2008/2009 Sophie - 2e kindje - uitgerekend op 2 januari - geslacht: een meisje! - PB/BV Gaby - 2e kindje - uitgerekend op 6 januari - geslacht: ? PB/BV Mayke - 2e kindje - uitgerekend op 22 februari - geslacht: een jongetje! - TB/BV Me2- 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht:een meisje! - PB/BV Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: ? - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: ? - PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: ? - PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV er zijn op dit moment 13 mama's zwanger : 1 jongetje 3 meisjes 9 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Agenda December 31 Sab85 - de 20 weken echo 11:00 20 wkn 6 dgn Januari 5 Sophie - gynaecoloog, bespreken evt inleiding 6 Pooh69 - Nekplooimetingsecho 15.00 13 wkn 8 Pooh69 - Controle vk 19.10 13 wkn 2 dgn 9 Marloes - 20 weken echo 12 Sab85 - controle vk 15:30 22 wkn 4 dgn 12 LaDi - controle vk 10:00 14 wkn 1 dgn 13 Femmigje - controle vk 10:30 26 wkn 20 Femmigje - 3D echo 9:00 27 wkn 26 Marloes - controle vk Februari 23 LaDi - 20 weken echo 09:00 20 wkn 1 dgn Mei 22 LaDi - trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Buddylijst Sab85 -Tearke LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] afspraak erbij gezet en de eerste baby... morgen de 2e?
Ohh Gaby wat spannend, ik hoop dat het heel snel voor je door gaat zetten! Wat een mooie echo Pooh! Heerlijk toch om je kleintje zo weer even te mogen bewonderen! Vandaag controle gehad bij de verloskundige, kleintje is licht ingedaald, alles was oké verder. Vannacht veel harde buiken en buikpijn gehad. Hoort erbij volgens de vlos. Vandaag maar lekker in bed gelegen terwijl Coen met Lynn op pad was voor schaatsen en een slee. Hier wordt op de plas voor ons huis al volop geschaatst, jammer dat ik nu zelf de ijzers niet onder kan binden..... Liefs
Joehoeoeoeoe Gaby Wat spannend. Oh leef zo met je mee. Ben benieuwd. Heel veel sterkte, succes etc. etc. Denk aan je! Misschien heb je nu je beebje al in je armen. veel xxx Sophie Ik tol om van de slaap. Probeer nog even verder bij te lezen, maar kruip zo mijn bed in. Hebben vanmiddag nieuw bed gekocht haha. Heb wel gevraagd of ze 'm na de bevalling, ergens in jan., kunnen leveren. Maar er zit ook levertijd op, dus komt goed Was wel grappig om op die matrassen proef te liggen zo hoog zwanger. Kan nl. moeilijk weer overeind komen en dacht toch de hele tijd 'straks breken mijn vliezen'. Maar nee, niet die van mij maar van Gaby x Sophie
Iuno, gefeliciteerd Sab, succes met de echo morgen! Leuk zeg, weer allemaal nieuwe spulletjes Ha Femmigje, fijn dat het goed gaat! Hier nu rustig in mijn buik. Af en toe rommelt het flink. Vannacht weer behoorlijk last. Maar denk dat ze net als Sophie lekker wil blijven zitten voorlopig. Lammetje, dank je wel. Ik vond je bericht zo grappig dat je ineens ontdekte dat het begonnen is bij Gaby Pooh, wat een gave echo! Mooi zeg. Gefeliciteerd met je 12 weken. Marloes, super dat het goed was! Mayke, rustig aan! Maar zo te lezen heb je dat vandaag ook gedaan. Vanochtend bij vk geweest. Bloeddruk was weer wat gedaald, hartslag mooi en krachtig. Alles goed. Heb nog even gehoord wie er wanneer bevallingsdienst heeft Ik denk nu dat ik die afspraak bij de gyn. 5 jan. wel ga halen. Vind ik rond de jaarwisseling ook helemaal prima. Maar af en toe, zoals 's nachts, heb ik het wel gehad hoor. xx Sophie
Oh gaby zooooooooooooooooooo spannend! Ikke kom hier telkens even kijken hoor of er al babynieuws is! @ Marloes fijn dat alles goed was! @ Sab succes met de cho morgen! @ Mayke hoop dat je vannacht wat beter slaapt. Gek he dat het alweer zover is om al in te dalen! Wat gaat de tijd toch snel! @ Sophie zou wel een giller zijn geweest...vliezen breken op zo'n bed! Voor jou ook super spannend! @ Femmigje hoe istie bij jou?
Goedemorgen Heb nogal veel last van slapeloosheid, pijntje hier en pijntje daar (en hoe wakker kun je zijn in de buik van je moeder, auw auw auw ), dus heb mezelf na een tijdje lezen uit bed gekregen om even te kijken of er nieuws is van Gaby Gaby, super dat je ons op de hoogte houdt! Ben zooooo benieuwd hoe het vanochtend is. Heb je al wel weeën? Of misschien al bevallen? Nogmaals veel succes, sterkte, kracht etc. En straks jullie tweede wonder in je armen We lezen het vanzelf wel. Voel je vooral niet verplicht hier te posten, maar we blijven wel heeeel graag op de hoogte We denken aan je! Hier overigens geen teken van een naderende bevalling. Vanavond zit ik dus waarschijnlijk gewoon lekker aan de oliebollen bij m'n ouders haha. Het ziekenhuis is om de hoek. Veel liefs, Sophie
Iedereen alvast een hele gezellige jaarwisseling en een super begin van het nieuwe jaar. Een heel gelukkig en gezond 2009! Kom vandaag nog wel weer even gluren. xx Sophie
Rustig hier! Gaby, ben zoooo nieuwsgierig. Kijk hier telkens. Waarschijnlijk ben je aan het bevallen of al aan het genieten xx Sophie
He he, Ik moet toch ook weer ff kijken of Gaby al bevallen is. Ben zooooooooooooooooo nieuwsgierig. Succes nog ff meid. Sophie: bij jou dus ook nog niks. Lekker aan de oliebollen zou ik zo zeggen en dan in het nieuwe jaar jullie mooie meid vasthouden. Succes ook. Hier alles prima. Nog steeds last van de steken in m'n bil, wat dus idd doorloopt naar m'n been. Het is vreemd genoeg steeds de rechterkant, de linkerkant maar af en toe. Verder geen klachten, dus ik hou ook op met klagen. Ik moet zeggen dat ik het wel erg jammer vind dat ik nu niet kan schaatsen. Vind het zo lekker. Nou ja, dan maar kijken he! Ik kom regelematig ff kijken hier. Doei doei en een goede jaarwisseling.
De KriebelMama's 2008/2009 Sophie - 2e kindje - uitgerekend op 2 januari - geslacht: een meisje! - PB/BV Gaby - 2e kindje - uitgerekend op 6 januari - geslacht: ? PB/BV Mayke - 2e kindje - uitgerekend op 22 februari - geslacht: een jongetje! - TB/BV Me2- 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht:een meisje! - PB/BV Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: ? - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: ? - PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: ? - PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV er zijn op dit moment 13 mama's zwanger : 1 jongetje 3 meisjes 9 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Agenda December 31 Sab85 - de 20 weken echo 11:00 20 wkn 6 dgn Januari 5 Sophie - gynaecoloog, bespreken evt inleiding 6 Pooh69 - Nekplooimetingsecho 15.00 13 wkn 8 Pooh69 - Controle vk 19.10 13 wkn 2 dgn 9 Marloes - 20 weken echo 10 Femmigje - 27 jaartjes jong 12 Sab85 - controle vk 15:30 22 wkn 4 dgn 12 LaDi - controle vk 10:00 14 wkn 1 dgn 13 Femmigje - controle vk 10:30 26 wkn 20 Femmigje - 3D echo 9:00 27 wkn 26 Marloes - controle vk Februari 23 LaDi - 20 weken echo 09:00 20 wkn 1 dgn Mei 22 LaDi - trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Buddylijst Sab85 -Tearke LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] Ff m'n verjaardag erbij gezet.
@ Gaby zooooooooooooooooo spannned! Ik denk wel dat je al voor de tweede keer mama bent geworden! Geniet er maar van! Iedereen een fijne jaarwisseling!
Goedemorgen meiden, Nogmaals een super gelukkig en gezond 2009! Ik kwam even kijken of er al nieuws van Gaby is....spannend! Duik weer even mijn bed in. xx Sophie
Meiden, allemaal een heel mooi 2009 toegewenst. Dat we allemaal maar gezonde baby'tjes op de wereld mogen zetten.