Je kan echt merken dat ik een wachtende mama ben hahaha Sophie slaapt, man is naar de kapper, huis is schoon.... xx Sophie
Gaby GEFELICITEERD! Een zoon wauw, wat is het snel gegaan! Fijn dat je hem nu heerlijk bij je in je armen hebt!Geniet van de mooie tijd samen! Hoe vind je andere zoon het? Sab wat fijn dat je echo goed was. Heerlijk gevoel geeft dat! Nu begint het ook wel af te tellen voor je, lekker over de helft! Sophie, nu is het jouw beurt! We wachten vol spanning mee af! X
@ Gaby super gefeliciteerd met je tweede zoontje!!!!! @ Sab super gefeliciteerd met je goede echo! @ Sophie super spannend dus! Ik blijf hier telkens in spanning kijken! @ Mayke hoe istie bij jou? @ Nikita bij jou ook alles goed? Spannend hoor allemaal. Een vriendinnetje van mij is 38 weken zwanger en een ander vriendinnetje is ook de 31e bevallen. We zijn net op kraambezoek geweest...ik wil ook!
sophie jeetje wat raar he de uitgerekende datum en nog geen baby lijkt me ook zo leuk om te zeggen ehm een week geleden zie je ze gelijk schrikken en weten ze niks te melden ha ha nog even doorzetten meid! gellof me na de eerste drukke weken heb je weer alle tijd voor je kleine meisje want een baby slaapt heel veel vooral in het begin dan kun je even genieten van een paar uurtjes samen met je kleine grote spruit! leuk zon wchtende mama met een schoon huis en alles in de aanslag laat de kleine maar komen! balen dat je weer bijna aan het werk moet mayke maar helaas zullen er meerdere aan de slag moeten. leuk een stofje voor de wieg en dan ook nog iemand die het voor je maakt top! fijn san dat alles goed is met jou kleine flinke meid! altijd weer een opluchting als alles goed is en nog steeds een meisje he ha ha want ja je roze wagen! Gaby lieverd van harte gefeliciteerd met je zoon en wat een leuke naam (moet gelijk aan gtst denken zit nu ook maxim in ha ha ) wat een super banner heb je zeg ben reuze jaloers (dat je er nog tijd voor hebt gemaakt super kunnen we lekker spieken!) gelukkig was je nog op tijd in het ziekenhuis en heb je een mooie jongen gekregen ! geniet met volle teugen lieverd en veel plezier dikke knuffel van lammetje! jeetje super nieuws! word er helemaal emo van
Hi meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Pooh wat leuk dat je vriendin ook is bevallen de 31ste. Alles goed gegaan en was het een lieve beeb? Kan voorstellen dat je niet kan wachten maar geniet nog maar eventjes optimaal van je zwangerschap en Sam voordat de drukte begint. Want druk is het wel hoor haha nu al. Ze willen allebei tegelijk drinken & aandacht. Ze zijn tegelijk aan een schone luier toe en zijn allebei onrustig geweest de afgelopen 2 nachten. tjee Sophie je bent alweer een dag overtijd. Je hebt wel netjes de 40 weken gehaald. Ben je er al klaar voor? Ben je het zat? Spannend he die laatste momenten dat je weet dat het elk moment gaat gebeuren en wanneer het dan begint ben je nog overrompelt haha. Ik denk aan je, alvast veel succes en ik hoop dat je een betere/fijnere bevalling hebt dan vorig jaar. Voordat je het weet heb je je tweede meisje in je armen. Sab bedankt voor je reactie en het aanpassen van de lijst. We krijgen leuke reacties op de naam, die we vorige week pas echt definitief hebben besloten omdat mijn man nog twijfels had want in zijn land kent hij het alleen als meisjes naam (met een e erachter). Ik was er gelijk al helemaal weg van maar je moet er allebei achter staan. Over de meisjesnaam waren we er al voor de positieve test uit haha. Nou mijn 2 grote mannen zitten in bad en mijn kleine ligt op het grote bed... ohh ik hoor hem huilen. Ik gaaaaaa. Liefs, Gab
ooooh Gaby, wat een mooi mannetje! Gefeliciteerd en idd een super naam! Echt mooi. Past ook goed bij broer! Geniet er van he
Wij gaan ook voor een tweede kindje Ik heb altijd gezegd dat ik maar een jaartje leeftijdsverschil wil tussen mijn 2 kindjes. als het mogelijk is) ben al 2 weken overtijd, maar kan vals alarm zijn omdat ik bv geef. maar ik hoop dat ik snel terug zwanger zal zijn
Leuk en welkom hier! Bij zwanger worden is er ook een topic van "ons" net bevallen en alweer kriebels voor een baby... Ik duim voor je! @ Gaby wat een super prinsje! Geniet maar lekker! Alles is ngoed gegaan. Mijn vriendin heeft een keizersnede gehad. Super lief beebje! @ Marloes hoe is het met jou?
Marloes, ben ook benieuwd hoe het met je is... Suikerboon, ik duim voor je! Lammetje, thanks dat is ook waar ja. Als de kleine slaapt, stort ik me gewoon helemaal op Sophie Het wordt nu echt tijd dat ons kleine meisje geboren wordt. Gisteren zo brak als een toeter maar de muren kwamen op me af. Ben toch maar even de stad in gegaan en heb nog laarzen gekocht in de uitverkoop als afleiding Niet echt slim merkte ik toen ik weer thuis was na een uurtje. Kan sinds gisteravond bijna niet op mijn benen/voeten staan van de pijn Mijn bekken zakt voor m'n gevoel helemaal door. En slapen....Ach ja, toch echt de laatste loodjes nu Mijn man heeft dinsdag een belangrijke afspraak voor zijn werk. Ben benieuwd of ie dat haalt xx Sophie
@ Gaby,Wat een mooi kereltje! Echt een heel gaaf koppie! @ Sophie, Ik hoop echt voor je dat je kleintje bijna komt, spannend morgen naar het ziekenhuis. Verwacht je dat ze je gelijk gaan inleiden? Ik kan me helemaal voorstellen dat je er zooooo klaar mee bent. Nu wordt het tijd om je meisje aan de wereld voor te stellen!
@suikerboon; welkom! Ik ben benieuwd. Ik ben pas zwanger geworden toen ik met de bv gestopt ben, pas toen kwam mijn cyclus weer op gang. Toen wel zwanger voor dat ik het zelf wist Ik kwam er met 7 wk achter @ Pooh; zijn jullie allemaal weer helemaal opgeknapt? Bij ons gaat alles prima, lekker rustig! Joepie alweer 33wk! De tijd vliegt! xx
Mayke, gefeliciteerd met je 33 weken! Wat fijn dat alles goed gaat! Schiet ook al op. (Als je echte naam Mayke is, vind ik dat trouwens leuk. Mijn echte naam is Maaike ) Ik verwacht niet dat ze morgen direct gaan inleiden, maar hoop wel dat ik met een afspraak voor deze week het ziekenhuis weer uit ga Begin nu toch een beetje te twijfelen of ik mijn spullen in de auto moet leggen Denk alleen dat ze direct gaan inleiden als ze toevallig zouden ontdekken dat het met de kleine niet goed gaat. Ik weet eigenlijk ook niet of ik bijv. half uurtje aan ctg moet en dat soort dingen. Neem in elk geval wel aan dat ze inwendig onderzoek doet om te kijken of er al wat voorwerk verricht is en ze kunnen inleiden. Hoop dat de boel niet potdicht zit, maar kan het me niet voorstellen. Was wel grappig. We waren net even bij mijn ouders. Daar kwamen vrienden onverwachts op visite. Hun dochter is precies tegelijk met mij uitgerekend, maar is ook aan het wachten. Ik ken haar overigens verder niet (vroeger wel eens gezien). xx Sophie
sophie veel succes morgen ik zou maar een koffertje mee nemen je weet maar nooit je kan er beter mee verlegen zitten dan om verlegen ik hoop voor je dat ze je snel gaan inleiden maar tegenwoordig doen ze nogal moeilijk als de beeb het goed doet.... toch hoop ik dat je deze week ook een nieuwe banner krijgt net zo mooi als gaby maar dan in het roze! me 2 ook nog de beste wensen meid!
Ha Lammetje, Dank je wel Misschien neem ik die hutkoffer toch maar vast mee haha. Of anders moet m'n man even op en neer rijden. De gynaecoloog heeft gelukkig zelf voorgesteld om evt. eerder in te leiden i.v.m. mogelijkheid ruggenprik overdag. Dus wat dat betreft heb ik 'geluk' dat zij voorstelde met ca 40 weken zwangerschap een nieuwe afspraak te maken als dan nog niet bevallen. Ik was er verbaasd over omdat ik weet dat men vaak moeilijk doet. Denk dat ze na de vorige bevalling iets goed te maken hebben Misschien scheelt het dat ze vrouw en moeder is. Ik vind haar sowieso heel empathisch. Maar de kleine moet er wel klaar voor zijn. Overigens vind ik dat ze ook wel eens te lang wachten met inleiden als je soms verhalen hoort over uitdroging etc. Is ook niet zonder risico. Bij Sophie werd ik er op een gegeven moment best zenuwachtig over dat het zo lang duurde. xx Sophie
Alloha, Gaby: van harte met jullie zoon Maxim. Lekker genieten nu meis. Wat een prachtige jongen trouwens. Sophie:jij bent aan de beurt. Doe je het wel rustig aan? Je moet goed uitgerust zijn voor de bevalling he. Succes nog even. Sab: super om te horen dat de echo goed was en weer een lekker dikkertje dus. Ik zal zo ff op Daimy stemmen. Mayke: gefeliciteerd met je 33 weken. Nog maar 7 te gaan, wauw gaat echt snel. Pooh, Lammetje, Me2: hoe gaat het met jullie? Sorry, heb nog niet alles teruggelezen. Hier gaat het redelijk. M'n bekken beginnen wel steeds meer op te spelen, vervelend. Danio is sinds een week of twee onwijs veel aan het kruipen en trekt zich overal aan op. Dus mag lekker veel rennen.