Hoi meiden, Even snel een berichtje. Ben helemaal beduusd en hyper. Bij gynaecoloog gaf ik aan de kleine vandaag ineens weinig te voelen. Dus voor gesprek nog half uur aan ctg. Daar bleek haar conditie nog heel goed te zijn, ook kon je er al weeënactiviteit op zien, waar ik al blij mee was. Vervolgens inwendig onderzoek en echo. Tot ieders grote verbazing blijk ik al 4 a 5 cm ontsluiting te hebben En of al dat gerommel dus al wat gedaan heeft! Uit echo bleek dat er te weinig vruchtwater is. Dus sowieso indicatie snel in te leiden. De gyn. heeft me ook gestript. Zijn wel naar huis gegaan. Sophie is bij mijn ouders. Als weeën flink op gang komen, moet ik direct het zkhs bellen en me daar melden. Anders morgenochtend om half acht melden voor inleiding. Man heeft net nog wat spullen voor Sophie naar mijn ouders gebracht en boodschappen gedaan. Nu afwachten, spannend! Toch nog een heel bericht Ben zo hyper, niet normaal. Zo maar even lekker onder de douche. Ik houd jullie op de hoogte, evt. via Lammetje. xx Sophie
*inbraak* Soph, we leven bij de september 2007 mama's helemaal mee, hoor! Spannend, spannend! We hopen op een mooie bevalling en een gezonde meid voor jullie. De duimen draaien! *uitbraak*
sophie jeetje meid spannend!|mij hebben ze gestript bij romy en midden in de nacht werd ik wakker met weeen morgen mijn telefoon in de aanslag en vannacht ohhhhhw vind het top! jeetje en al 5 cm je kan het maar gehad hebben meid! ohw begin helemaal te stuiteren hier achter de puter ze komt ze komt die lieve kleine meid jeetje het is net of ik zelf moet bevallen zo spannend niet normaal veel; succes meid vannacht en morgen heb helaas geen tijd om je voor school nog even lekker uit te zwaaien maar dan zal je zelf ook wel stuiteren ha ha dus bij deze meid heel veel succes en plezier ,morgen heb je je beeb in handen zo gaaf! lalalala zo benieuwd naar de naam en de foto s !
Wow Sophie, spannend! Dat gaat ineens heel snel! Je weet ons wel te verrassen. Ik hoop dat je een goede bevalling hebt en je morgenvroeg je kleintje al in je armen hebt. Anders morgenmiddag! Ik ben heel benieuwd! Heel veel succes! Femmigje, wat leuk dat Danio aan het kruipen geslagen is! Dan gaat het ineens zo hard vind ik. Voor je het weet loopt hij! Gaby, hoe gaat het bij jou? Begint er al een beetje ritme te komen met je 2 mannen? Geef je bv of fv? Wat een mooie foto heb je in je album staan.... smelt... Vanmiddag heerlijk met Lynn in de sneeuw gespeeld, ze is helemaal weg van de slee... Yesssss, nog 1 dagje werken liefs
@ Sophie meid super spannend! Bijna je meisje in handen. Succes morgen! We denken aan je! Sorry voor de rest reageer iuk morgen...ben veel te moe nu XXXXXXXXXXXX
Hoi Dames! Mag ik hier ook mee kletsen? Ik heb een dochter van nu 9 maanden en ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger! Wij zijn helemaal gelukkig! Alleen nu moest ik vandaag met Jamie naar het consultatiebureau, zegt die arst! Zo das wel erg snel zeg. Niet eens gefeliciteerd ofzo.. Was echt een beetje boos! Hebben jullie ook van die ervaringen? Ik hoop dat dit de eerste en de laatste vervelende reactie was, maar ben benieuwd of ik nog meer kan verwachten. Liefs, Anja
Ennnnnn Sophie hoe is het met je? Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad! Misschien heb je al een heel mooi meisje in je armen, anders heel veel sterkte vandaag! Welkom Loveable, vervelend al ze zo reageren op het cb. Ik hoop dat je verder leuke reacties krijgt. Ik moet zeggen dat wij eigenlijk alleen maar leuke reacties hebben gehad! xx
@ Sophie succes vandaag en ik duim voor een voorspoedige bevalling en dat je maar snel je meisje vast zult hebben! Knuffel @ Loveable welkom hier! Ik heb ook een paar van dat soort opmerkingen gehad, maar laat ze maar lekker! Toch zijn de meeste wel positief!
Sophie: wat onwijs spannend zeg, heel veel succes en het duurt nu dus echt niet lang meer. Heerlijk om weer een klein mensje in je armen te mogen sluiten. Loveable: welkom en gefeliciteerd. Niks van die opmerkingen aantrekken hoor, maar lekker genieten. Vandaag alweer 25 weekjes. Gaat hard!
Sophie: zooo dat is een meevaller die 4/5 cm! Hoop dat je je meisje nu al in je armen hebt! wat vreselijk spannend weer! Lovable: ik heb geen nare reactie gehad en was bij 7 manden al weer zwanger. Niets van aantrekken zou ik zeggen. Overigens scheelt het wel als je het pas bij 3 maanden vertelt, dan is je kleintje ook al weer bijna een jaar en lijkt het minder snel voor de buitenwereled
Hier waren de reacties ook allemaal positief. Danio en z'n brusje schelen straks net een jaar. Natuurlijk waren de mensen verbaasd, maar niet negatief. Ben zo benieuwd naar Sophie.
Oh ja, ik heb trouwens een bericht geplaatst aan de kraamverpleegkundige. Misschien dat jullie ook even willen lezen en tips hebben? Alvast bedankt.
nog geen nieuws van sophie ladys ik heb haar vanmorgen een sms gestuurd voor ze naar het ziekenhuis zou gaan maar geen bericht terug gekregen dus ik denk dat ze al in het ziekenhuis was heb ze in ieder geval namens ons veel succes en een fijne dag gewenst! ik houd jullie op de hoogte ! femmigje jeetje jou banner vliegt vooruit zeg gefeliciteerd met je 25 weken! loveable ik heb ook 1 zon reactie gehad maar gewoon naast me neergelegd het is onze keus dus moeten ze niet zeueren. mayke veel plezier op je laatste werkdag en dan lekker genieten!
Mayke: ik lees nu pas dat je nog maar dag hoeft te werken. Heerlijk meid, lekker genieten van de vrije tijd. Ook al heb je al een klein mensje rondlopen. Lammetje: fijn dat je ons op de hoogte wilt houden, want ik ben echt veeeeeeeeeeeel te nieuwsgierig. Me2: misschien bevallen wij wel op dezelfde dag. Pooh: jij ook gefeliciteerd met je weekie erbij.
Hoi Femmigje, ik heb je vraag net gelezen bij de kraamverpleegkundige.Een tip heb ik niet... ik herken het wel helaas. Lynn komt sinds een paar maanden ook weer iedere nacht om een fles. Eerst om een uur of 4 nu is het de laatste weken om 6 uur. Ook wij hebben het met water geprobeerd maar dat was echt geen succes. Het is natuurlijk ook een gewenning voor haar maar het lukt ons niet om het te doorbreken. Als ze wakker wordt is het eerste wat ze roept "flesss" en ze is pas rustig als de fles er daadwerkelijk is. We geven haar nu 120 melk. Daar heeft ze genoeg aan. Bij de boterham 's morgens geef ik haar nu geen melk meer maar water/thee/sap of aanmaak. Omdat ze niet meer zoveel melk mag hebben op een dag. succes ermee, die gebroken nachten zijn echt een ramp..... Ik wen er ook echt niet aan! Ik zie dat je banner alweer 25 weken aan geeft, wat gaat het snel zeg! liefs
He Mayke, Super dat je m'n verhaal gelezen hebt. Helaas herken je het dus. Het is echt begonnen nu hij overdag 3 flessen krijgt, dus vanaf vandaag begin ik weer met 4 flessen. Doe er dan meer water in dan melk. Maar minder geven is ook wel een goede tip. Thanks. Heb je het ook op het cb verteld? Wat zeiden zij precies? Bedankt voor je reactie Mayke.
Buddy nieuws groot nieuws! Sophie is vanmorgen om drie over 6 bevallen van een wonderschoon meisje genaamd Isa Bella! Roepnaam ISA Ze weegt 3660 gram. Het was een zware bevalling wederom maar gelukkig goede begeleiding. meer nieuws volgt snel. Ze is nu nog in het ziekenhuis. Maaike mag ik je bij deze als eerste hier feliciteren met je mooie meid isa! ik wens haar een mooi gelukkig en gezond leven en jullie allemaal een mooie tijd samen. geniet met volle teugen zorg goed voor jezelf en GENIET! liefs lammetje