Lieve Sophieeeeeeeeeee! Wat super dat jullie dochter is geboren. Mooie naam, het moeet wel een mooie baby zijn met de naam Isa Bella Jammer dat het wederom een zware bevalling was maar dit keer dus wel de begeleiding goed. Dat is het allerbelangrijkste naast dat je je beebje nu in je armen kan houden. Ik hoop dat jullie snel naar huis toe mogen en lekker als gezinnetje kunnen gaan genieten. Voorspoedig herstel en natuurlijk ook van jullie nieuwe aanwinst willen we een foto zien. Misschien kunnen we die kids van ons wel koppelen haha. Maxim is ouder, zoals het hoort. Liefs, Gaby
Wat lekker Mayke dat je nog maar 1 dagje hoeft te werken. Dan kan je lekker gaan genieten. Bij ons gaat het goed. Nu de kleine eindelijk na een kleine week heeft kunnen poeppen (ja we noemen het beestje maar bij de naam) heeft hij niet meer zo'n last van zijn darmpjes en is hij een stuk rustiger en slaap hij beter zonder elke keer wakker te worden van de 'pijn'. Ik geef BV dus tja echt uitgerust zie ik er momenteel niet uit haha. Ik heb voor het eerst sinds maanden weer eens een pukkel. Hmm ik mis het zwanger zijn hoor dan ziet mijn huid en haar er altijd fantastisch uit. Maar ik beloof nog even te wachten Mijn 2 grote mannen zijn lekker wandelen en mijn kleine man ligt lekker in zijn vibratiestoel (ehh raar woord) te slapen. Even tijd om achter de pc te duiken. Geniet van je verlof! Liefs, Gab
Anja / Loveable, welkom hier. Wat een nare reactie van het CB. En zooo snel is het nu ook weer niet. Maar wen maar aan rare reacties hoor heb ik ook gekregen maar gelukkig niet op het CB. Er zit nu tussen onze jongens 13 mnd en 10 dagen. Van mensen met ervaring hoor ik alleen hoe leuk het zal zijn en qua leeftijd juist een goed verschil. 2 jaar is veel moeilijker omdat ze dan in de beruchte peuterpubertijd zitten. Dus gefeliciteerd en geniet lekker van je zwangerschap. Ga je het al snel vertellen van familie en vrienden of houden jullie het nog eventjes lekker voor jullie zelf? Liefs, Gaby
@ Gaby wat fijn dat je mannetje gepoept heeft! Sam heeft daar in het begin ook zo'n last van gehad! Ik vind maxim zo'n mooie naam! Geniet maar lekker van je mannetjes! @ Sophie jaaaaaaaaaaaaa meid eindelijk daar is ze dan! Wat ene mooie naam Isa Bella Jammer dat het weer zwaar was, maar idd gelukkig was er wel goede begeleiding! We zijn super benieuwd naar de eerste fotootjes straks! Rust maar goed uit!
De KriebelMama's 2008/2009 Mayke - 2e kindje - uitgerekend op 22 februari - geslacht: een jongetje! - TB/BV Me2- 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht:een meisje! - PB/BV Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: ? - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: ? - PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: ? - PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV er zijn op dit moment 11 mama's zwanger : 1 jongetje 2 meisjes 8 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari Agenda Januari 6 Pooh69 - Nekplooimetingsecho 15.00 13 wkn 8 Pooh69 - Controle vk 19.10 13 wkn 2 dgn 9 Marloes - 20 weken echo 10 Femmigje - 27 jaartjes jong 12 Sab85 - controle vk 15:30 22 wkn 4 dgn 12 LaDi - controle vk 10:00 14 wkn 1 dgn 13 Femmigje - controle vk 10:30 26 wkn 13 Mayke- controle vk 20 Femmigje - 3D echo 9:00 27 wkn 26 Marloes - controle vk Februari 23 LaDi- 20 weken echo 09:00 20 wkn 1 dgn Maart April Mei 22 LaDi- trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] Isa staat erbij!
Jaaaaaaaaaaaaa Isa is geboren. Maaike, van harte met jullie dochter en lekker genieten nu meid. Idd balen dat het weer zwaar was, maar jullie hebben nu twee prachtige dochters. Gaby: fijn om te horen dat het bij jullie ook goed gaat. Heerlijke tijd is het he? (als je je tenminste goed voelt) En dat huid en haar komt wel weer.
heey gaby fijn dat het nu iets beter gaat met de grote man na een grote hoop! als hij krampjes heeft werkt venkelthee voor mama heel goed krijgt maxim het vanzelf binnen slopend he bv maar na een week of 8 is het echt genieten! enne wel even wachten met nr 3 eerst genieten meid ha ha ik heb nu juist een echte puber huid zie er niet uit en schaam me diep voel me echt zon brugpieper ha ha vernam net dat sophie heerlijk thuis geland is met de kroost dus lekker genieten (van de eerste gebroken nacht )
@ Sophie Gefeliciteerd! Geniet lekker van je meisie! Erg leuke naam! @ Gaby, wij wachten nog wel even met vertellen aan de hele familie, denk tot de termijnecho is geweest! @ Iedereen: Dank jullie wel voor de lieve reacties, ben blij te horen dan iedereen wel positief is bij jullie. Ik geef nog BV en dat loopt nu een beetje terug, vandaar dat ik het wel op het CB had verteld om te vragen wat ik er aan kon doen. Het antwoord is inmiddels bekend, ben blij dat ze zo lekker luisterde naar mijn vraag. Een antwoord heb ik dus niet gekregen! Jamie komt tegenwoordig ook iedere nacht en de verleiding is erg groot om haar dan lekker bij me te nemen, maar ja dat mag natuurlijk weer geen gewoonte worden. Ik las dat bij jullie de kinderen ook wel eens 's nachts komen! Stelt weer een beetje gerust. Ik bied 's nachts maar gewoon iedere keer aan, maar ja of dat nu een oplossing is?
SOPHIE: VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN ISA! Wat een mooie naam! Hopelijk ben je snel weer op de been. Balen dat het weer zwaar was, maar fijn dat de begeleiding nu wel goed was! Ben benieuwd naar de verhalen en foto's! Gaby: goed te horen dat het zo lekker loopt! Geniet er van! Ja die brostvoeding is slopend in het begin...is ook niet waar ik het meest naar uitkijk moet ik heel eerlijk zeggen, maar zoals Lammetje zegt, na een week of 8 is het heerlijk. Ben van plan om ook dit keer weer 7 maanden te geven... Jorntenfemmigje: ja wij kunnen zo op dezelfde dag bevallen hahaha grappig he! was Danio eerder of later? JP was eerder dan de uitgerekende datum en heb het gevoel dat deze ook niet over de datum gaat....
Sophie wat een mooie naam voor je dochter! gefeliciteerd! Fijn dat je weer thuis bent. Geniet er samen van!!! Ik ben erg benieuwd naar je verhaal en natuuuuuuurlijk naar de foto's van je kleine meid! Hoe vindt Sophie het? Veel succes vannacht, waarschijnlijk kun je alleen maar naar haar kijken! Hmm heerlijk hoor! Gaby, wat fijn dat alles goed gaat met je, de krampjes zijn inderdaad wat minder. Gelukkig is hij weer wat kwijt! Venkelthee hielp bij Lynn in het begin ook! Femmigje, op het cb vinden ze dat we het vooral niet te gezellig moeten maken 's nachts. Niet dat we dat nu doen, om 6 uur ben ik echt niet op m'n best kan ik je verzekeren! En ze raden water aan. Maar dat hebben we een aantal keren geprobeerd en het werkt bij ons niet. Dus toch maar dat flesje melk. Mijn laatste dagje was erg leuk! Ik heb de dag afgesloten met soesjes gedoopt in chocolade en blauw/witte muisjes. Ze waren reuze enthousiast. Beetje jammer dat mijn keuken nog steeds onder de chocolade zit.... Nu echt verlof. Gek idee hoor. Ik zag dat ik nu echt de volgende ben die mag bevallen. xxx
aaaaaaaaaaaaaaaaaah maaike eindelijk is ze er dan! Gefeliciteerd met jullie meisje Isa! superleuke en lieve naam, ook erg mooi bij Sophie! geniet ervan , en we zijn natuurlijk erg benieuwd naar je mooie dochter!
lammetje ik krijg ook spontaan babykriebels hoor hahaha, gelukkig gaat de tijd snel femmigje gefeliciteerd met je 25 weken!, en ik zou idd weer proberen om naar 4 flessen te gaan, gewoon het schema van toen het nog goed ging zegmaar. Heb er (gelukkig) nog geen ervaring mee, hier een klein slaapkopje Gaby leuk dat je je af en toe meld, en fijn dat alles goed gaat met je mannen! Loveable, welkom hier! ik was na 4 maanden weer zwanger, heb allemaal leuke reacties gehad op 1tje na. ik vertelde een oud collegaatje dat ik weer zwanger was, en ze vroeg wel 3 keer of het echt waar was toen ze overtuigd was zei ze alleen maar: ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen ik zei nou, wat dacht je van gefeliciteerd? maar verder interreseerd het me niet zoveel wat anderen denken, als wij er maar gelukkig mee zijn! maar het lijkt me idd niet leuk als iemand dat zo bot tegen je zegt. Mayke voor jou zit het erop lees ik, heerlijk verlof! klinkt erg leuk (en lekker!) die soesjes! Jij bent idd de volgende , maar laat beeb nog maar eventjes binnen hoor hoe is het verder met jullie buikjes meiden? Hier begin ik opeens aardig op te blazen wel heerlijk hoor, nu ben ik echt zwanger en twijfelen mensen niet of ik gewoon dik ben
*inbraak* Lieve Sophie, van harte gefeliciteerd met je dochter Isa Bella! Alle andere meiden: nog een goede zwangerschap gewenst! Darce (september 2007 mama) *uitbraak*
Goedemorgen! Hebben jullie een goede nacht gehad Sophie? Wat erg grappig is, dat bedenk ik me nu pas, is dat mijn nicht ook een dochter Sophie heeft (van 2) en een dochter Isa(van april 2008) Een erg mooie namencombinatie! Sab: ik word ondertussen kogelrond. Tijdens mijn vorige zwangerschap kwam ik 23 kg aan, nu gelukkig iets minder maar ik voel me al wel een walrus... Na de vorige zwangerschap was ik de kg's gelukkig wel bijna kwijt voordat ik weer zwanger werd. Ik heb er wel vertrouwen in dat dat nu weer gaat lukken! xx
ha ha sab leuk dat ze het nu echt kunnen zien dat je een baby buik hebt mag ook wel met 21 weken lekker gaan showen heerlijk! jammer dat het winterjassen tijd is ik heb altijd maar een inni minni buik en ja nu zal niemand zien dat ik zwanger ben (staat er gewoon ineens een ooievaar in de tuin ha ha ) loveable je kan iets vaker aanleggen of na een voeding na kolven ook is er borstvoedingssiroop van vsm puur mama of je kan cyntocinon spray vragen bij je huisarts helpt om de melk te laten schieten geeft een toeschietreflex hoop dat je er iets aan hebt! mayke raar idee he dat jij nu aan de beurt bent maakt het wel weer extra spannend!
Hoi hoi, Hoe gaat het met jullie Gaby en Sophie? Mayke: ik zie dat jij nu boven aan het lijstje staat, spannend. Ik heb Danio vannacht 150 cc gegeven en daar had hij genoeg aan. Komende nacht eens 120 proberen. Thanks meid. Ik las trouwens ook dat het een bepaalde periode kan zijn. Mooi dat je laatste werkdag leuk was. Soesje in chocola, jammie. Me2: Bij Danio ben ik ingeleid ivm zs vergif. Maar volgens mij wilde hij nog wel een poosje blijven zitten. Sab: jij gaat ook ineens snel. Wauw. En wat dat buikie betreft, heerlijk om er weer een te hebben. Lammetje: mijn buikie is ook niet heel dik hoor, maar hij is er wel en dat is heerlijk. En wat er niet aankomt hoeft er ook niet af. (ook al wil ik heel graag een super dikke buik) Darcy: thanks. Morgen weer naar het cb. Ik denk dat Danio nu 10.5 kg is en 74 cm. Ben benieuwd. Jullie horen het morgen.