hoi allemaal, als eerste van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ook ik mag officieel met jullie meeschrijven en daar heb ik hartstikke veel zin in, want ik heb het globaal gelezen en volgens mij is het supergezellig. Tweede kerstdag heb ik positief getest en sindsdien zit ik met mijn, niet zo'n kleine, stevig op de roze wolk, wat een feest en wat een geluk! maar dat gevoel zullen jullie vast wel herkennen. Mijn moeder (en vader) heeft de hele vorige zwangerschap meegelezen en meegeleefd hier op het forum en weet nog van niks dus tot as zondag ben ik hier Wonderen terwijl ik eigenlijk p e t r a b r ben ***zo zal de zoekmachine me toch niet kunnen opspeuren*** Ik ben uitgerekend op 2 sept 2009 precies 13 maanden na de eerste uitreken datum van r o o s . Ik hoop dat ik wat tips van jullie kan krijgen al is het alleen maar om te kijken welke kinderwagen handig is? en schuiven jullie door qua babykamer? ik hoop snel ieders verhaal te kennen liefs wonderen
onze 2e is een gezonde JONGEN! echo duurde lang en was heel onduidelijk. Kwam door onze kleine man, hij ligt nog achter mijn schaambot, helemaal in een hoekje en in een stuit. Wilde niet uit het hoekje komen, zelfs niet na veel gepor en liggen op m'n zij... ze hebben wel alles kunnen controleren, maar het ging moeizaam... maar alles ziet er goed uit
Ik breek even in! Ik zag dat Sab zo'n leuke box gekocht had. Leek mij ook heel handig voor onze tweeling. Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Ik breek weer uit!
De KriebelMama's 2008/2009 Mayke - 2e kindje - uitgerekend op 22 februari - geslacht: een jongetje! - TB/BV Me2- 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht:een meisje! - PB/BV Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: een jongentje! - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: ? - PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: ? - PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV Wonderen - 2e kindje - uitgerekend op 2 september - geslacht: ? - ? er zijn op dit moment 12 mama's zwanger : 2 jongetjes 2 meisjes 8 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari Agenda Januari 10 Femmigje - 27 jaartjes jong 12 Sab85 - controle vk 15:30 22 wkn 4 dgn 12 LaDi - controle vk 10:00 14 wkn 1 dgn 13 Femmigje - controle vk 10:30 26 wkn 13 Mayke- controle vk 20 Femmigje - 3D echo 9:00 27 wkn 26 Marloes - controle vk Februari 23 LaDi- 20 weken echo 09:00 20 wkn 1 dgn Maart April Mei 22 LaDi- trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] geslacht erbij gezet en wonderen staat in de lijst
dank je wel marloes en van harte met je goede 20 weken echo, zal vast weer spannend zijn geweest en natuurlijk ook gefeliciteerd dat het een knul is
Hoi lieve meiden, Bedankt voor jullie super lieve felicitaties! En Lammetje ontzettend bedankt voor je lieve en leuke smsjes en het plaatsen op het forum Je bent een schat! Hier alles goed en we zijn super gelukkig. Wat een rijk gevoel twee mooie meisjes. M'n man en ik vinden het nog steeds heel onwerkelijk om nu met z'n viertjes te zijn. Het is hier vrij hectisch en de computer staat midden in de woonkamer. Als de kraamhulp er is, heb ik niet veel privacy op het forum te posten Isa doet het super goed, is een erg tevreden baby en schatje. 's Nachts wel veel wakker. Sophie reageert zo lief op haar zusje. Erg leuk om te zien. Bevalling vond ik weer erg heftig vanwege urenlange persdrang waar ik niet aan toe mocht geven. Maar toen ik dan mocht persen, was ze er binnen 18 minuten! Met maar 1 scheurtje. Begeleiding was super. Doordat ze wisten van mijn traumatische vorige bevalling werd ik echt als prinses behandeld. Echt super! Binnenkort meer. Ik ga nu Sophie weer even wat aandacht geven. Ik kom hier snel ook weer bijlezen. Ben erg benieuwd hoe het met jullie is. Veel liefs, Sophie oeps, tijd om mijn banner aan te passen...
Mayke sterkte met je gebroken nachten, dat lijkt me echt geen pretje en zeker nu zover in de zwangerschap, hopelijk slaapt ze snel weer door! en veel plezier op je weekendje weg! Femmigje hopelijk gunt Danio zijn papa en mama ook snel weer wat nachtrust Me2, fijn dat de kilo's er weer afvlogen bij jou, hopelijk is dat nu weer hetzelfde! Ook al een nachtbrakertje jeetje, ik hoop dat mijn meisje dat overslaat hoor , ik kan heel slecht tegen te weinig slaap hoop dat ook hij snel weer doorslaapt! Ik hoor ook overal om me heen dat ik het heel zwaar ga krijgen met 2 kleintjes, en dat zal ook wel al denk ik dat je het wel voor een groot deel zelf in de hand hebt. Ik ga zeker proberen zusje in hetzelfde ritme als daimy te krijgen, zodat zze ook lekker tegelijk slapen smiddags, een paar uurtjes voor jezelf doet al wonderen maargoed het hangt ook van je kindje af natuurlijk, ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit! wonderen welkom hier! wat leuk dat jou kindjes straks ook zo weinig schelen, ik was 9 april uitgerekend van daimy en nu 14 mei van zusje, dus een verschil van 13 maanden en 5 dagen kinderwagen hebben wij lang getwijfeld, naast elkaar of achter elkaar , maar ik wil toch graag overal binnen kunnen dus het is achter elkaar geworden, de topmark. geloof dat die wagen populair is in dit topic verder heb ik gewoon een 2e kamertje aangeschaft, omdat daimy tegen die tijd zeker nog in haar ledikantje zal slapen. Marloes, SUPER dat alles er goed uitzag en gefeliciteerd met je 2e zoon! leuk hoor 2 broertjes! had je een voorgevoel ofniet? nu al verstoppertje spelen de kleine eigenwijs zo dit was deel 1
en deel 2 Sophie, leuk van je te horen! en stiekem ben ik wel jaloers hoor haha, ik kan niet wachten tot ons 2e prinsesje er straks is lijkt me ook een heeel rijk gevoel! geweldig dat je meisje het zo goed doet, en dat je zo goed behandelt bent tijdens de bevalling. ik ben erg benieuwd naar fotos van je kleine meisje, en van de zusjes samen natuurlijk! het forum gaat er dit weekend uit dames, dat word afkicken
He he, Wonderen: welkom hier en van harte met je zwangerschap. Voel je je een beetje oke? Marloes: leuk dat jullie een zoon krijgen. Nu al een boefje dus om steeds anders in beeld te gaan liggen. En ook gefeliciteerd met je 20 weken. Precies op de helft. Sophie: fijn om iets van je te horen. Mooi dat het goed gaat en Sophie is dus al echt een grote zus. Lekker verder genieten meid. Sab: idd afkicken van het forum. Maar dit weekend zou ik er toch niet zijn, dus dat scheelt weer voor mij. Maandag is het gewoon weer open toch? Hoe gaat het verder met iedereen? Lekker aan het genieten? Ladi: hoe gaat het met jou? Lang niet gezien hier, jammer ben wel benieuwd. Ik spreek jullie maandag weer. Liefs,
dank jullie voor het warme welkom hier! het forum doet het nog steeds, wie had dat gedacht? Ik voel me hartstikke goed en heb eigenlijk nog niet echt een kwaaltje, hoop dat lekker lang vol te houden.
Hai damies, Ik zag dit onderwerp en wilde even wat vragen. Ik ben nu 22 weken zwanger van mijn derde kindje, 8 jaar nadat de tweede is geboren. We zitten erover te denken om meteen hierna weer zwanger te worden om een broertje of zusje te krijgen met zo min mogelijk leeftijdsverschil. Nu is het probleem dat ik bekkeninstabiliteit heb. Als ik niet te veel doe is het handelbaar, als ik toegeef aan mijn nesteldrang kan ik na een uurtje of 2 bijna niet mer lopen. Het dus dus best wel erg.... Heeft iemand dit hier ook gehad? Er word aangeraden om te wachten met weer zwanger worden tot alle klacten wegzijn, maar dat kan wel een jaar duren en zo lang wil ik eigenlijk niet wachten want eerlijk gezegd hoeft al dat zwanger zij van mijn niet meer zo...... Hoe zwaar is het om 2 kindjes zo vroeg op elkaar te hebben?
jeetje ben er even een dag niet en gelijk gezellig gekletst goed zo dames! Sophie meid welkom back en veel kijk plezier met al je roze post! geluukig gaat alles goed en ben je lekker aan het genieten. enne super mooie banner heb je weer met je beide dames. leuk hoor zon buddy leef je toch extra mee was leuk om te doen en volgende keer draaien we lekker om ga ik jou sms en ! pooh super je uitslag een pak van mijn hart is weer een hele geruststelling he meid! Gelukkig loopt romy nog niet maar zal niet lang meer duren vrees ik en ja het is wel heel vermoeiend met 2 kleintjes eerst weer bezig met de een dan de ander en rust zit er vaak niet bij ik heb ook een flinke vermoeidheidshandicap na een auto ongeval overgehouden dus ben heel snel moe en dat helpt niet echt met 2 kids daarom hebben we ook maar 70% ongeveer besloten om het bij 3 te laten 4 zou ik heel leuk vinden maar kan ik lichamelijk niet aan helaas maar verder alles prima gezellig druk af en toe hulp met poetsen en heerlijk aan het sleeen en met zoontje naar de schaatsbaan druk druk druk buikje nog lekker klein 3 kilo erbij dat wel (allemaal boobs en kont) dus komt goed. mayke geniet lekker van je weekend meid ben reuze jaloers het klinkt super goed! dames wat vervelend al die huilende kindjes schaam me bijna als ik zeg dat romy om hal7 7 uur gaat slapen en doorslaapt tot 8/9 uur wie weet komt mijn tijd nog maar klop het voorlopig maar snel af! wonderen meid van harte gefeliciteerd meid en wat een mooi kerst kado jeetje lekker hoor een roze wolk voor kerst! marloes meid wat mooi een gezonde jongen van herte gefeliciteerd meid en wat super dat alles goed is met je kleine eigenwijze manneke ik had dat ook zon verstoppertje kindje wel leuk hoor hebben ze gelijk een bijnaam! sab leuke gevangenis en idem heel handig! ik probeer romy nog in de box te houden maar of dat og gaat lukken een half jaartje? het lijkt me waardeloos als je aan het voeden bent en je beeb gaat aan de terror! ha ha terror romy klinkt leuk!
lammetje, hier maken we nog steeds gebruik van de box hoor... wel ietsje minder. pooh, super dat de uitslag van de nekplooimeting zo goed was. Toch een hele geruststelling voor jullie. Sab, handige 'box'. Hebben jullie dametjes straks alle ruimte en ligt het speelgoed niet door de hele kamer heen. Maar voor jullie 2e meisje, zetten jullie nog wel de gewone box neer, of alleen dit? Mayke; you're next ; ) Hier trouwens ook een echte slaapkop, al vanaf het begin, dus hoop dat broertje op hem lijkt. Verder ben ik nog steeds aan aantal keer per week aan het spugen... net als de vorige keer dus. Toen stopte het na de 8e maand... nog even te gaan dus.
@ Sophie fijn van je te horen! Geniet maar lekker van je twee meiden! @ Marloes gefeliciteerd met een jongen! Leuke naam die jullie nu wss hebben! Leuk hoor twee knullen! Ik ben benieuwd wat het bij ons wordt! Lijkt me trouwens echt vervelend dat spugen. ik heb het tot nu toe nog nooit gehad... @ Lammetje sleeen en schaatsen leuk hoor!
hey we zijn nog steeds online Mayke, leuk dat jullie wss ook snel voor een volgende gaan hoor, je bent ook een mei mama toch? met de vraag over bi kan ik je niet helpen , daar heb ik (gelukkig) geen ervaring mee, misschien andere meiden hier wel? of het zwaar is om 2 kindjes achter elkaar te hebben weet ik ook nog niet maar deze zwangerschap valt me tot nu toe erg mee, ben wat misselijk geweest maar verder nog geen klachten. Je zou sophie of gaby van hier moeten vragen hoe het bevalt, die zijn net van hun 2e spruit bevallen komt er op neer dat ik je niet echt kan helpen met je vragen sorry, maar ik hoop natuurlijk dat je klachten meevallen en dat je hierna nog een mooi wondertje mag krijgen lammetje kan me voorstellen dat je het druk zat hebt met 2 kindjes! dat heb ik af en toe al met 1 pittig dametje rustig aan he! en 3 kids lijkt me ook een heerlijk rijkdom Romy ook zon lekker slaapkoppie dus! ik moet daimy sochtends om 10 uur wakker maken voor de fles en als ik dan haar luiertje doe gaat ze op het aankleedkussen verder slapen haha na het flesje leg ik haar weer terug en slaapt ze rustig door tot 12 of 1 uur dus ik kan me niets voorstellen bij die gebroken nachten, het lijkt me heeeel zwaar inderdaad! Marloes de gewone box blijft hier gewoon staan hoor, is zeker wel nodig als zusje straks nog heel klein is kan ze lekker daarin liggen zonder dat daimy over haar heen walst wat vreselijk dat je nog steeds moet spugen! ik vind dat het ergste wat is , misselijk zijn en overgeven, dan heb ik nog het 'geluk' dat ik er met 3 maanden weer vanaf was, sterkte en ik hoop niet dat je die 8 maanden vol maakt! Pooh, heb jij een voorgevoel wbt het geslacht? ben zo benieuwd bij jou ook! ik denk dat sam een zusje krijgt!
yes, een meimama hier Hoe vinden jullie het verder fysiek tot nu toe dan? Niet zwaar met een baby en een buik?
ik vind het fysiek nu nog heel erg meevallen, ik vind het juist fijn dat daimy nog zo klein is en dus nog veel slaapt, waardoor ik genoeg rust heb. Die buik heb ik ook nog niet zon last van, ik til daimy nu voornamelijk op mijn zij, of ik draag haar gewoon boven mijn buik zegmaar. ik geloof best dat het straks met zon hele dikke buik op het einde niet makkelijk gaat zijn hoor, maargoed dat is het ook niet als je achter je puberende peuter aan moet hobbelen met die buik ik denk dat een 2e zwangerschap altijd zwaarder is als de 1e, gewoon omdat je al een kindje te verzorgen hebt, het maakt in mijn ogen niet zoveel verschil hoe oud dat kindje is. Of je moet heel veel jaar wachten tot ze al echt zelfstandig zijn, maar dat was voor ons geen optie , een klein leeftijdsverschil lijkt ons juist zo leuk
MArloes: van harte met de 2de zoon!fijn dat alles goed is! Wonderen: van harte en veel plezier met het vertellen!
dank je wel me 2, vanmiddag gaan we het vertellen, ben toch wel een tikkie zenuwachtig al weet ik dat de opa's en oma's het fantastisch zullen vinden. Heb met de kerst heel schijnheilig al mn zwangerschapskleren naar mijn 14 weken zwangere zus gebracht dus ze zullen echt niets vermoeden. leuk, leuk en vanaf dan weer lekker onder mijn eigen naam hier sab, ik zit heel aandachtig vooral jouw stukjes te lezen omdat jouw kinderen even veel zullen schelen als bij mij @ marloes, wat vervelend dat je zo moet spugen, ben je dan ook de hele tijd niet lekker?