Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Jorntenfemmigje: ik heb hetzelde als Sab. Zie 2 x een jongetje en dan bij de laatste foto twijfel ik toch...

Mayke: leuk Lynn en Lot! Ben benieuwd wat de W is......William, Wouter, Winston?

2. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    of Wesley?

3. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    hihi, leuk, nee,nee,nee,nee maar raad vooral verder :)

4. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    *Walid
    * Walter
    * Wander
    * Ward
    * Warner
    * Werner
    * Wes
    * Wessel
    * Wibe
    * Wiebe
    * Wieger
    * Wiep
    * Wietse
    * Wijnand
    * Wik
    * Wilbert
    * Wilco
    * Wilfred
    * Wiliam
    * Wiljan
    * Wilko
    * Willem
    * Willem-Jan
    * William
    * Wilm
    * Wilmar
    * Wilmer
    * Wim
    * Winston
    * Wisse
    * Wolf
    * Wolter
    * Wout
    * Wouter
    * Wybe
    * Wynand
    * Wytze

ik doe toch effe een poging :)

5. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    als je nu zegt ja hij staat ertussen weten we nog niets :)

6. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Bingo, hij staat er in ieder geval tussen! Wat vind je de leukste? :)

7. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    woehoe wat heb ik gewonnen? :)

de leukste? pfoe dat is lastig...ik zou misschien voor een wat kortere naam gaan net als Lynn zegmaar...

Ward Wes Wout, mm maar Wiliam is er ook wel leuk bij

ik heb er veelste veel neergezet hahaha zou het echt niet weten :D

8. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    of Wessel Wiliam of Winston

9. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    Even tijd voor Daimy spam! :D

Haar eerste rit in een supermarkt kar :)
    ze vond het allemaal prachtig dat ze alles zo goed kon zien, vooral de andere kindjes waren heeeel interresant haha.
    Het enige nadeel is dat ze nu ook bij de kassa bij de band kon zegmaar en alle boodschappen er 1 voor 1 weer vanaf sodemieterde :)
    maar verder pret voor 10 haha

10. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
  11. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Sab wat een heerlijk mupke heb je toch! Hoe plaats je die foto's op de site? Bij mij zijn ze altijd te groot. Het lukt me in ieder geval nooit om ze erin te plakken, niet in het album maar ook niet in een bericht... help ik ben echt een digibeet.....

Je zit in de goed richting. Maar meer verklap ik maar niet! Nog even een paar weekjes geduld!
    Ik ben benieuwd aan welke namen jullie allemaal zitten te denken!

Ik krijg straks een dame van de kraamzorg op bezoek. Eigenlijk dacht ik dat het telefonisch zou gaan, maar blijkbaar wil de menzis dat ze bij iedereen langs gaan. Ook prima, in principe komt een vriendin kramen, maar stel dat ze in een gezin zit kan ze er niet gelijk uit.

Lynn is vandaag naar ons mam, we houden de oppas toch maar aan. Het voelt wel een beetje dubbel, aan de ene kant heerlijk dat ik even rust heb, aan de andere kant voelt het alsof ik haar weg stuur.

x

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Lieverds sorry dat ik weer eens niet op alles reageer. Heb wel teruggelezen, maar heb de fut niet om te reageren...ben de laatste dagen erg moe en last van mijn heup...maar komt wel weer goed.

Ik las iets over namen...ben ook zo benieuwd wat de geslachtsbepalingsecho gaat vertellen...dan wordt het pas echt echt als we de namen gaan vaststellen. Leuk leuk!

Verder gaat alles zijn gangetje hier...buikje groeit door...veel sneller als bij sam..

Knuffel

Ps sab wat een super lieve fotootjes! Leuke kleertjes zeg! :D

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Sam bijna 1 jaar...net de uitnodiging binnen die ik heb gemaakt. Ik heb voor en achterkant bij elkaar gezet!

14. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Sab: wat een poppeke! Leuke kleertjes! JP vindt de kar ook heel leuk en vooral om in het zitje te gaan staan terwijl je rijdt.... :confused:

MAyke: ben heel benieuwd naar je naam! Ik denk ook een korte W staat leuk bij Lynn!
    Je moet je niet schuldiog voelen dat Lynn nu naar de oppas gaat. Je hebt je rust nu hard nodig...straks heb je er twee.....JP gaat tijdens mijn verlof ook gewoon naar de oppas, niet alleen omdat mijn omgeving me daaroe aanspoort want ze vinden allemaal dat ik het rustiger aan moet doen en meer moet rusten, maar ook omdat JP het daar super naar zijn zin heeft en ik hem wel die regelmaat wil laten houden.

PooH: leuke uitnodiging!
    Hier ging mijn buik ook echt heel veel sneller dan bij JP. Ik denk dat mijn buik nu zo'n 4 weken voorloopt op mijn buik bij dezelfde zwangerschapstermijn van JP.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    pooh, kan het niet goed zien, maar staat er nou 2008 ipv 2009

16. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    vanmorgen lekker wezen babyzwemmen met Roos, is toch elke keer weer een feest

Ik zal weer even een teken van leven geven hier. Ik vind het onwijs leuk om mee te lezen, maar merk dat ik iedereen nog een beetje moet leren kennen, maar zolang ik niks schrijf lukt dat natuurlijk nooit.

@ sab, wat een onwijs schatje heb je en een supergave muts

17. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    voor degene die niet weten hoe ze een foto in het bericht moeten plaatsen, ik had er ook altijd moeite mee, maar via deze weg lukt het me altijd!

Ga naar www.tinypic.com.
    Uploaden....en dan bij bladeren kan je je eigen foto in je eigen bestand zoeken.
    Die open je dan en dan komt de link bij het bestand te staan.

Dan zie je iets naar beneden Verklein (default) staan. Druk dan op dat kleine pijltje erachter en klik dan website /email aan. Zo wordt je foto gelijk op goede grote gebracht.

Vervolgens druk je op uploaden en wacht dan totdat je wat linkjes ziet verschijnen.

Ga dan met je muis op de IMG code staan en druk op je rechtermuis knop. Nu kopier je de link. Vervolgens naar je tekst op het forum gaan, druk weer op je rechtermuisknop en nu ga je plakken. Je ziet dan de link verschijnen. Vervolgens plaats je het bericht en voila....je ziet een foto.

veel succes

18. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Roos d'r eerste hapje wortel

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Marloes er staat gelukkig 2009! ;)

@ Petra wat een leuke en lieve fotootjes! Ik moet met sam ook snel nog eens gaan babyzwemmen! :D

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    wessel is het denk ik ha ha

ik bedenk iedere keer een naamvoor een evt dochter maar dan is hij er weer in de buurt grrr
    vind het ok niks als een vriendje van thijs een zusje heeft met dezelfde naam
    de jongens naam is er 1 die hoor je nooit dus die staat in ieder geval vast pfff gelukkig maar!

sab heerlijk wijffie heb je toch
    romy doet dat ook en graait alles nu ook uit de kar en gaat ermee spelen

zag een leuke uitnodiging langskomen gaan we met zijn allen op de koffie dames?

ha ha me 2 die kleine van jou staan in het karretje pas maar op

Share This Page