Petra: Schattige foto's! Lammetje: ja JP is een kleine wildebras...Staan in het zitje van het karretje etc. Hij doet altijd wilde dingen en heeft dus vaak blauwe plekken op z'n hoofd......echt een jongetje. Ben heel benieuwd hoe onze dochter wordt!
Pooh; wat een leuke uitnodiging! Mooi gedaan! En zoals lammetje zei; we komen graag op de koffie hoor Wat een leuke foto's Petra, en bedankt voor je tip. Ik ga het gelijk even proberen! Dit is Lynn op haar 1e verjaardag. (al weer even geleden)
Wat een lief bekkie heeft Lynn, en wat een grappig gezicht met die tandjes! Is makkelijk hè zo foto's plaatsen, ik kan er ook zo een kluns in zijn zeker als mensen zeggen, dan klik je hier, dan daar, dan dubbelklik bladiebla. tegen die tijd ben ik het spoor bijster Vandaag hebben we afgesproken met de augustus 2008 mama's, ik heb er heel veel zin in. prettig weekend allemaal
@ Petra, het viel inderdaad erg mee, maar de uitleg was duidelijk Daar kon ik wat mee! De link gelijk in de favorieten geplaatst en nu moet het goed gaan komen! Wat leuk dat je hebt afgesproken met de augustus mama's! Gezellig! Wat is het rustig verder! Waar zit iedereen? Hebben jullie leuke weekeind plannen? STraks lekker lunchen met mijn zus, morgen op bezoek bij vrienden in DenHaag. Dit weekeind wil ik nog wel een eind rijden voor t bezoek, maar vanaf volgend weekeind blijf ik maar wat dichter bij huis
@ Petra veel plezier vandaag met de meeting! @ Mayke hier is mannetje aan het klussen op zolder...was een hele simpele nog niks aan gedaan zolder en nu is alles fris wit met schuifdeuren en alles al klaargemaakt voor als het in d etoekomst een kamer zou moeten worden... En morgen op kraambezoek bij ladybug van het forum in helmond...leuk leuk kleine babytjes!
Wat een leuke foto's allemaal weer meiden! En wat kijkt Daimy toch lekker wijs he? Pooh: Hele leuke uitnodiging heb je daar! Nog een paar weekjes wachten en dan hebben we de 20-weken echo! 3 februari! Eerst maandag mijn tentamens (je kunt wel weer zien wanneer die zijn: ben ineens bijna niet op het forum te bekennen als ik moet leren ) en daarna beloof ik weer wat meer te reageren! Wij zijn er trouwens helemaal uit qua namen. Haha ik zei tegen mijn man dat het vast dit keer met 40 weken besloten zou worden. Vervolgens noemde hij een naam, en ik dacht: Ja, dat is em! We zijn er nu voor een jongen en meisje helemaal uit. Nooit gedacht haha. Nou ja, ik ga weer snel studeren, tot later meiden!
@ Nikita succes met je examens! Heeft er iemand hier ook last van het SIgewricht in de onderrug? Pfff kan soms nu al niet meer lopen bijna en na het tillen van sam is het drama. Vrijdag al langs mijn manueel therapeut gegaan en oefeningen gehad...hoop dat het snel over gaat en niet steeds erger wordt. Dadelijk op kraambezoek bij een vriendinnetje. Kindje is 5 dagen oud! Wel leuk hoor. Ene vriendin is 31e december bevallen en andere 14e januari
Hoi hoi, Pooh, veel plezier op kraamvisite. Leuk hè om zo'n klein hummeltje te zien. Dan is je eigen kind ineens echt groot! Ik heb van de week toch de vk gebeld. Ik mag ma. 2 feb. voor intake, en dond. 5 feb. voor vroege echo. Vind het wel spannend, en moet mezelf moed inspreken dat dit wél goed kan gaan (heb tenslotte een gezonde dochter). Maar goed... Nikita, succes met tentamens/examens . Ik was van de week ook wat minder te vinden hier vanwege verjaardag dochter. Hoop vanaf vandaag wat vaker te reageren. Sterkte dames, met alle kwaaltjes/ongemakken/drukte, liefs
pooh super leuk he kleintjes spotten en weg dromen en inderdaad wat zijn ze dan weer klein he . neus spannend he je eerste afspraak is het ineens een stuk echter he ! enne nog gefeliciteerd meid!
haha ben jij ook al op je vingers getikt? ik ook nou ik vindt het toch wel kunnen om het binnenje eigen groepje te kunnen vragen danals je het in het algemeen vraagt, maar goed moest er ff om lachen toen ik je berichten las erover, ik dacht dat ik de enigste was....meiden van ons gaan aan kop he hahaha
He dames, Ben al ff niet geweest, sorry. Neus: nog gefeliciteerd met jullie meid. Alweer 1. KLinkt alweer een stuk(je) ouder he? Ik heb onwijs stiere foto;s gezien. Dames, geweldig. Wat een schatjes zeg. Mayke: nog 5 weekjes meid, wauw dat gaat snel. En ik begrijp best dat je Lynn ff naar de oppas hebt gebracht, is voor jezelf ook wel ff lekker om te niksen. Pooh: hier verder niet erge klachten, dan alleen moe zijn en de bekken die wat instabiel worden. Sterkte meid. Nikita: succes met je tentamen. Hier alles verder prima. Niet veel te klagen, dus dat scheelt. Komende dinsdag hebben we de 3d echo. Zo'n zin in. Jullie zullen er woensdag wel meer over horen. Ik heb de foto's weer uit m'n album gehaald, want je weet maar nooit he? Ik dacht wel hetzelfde als jullie. Op de eerste foto's een jongen en bij de laatste ging ik in eens twijfelen. Ach, nog iets meer dan 3 maandjes dan weten we het. Of misschien dinsdag per ongeluk. Wanneer ik niet op iedereen heb gereageerd, sorry. Morgen ben ik er sowieso weer. Fijne avond nog. Liefs,
Goedemorgen allemaal! Neus, nog gefeliciteerd met je dochter. Bijzonder hé zo'n 1e verjaardag?! Ik vond het echt speciaal. Lynn vond vooral het uitpakken van de cadeaus leuk. Pooh; heerlijk kraamvisite, ik was vorige week ook bij een vriendin en ga deze week naar mijn nichtje. Ik vind het genieten om even met zo'n kleintje te tutten. Ik kan me nog zo moeilijk voorstellen dat ik dadelijk ook weer zo'n ukkie heb. Ik vind Lynn nu zo klein. Maar in vergelijking met zo'n kleintje is het natuurlijk heel anders. En natuurlijk weet je het best, maarja.. Ik heb gelukkig geen rugpijn, erg lastig dat je moeite krijgt met tillen. Hopelijk helpen de oefeningen inderdaad! Nikita; succes met je tentamens! Nog even flink bikkelen! Femmigje; LEUK een echo! Ik ben heel benieuwd! Jullie willen het geslacht nu toch niet echt weten? Fijne dag allemaal! Liefs
hmm gek idee, Lynn was er al met 35 wk en 1 dag... Ben nu officieel langer zwanger dan de vorige keer Wanneer ben je van plan om te komen kleintje?
word spannend he mayke maar het kan nu best lang blijven zitten hoor femmigje veel plezier woensdag met je 3d echo (leuk zon 3d peimeltje ha ha )
bij mij was het wel wat anders hoor, ik liet hier de foto zien, waarmee ik me had opgegeven, daimy deed dus nog niet mee die maand. Maar dit was blijkbaar ook niet toegestaan. Ik wist dit niet en vond dit een beetje overdreven. In jou geval kan ik me er weer wel iets bij voorstellen, je meisje doet mee en je vraagt om stemmen bij de maand mama's , wat toch altijd wel een grote club is , en dan natuurlijk niet helemaal 'eerlijk' is voor de rest.
pooh wat een leuke uitnodiging! Sam ook alweer bijna 1 jaar, wat gaat de tijd toch snel! me2 haha wat een kleine stuntman die JP ik had wel een sjaal om daimy's middel geknoopt in het karretje, vond dat zitje toch wel heel breed voor zon klein popje en zo kon ze niet naar de zijkant vallen zegmaar Petra leuke foto van je meisje in het water! Heerlijk vinden die kleintjes dat altijd he? alweer lang geleden dat ik met daimy heb gezwommen, toch snel weer is doen! haha die wortelfoto komt me ook bekend voor van daimys eerste wortelervaring lammetje vervelend is dat he, als een bekende een kindje krijgt met een naam van 'jou'lijstje. Ik vind het ook niet leuk als iemand de naam al heeft zegmaar, maarja als het DE naam is...wij blijven nu in ieder geval bij onze naam , wat er ook gebeurd haha het was al moeilijk zat om het eens te worden