Mayke leuk om jou meisje ook eens te zien, wat een mooi blond meisje! kan ook al zo lekker ondeugend kijken zie ik petra hoe was de meeting met de augustus mama's? leuk he om iedereen dan eens in het echt te zien! ik heb ook met verschillende april mama gemeet, erg gezellig! pooh hoe was je kraambezoek? heerlijk he van die hele kleine frummeltjes! onwerkelijk dat wij er straks ook 1 weer zo 1 in onze armen hebben he Nikita jij gaat ook hard zeg, alweer ruim 17 weken! spannend he die 20 weken echo weer! ik vergeet het steeds sorry, maar jullie wilden het geslacht toch ook weten? Ben benieuwd naar jullie naam! en hoe zijn je tentamens gegaan? pooh het SIgewricht zeg me niets, maar ik heb vooral als ik op mijn rug in bed lig en ik wil overeind komen, pijn heel laag onderin mijn rug. wel vervelend ik hoop dat het niet erger wordt. neus nog gefeliciteerd met je meisje! leuke dag gehad? en 2 februari schiet al op,is het zo! femmigje nu weet ik nog steeds nietwat je zelf dacht te zien op je fotos!
Ja mayke misschien duurt het wel helemaal niet lang meer voordat je mannetje in je armen hebt! was er trouwens een reden/oorzaak dat Lynn zo vroeg kwam? of was ze het gewoon zat daarbinnen Hier weer een druk weekendje gehad...sinds we naar zeeland zijn verhuisd, hebben we meer visite dan toen ze allemaal nog vlakbij woonden omdat iedereen van 'ver' moet komen (we woonden eerst in barendrecht bij rotterdam) blijven ze ook meestal wat langer en zit mn weekend steeds volgeboekt maar wel heel gezellig! had dus weer heel wat bij te lezen! vind het echt een gezellig clubbie zo hoor, en lekker overzichtelijk Hier gaat het allemaal lekker, Daimy lijkt weer helemaal uit haar sprongetje te zijn en is weer super vrolijk, zit de hele dag hard om zichzelf te lachen en naar zichzelf te zwaaien in de spiegel. ze word echt groot en wijs nu, je ziet echt met de dag verandering! Ook wil ze weer lekker zelf spelen inde box, de afgelopen weken dus niet, als ik maar 1 stap zette ging ze al krijsen, een soort verlatingsangst , ik mocht niet eens naar de wc nu is dat opeens weer over, toch wel heerlijk hoor weer effe wat tijd voor jezelf Heb een laptop gekregen en dat is ook ideaal! kan ik gewoon tussendoor op de bank lekker internetten Mijn buikje vind ik nog steeds wel meevallen eigenlijk, misschienomdat ik het vergelijk met die toeter vandaimy op het eind, die was echt enorm haha. Deze dame heeft hetzelfde ritme als daimy, voel haar heel de dag niet trappelen en savonds in bed gaat ze helemaal los daarbinnen , dat belooft wat verder wel wat moe de laatste dagen, weinig fut om wat te doen...behang voor de babykamer staat klaar maar het moet de muur nog op gaat helaas niet vanzelf he..
Zal voor mij ook raar zijn straks. Sam kwam met 35w6d. Zul je zien dat we nu tot 42 doorlopen dat zal even tegen vallen Succe met de laatste loodjes! Wat is Lynn toch een schatje! @ Femmigje succes met de 3d echo! Ik kijk er ook al uit rond die periode! @ Sab goeie tip van die sjaal in winkelwagentje! Sam is gisteren voor het eerst met mannetje in winkelwagentje gegaan., Hij vond het super. Zeeland dan wonen we niet heel ver van elkaar. Wel mooi daar! Leuk he als ze zelf in de box spelen. Hier gaat het ook zooooooooooo hard. Ik zie Sam ook elke dag groter en wijzer worden. Zeker nu hij constant overal zelf zich ana optrekt tot staan. En trots dat hij dan is! @ Neus hoe was de verjaardag van je dochter? Gefeliciteerd nog! Ik duim voor je dat je 5 februari een mooi kloppend hartje ziet. Leuk je hier te lezen! @ lammetje ben zooooo blij dat we uiteindelijk bijna tegelijk hier zijn beland. Soms denk ik weer terug aan het zwanger worden...pfff wat een zenuwen af en toe! Hier begint buikje echt heel hard te groeien..Soms heb ik veel energie en soms ben ik weer hartstikke moe...tja gewoon zwanger dus
jeetje sab wat heb jij een druk balboekje en veel te doen Doe het maar rustig aan meid en geniet van je kleintje! ja wel leuk he pooh om een beetje gelijk te lopen vind het ook wel spannend wie er dan als eerste bevalt ha ha ik ben meestal 2 weken te vroeg maar als jij heel vroeg bent kan je me nog inhalen! spannend he bijna te weten wat het word kan niet wachten op de echo..
sorry hoor....maar het is nu alleen nog maar een kwestie van WIE je kent en niet of iemand het een leuke foto heeft... Tis op deze manier een wedstrijd van wie de meeste "vriendjes" heeft. ff ten goede orde...ik doe ook mee en heb express geen promotie gedaan...gewoon om te kijken of je zo ook nog kan winnen zonder vriendjes politiek...maar gaat niet lukken ben ik bang
@ Sab; Wat fijn dat Daimy haar sprongetje weer heeft gehad! Dat geeft jezelf weer wat rust! Heerlijk hé een laptop! Ik heb er ook een in de huiskamer, ideaal! Wat heb je voor een behang uitgekozen (ik ben heel nieuwsgierig!) @ lammetje; het kan inderdaad nog wel even duren, nu ik de geboorte dag van Lynn voorbij ben geloof ik ook dat het nog wel even blijft zitten. Volgens mij heeft hij het nog wel naar z'n zin in de buik. Zelf hoop ik dat hij rond de 37-38wk komt, dan kan ik in ieder geval thuis bevallen, maar tsja daar heb je zo weinig over te zeggen.... @ Pooh; lastig die vermoeidheid, slaap je 's nachts wel goed? Vandaag is Lynn voor de 1e keer naar de kapper geweest, ze vond het best gek. Nu ziet ze er in ieder geval erg lief uit. Wel een kort koppie, maar ja er zat ook niet zoveel haar op Maar die lange pieken zijn in ieder geval weg. Zelf ook even naar de kapper geweest, mijn kapster heeft vorig jaar haar dochtertje verloren, dat blijft een beetje dubbel voelen. Ik was toen zwanger van Lynn. Nu net weer een miskraam gehad... Zo sneu, het is zo'n lieve meid, gun haar zo een mooi kindje.. xx
Beastie: Ik ben het helemaal met je eens, en doe daarom ook niet eens mee. Ook mede omdat er in ons eigen zwanger worden/bevallen en weer zwanger topics altijd wel iemand is die eerder besluit om mee te doen. Helemaal niets negatiefs naar de meiden hier, want ik vind ze stuk voor stuk heel gezellig en super, maar ik ben wel blij dat ze er al een tijdje wat strenger in zijn. Want zelfs in kleine topics als de onzen kunnen de stemmen flink opkrikken! We hebben al heel wat meiden op die manier laten winnen! Sab: Ik wilde het eerst niet weten wat het zou worden maar Henk wel. En aangezien ik de vorige keer mijn zin kreeg door het wel te willen weten en Henk het nu wil weten willen we dus naar het geslacht vragen. (Of ie het laat zien is een tweede natuurlijk). Het is ook wel makkelijk om te weten omdat alles hier een jongenskleur heeft. Fijn dat Daimy uit haar sprong is! En weer in de box wil... Tentamens gingen wel goed. Heb nog twee dingen die ik moet inleveren aankomende weken. Pooh en Lammetje: Ik ben ook een beetje uit jullie lichting haha. Dat was echt even dat iedereen ineens achter elkaar zwanger werd! Hopelijk worden de anderen ook snel weer zwanger! Neus is ons gelukkig al gevolgd. Mayke: Lijkt me ook wel een raar idee, om over de geboortedag van je andere kleintje heen te zijn nu. Straks loop je inderdaad ineens tot 42 weken! Zou je toch wel raar van staan te kijken of niet? Sophie en Gaby: Hoe gaat het nu allemaal bij jullie? Femmigje: Hoe ging je echo? Hier een pechdag vandaag. M'n paard (waar ik door mijn heup al een jaar niet meer zelf voor zorg) is onherstelbaar kreupel getrapt. Hij kan niet eens meer op zijn benen staan. Hij wordt dus afgemaakt. Verder gaat het niet goed bij mijn stiefzoontje thuis. Zijn stiefvader gaat regelmatig door het lint en dat is gister weer gebeurd. Mijn man is daar vandaag geweest om te praten en heeft gezegd dat hij zijn zoon ophaalt als die stiefvader weer terugkomt. En als klap op de vuurpijl mijn vriendinnetje huilend aan de telefoon. Vandaag eerste echo gehad en haar kleintje bleek al met zes weken gestopt te zijn met groeien. Ik vind het zo ontzettend rot voor haar! Ik ben zwanger, en haar schoonzusje ook. Dat maakt het niet makkelijker voor haar. Alle pech komt in drieen zeggen ze dus daar hou ik me maar even aan vast. Heb mijn portie voorlopig wel weer gehad, nietwaar?
even kort een teken van leven van mij. Ik heb namelijk vandaag de eerste echo, spannend, spannend, spannend. Ik laat vanavond wel even weten hoe het was en dan ga ik ook even bij lezen. tot vanavond!
Wauw wat gaat de tijd hard...man o man alweer 17 weken. Hoe gaat het met je...is het veel zwaarder met J erbij? ....Ik dacht, heb zo'n super foto....ff kijken hoever ik kom met de stemmen.....valt me eerlijk gezegt nix tegen...tegen oproepjes kan je toch niet op
Hoi meiden! Ik kreeg een berichtje van Pooh..ik hebb al lang niks meer van me laten horen .. Ik schrijf de laatste tijd niet zo actief hier, wel bij buikfoto's. Maar hier gaat dus alles goed geloof ik, wat gata het toch snel als ik zie hoever jullie alweer zwanger zijn, erg leuk! Ik ebn nu 25 weken en 5 dagen zwanger alweer....vind het ook best snel gaan allemaal! Het gaat allemaal goed hier! Demi loopt alweer een tijdje (vanaf dat ze precies 13 maanden was) en met beebje in buik is ook alles oke! Heb wel weer een grote buik (zie album, moet er nog een nieuwe inzetten) en ook wel veel last van mijn buik, veel harde buiken...ik moet dus wel op mijn rust letten. Beebje , wat trouwens een meisje wordt (ja, Demi krijgt een zusje!) is net zo beweeglijk als haar grote zus toen was...voel het echt wel de hele dag door! Vanaf week 20 zie je mijn buik oko al bewegen wat dus steeds erger wordt, erg leuk maar soms een beetje pijnlijk...dan kan ik gewoon een voetje of handje vastpakken! Bijna elke beweging zie je naar buiten komen...schijnbaar komt dit omdat mijn buik weer zo strak staat en ik verder eigenlijk geen vet heb ofzo waardoor de beeb dus zo naar buiten duwt, haha..leuk gezicht wel Namen.....we komen er niet uit! Hebben wel een paar namen maar nog niet de naam..is best moeilijk! Nou, ik lees hier even terug, hoe het met jullie gaat! Liefs Sylvia
Jeetje mayke heftig verhaal over je kapper pfff maar ja het leven gaat door he hoe moeilijk soms ook is leuk een lief koppie geknipt romy heeft dat ook van die lange plukken achter de oren maar ze mag niet naar de kapper van pappa meisjes moeten lange haren hebben ha ha lief he zon pappa nikita ook al zon boel ellende koppie op meid! petra veel plezier vandaag met je echo! heey syl fijn dat alles goed met je gaat en met de beeb! Ik heb dat ook een veel dikkere buik dan bij de eerste 2 kan ik eindelijk showen! Sheila heet je ineens herkende je bijna niet ha ha
De KriebelMama's 2008/2009 Mayke - 2e kindje - uitgerekend op 22 februari - geslacht: een jongetje! - TB/BV Me2- 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht:een meisje! - PB/BV Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: een jongentje! - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: ? - PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: ? - PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 2 september - geslacht: ? - ? Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: ? - ? er zijn op dit moment 13 mama's zwanger : 2 jongetjes 2 meisjes 9 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari Agenda Januari 20 Femmigje - 3D echo 9:00 27 wkn 26 Marloes - controle vk Februari 2 Pooh69- vk en 's avonds een geslachtsbepaling! 16Sab85- pretecho 3d/4d 15:40 (27 wkn 4 dgn) 23 LaDi- 20 weken echo 09:00 20 wkn 1 dgn 23 Pooh69- 20 weken echo Maart 30 Pooh69- pretecho 25 weken April Mei 22 LaDi- trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] Even de lijst opgegraven, mijn pretecho erbij gezet, agenda bijgewerkt en de goede lijst weer in mijn link gezet @Femmigje,hoe was de echo? lag hij/zij er mooi voor? we willen natuurlijk wel foto's zien! ENNNN weet je wat het word?
@pooh we willen natuurlijk wel een foto zien van Sams avontuur in het winkelwagentje Ja het is zeker mooi hier in zeeland, heel verschil met rotterdam! Daar hadden we uitzicht op huizen huizen en nog eens huizen, en nu op gras, bomen, weiland, en paardjes heerlijk! Hier trouwens ook van die momenten met teveel energie , en dan weer als een vaatdoekje op de bank hangen @Mayke, het behang is roze/lime/aqua geworden, 2 muren streepjes en 2 muren gebloemt, heel lief! zal zo even een plaatje spammen wij houden van kleur, daimys kamer is roze/oranje, die staat nog wel ergens in mn album leuk hoor, dat eerste kappersbezoekje van Lynn! nog een plukje bewaard? wat naar van je kapster zeg @Nikita fijn dat je tentamens goed zijn gegaan! en je gaat het geslacht toch wel met ons delen he ben echt nieuwsgierig! en wat een vervelend nieuws allemaal van je paard, stiefzoontje en je vriendin...sterkte! @petra, hoe was je echo? @Syl leuk dat je je weer eens meld en jammer dat je hier niet meer meeschrijft joh! wat super een zusje voor Demi! ben benieuwd naar jullie naam, zou het weer dezelfde worden?
sab jij hebt mijn kleuren hoor ik wel ik wildde die ook doen en heb die bij romy ook op de kamer zzitten hopen dat de beeb roze is kan ik jou kamertje af spieken!
Hoi hoi, verjaardag van dochterlief was erg leuk. Tenminste haar papa en mama genoten met volle teugen . Ik had 11 neefjes/nichtjes op bezoek met volwassenen, dus met ons erbij een huis vol vreugd... Gelukkig hebben wij een grote woonkeuken, waar speelgoed/soesjes/pakjes drinken stonden, dus reuzengezellig allemaal. Voel me af en toe wel misselijk (niet van spuugmisselijk, gelukkig). Vorige zwangerschap 0x overgegeven). Dus hopelijk gaat dat net weer zo. Wat zijn jullie eigenlijk allemaal al ver, pffff. Maar mag niet klagen, ben al zo blij dat er een wondertje in mijn buik groeit. Ik las over naar de kapper gaan: ik weet af en toe ook niet wat ik met het haar van dochterlief aan moet... Het is ook nog niet extreem lang, maar wel met van die rare plukken. Nou ja, ik zie het nog wel even aan. liefs, ga even bankhangen. p.s. moet eerlijk bekennen dat ik deze afgelopen dagen minder op internet zat, voelde me te moe. sorry, maar dat gaat wel weer over.