neus , voor je het weet vliegen de weken voorbij en ben jij ook zo ver, komen er weer nieuwe zwangeren bij en dan ben je niet meer de 'laatste'van t clubje lekker toegeven aan die vermoeidheid, ik had het ook vreselijk die 1e weken! Lammetje wat een lieve foto van Romy!
lol krijg er schik in nou snap ik je sab met je daimy spam ha ha leuk behang zeg! die kamer van daimy vind ik ook echt super leuk en kei gezellig!
Hoi meiden, wat een te gekke foto's heb ik langs zien komen. Vind het altijd zo leuk om foto's van anderen te kijken. Ben gewoon erg nieuwsgierig. Vandaag had ik mn echo en hartje klopt en het zit op de goede plek dus we maken een voorzichtig vreugdedansje. Ben 30 aug uitgerekend.
@ Sab; wat een heerlijk meiske heb je toch! Het behang lijkt sprekend op het behang van Lynn De kleurtjes zijn hetzelfde alleen de strepen zitten dichter op elkaar. En wij hebben de hele wand ermee behangen. Die bloemen zijn ook erg leuk! @ Neus; fijn dat de verjaardag zo'n feest was! Het is toch erg bijzonder zo'n 1e verjaardag! De weken vliegen echt voorbij! Ik vind het deze zwangerschap nog sneller gaan dan de 1e! Voor je t weet ben je alweer aan het aftellen. Ik heb ook erg lang gewacht met de kapper, het was ook niet zo dat het haar van Lynn zo lang was, maar het werd zo pluizig achter de oren en aan de achterkant. Het is nu heel netjes bijgeknipt, nu mag het mooi lang groeien! @ Lammetje; wat een geweldige foto met het duimpje! Zo aandoenlijk. Die andere is ook erg mooi, ik kan me voorstellen dat je enorm trots bent op je meisje. En wat een gave poncho, mag ik vragen waar je die gevonden hebt? Vanmiddag op bezoek geweest bij mijn nichtje met 8 weken oud zoontje. Wat heerlijk om te tuttelen met zo'n kleintje. hmmm ik heb al helemaal de kriebels!
@ Mayke gelukkig slaap ik snachts wel goed! Het gaat echt opschieten voor jou he! Over 3 daagjes zou ik bevallen zijn van sam als ik al zover als jou zou zijn...raar idee hoor! Leuk he tuttelen met zo'n klein prulleke! @ Nikita wat verschrikkelijk van je paard..brrr leef echt met je mee! Hoe is het gebeurd? Ook super rot voor je vriendinnetje! maar toch zelf wel proberen te genieten hoor! Fijn dat je tentamens goed zijn gegaan! Wij willen ook het geslacht weten! @ Petra ik ben benieuwd naar je echo. Hoop dat het super was! Ik lees nu dat je een goede echo hebt gehad! Jippie gefeliicteerd! @ Beastie ik heb in het verleden ook oproepjes gedaan en voel me daar schuldig over, maar was me daar toen echt niet bewust van... @ Sylvia super om van je te horen! Gefeliciteerd met nog een meisje! @ Neus hier heeft sam ook van die rare lange plukken. Vrijdag komt de kapster hier en laat ik de langste plukken er uit halen...Wat leuk dat de verjaardag leuk is geweest! Rust maar goed uit! @ Lammetje wat een super lieve mooie foto van romy! @ Sab wauw wat een leuk behang en wat ene lieve foto in dat stoeltje! Jammergenoeg had mannetje geen fototoestel bij, maar volgende keer zal ik er aan denken. Wat ene tof kleed! Waar heb je dat gehaald? Hier gaat alles zijn gangetje. Over anderhalve week de geslachtsbepaling...pfff begint hier te kriebelen nu. Pas als ik het geslacht weet ga ik definitief een naam kiezen en de kaartjes kiezen enz enz...ben zo benieuwd! Het kamertje van sam was lime/wit met blauwe details. Als het een meisje wordt word het ene lime/wit kamer met roze details. Sam gaat tijdelijk naar het kleine kamertje waar ik een houten babykamertje van mijn schoonzusje in zet. Hier komen ook die kleurtjes bij. Na een paar jaar kan sam terug naar de grotere kamer en maken we een juniorkamer...
Hoi hoi, Ik zag alweer onwijs leuke spam. Super. Daimy is echt een grote meid zeg. En een mooie echo van Petra, wauw he zo'n klein mensje. Lammetje: heerlijk gevoel weer he dat kleine leventje in je buik. Geniet er lekker van. En wat kan Romy heerlijk slapen. Hmmmmmmmmm. Neus: jij ook alweer 8 weken. Schiet ook alweer op. Nikita: bah, wat een vervelende berichten meid, sterkte. Pooh: spannend de geslachtsbepaling, al een voorgevoel? Sylvia: wat fijn om iets van je te horen en mooi dat het goed gaat. Mayke: lekker he die kriebels, jij bent bijna aan de beurt. Voel je je nog goed? Ik hoop dat ik zo iedereen een beetje gehad heb. Hier is alles prima. Danio heeft trouwens 4 nachten doorgeslapen, daarna 2 nachtjes niet en afgelopen nacht weer wel. Ik snap er niks meer van. Maar hij twe dagen niet heel veel gedronken, het lijkt wel of hij de roosvicee een beetje zat is. Dus proberen we weer wat anders. En afgelopen nacht dus wel goed geslapen. We zijn uit de jongensnaam, nu helemaal. We hebben er 3, maar nu zijn we het niet eens over de roepnaam. Nou ja, komt wel goed. Het geboortekaartje is ook al uitgezocht en het gedichtje is ook klaar. We gaan binnenkort ff een proefdrukje maken. Nu al weer zin in. De 3d echo was helemaal geweldig, echt een heel ander gezichtje dan Danio toen. Maar in het echt zullen ze wel wat van elkaar hebben. We weten nog steeds niet of het een jongen of een meid is, die man heeft ook niet gekeken. Hadden we duidelijk aangegeven.
Haai, ik zag jullie topic en ik moest even reageren Wat een mooie echo's zeg,wowie! @Petra,jij ook hier,gezellig! Nou dames,ik zal me eens voorstellen,ik ben dus Daisy,33 jaar en afgelopen Juli bevallen van een tweeling genaamd Fenne en Linne. Nu zijn we weer zwanger en we verwachten onze uk op 01-08 Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Groetjes Dais.. xxx
@ Femmigje mooie 3d! Op de eerste denk ik meisje en de tweede jongen... Spannend hoor! @ Daisy welkom hier! Leuk je hier te zien!
Pooh: thanks. Het is toch echt een en hetzelfde kindje hoor. Daisy: welkom hier en van harte. Voel je je oke? Tot nu toe loopt de zwangerschap erg goed. Vind het niet zwaarder dan de vorige. Beetje misschien. (met tillen bijvoorbeeld) Maar jij hebt 2 ukkies, dus ben benieuwd hoe het bij jou zal gaan.
gefeliciteerd met je goed echo petra schreeuw het maar van de daken! Heey daisy welkom hier meid en veel kletsplezier het is een leuk clubje hier! fem gaaf joh je 3d echo echt mooi zon klein minni mensje wat een wonder he zulke echo s echt zoo mooi kan je je beeb bijna aanraken zo echt! heey mayke die poncho ohw ik kon hem niet laten liggen echt zo leuk eerst kon ze er in wonen maar hij is super! gewoon bij c&a vorig jaar was een dagje utrecht aan het doen met ma en zag hem liggen gelijk mee genomen. bij ons hadden ze ze niet in de buurt dus was boffen! pooh super spannend he ik kan ook niet wachten tot ik de 20 weken echo heb gehad en ik weet wat het word ben zooo waanzinnig nieuwschierig niet normaal! en het ergste is met de echo kijken ze als laatste naar het geslacht jeetje maar eerlijk is eerlijk gezondheid gaat voor alles!