voorlopig niet echt veel misselijk geweest.enkel als ik echt honger krijg zou ik overgeven hihi jeetje moest ik die kerel die het deed te pakken krijgen,ik maak die gewoon af!die werd naar brugge overgebracht naar de gevangenis want moest hij in dendermonde in de gevangenis zitten zou hij worden aangevallen!jeetje laat ze doen!dat ze hem eens goed aanpakken! hij word gewoon beschermd,hij zit apart van de andere gevangenen.... tzou bij mij geen waar zijn. tkomt echt wel dicht he zo,normaal gebeuren zulke dingen enkel in amerika..... ik kruip dadelijk mijn bedje in,heb vroegdinest morgen jurre is bij oma slapen...mis hem nu al weer.... slaapwel schatjes van patatjes!
Hallo allemaal, Voor iedereen die zwanger is of net bevallen van harte gefeliciteerd. Deze club spreek mij op dit moment erg aan. Mijn zoontje Remco is op 10 maanden en ben nu acht weken zwangen van nummer twee. Best onverwacht eigenlijk. We zijn met Remco ruim 3 jaar bezig geweest en zwanger geworden via IUI. Dus in september gestopt met de pil met het idee van het zal nog wel even duren voordat we weer in verwachting zijn maar nee dus. Ik vind het echt super leuk maar ook heel erg spannen en onzeker. Weet nog niet goed wat me allemaal te wachten staat. Naar de vorige zwangerschap hebben we jaren toegeleefd en nu ineens ben ik zwanger. Heel raar allemaal. Ben wel heel blij! Hoop in deze club lekker te kletsen en ervaringen uit te delen. Veel liefs en groetjes, Diana
Heey tearke welkom back meid en jeetje ja dat nieuws vreselijk gewoon! en ook dat die kindjes niet herkenbaar meer waren dan heeft hij dus in het gezicht gestoken moet er niet aan denken vreselijk vreselijk gelukkig is met jou alles goed en ja die vermoeiwdheid hopelijk is het snel over voor je meestal is het 12 weken (hmmm bij mij nu nog grrr) diana van harte gefeliciteerd en wat een mooi wonder dat het nu ineens is gelukt zonder toeters en bellen geniet er lekker van meid scheeld een boel stress en geeft een boel geluk! heerlijk! Sab super spam weer ha ha me 2 jeetje als mayke de beeb heeft wat denk ik nu wel zo is ben jij next in line
@ Tearke fijn je weer te horen! @ Lammetje 17,5 week alweer voor jou! Wat gaat die banner snel! @ Diana welkom hier! @ Sab wauw wat een super fotootjes!
*** BUDDYNIEUWS *** Ik kreeg gisteravond om 21.27 dit smsje van Mayke, maar ik zie het pas net omdat ik al op bed lag : Na een stort bevalling is onze mooie zoon Wout geboren. Hij weegt 2960 gram en doet het super goed! We zijn zo enorm gelukkig! Coen en Mayke *** BUDDYNIEUWS *** @ Mayke gefeliciteerd met jullie prinsje Wout! Nu veel rusten en genieten! Knuffel
Jeetje wat leuk wout! Van harte gefeliciteerd meid en hoop dat je je snel beter voeld en lekker aan het genieten bent van je mooie zoon! Ben reuze benieuwd naar de fotos ! Lekker meid knuffelen met zon klein smurfje ben reuze jaloers ha ha
He dames, Als eerst: Mayke: van harte met jullie zoon Wout. Rustig aan en lekker genieten. Ook ik had het eerste smsje van Mayke gekregen, maar in het weekend is het altijd zo druk hier, dat we nooit een laptop aan hebben staan. Dit heb ik Mayke ook verteld. Gelukkig heeft Pooh jullie op de hoogte gebracht. Dat scheelt wanneer je twee buddy's hebt. Thanks Pooh. Hoe gaat het verder met iedereen? Hier alles prima, redelijk vaak harde buiken wel en volgens mij al wat oefenweeen, kan dat nu al? Danio is de afgelopen 2 nachten weer wakker geweest, zucht. Helaas. Ben nu ook onwijs moe. Niet dat 'ie lang wakker is. Hij krijgt 90 water en 2 schepjes melk nu en is dan tevreden. Helaas zijn wij dan toch wel echt wakker.
Tearke: fijn om weer wat van je te horen. En super he zo'n mooie echo. Diana: welkom hier en van harte met je zwangerschap. Heb je nog data die op de lijst kunnen? Sab: leuke foto's weer hoor. Lammetje: hoe gaat het met jou? En Pooh: met jou? Nikita: nog druk aan de studie? Me2: jij bent idd next, of ik misschien. Maar we gaan gewoon het lijstje af oke?
De KriebelMama's 2008/2009 Me2- 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht:een meisje! - PB/BV Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: een jongentje! - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: ? - PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: ? - PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 30 augustus - geslacht: ? - ? Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: ? - ? [/size] er zijn op dit moment 13 mama's zwanger : 2 jongetjes 2 meisjes 9 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari 2009 Mayke - Wout - 25 januari 2009 Agenda Januari 26 Marloes - controle vk Februari 2 Pooh69- vk en 's avonds een geslachtsbepaling! 16Sab85- pretecho 3d/4d 15:40 (27 wkn 4 dgn) 17Tearke- controle vk/gyn 14:00 23 LaDi- 20 weken echo 09:00 20 wkn 1 dgn 23 Pooh69- 20 weken echo Maart 30 Pooh69- pretecho 25 weken April 24 Sab85- Daimy 1 jaar!! 29 april tot 9 mei Pooh69- Vakantie Gran Canaria (met sabje in haar koffer ) Mei 22 LaDi- trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] Heb Wout toegevoegd. Of doe jij alleen de lijst Sab? Dan hoor ik het wel, oke?
By the way, ben ziek . Vanaf dondedag al niet echt lekker, maar wel zin in eten, beetje vreemd. Even dacht ik dat het de zwangerschap is, maar vorige keer niet misselijk geweest. Maar nee, alle gezichtsholtes zitten/voelen vol, waardeloos. Heb mijn werk afgebeld voor morgen. Mijn man wordt woe. ook nog geopereerd aan de meniscus, dus 't is weer feest. Hebben een bed beneden gezet, want hebben een hele enge steile trap. Wel gek om een paar nachten alleen te slapen. Dames, sterkte met alles, liefs,
Wauw, hier ben ik dan ook eens eindelijk weer en zie direct dat Mayke al bevallen is! Mayke, gefeliciteerd met Wout! Ik ga zo teruglezen... maar kan dat ik moet gaan voeden. Dan doe ik morgen weer een poging te reageren. Vorige week kreeg ik net weer een beetje tijd voor het forum, maar toen werden Sophie en mijn man ziek (griep). Dus geen tijd gehad. Ben zo benieuwd hoe het met iedereen is, dus hoop echt dat ik komende dagen bij kan lezen. Veel liefs alvast xx Sophie
Jaaaaah daar is hij dan, WOUT! Gefeliciteerd mayke en man en grote zus Lynn natuurlijk! Geniet ervan met zn 4tjes!
prima hoor femmigje dat je de lijst ook doet maakt mij allemaal niet uit, als mensen er zelf niet handig in zijn doe ik het ook graag voor ze. ja jij en me2 zijn gewoon de volgende, het gaat echt zooo hard! Neus beterschap voor jou en sterkte voor je man!hopelijk zijn jullie er snel weer bovenop allebei! marloes fijn dat je ook weer bent goedgekeurd sophie leuk dat je je ook weer meld! Doe maar rustig aan he, tis vast druk met 2 meiden in huis nu Alles goed met Isa?
Goeiemorgen! Sam was vanochtend vroeg om 5 uur. Nog kunnen laten liggen tot 5.45 en toen er maar uit gegaan en die zit nu aan zijn boterham Vandaag week 17 alweer aangebroken! Wat gaat het snel!