Hoi hoi, Marloes: mooi dat je weer bent goed gekeurd. Jij bent ook alweer over de helft. Neus: beterschap meid en kalm aan. Sab: nog van harte met Daimy haar 9 maanden. Voordat we het weten zijn ze een jaar en is hun brusje er al. Sophie: leuk om wat van je te horen. Hoe gaat het met jullie? Idd rustig aan doen hoor. Pooh: 5 uur, is wel vroeg. Danio was vannacht om 3 uur wakker, daarna om 7.15 uur. Ben nu nog moe, gaap. En jij gaat ook alweer snel, gefeliciteerd met je weekie erbij. Hier alweer 28 weken, help dat klinkt al heel lang. Nog maar 12 weekjes te gaan.
gefeliciteerd mayke!mooie stoere naam trouwens. jeetje vijf uur is wel vroeg he pooh,zo vroeg moet ik op om te werken haha neus veel beterschap,hier ook keelpijn enverkouden.kan neit anders met dat pokkenweertje he jorntfemmigje,klinkt inderdaad al heeeeeeeel al heel lang haha,heb je al een mooie toeter?
jeetje femmigje balen van die onrustige nachten je hebt je slaap nu zo hard nodig. Heb je al eens overwogen om naar een ostheopaat te gaan mischien dat hij jullie kan helpen die verrichten vaak wonderen met baby s! neus beterschap meid enne kruip je toch lekker naast je hubbie deden we vroeger ook toen we jong waren ha ha Sophie welkom back en beterschap voor jullie!
Hoi Meiden, even een berichtje van mij, ik heb nog niet alles terug gelezen maar bedankt voor jullie felicitaties! We zijn super gelukkig. Met Wout gaat het ook goed, met mij nog wat wisselend. Maar ik mag wel van de high care terug naar de kraamkamers. over t weekeind: We hebben een spannend weekeind achter de rug, maar zondag is onze zoon Wout met 36 wk geboren. Afgelopen zaterdag werd ik met opgenomen in het Radboud ziekenhuis met zwangerschapsvergifiging. Ik dacht 's morgens gewoon even langs te moeten voor een ctg en controle van de eiwitten en andere bloedwaarden. Gelijk werd ik aan het bed vastgelegd en mocht niets meer. De bloeddruk was veel te hoog en de bloedwaarden niet goed. De medicatie leek goed aan te slaan tot zaterdag avond, toen ging het mis en kwam ik op de high care kraamkamer te liggen. Het bed kon ik niet meer af, allerlei medicijnen via het infuus, katheter, vast aan de ctg, bloeddrukmeter en saturatiemeter. Om de 10 min kwamen ze van alles meten, probeer maar wat te slapen was t advies.....hmmmm. Mijn bloeddruk kregen ze niet onder controle en de eiwitten in het bloed en urine stegen te hard vandaar dat ze besloten om me zondag in te leiden. Ik was precies 36wk zwanger. In de loop van de ochtend brachten ze een gel in die naar mijn idee niet zoveel deed. Het was wachten op de weeen die uit bleven. om 17.30u constateerde de gyn 2cm ontsluiting en brak de vliezen. De weeen kwamen gelijk op gang, eerst rustig, en we hadden het idee dat we zo wel eens de nacht in konden gaan. Om half 8 kwam de gyn terug en constateerde 3 cm. Ze had het idee dat het heel hard ging en liet me niet meer alleen. Ondertussen namen de weeen enorm toe en maakte ze de kamer gereed. De kinderarts werd erbij geroepen. Het toen heel snel, de weeen volgden elkaar super snel op en 20.22u is na 1 keer goed persen onze zoon, WOUT, geboren. Wout doet het super goed, hij ligt nog wel op babykamer maar mag vandaag wel even bij mij op de kamer komen voor de voeding. Ik mag vandaag ook van de high care terug naar de gewone kraamafdeling, Joepie! We zijn super trots en gelukkig! Ook Lynn vindt haar broertje erg leuk! Nu terug naar de kamer om te voeden! Veel liefs, Mayke
Mayke: fijn om wat van je te horen. Heftig allemaal zeg, maar gelukkig gaat het met Wout goed en met jou ook steeds beter. Wel snel gegaan zeg. Rustig aan en lekker genieten he?
@ Mayke fijn van je te horen! Nu lekker genieten en ik hoop dat je snel de oude bent en probeer maar goed te rusten en te genieten! Knuffel!
Mayke, tjee, wat pittig zeg. Gelukkig dat alles goed met jullie gaat. Heel veel geluk en een goed herstel. dikke xxxx Ik heb eens even naar jullie banners gekeken. Wat gaat het ongelooflijk hard bij iedereen! Was gewoon helemaal verbaasd. Wat fijn dat het allemaal goed gaat voor zover ik teruggelezen heb. Ik vind het erg leuk om jullie te kunnen volgen nu ik zelf niet meer zwanger ben. Blijft toch een heel bijzondere tijd Hier gaat het helemaal super (op de griep van Sophie en mijn man afgelopen week na dan). Isa is zo'n schatje (mag ik even opscheppen wink: ) Wat is het toch een wonder zo'n klein mensje. Ik kan wel naar haar blijven kijken, ook samen met mijn man. Wat een geluk om twee van die schatten te hebben. Ben helemaal verliefd. Nog even praktisch. Misschien heeft iemand er wat aan. Ik heb naast de duowagen van Topmark nu ook veel aan de Quinny Zapp. Maxi cosi kan op onderstel en is zeer lichtgewicht. De quinny zapp kunnen we later gebruiken als lichtgewicht buggy. Nu heel makkelijk voor als ik met mijn man en de kleintjes ben. Sophie in de bugaboo en isa met maxi cosi in de quinny. Als ik alleen de stad in ga, neem ik de duowagen mee (bevalt heel goed!). Ook al een keertje Sophie in bugaboo en Isa in baby bjorn active. Vond ik ook helemaal geweldig, maar is eigenlijk te zwaar voor m'n lijf nu. Heb af en toe nog veel last nl. Het is dus wel een wagenpark hier en wonen niet groot, maar wel erg handig zo! Deze computer is nogal traag. Ben dus erg happy dat ik zeer binnenkort de laptop van m'n man krijg. Hij heeft voor z'n werk een ander nodig Dan gaat het posten hier ook weer wat sneller. Dikke knuffel Sophie
Mayke is allemaal niets nix wat er gebeurd is he, gelukkig waren ze er op tijd bij zeg! En dat is zeker snel gegaan, Wout had er wel zin in we zijn wel benieuwd naar de eerste foto hoor! Sophie kan me voorstellen dat je je heel rijk en gelukkig voelt met je 2 meiden hoor! geniet er maar lekker van! wel een goede tip van zapp, ik heb er (nog) geen maar voor de maxicosi lijkt t me idd ideaal!
Goedemorgen meiden, Ik heb nog even jullie dotjes bewonderd. Twijfelde vervolgens nog weer even of ik zelf op het forum foto's plaats, maar kan het toch niet laten Dus ga zo ook maar even foto's van mijn meisjes plaatsen. x Sophie
@ Sophie: wat een prachtige foto's van gezin en kinderen! (ons meisje heet ook Isa ). Met mij gaat het redelijk. We zijn met z'n drieën om half negen naar zhuis gegaan). Als het goed is, is hij geopereerd en word ik vanmiddag gebeld om hem te komen halen. Moet morgenochtend en vrijdag hele dag werken. Maar twijfel of ik morgen al kan werken. Baal als ik me ziek moet melden, niks aan! @Mayke: hopelijk sterk je weer vlot aan. Een fijne tijd met je gezinnetje!
Heey mayke fijn dat alles goed gaat met wout! Zag dat je radbout schreef en kom er nu pas achter dat we 5 minuten van elkaar wonen hooguit 10 ik woon in Elst in de westeraam lol Heey sophie lol al die wagens en draagzakken bij jou waar een wil is is een weg he meid! Lijkt me raar zoals jij nu niet zwanger bent en eerst hier vol zwanger mee kletste nu ben jij onze droom de geluksvogel met al een beeb om naar te kijken en te bewonderen. neus meid sterkte met jullie allemaal en knap maar snel weer op meid!
Neus, schaam, schaam...ik bedacht me net dat ik je niet eens gefeliciteerd heb Bij deze dus: gefeliciteerd Ik heb telkens wel wat meegelezen, maar door vastlopende computer en drukte hier amper gereageerd. Lukt nu weer stuk beter Gelukkig! Lammetje, ja voelt heel raar. Moet eigenlijk weer een nieuw topic openen heh. Maar is dan zo kaal daar Mag ik hier eigenlijk nog meekletsen? Hoe is het met jou? xx Sophie
Goeiemorgen! @ Sophie wat een leuk gezinnetje zijn jullie! Geniet maar lekker hoor! Lijkt me straks ook zo'n heerlijk compleet gevoel met zijn viertjes! Goeie tip van de zapp! Ik had de maxicosicity, maar die is zwaarder als de zapp en mogen we ook niet mee op vakantie tot aan de slurf meenemen en de zapp wel. En de zapp kan mee met drager op de mamafiets. De cit staat bij mijn schoomnoder waar sam 1 dag per week naar toe gaat. Ook wel handig. Kan ze daar straks ook de maxicosi opdoen. ze loopt niet zover en dan zou sam mee kunnen lopen. Nooit meer gesleur met kinderwagens naar de oppas! Ik ga marktplaats eens in de gaten houden voor de zapp
´s Morgens, Neus: hoe voel je je vandaag? Sophie: wat een leuk gezinnetje hebben jullie, ziet er super uit. Bedoel je met compleet dat er geen mini mensje meer bij gaat komen in de toekomst? En idd, een heel wagenpark bij jullie, gezellig. Pooh: wanneer heb je precies de geslachtsbepaling? Lammetje: hoe gaat het met jou? Me2: lang niks van je gehoord, alles oke? Mayke: ik ben ook benieuwd naar foto's. Hier alles redelijk. Wel regelmatig harde buiken en ben wat duizelig, maar rustig aan doen dan he? Dinsdag weer controle en ook ff bloed prikken.
Hé Femmigje, jij moet dus een beetje rustig aan doen (waar het kan). Sjonge, alweer ruim 28 weken! Ik voel me wel wat beter, maar blijf me wat misselijk voelen, de hele dag door. Waardeloos. Denk nu dat dit toch echt van zwangerschap komt. Ook heb ik dikkere buik van darmen, pfff. Heb ook geen zin in koffie, terwijl ik dat de vorige zwangerschap juist ben gaan drinken... Maar wil ook wel eens wat anders dan thee, word het een beetje zat