Hoi meiden, Joepie, ik begin echt meer tijd te krijgen Bedankt voor de leuke reacties op de foto's. Pooh, ik ben heel erg benieuwd naar jouw ervaringen met de mamafiets. Lijkt me ook wel iets, al zou ik niet weten of ie in onze garage naast de auto past Dat is idd wel heel fijn als je geen kinderwagen naar de oppas hoeft te sjouwen. Femmigje, doe idd rustig aan (idd wat neus zegt: voor zover het kan)! Is toch een teken van je lijf. Pas goed op julliezelf. Met de twee meisjes voelt het heel compleet, maar ik zeg nooit nooit Al had mijn man het pas al over steriliseren. Ik ga toch echt een spiraaltje laten plaatsen eerst. Kans is klein, maar ik houd heel graag de mogelijkheid open haha. Maar eerst financieel en wat woonruimte betreft maar even bekijken. En ik word ook ouder met toenemende risico's... Dus denk 90% dat we met vieren blijven (verstand), maar ik voel nu alweer kriebels gevoelsmatig. Maar die zal ik denk ik ook na een evt. 3e hebben. Wat dat betreft wil ik er wel tien hihi. Neus, balen dat je zo misselijk bent. Dikke knuffel. Pooh, wat spannend maandagavond! xx Sophie
Ik heb een hele fijne fiets! Het is de montego liberty 7 versnellingen 2008 Ik heb deze via het fietsplan gekocht. Is zonder alles 579. Alles er op en eraan en met 3 jaar verzekering en dus 2 zitjes fietstas in het zelfde design was ik iets rond de 900 kwijt, maar ik kreeg 400 terug van mijn werk. Ik ben er super blij mee en sam vindt het zooooooo leuk op de fiets. Ik moet alleen nog een goedkope zapp met fietsendrager regelen, zodat ik als ik sam meeneem daarna ook kan lopen met hem of winkelen.
Wauw, die ziet er super uit! Ik ga vast beginnen met de garage opruimen en mijn man 'bewerken' x Sophie
Femmigje en neus idem klinkt als een jongetje ha ha Denk het ook wel sophie dat de kriebels blijven ik denk dat dat ook wel een beetje hormonen is en het gemis van leven in je buik en even speciaal zijn voor iedereen lekker genieten van de aandacht De opties open houden kun je altijd doen en met een spiraal ben je 5 jaar verder en weet je vast al meer en wat je graag wil ha ha mooie fiets pooh! ik heb een bakfiets gekocht net voor de bevalling ook super leuk en kan de coos ook in heel gezellig! Ik hoorde van de fietsenmaker dat de bloom mama fiets nu ook elektrisch komt is wat voor te zeggen met 2 kids! ik heb nu ook een gewone elektrische fiets het is een investering maar heb er nog geen minuut spijt van gehad vooral niet met een zoontje van 20 kilo achterop en een dochter van 10 pffffff
Jeetje ladys valt wel helemaal stil op het forum saai hoor! Merk zelf ook wel nu ik zwanger ben dat ik blij ben met een minutje rust en even tijd om bij te komen. En ja de verse mama s hebben natuurlijk heel wat leukers te doen heerlijk genieten van jliie beebjes. toch gaat de tijd hard hoor ik zit alweer bijna op de helft en me 2 is alweer de volgende jeetje dames waar blijft de tijd...
Hoi Meiden, even een update: Gisteren ben ik thuis gekomen uit het ziekenhuis, eigenlijk mocht ik niet weg maar ik wilde zo graag naar mijn eigen bed en er weer even voor Lynn zijn. Mijn bloeddruk is nog veel te hoog en mijn lever en nieren werken nog niet zoals het moet. Ik slaapt dus nog heel veel en onthoud niets. Energie heb ik echt totaal niet. Wout ligt nog in het ziekenhuis. Hij drinkt niet goed genoeg en is daarom ook erg veel afgevallen. Nu krijgt hij zijn voeding deels via de sonde. Ik vind het erg moeilijk dat hij daar ligt en ik thuis ben. Ik hink op 2 benen. Aan de ene kant wil ik er zijn voor Wout in het ziekenhuis en aan de andere kant thuis voor Lynn. Daar komen dus ook de nodige (kraam) tranen bij kijken. We hopen dat Wout woensdag mee naar huis mag, maar dat is nog niet zeker. Hij moet eerst zelf zijn flessen leeg kunnen drinken. Liefs..
Mayke: wat een plaatje van een zoon zeg. En laat die tranen maar lekker vloeien, vinden we helemaal niet vreemd...
@ Mayke wat een mooi mannetje! Een echt prinsje! Ik hoop dat hij snel bij jullie thuis zal zijn! Beterschap voor jullie! Goeiemorgen allemaal!
Goeiemorgen allemaal 8) Het is de laatste dagen inderdaad stil. Doe daar zelf ook aan mee. Man thuis na operatie, hij kan weinig doen qua boodschappen , verzorging dochtertje, in huishouden. Zelf ben ik steeds misselijk (alhoewel het vanmorgen wel ging ). Nou ja, het zal vanzelf wel wat beter gaan straks... hopelijk....
Och mayke meid toch.. Wat jammer dat je nog zo wiebelig bent en dat wout nog niet naar huis mag. Moeilijk he als je een kindje thuis hebt en in het ziekenhuis het liefst wil je jezelf dan opsplitsen en er voor allebei zijn. Koppie op meid ik weet hoe je je voeld ik hoop dat je snel aansterkt nu je een paar dagen bij kan slapen (proberen) En ik ga duimen dat je wonderschone ventje snel bij jullie thuis is en het echte genieten kan beginnen als gezinnetje!
Sorry meiden, ik doe er ook aan mee, aan de rust... Ik heb een hele drukke schoolperiode achter de rug, en heb natuurlijk net als jullie ook al een kleintje rondhobbelen die ik niet de hele dag voor teletubbies kan planten omdat mama zo nodig moet forummen Mayke: Wat een prachtig ventje zeg! En wat ongelovelijk rot dat alles niet gelijk op rolletjes loopt. Hopelijk gaat Wout snel goed drinken en kun je hem snel weer mee naar huis nemen. Voor jezelf klinkt het ook zwaar zeg! Hopelijk lucht lekker huilen een beetje op! Neus: Ook alweer zeven weken geweest, jeetje wat gaat het allemaal snel he? Voor je het weet heb je de termijnecho alweer gehad en vanaf dat moment ging het hier echt heel snel. Dinsdag alweer de 20-weken echo! Pooh: Veel plezier maandagavond! Ik hou het forum maandagavond goed in de gaten!
Dames, hier ook heel weinig hier geweest. Zijn allemaal ziek geweeste n ik had het daarnaast heel druk op mijn werk....Nu weer wat meer rust, maar afgelopen week voelde ik me behoorlijk down....Moet insuline spuiten voor mijn zwschapsdiabetes en 6c per dag bloedwaarden prikken. Word er gek avn , beheerst mijn hele dag...maar voel me nu weer wat beter Mayke: heel veel sterkte liverd, wat ehbben jullie een prachtig prinsje gekregen! Hoop dat hij heeeeeeel snel jnaar huis mag! Jorntenfemmigje: jij ook rustig aan! Pooh: ben heel benieuwd naar morgen! Good luck! Spohie: ik begrijp je volledig! dat gekriebel ben ik ook bang te houden tot kind nr 10 hahahahaha, mijn man wil voorlopig op 2 houden, maar ik denk dat we toch in de toekomst voor een 3de zullen agan, maar wellicht niet zo snel als voor de 2de Ik wil iig ook al mijn opties openhouden
Hoi hoi, Ook ik ben er niet geweest, sowieso niet in het weekend, want dan hebben we altijd wat. Mayke: wat een mooi ventje hebben jullie zeg, hopelijk mag hij snel naar huis. En jij rustig aan doen he? Pooh: vanavond is ht zo ver, spannend. Me2: meid, wat vervelend allemaal zeg, gelukkig knap je weer wat op. Lammetje en Nikita: jullie alweer bijna op de helft, waar blijft de tijd. Hier een beetje halfjes. Werd met hoofdpijn wakker, mannetje wilde wel thuis blijven, maar dan voel ik me zo'n zeur. Achteraf beetje spijt van, want Danio vraagt natuurlijk ook genoeg aandacht. Meneertje heeft trouwens iets van zes of zeven dagen doorgeslapen en afgelopen nacht was 'ie er weer om half 5. Maar hij is ook druk bezig met z'n tandjes. Inmiddels heeft 'ie er al 10, veel he?
nikita doe maar lekker rustig aan meid jou beebje en kleintje gaan voor! lekker genieten en rusten wij lopen maar zo niet weg! me 2 ook al ziek geweest nederland is heerlijk bezig met buikgriep en verkoudheid gelukkig zijn jullie weer beter balen van het spuiten en prikken lijkt me inderdaad een smet op de roze wolk maar als het goed is ga je je er beter door voelen en ja jij en je beeb gaan voor het is voor een goed doel! jeetje femmigje 10 tanden ha ha romy heeft er net 1 lol Doe het maar rustig aan teletubbies op tv en even lekker beentjes omhoog! inderdaad bijna op de helft waar blijft de tijd? Pooh heel veel plezier vandaag met je echo (ben kei jaloers ikke wil ook kijken) en ik hoop dat je een heerlijk kindje met een gezond lijfje te zien krijgt! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAylin kom maar kom maar!
Mayke, wat een prachtig ventje Ik kan me zo goed voorstellen dat je het moeilijk vindt dat hij nog in het zkhs ligt. Ik zou het er ook heel moeilijk mee hebben. En dat gevoel van op twee benen hinken heb ik al terwijl ze allebei thuis zijn (voel me snel schuldig tegenover Sophie en soms ook Isa). Kan het met dus bij jou helemaal zoooo goed voorstellen. Dikke knuffels en hopelijk kun je snel volop genieten. Heel veel beterschap en een goed herstel! Neus, voor jullie ook veel beterschap! Pittige tijd zo. Me2, fijn dat je nu wat meer rust hebt en je wat beter voelt. Sterkte met het insuline spuiten en het prikken. Dus bij jou een soortgelijke situatie Femmigje, hopelijk gaat het met je hoofdpijn wat beter! Wat veel tandjes heeft Danio al. Sophie is stukje ouder en heeft er minder. Pooh, veel succes vandaag met je echo. En ik houd het forum hier in de gaten! Hier alles heel goed! We genieten erg van ons gezinnetje Isa wordt al een lekker bolletje. Ze heeft wel veel last van darmkrampjes, vind ik altijd zo zielig voor die kleintjes. Het helpt gelukkig wel als je haar lekker tegen je buik houdt en druppeltjes geeft. Zelf al een week zoveel last van mijn billen/been/voet (ischias). Af en toe zo'n zenuwpijn. Het wordt alleen maar erger dus. Vandaag weer fysio. Toch maar even vragen of er iets anders aan gedaan kan worden. Rond zes weken na bevalling zou mijn bekken weer rechtgezet kunnen worden. Ik vraag wel of het eerder kan. Maar verder helemaal happy. Liefs van een gelukkige mama xx
Hier ben ik dan meiden! Nog een beetje onzeker en ik ga toch al een beetje genieten. Is het niet vreemd dat ik zo duidelijk positief test nog 3 dagen voor nod..? Ik heb nog nooit voor nod getest dus daarom deze vraag hihi...Ik mag al op vroege termijn een echo ivm de ma in september. Jeetje meiden eindelijk is het weer zover het is nog zo onwerkelijk allemaal.
Aylin: een officieel welkom hier. En natuurlijk kun je 3 dagen voor NOD posi testen, dat is wel duidelijk. Echt lekker gaan genieten en fijn dat je snel een echo krijgt.