ja! en we vinden dus weer allebei dezelfde naam leuk... bij ons wordt die naam het al zeker... pooh heeft een rijtje van 3 maar als onze 2e is geboren dan staat hier steeds Sam en ........... dus dan is ze al zo gewend aan die combi
hoi meiden, ik laat ook weer even een teken van leven horen! Ik ben samen met mijn lief een weekje wezen snowboarden en heb ondertussen een echo gehad vd combinatietest. De kleine baby is nu 3 cm ik voel me nog steeds hartstikke goed en Roos zit ook goed in dr spekvelletje @ pooh, van harte met Sam zn broertje @ nikita, veel succes morgen
NIkita: succes vandaag! Wij zijn helemaal niet benieuwd! Pooh: nogmaals super leuk 2 ventjes! Petra: lekker hoor even snowboarden! Was verder alles goed met de combitest?
He dames, Pooh: wat leuk zeg, een broertje voor Sam. En wat fijn dat alles goed is. Nikita: ben zooooo benieuwd. Petra: heerlijk zeg ff weg. Leuke foto. Sophie: hoe gaat het nu met je? Aylin: kun je al wat aan het idee wennen dat je zwanger bent? Sab: waar ben jeeeeeeeeee? Hier alles prima. Vanmorgen weer goedgekeurd. Moet het wel rustig aan doen. Ik had vrijdag na het werk namelijk erg veel harde buiken en krampen gehad. (het is ook zo'n rotgroep) De vk zei, stop er anders maar mee, maar het is nog twee keer, dus ik hou nog ff vol. Verder was mijn ijzer oke, bloeddruk oke en beebje groeit goed. Ligt een weekje voor op schema zoals ze kon voelen. Hoofdje ligt ook naar beneden, maar dat kan nog alle kanten op volgens mij. Ik zal zo de lijst ff opzoeken en m'n volgende afspraak erbij zetten.
De KriebelMama's 2008/2009 Me2- 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht:een meisje! - PB/BV Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: een jongentje! - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht: ? - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: jongetje PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: ? - PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 30 augustus - geslacht: ? - ? Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: ? - ? er zijn op dit moment 13 mama's zwanger : 2 jongetjes 2 meisjes 9 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari 2009 Mayke - Wout - 25 januari 2009 Agenda Februari 16Sab85- pretecho 3d/4d 15:40 (27 wkn 4 dgn) 17Tearke- controle vk/gyn 14:00 23 LaDi- 20 weken echo 09:00 20 wkn 1 dgn 23 Pooh69- 20 weken echo 24 Femmigje- controle vk 10.30 uur Maart 30 Pooh69- pretecho 25 weken April 24 Sab85- Daimy 1 jaar!! 29 april tot 9 mei Pooh69- Vakantie Gran Canaria (met sabje in haar koffer ) Mei 22 LaDi- trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] Zo, de volgende afspraak staat erbij. En Pooh er staat een jongetje achter jouw naam.
@ Nikita heel veel succes met de echo! Super spannend! Hoop dat je hier het geslacht neer kan zetten! @ Marloes ja maf he van die namen! Wel super twee knulletjes! @ Aylin welkom hier! Echt super leuk voor je dat je nu zwanger bent! @ Sophie hoe istie met jou meiden? @ Petra leuke foto! Super fijn van de goede echo! @ Femmigje gelukkig nog maar 2 keer! Doe maar rustig ana! Ik liep ook vanaf 28 weken met harde buiken en krampen...toch telkens doorgegaan en uiteindelijk een maand te vroeg kwam sam! Echt ana jezelf denken hoor! Hier gisteren ook nog naar VK geweest. Alles was goed. Ik heb wel een hele lage bloeddruk. Ook ben ik vaak duizelig, maar dat kan aan de bloeddruk liggen, maar ook aan de bloedsuikerspiegel. ik moet dus bij trek meteen wat eten, anders voel ik me echt slecht. Verder alles prima hier!
@Femmigje ik moet nog wennen aan het idee denk ik...Ben wel ineens ontzettend moe en moet vaaaaak plassen. Zal blij zijn als ik de eerste echo heb gehad ivm met de ma mag ik al een echo over 3 weken bij de gynaecoloog. @Pooh meid ik ben er ook blij mee hoor!
Nikita, wat leuk! Feli. Aylin, wat fijn voor je dat je zo snel al mag. Ik hoop dat het kloppende hartje je flink gerust zal stellen. Meiden, mag ik ook op jullie lijstje? Ik ben nu net zwanger, en 11 oktober uitgerekend. Op 6 maart krijg ik mijn eerste echo. Alleen als ik mezelf op het lijstje zet wis ik waarschijnlijk de helft, of maak ik het plaatje kwijt of zo (blond).
ik ben 8 weken moeder van een dochter en heb na de bevalling 2 keer onveilige sex eghad kan ik nu zwanger zijn? mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben..
sophie leuk dat je er weer bent gezellig zon bolle kleine meid heerlijk lekker van genieten hoor! balen dat je nog zon last hebt nog even doorbijten de laatste dagen en dan mag het wer recht gezet worden1 neus wel een rare opmerking ja blond die dame jij lekker op je roze wolk wil alles lezen en geen rare opmerkingen he ! Aylin super banner meid staat je goed!
femmigje doe het maar rustig aan meid de laatste keren en dan lekker gaan genieten van je verlof! pooh fijn dat je weer goedgekeurd ben en lekker toch ongestoord kunnen eten zonder op te hoeven letten ik geniet er elke dag van ha ha nikita van harte gefeliciteerd met je meisje een echt koningkoppel krijg je dan werd al zo blauw hier gelukkig trek jij de lijn recht kunnen ze straks uit de lijst een buddy zoeken ha ha babybuddy