Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ja klopt, maar daar hadden ze niet wat we zochten.
    We hebben nu deze voor Sam!

Ohja wss niet dezelfde naamcombinatie! ;) Alhoewel hij wel favoriet blijft! ;)

@ Neus super dat de echo goed was! :D

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mayke: wat verdrietig van Wout. Ik duim dat jullie hem echt snel eme naar huis mogen nemen! Wat een nare situatie zeg! Zou er ook verdrietig van zijn!

Aylin: mooie uitgerekende datum (mijn verjaardag ;))

Nikita: ook nu een meisje! leuk hoor!

Pooh: fijn dat je weer ben tgoedgekeurd!
    Hier errug moe...

Femmigje: ook al weer goedgekeurd bij de Vlos. De weken gaan nu hard he! Ik ben al zaken op kantoor aan het overdragen ivm aanstaande verlof.

Neus: van harte! lekker gevoel! Mijn man gat ook niet altijd mee naar de echo's, alleen bij nekplooi en 20 weken. Dat vind ik ook voldoende. Ik heb zoveel echo's en bij onze zoon ook dat hij niet elke keer mee hoeft van mij.

Eergistren groei echo gehad en meisje lag keurig op schema, Ook niet teveel vruchtwater. Allemaal zaken waar ze bang voor zijn bij zwangerschaps diabetes. Ze deed het tot nu toe goed! Ik spuit nu keurig 3 x per dag insuline en dat gaat goed. Moet ook x per dag bloedwaarden prikken dus heb er wel een dagtaak aan, maar is voor het goede doel!

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey dames,

Ik kom nog steeds niet vaak hier, nog steeds weinig tijd helaas..

Maar dames die bevallen zijn± gefeliciteerd!

Dames die zwanger zijn: gefeliciteerd! (Neus en Aylin zag ik bijvoorbeeld, erg leuk!)

Hier alles zn gangetje, alweer 28 weken zwanger....nog 2 weekjes en dan ben ik alweer 30 weekjes....
    we hebben nog steeds geen naam..pff is wat zeg!

Liefs
    Syl

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    gaat inderdaad hard ineens met de dames vooral die bijna alweer uitgeteld zijn
    wel bijzonder hoe het verschuift elke keer eerst zwanger worden dan zwanger zijn dan bevallen en steeds dezelfde mama s en zooo mega gezellig leuk hoor!
    leuk clubbie

5. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    pooh leuk karretje kan hij lekker racen straks met zijn broertje voorin ha ha

neus maakt niet uit hoor bij mij gaat hubbie ook niet steed mee neem mijn moeder soms mee en gister mijn schoonmoeder staat gewoon met tranen in de ogen te kijken is ook leuk hoor

me 2 gelukkig je meisje goed op schema das weer een zorg minder !
    en jeetje jou banner mijn hemel spannend!

syl onze naam blijft ook maar zweven ik wacht gewoon even af wat het is en ga dan echt zoeken voor DE naam

gister bij gyn geweest beeb doet het goed alleen ligt 2 weken achter och ja groeien doen ze maar buiten de buik
    en ik krijg gewoon kleine kindjes lekker om mee te knuffelen groot wordeen ze vanzelf!

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Neus, wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Gefeliciteerd.

Mayke, ik duim voor je kleine mannetje.

Femmigje, dank je voor het op de lijst zetten. Ik wil in het ziekenhuis bevallen, en ik ga borstvoeding geven.

7. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Goedemorgen ladies,

@Pooh: wil jij TB/BV achter mijn naam in de lijst zetten? Het geslacht willen we als verrassing houden, dussss...

Ga zo naar quiltcursus, dus lees vanmiddag weer bij :)

liefs

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Mayke: Wat naar zeg, dat je je kraamtijd op deze manier moet doorbrengen. Ik had gehoopt dat je de kleine man inmiddels al lang en breed thuis zou hebben. Hopelijk kun je deze tijd snel achter je laten en samen met Lynn en Wout op de bank knuffelen!

Neus: Ohhh wat een opluchting zeg! Een kloppend hartje! Van harte gefeliciteerd, ik ben onwijs blij voor je.

Lammetje: Houden ze je verder ook in de gaten? Met groeiecho's? En ik vind dat we vreselijk hard gaan zeg! Jij en Pooh ook alweer bijna op de helft, ik vandaag op de helft. Lijkt wel alsof het voorbij vliegt. Ik ben, net als bij Jari, toch wel weer erg blij als ik de 26 weken voorbij ben. Raar eigenlijk he?

Pooh: Wat een lieve loopkar zeg! Prachtding! Nog een paar dagen toch?

Marloes: Jij gaat ook alweer vreselijk hard!

Sophie: Wat leuk dat je nog steeds meeschrijft! Wat een wonder toch he, twee gezonde kinderen. Ik kan daar soms echt sentimenteel van worden haha.

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Femmigje of Pooh ik ga in het ziekenhuis bevallen en borstvoeding geven

@Lammetje Aylin was ook een kleintje bij de geboorte nu zit ze inmiddels met gewicht en lengte op de boven lijn. Komt dus allemaal helemaal goed ;)

Onze meid is alweer bijna een jaar nog 9 dagen. Oooh wat gaat de tijd toch snel!

10. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hallo dames,

Ik vind al meer clubjes. Volgens mij mag ik ook bij dit clubje........Was binnen het jaar zwanger van nr. 2.
    Mag 19 februari voor een eerste echo, dan weet ik pas of het echt goed zit......

11. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ik heb altijd kleine kids van 3700 gram ongeveer dus ik schrik niet zo snel meer ik blijf gewoon onder controle en groeimetingen doenmaar de beeb doet het goed dus nog geen zorgen
    dat komt meestal pas de laatste maand dan word ik opgenomen of moet ik dagelijks op controle

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    3700 gram is toch een goed gewicht? Of bedoelde je 2700 gram?

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Leuk je hier ook weer te treffen! We kennen elkaar van de maartmama's. Welkom hier!
    :D

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik denk het. Sam was bij de geboorte 2860 met 4 weekjes te vroeg ;)

Sorry dames ben even te moe voor de lijst! ;)

Vanochtend eerst met sam naar ikea. lamp gekocht voor zijn nieuwe kamertje en een kinderstoel voor bij mijn schoonmoeder. Daarna hier thuis wat gepruld en daarna naar Rotterdam met Sam op en neer voor een speciaal adisdas trainingspak voor sams verjaardag. Vandaag heeft mannetje sams nieuwe (tweedehandse) kamertje bij zijn broer gehaald. Leuk hoor nu het staat! :D

15. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Dames, ik heb een vraag. Wij hebben namelijk een woning met twee slaapkamers boven. Het zijn twee grote kamers, en een van beiden is makkelijk te splitsen. Maar nu twijfelen wij of dat nodig is. Onze dochter is 15 maanden als ukkie 2 zich (hopelijk) aandient. De nieuwste aanwinst zal dan ook weer 6 maanden bij ons op de kamer in de wieg slapen. Daarna hopen we de twee kids samen op een kamer te leggen. Zou dit kunnen, een kindje van 6 maanden en een kindje van 21 maanden?

En zou ik er dan een ledikant bij gaan kopen, of een peuterbed?

We gaan een dressoir in onze slaapkamer inrichten als tweede commode zodat we 's nachts makkelijk kunnen verschonen zonder de ander wakker te maken. En een duo wagen lenen we waarschijnlijk van mijn schoonouders.

Kan het allemaal zo? Of doen jullie het anders? Ben erg vroeg, maar ook zo enthousiast.

16. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Pooh, leuk , een nieuwe kamer. Heb je 'n foto?

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bij ons komen ze ook samen te liggen. vind het zonde om een nieuwe babykamer te kopen. Nu hebben we voor de oudste een cot-bed van bopita gekocht, is een ledikantje waar je een juniorbed van kunt maken. Het is net een slag groter dan een normaal ledikantje

18. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Marloes, dat klinkt goed, ik ga ff googlen.

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Nu geen nieuwe kamer voor Sam, maar een houten kamertje van mijn schoonzusje. Voor sams zijn kamertje nu zie fotoalbum. Dat kamertje hebben we nieuwe gekocht. maar ik ben heel blij met dat tweede houten kamertje. Nu kunnen we over een paar jaar een juniorkamer kopen.
    Ik zla volgende week eens een fotootje maken van dit tweede kamertje als ik het aangekleed heb ;)

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb nog een link van een winkel (schuur met babyspullen) daar is hij 100 goedkoper. wij hadden de laatste blauwe, nu hebben ze nog 1 roze...
    kost daar 169 euro en anders dus ruim 100 euro duurder.

Deel Deze Pagina