hey dames, morgen ben ik er weer 'gewoon' hoor, sabman was afgelopen week lekker vrij en we zijn dus heel de week aan de babykamer bezig geweest(heb enorme nesteldrang ) het is bijna klaar, ik zal morgen even wat foto's plaatsen en meteen bijlezen want jullie hebben heeeel veel gekletst! maar vandaar mijn afwezigheid dus
Dank je marloes, wil de site graag bekijken. Al wachten we nog even met kopen tot ik verder ben hoor. Marloes en Sab, ben benieuwd naar jullie foto's.
oeps ja dat bedoelde ik ha ha 2700 gram ha ha blond (en zwanger is dubbelop) spannend pooh al een kamertje ik heb echt nog niks de kamer moet nog gebouwd worden maar maak me nog geen zorgen heb nog alle tijd heb zoiets als de kamer staat moet er ook een baby in weet dat nog zo van romy jeetje ik telkens naar die kamer en maar wachten hubbie zei nog toen ze thuiskwam eindelijk een baby in het bedje! moaatje zou nog een ledikant kopen een goedkope een peuterbed is al wel erg groot hoor en vallen ze makkelijk uit op die leeftijd 2 op 1 kamer met een half jaar hmm moet kunnen bij mij gaan ze straks met een jaar op 1 kamer als ze maar door slapen is er niks aan de hand risico is dat ze van elkaar wakker kunnen worden maar ja dat zal niet vaak zijn hoop ik en zeg nou zelf is toch kei gezellig samen op 1 kamertje! spannend sab enne jeetje jou banner vliegt vooruit!
http://www.polderpuk.nl/details.php?iid=280 op de foto is het een ledikantje... de zijkanten voor het juniorbedje krijg je er los bij
Meiden ik zit ergens mee. Ik heb een Clearblue zw test met indicator gedaan en die geeft 3+ aan dat zou betekenen dat ik meer dan 5 weken zwanger ben. Maar dat kan niet. Ook waren mijn testen 3 dagen voor nod al duidelijk positief. Denken jullie dat ik meer hcg aanmaak dan een ander of dat er iets mis is? Mijn vriendin maakte een opmerking over een mogelijke bbz of mola zwangerschap. En dom en onzeker als ik ben heb ik hierop gezocht op google. En ik las idd dat bij een mola zwangerschap je veel meer hcg aanmaakt dan normaal. Maak me hier nu best zorgen over. Misschien zijn mijn zorgen niet terecht maar na al 2 keer een ma te hebben gehad en een fout bij de curettage ben ik gewoon erg onzeker.
aylin ik had nog helemaal niet gezien dat je zwanger was! GEFELICITEERD MEID! wat een supernieuws! probeer je niet teveel zorgen te maken(ook al snap ik je wel na je ma) , wanneer heb je de 1e echo? misschien zijn het er wel weer 2, dan maak je toch ook meer hcg aan? volgens mij maakt de 1e vrouw sowieso meer/sneller hcg aan als de andere, probeer je niet gek te laten maken door wat je allemaal leest, het zit vast goed nu!
o sab, wat een prachtig kamertje, zeg! Heb je die stoel van de Leenbakker? Ik had 'm gezien voor kerst, maar 'm niet meegenomen en nu is ie door heel Nederland uitverkocht uiteraard! Hé Pooh! Alles goed? Aylin: ik herken je onzekerheid, maar al dat gezoek op internet maakt mijn hoofd altijd helemaal op hol.....Ik speur ook altijd naar kansen op miskraam en dat soort dingen...Zeker nu ik pas 19 februari de eerste echo heb. Wij zijn vandaag lekker wezen zwemmen. Was erg druk in het zwembad en veel leerlingen van onze school met moeders. Nu ben ik nog maar net zwanger, maar je ziet een buikje......En dan niet een vetribbel, maar een zwangerschapsbuikje........Mijn man zegt: "Scheit aan hebben!" Maar ik vind het vervelend, omdat ik pas met 13 weken iets wil zeggen....
hey vlinder, die stoel komt idd van de leen bakker vond hem zooo gaaf! heb er meteen 2 meegenomen, 1 voor Daimy en 1 voor zusje, zie ze al helemaal zitten saampjes straks wij hadden hier ook de laatste 2 trouwens, er stond alleen nog een showmodel geloof ik... vervelend is dat he als je het al zo goed ziet maar je het nog even voor jezelf wilt houden! ik had nu ook al zo vroeg een echt buikje...hopelijk is het niemand opgevallen, zelf let je er natuurlijk wel extra op gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! ga vanavond even een pagina of 10 bijlezen want volgens mij zijn er meer nieuwe zwangere bij , eindelijk!
vlinder, misschien denken de moeders wel, dat het nog een buikje is van de eerste zwangerschap... mooi kamertje Sab, echt meisje-meisje, leuk hoor. Ailyn, zou me niet te veel zorgen maken meid. ze een heeft veel hcg, de ander weinig. misschien is het vruchtje wel heel snel ingenesteld, vanaf dat moment ga je hcg aanmaken...
Mag ik die link ook hebben? Is het hier in de buurt? @ Sab wat een super kamertje! @ Vlinder lekker hoor zwemmen! Moet ik met sam ook meer doen! We hebben net de foto gemaakt voor op de verjaardagstaart van sam met feestmuts op. op zijn shirtje staat ook sam 1 jaar, maar is niet te zien op foto...
klein uurtje rijden, maar ze hebben nu alleen nog een knal roze staan... niks voor Sam denk ik he ; ) leuke foto van je kleine man!
Leuke foto hoor, pooh. Wij hebben de foto voor op de taart ook al uitgezocht, maar ik ben niet zo handig met foto's hierop zetten enzo.... Sab, ik baal zo dat ik dat stoeltje toen niet mee heb genomen....Hij was ook niet zo duur. Nou gaan we een echt barok stoeltje kopen, maar die zijn aan de prijs. marloes, ik hoop maar dat de moeders dat dachten, maar ik denk het niet. Ik heb pittig moeten knokken om de 48! kilo van de eerste zwangerschap er af te krijgen, maar het was me gelukt. Ik woog weer keurig 64 kg na 9 maanden met een plat buikje. Nu heb ik echt een bolletje.....maarja laat ze maar lullen! Ik ga weer film kijken met Russel Crowe...leuke film, wil ook wel zo'n vakantiehuisej in Frankrijk...
@Sab, ja het ging eigenlijk erg snel. In november een curettage en in januari al weer zwanger. Maar na de ma kan ik nog niet echt heel erg genieten snap je? Vandaar dat ik me zorgen maak om wat er nog komen gaat. Ik heb er zelf wel een goed vertrouwen in. Alleen maakte een vriendin van me een nare opmerking over snel stijgen van hcg en bbz of mola zwangerschap. Vandaar mijn zorgen.... @Sab super kamertje! Lampje heb ik ook van Ikea toch? Leuke spullen heb je daar. Heb voor Aylin daar een mega grote knuffel krokodil gehaald met een baby krokodilletje...en spot goedkoop! @Pooh leuke foto van de jarige job! @Marloes en Vlinder meiden fijn dat jullie meeleven...Stom he hoe onzeker je bent na een ma...Ik haal me van alles in mijn hoofd!