hoi aylin, ik had ook zo een knalpositieve test en bij mij klopte alles gewoon. Wat andere al zeggen zo'n test meet toch het gemiddelde hcg van iemand, dus ik zou me geen zorgen maken hoor Wat een onwijs leuk kamertje zag ik, je wordt helemaal vrolijk van dat gezellige behang! en lief die foto van Sam 1 jaar!
Alloha, Sab: fijn om weer wat van je te horen. Super foto's zeg. Echt een Sabkamertje. Pooh: wat is Sam een lekker ding. Aylin: meid, echt niet te druk maken hoor. Fijn dat iemand zoiets zegt, vooral wanneer ze weet wat je al hebt meegemaakt. Beetje jammer. Sylvia: mooi dat het goed gaat. Jammer dat je hier weinig bent. Ik wil straks de lijst wel weer ff bijwerken, eerst nog ff een bakkie doen en lekker niksen. Hier alles redelijk.
Hoi, had beloofd snel te reageren maar hier last van buikgriep en daardoor enorm brak. Kom snel weer. Hopelijk alles goed met jullie. knuffels, Sophie
Kom net terug van het CB met Aylin. Ze heeft 2 vaccinaties gehad en heeft zich echt als een bikkel gedragen. Ben heel trots op mijn moppie! Vorige keer na de vaccinatie is ze erg ziek geweest. Dus heb haar nu uit voorzorg een zetpil van te voren gegeven. De kinderarts adviseerde het. Hopelijk gaat het deze keer beter. @Femmigje tja, ik vond haar opmerking ook niet leuk..en het heeft me gister echt even een inzinking bezorgt. Ze vertelde me een heel verhaal over een vriendin van haar met een Mola zwangerschap en het snel stijgende hcg. Gelukkig door jullie lieve meiden zie ik alles nu in een veel beter contrast Ik heb 4 maart mijn eerste echo bij de gyn. Dit ivm met mijn ma. Dus nog 3 weekjes wachten. Ik begin ontzettend moe te worden en ben aardig geïrriteerd. Heel leuk voor man lief dus hihi
Aylin: sommige mensen weten niet wat ze zeggen, vreemd vind ik dat. Een vriend van ons mailde laatst ook dat 'ie het leuk vindt dat we een 2de verwachten. Maar ook dat vrienden van hun een mindere ervaring hadden. En bedankt he. Maar eh...dat humeurtje van jouw is een goed teken.
Ik snap dat ook niet...Toen ik zwanger was van Aylin en heel blij op mijn werk vertelde dat alles goed was bij de 20 weken echo. Moest mijn collega zo nodig vertellen dat dit geen garantie was op een gezonde dochter. En ze vertelde mij een heel leuk verhaal dat haar schoonzus haar dochter met 37 weken in haar buik heeft verloren. Dat is ook zoiets...Ik weet dat het altijd nog mis kan gaan. In het leven heb je ook geen garantie dat je 100 jaar word en gelukkig maar zoiets zeg je toch niet..? Dat verhaal van mijn vriendin over een bbz of mola was ook niet echt gezellig..Ik dacht ook net als jou en bedankt he! Hahaha arme man van mij hij kan niks goed doen. Lag net even op de bank en ben 2 keer in slaap gevallen tijdens een filmpje. Hahaahahaha
goedemorgen en ja hoor, ik ben weer onwijs vroeg wakker. Zo heb ik natuurlijk wel wat aan mijn dag Tijdens de zwangerschap van Roos hoorde ik ook veel "spook" verhalen, ik had juist zoiets als die nare dingen bij andere gebeuren heb ik minder kans (statistisch gezien) dat het mij overkomt. Vandaag naar het cb, met 4 maanden voor het laatst geweest dus ik ben wel heel benieuwd hoeveel ze weegt.
Wow dat gaat idd heel snel! Hier vannacht samen met sam grieperig geworden..brrr voel me echt slap en slecht... Ik ga als ik me wat beter voel snel weer eens wat meer reageren!
wow, nog maar 10 weken, wat gaat het toch snel he... ik heb een paar foto's in mijn album gezet... langzaam begonnen met de kamer. de gordijnen, gekleurde dingen op de muur moeten nog weg hoor... en een keer mijn Sammie
Goeieavond! Wat een lekker ding die Sammie van jou! Super leuk kamertje met dat zwart en wit! En wat een mooie taart. Heb jij die gemaakt?
aylin ik heb een bbz gehad en testte pas laat positief meid en was zelfs zwanger van een tweeling waarvan er dus 1 buitenbaarmoederlijk zat niet te veel googelen gewoon genieten meid echt geloof me geen zorgen maken is niet goed voor je baby sab ohhhhhhhhhhhhhhhhw wat een super kamertje als ik je baby was en een echo kon maken van het kamertje kwam ik er snel uit om rond te gaan kijken en daar te gaan wonen! ha ha vlinder zelf zie je vaak snel een buikje maar dat is omdat ej weet dat er een baby in zit een ander is er niet mee bezig en zal het ook niet zien hoor geloof me maar pooh en sam ook al ziek nee meid mag niet hoor geen zieke op het feest! femmigje je laatste 10 zijn ingegaan he meid nou word het spannend vind je zelf ook niet vooral omdat je smaen met me 2 op de top staat in de lijst spannend hoor vind het net een soap hier en word weer tijd voor een mooie ontknoping! sophie meid beterschap enne dikke knuffel van je buddy hoest met de kids alles goed isa word zeker al een hele meid?
Goeiemorgen lieve meiden! Sam vandaag 1 jaar wat gaat de tijd toch snel Vannacht zijn we met zijn tweeen tot 2 uur bezig geweest met ziek zijn snotteren en hoetsen. Zooo zielig hij moest zo hard hoesten dat hij ervan moest huilen. Toen besloten om een zetpilletje te gebruiken en toen heeft hij heel goed geslapen. Ik hoor hem nu pas net op de babyfoon. We gaan hem dadelijk uit zijn bedje halen. Zijn kado staat klaar op de tafel en zijn stoel is versierd...Zondag is het grote feest! Meiden is echt wel een raar moment hoor als onze hummeltjes ineens 1 jaar oud zijn Precies een jaar geleden lag ik nu in het ziekenhuis en werd sam over precies 2 uur geboren... Daarna de spannende tijd en moet je dan nu kijken mijn mannetje gewoon gezond en wel 1 jaar Fijne dag allemaal!
Pooh, van harte gefeliciteerd met Sam! Ik hoop de jullie ziek zijn weer verdwenen is zodat jullie lekker van deze dag kunnen genieten. En ik kan me inderdaad niet voorstellen dat mijn meissie ooit een keer een jaar zal zijn. Heel vreemd lijkt me dat. Wat voor kado heb je? Of heb ik daar eerder overheengelezen?
He pooh, gefeliciteerd! Dat er nog maar veel mooie jaren voor Sam mogen komen! Nou dames, het kwaad is geschiet. De directie kwam naar me toe gisteren omdat er een gerucht van moeders was, dat ik zwanger ben...... Ze hadden me gisteren geobserveerd en zelf ook gezien, dat ik wellicht wel zwanger zou kunnen zijn. Ik heb maar niet ontkend, maar wel aangegeven dat ik het pas bekend wil maken na 19 februari ,omdat ik dan voor het eerst naar de vk moet. Dinsdag had een collega er ook al naar gevraagd...... Nou ja, scheit hoor! Het is niet anders........ Vandaag om 13.10 uur krijgt Keira haar prikjes op het cb.......ben benieuwd. Ze ligt nu even op bed te protesteren. Ze had net m'n beautycase gevonden en even op z'n kop gezet. Ze was net bezig een lippenstift open te maken, toen ik 'r snapte. Ze was echt super kwaad toen ik 'r daar weghaalde. Ik ga de troep maar even weghalen. Ben trouwens echt vreselijk misselijk deze zwangerschap, had ik bij Keira niet. En ik ben zo moe, had ik de eerste keer ook niet echt last van...Ik hoop maar dat het begin nu voor mij een beetje rot is en dat ik niet weer mer 34 weken in het zh lig met pré-eclampsie.