Hoi hoi, Pooh: van harte met Sam zijn 1ste verjaardag. Maak er een gezellig daggie van. En ik hoop dat jullie snel beter zijn. Vlinder: waren ze wel positief toen ze hoorden dat je zwanger bent? En de kleine meid dus nu al een dame aan het worden met de make-up. Sterkte met je misselijkheid en moeheid. Ik had trouwens ook pre-eclampsie. Lammetje: hoe gaat het met jou? Marloes: mooi ventje en lekkere taart. Kun je ook ff hier een naar toe gooien? Dames, ik ben zo ontzettend moe, ik ga zo ff slapen denk ik. Verder alles prima.
Bedankt meid! Dat stelt me wel gerust. Gister had ik wel een heel klein beetje licht roze afscheiding. Niet met afvegen of in mijn urine. Nu is het weg. Gister ook last van lichte krampjes in mijn buik. Schrok me rot... En ja hoor daar begin ik weer met zorgen maken. Hebben jullie dit wel een meegemaakt en was het onschuldig? Sorry meiden voor het ego berichtje! @Pooh gefeliciteerd met Sam. Aylin is ook bijna jarig!
He, Ik heb het zelf niet meegemaakt. Maar een vriendin van mij is bij elke zwangerschap ook bloed verloren. Dus GEEN zorgen maken meid, dan word je gek. En anders gewoon vk bellen, daar zijn ze voor. Bij het begin had ik wel last van lichte krampjes en dacht dus ook echt dat ik ongi ging worden.
Pooh, gefeliciteerd met Sam! Een bijzondere dag Ik ga, net als vorige week , weer een poging doen bij te lezen en te reageren. Ben weer opgeknapt dus moet lukken vandaag of morgen ook te reageren. x Sophie
Aylin: sterkte ermee. ik duim voor je dat het gewoon goed zit! Femmigje: Heb jij nu weer hoge bloeddruk enzo? Ben best bang dat ik weer zo ziek word. Heb je al ergens last van? Vocht enzo? Ik heb al weer bleekselderij gekocht. hahaha Ze zijn op m'n werk nooit positief over een zwangerschap. In het onderwijs is dat gewoon niet handig, want je moet vervanging regelen. Nu kan mijn duo toevallig ook evt. fulltime, dus dat is niet echt een punt. Vorig jaar lag ik er al met 31 weken uit en 2 weken daarvoor al niet op volle sterkte, dus daar zijn ze miss. ook wel weer bang voor. Keira was echt super lief bij het cb. Alles was goed en de prikjes...ze gaf geen kik!
Vlinder: Keira is dus een echte stoere meid, mooi dat alles goed is. Hier verder nog nergens last van. Bloeddruk blijft mooi laag. Heb wel het idee dat ik weer iets dikker word, maar misschien valt het ook wel mee. Hier ook werk in het onderwijs. Ben alleen invaller, dus heb die problemen niet.
hey meiden, ik heb niet alles bijgelezen sorry ik ben zooooo ontzettend moe, ons meisje is sinds 2 weken opeens iedere nacht wakker, en dan ook echt de hele nacht, ze huilt dan heel hard en valt pas tegen 4 uur in slaap waarna ze ieder half uur weer huilend ontroostbaar wakker word. Zo zielig, maar ik weet bijna zeker dat het van haar tandjes is, er zitten 2 grote witte bulten bovenin, dus dat kan denk ik niet lang meer duren voordat ze doorzijn. Geef haar al dentinox maar heb niet het idee dat het veel helpt helaas tot 2 weken terug was ze nog nooit snachts wakker geworden dus ik ben het ook echt niet gewend geloof ik ben echt gesloopt. Was zo moe dat ik maandag helemaal mijn afspraak bij de vk ben vergeten, schaamde me dood maar gelukkig vond ze het niet erg en mocht ik gisteren langskomen, alles was weer goed maar ik heb waarschijnlijk wel beginnende bi. Vooral snachts heb ik zoveel pijn, als ik me omdraai lijkt het net of er vanalles breekt en overdag is het gewoon een heel vervelend gevoel, staat een hele druk op zegmaar. Moest het echt even rustiger aan gaan doen, zover dat kan natuurlijk ik moet natuurlijk wel gewoon voor mijn meisje zorgen. En als het volgende keer niet beter is of nog erger dan krijg ik er toch iets van fysio voor. Heb ook echt een behoorlijke buik opeens, wordt gewoon allemaal wat zwaarder nu. Maar ukkie deed het prima, mooi hartje gehoord, bloeddruk ok, baarmoeder netjes gegroeid, precies op de gemiddelde lijn. Dus ik ben weer tevreden tot zover mijn ontzettende EGO bericht, ik heb wel gezien dat Nikita een meisje verwacht, wat superleuk! dat word roze shoppen! gefeliciteerd met je koningskoppel ! en dat Sam een broertje krijgt! woehoe wat leuk! had ik het mooi mis haha, als ik iets zeg is het altijd het andere geslacht bij mezelf dacht ik ook 2 keer een jochie maar leuk joh 2 knullen en gefeliciteerd met zijn 1e verjaardag natuurlijk! Was het een leuke dag vandaag? lijkt me heel bijzonder, die 1e verjaardag...is inderdaad omgevlogen dat jaar he! nou ik kom snel verder lezen en reageren hoor als ik weer wat meer energie heb! en femmigje thanks voor het netjes bijhouden van de lijst!
Super bedankt lieve meiden! Het was een super leuke dag! Zondag feest! Nu wat bankhangen...probeer echt snel weer wat meer te reageren! Ik zal morgen wat fotootjes plaatsen van de jarige job! @ Sab rustig aan hoor! Ik hoop dat ze snel snachts weer slaapt!
SAM: VAN HARTE GEFELICITEERD JONGEN! 1 JAAR BEN JE ALWEER, WAT GAAT DAT SNEL! (Zal ik jou eens wat vertellen, lieve Sam? Toen jouw mama en ik kleine monstertjes op de wereld gingen zetten kletsten we wel eens op het nod-forum. En zie nu: je bent alweer één!) Sab: Wat ongelovelijk rot zeg! Bah, dat is wel even afzien! Hopelijk zijn die vervelende rottandjes snel door! Heb je die ene maxi cosi trouwens nog? En belangrijker: wat vraag je daarvoor? Femmigje: Hopelijk blijft je bloeddruk dit keer ook mooi laag. Zou wel fijn zijn! Lammetje: Weet jij eigenlijk al wat je krijgt? Of wil je dat niet weten? Aylin: Ik duim heel hard voor je, maar het komt zeker goed dit keer! Sab: Ja, ik ben ook wel heel blij met mijn koningskoppeltje! Waarschijnlijk is dit de laatste, ivm mijn heup, en wat dat betreft ben ik stiekem wel heel gelukkig dat ik het allebei mag meemaken (hoewel ik me niet kan voorstellen dat het nóg leuker kan dan met Jari haha). Zijn jullie er trouwens helemaal uit qua namen? Vlinder: Ik kan me je angst goed voorstellen. Hopelijk is dat bij jou nu niet aan de orde. Marloes: Hoe gaat het met jou eigenlijk? Vind je het zwaar nu, om zwanger te zijn, of valt het je erg mee? Hier gaat alles prima. Gister en eergister veel harde buiken, die kreeg ik bij Jari pas met 38 weken. Ik heb het vandaag goed aangekeken, en ze zijn gelukkig weer afgezwakt. Anders had ik de vk gebeld. Ik moet ook zeggen dat ik het momenteel gewoon veel te druk heb. Voor mezelf prima te doen, maar ik heb nog een kleintje in mijn buik waar ik goed voor moet zorgen Ik neem vanaf nu dan ook meer rust tussendoor.
Zo ik ben lekker drie dagen vrij en hoop dat ik het nu even wat beter bij kan houden. 1 dag te laat, maar daarom niet minder gemeend....van harte gefeliciteerd met Sam zijn verjaardag het lijkt me een hele bijzondere dag omdat je vaak hoort dat je de bevalling nog een beetje herbeleefd. @ marloes, wat een lief knulletje heb je, echt een plaatje om te zien Met Roos naar het CB geweest, ze weegt nu 8 kilo en alles was perfect in orde. Ze was ook onwijs zoet want sinds een paar dagen zuigt ze haar onderlip naar binnen en maakt dan een zoengeluid, echt zo schattig.
@ Petra wat goed dat het zo goed ging op het cb. Wat betreft de bevalling herleven hebben we gsiteren ook de eerste dag herbeleefd. Op de eerste dag kregen we te horen dat we een week moesten wachten op de uitslag van het downonderzoek. Voor ons dus een hele emotionele week toen. En gisteren herbeleefden we niet die dagen , maar was er meer dat blije gevoel dat alles goed was! @ Nikita wat gaat de tijd snel he. Ikw eet nog goed dat we daar kletsten. Dat is alweer 2 jaar geleden bijna Doe het maar rustig aan! Sinds een week zijn we uit de naam! We hadden 4 namen en we twijfelden. Totdat mannetje met een nieuwe naam kwam en dat was het meteen! Geboortebedankjes zijn ook geregeld! Ik heb hele leuke blauwe minibad eendjes gevuld met badschuim en daar doe ik een strikje om de nek met het naamkaartje! Geboorte kaartje kan ik binnenkort al bestellen, want we blijven in dezelfde serie als die van sam Makkelijk hoor! Hier wat fotootjes van de jarige job!
vlinder jeetje wat een bemoei moeders zeg laat iemand lekker op haar eigen tijd het nieuws vertellen toch! heey femmigje met mij alles prima alleen nog moe maar ja dat kennen we he van de week raport van zoontje gekregen nou dat gaat hem niet worden dit jaar vrees ik och dan maar een jaartje extra in groep 3 kan hij veel oefenen met de letters en schrijven heeft hij een goede basis hij wil alleen zel per see naar groep 4 dus dat zal nog wel drama worden sab een half uurtje voor het slapen gaan even een zetpil geven hielp bij romy om lekker in te slapen mischien een tipje! en ja tanden er komen er een heeeeeele boel ...! nikita doe het maar rustig aan meid harde buiken is heel vervelend en toch een teken dat de beeb het niet helemaal leuk vind verder vandaag 20 weken pfff wat gaat het snel maandag de 20 weken echo ben echt zo nieuwschierig net een klein kind op pakjesavond ha ha pooh fijn dat je eruit bent met de naam is een hele zorg minder he wat een gedoe vind ik het elke keer weer maandag heb ik de echo ik hoop een meisje maar daar heb ik geen naam voor ha ha en een jongen weer wel hi hi dames fijne dag!
Meiden omdat ik me toch zorgen maakte en last van veel lage rugpijn had en lichte krampen mocht ik vanmorgen langs komen bij de gyn. We zagen een vruchtzakje en dooierzak wat precies klopte met de duur van de zwangerschap. Alles zag er dus goed uit. De licht roze afscheiding kan voor komen in een prille zwangerschap veel vrouwen hebben dit. Over 2 weken mag ik terug komen. Dan moeten we zeker het hartje zien kloppen! Nu was het daarvoor nog te vroeg. De gyn begreep mijn bezorgdheid heel goed na 2 missed abortions en de laatste keer 2 curettages. Ik hoop op een mooi kloppend hartje over 2 weken!
O Aylin, gelukkig dat alles goed was. Ik ben stiekem wel een beetje jaloers....ik mag volgende week donderdag pas naar de vk voor een echo....ben supernerveus.... Pooh: Wat een leuke foto's. Het verkleinen wil bij mij niet lukken...Ik heb wel een nieuwe banner gemaakt. Ik hoop dat ie gelukt is...ik heb echt computerdyslexie..... Lammetje: Wat vervelend voor jullie dat jullie zoontje groep 3 over moet doen. Ik heb zelf o.a. groep 3 en weet hoe belangrijk de basis is. Goed dat jullie hiervoor kiezen. Ik heb ook ouders die er niet aan willen, maar daar krijg je een heel ongelukkig kind van. En die moeders......ik word er niet goed van. Wij hebben helaas echt zo'n op het schoolplein kletscultuurtje bij ons op school. Wat ze allemaal wel niet durven te zeggen over leerkrachten. Echt schunnig soms. Ik woon in West-Friesland, maar kom hier niet vandaan. Nou ik kan echt niks goed doen hoor. Ik heb altijd in A'dam gewerkt, dus ben vrij stads. Dat vinden ze allemaal maar raar hoor! Mijn vriendin en ik kunnen er altijd smakelijk om lachen, om dat West-Friese geouweneel. En babynamen...pfft...als het een jongen is, zijn we er wel uit, maar een meisje.....wordt echt een drama...... Ik heb ook met heel veel namen een leerling in m'n hoofd en dat is erg lastig. nikita: Rustig aan hoor met die harde buiken... Ik heb a.s maandag een heel heftige avond op m'n werk. De onderlinge communicatie is zo slecht dat er hulp van buiten is ingeroepen. Nu heeft die man conclusies getrokken uit gesprekken met het team en die worden besproken ma-avond. er stond i.d brief dat het verstrekkende en ingrijpende veranderingen teweeg zal brengen voor de leerkrachten en de school ........Ben er helemaal peuneveu van
Er was nog geen kloppend hartje te zien hoor. Maar dat alles eruit zag hoe het moest zijn voor de termijn was erg fijn om te horen. Niet jaloers zijn hoor de enige reden waarom ik mocht langs komen en volgende keer weer is omdat ik al 2 missed abortions heb gehad. En de laatste keer 2 curettages. Dus heb nogal nare ervaringen. Nu maar hopen dat we over 2 weken een kloppend hartje mogen zien.
Hoi aylin, Had niet goed gelezen wat je voorgeschiedenis was...sorry.. Ik ben gewoon een heel onzeker typje van mezelf
Gaan er trouwens nog mensen naar de 9 maandenbeurs? Ik ga donderdag. Ik moet eerst naar de vk en als alles ok is met het beebje, ga ik met een vriendin er heen.