Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Geeft niet meid..Had liever geen voorkeursbehandeling gehad en alle ellende niet hoeven mee te maken. Maar ik snap jou onzekerheid heel goed hoor. Zelfs zonder miskraam gehad te hebben wil je graag bevestiging heel logisch. Mijn man zei vandaag nu moeten we weer naar het ziekenhuis we zijn daar al zo vaak geweest... :cry: Dit is mijn vierde zwangerschap en heb 1 gezond kindje gekregen. Toch moeten we er vanuit gaan dat het vaker goed gaat dan fout! Nog even geduld en je hebt een super echo meid!

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Aylin en vlinder ik duim voor jullie goede echo's!

Sam klimt hier sinds vanmorgen de trap op. Nog meer traphekjes dus! ;)

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    pooh, snel leren hoe hij ook naar beneden kan op de trap. Wij zijn het sam gaan leren toen ik net zwanger was... heel erg handig en een stuk minder zwaar met s en buik...

4. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland

hoi meiden,
    vanmorgen hadden we echo voor de nekplooimeting, echt gaaf, alles was zo goed te zien en alles zag er supergoed uit (nekje, maag, blaas, navelstreng) 2 weken geleden was het nog een soort van pinda en nu een mini baby
    de uitslag werd gelijk bekend gemaakt 1 op 2481, super dus. Met Roos had ik 1 op 480 en ik ben ondertussen toch een jaartje ouder.
    Ook is mijn uitgerekende datum veranderd. Ik begon op 3 sept en nu 25 augustus, zo gaat de zwangerschap natuurlijk wel lekker snel. Dat betekent dat ik ook met een sprong over de ietwat magische 12 weken grens heen ben.
    hiep hiep hoera dus

5. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Aylin: Ik heb voor Keira ook een miskraam gehad met 7 weken. Met Keira waren we er erg vroeg bij, omdat we eigenlijk naar het ziekenhuis gingen omdat we niet zwanger konden worden....toen bleek bij inwendig onderzoek dat ik 5 weken zwanger was en kreeg ik echo na echo. Nu moet ik er maar gewoon aan wennen, dat ik langer moet wachten.....MAAR HET IS AL BIJNA DONDERDAG!

Pooh: Ik moet ook aand traphekjes. Ik heb alleen een heel oud huis en ik vind die dingen zo modern...vanavond effe kijken bij Karwei, moeten er toch heen voor een deur.

Petra: Fijn dat alles goed was. Lekker zeg dat je vooruit bent geschoven...

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Aylin gelukkig dat alles goed was alleen jammer he dat er dan nog niet zoveel is om te zien

vlinder jij ook zon drama met meiden namen wat een gedoe he
    ik heb ook bij alle leuke naam een schoolkindje of zusje ervan pfff moeilijk hoor
    maaruh als het een meisje is hoor je mij niet klagen dan zoek ik opgewekt een grietjes naam!

petra heerlijk een paar dagen kado enne gefeliciteerd met je 12 weken dan he ha ha

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Hallo dames,

Wij hebben vandaag de verjaardag van ons prinsesje gevierd. 1 jaar alweer! Ze is enorm verwend ze heeft een driewieler met stang, auto waar ze op kan rijden en nog veel meer klein speelgoed gehad. Het was een mooie en emotionele dag. Wat gaat de tijd toch snel! Officieel is ze morgen jarig maar maandag avond is niet echt het tijdstip dat je een kinder verjaardag viert!

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Idd maar over 2 weken mogen we terug. Hopelijk krijg ik dan een boontje te zien met een kloppend hartje....

9. neus

neus Actief lid

Mar 28, 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Hay Aylin, van harte met je grote kleine meid! Bijzonder hè, de eerste verjaardag. Alle cliché's die je kunt bedenken zijn echt waar (vond ik).

Fijn dat het tot nu toe goed gaat met zwschap. Hopelijk komt de volgende echo ook weer overeen met de lengte van je zw.schap.

Hier weinig bijzonders, kreeg steeds meer betere dagen (lees: zonder misselijkheid). Maar dat betekent dat ik ook weer meer ga snaaien :(
    Af en toe heb ik wel een beroerd misselijke dag. Maar eigenlijk zijn dat ook de volgeplande werk/stressdagen, dus echt verrassend is dat ook weer niet. Ik mag over 2 1/2 week voor volgende echo. Dan zit ik op ca. 12 weken (kan een dagje minder zijn).

@ all : Namen... pfff, wat een drama. Mijn man had er al bijna direct een voor een jongen. Maar zelf ben ik er nog niet zo mee bezig. Bij onze dochter hadden we al vrij vroeg een favo-lijstje, en pas op het laatst (5 weken voor tijd) hadden we de uiteindelijke naam, ineens!

10. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Aylin: fijn dat alles goed was! Op naar het kloppende hartje!
    Nog van harte met je meisje! Ja die tijd vliegt pfffff

Vlinder: man, wat ene gedoe op je werk! Hopelijk gaat het goed komen! En is het niet te ingrijpend voor jou!

Ik heb voor JP ook een MK gehad met 9 weken nadat we met 7 weken al een kloppend hartje hadden gezien....Zowel vorige keer als deze keer met 7, 9, 11, 13 een echo...wel fijn....daarna gewoon zoals ieder ander.

Petrar: fijn dat de nekplooimeting goed was! IS weer een hobbel genomen!

Pooh: ja die tortraphekjes overal.....Ik vind het wel fijn dat JP kan traplopen en lopen, want dat tillen vind ik niet emer zo fijn met die dikke buik!

Neus: geniet van de goede dagen! Schiet ook al weer op 9 weken!
    Onze dochter krijgt de naam die we al hadden voor een meisje toen ik zwanger was van ons zoontje (wij wisten het geslacht toen niet)! Dus daar waren we snel uit en denk niet dat iemand die naam hier heeft :)

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    @Neus en Me2 ik was ook best opgelucht dat de duur van de zw overeen kwam met het beeld op de echo. Over 2 weken mag ik weer terug komen. Toch kan ik pas echt blij zijn als ik een hartje zie kloppen. Maar ik denk dat iedereen die een miskraam heeft gehad dit wel begrijpt!

Mijn meisje is lekker verwend de clichés zijn idd waar Neus ;)

12. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Ik begrijp je volkomen Aylin....en zelfs de rst avn de zwangerschap (zeker bij ozne zoon) was ik steeds weer bezorgd....na een MK/MA wordt geen zwangerschap meer onbevangen of zorgeloos....

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    neus fijn dat het steeds beter gaat wat een ellende he die misselijkheid pfff
    namen ja drama ten top ook hier
    maar ja we hebben nog wel even de tijd om te prakke denken

nou ik heb spruitje weer gezien met de 20 weken echo vandaag
    alles ging goed hij/zei liep precies goed en niks geen 2 weken achter (vreemd gyn zei liep 2 weken achter hmmm)
    alles is goedgekeurd en heerlijk en bijzonder om zon echo weer mee te maken.
    Geslacht ja drama beeb de hele tijd bewegen en schoppen tijdens de echo en ja toen het moment daar was benen bij elkaar en niks laten zien
    de echoscopiste zei wel 70% kans dat het een meisje is maar ja dat zegt mij nog niet genoeg
    dus vrijdag een pretecho gepland alleen geslacht bepalen ben zo benieuwd pfff nog meer dagen wachten...

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Lammetje gefeliciteerd met je goede echo. En lekker geen groeiachterstand! Een meisje voor 70% nou nu maar op voor de pretecho!

15. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    hey meiden, ik heb net de pretecho gehad, kom vast even ons meisje showen, kom vanavond bijlezen zit nu op de laptop in de auto :)

16. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
  17. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    lammetje lees dat je waarschijnlijk een meisje verwacht! super joh! :D

en natuurlijk geweldig dat alles er goed uitzag!

18. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Lammetje: Bij mij zeiden ze "een meisje geeft niet prijs"', omdat ze namelijk steeds de beentjes bij elkaar had. Ik heb bij alle echo's die ik gehad heb geen 1 keer kunnen zien, wat het was. Ook de echoscopisten niet en ik heb er heel wat gehad........

Ik ga me klaar maken voor het gesprek vanavond....ben doodop en kotsmisselijk, dus moet niet te lang duren...

19. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Mooie foto's Sab.

Ik kan niet wachten tot donderdag. dan heb ik de eerste gewone echo en dan met 12 weken termijnecho als allles goed is en dan met 16 weken eerste pretecho (Is bij ons een pakketje met 16 wk en ongev. 32 geloof ik.)

20. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Vlinder: succes vanavond! Hopelijk voor jou niet te veel ingrijpende dingen....
    Spannend bijna je echo!

Lammetje: lekker babietje! Weet mama nog steeds niet wat het is :)! Wel heel fijn dat alles goed was en geen groei achterstand!

Sab: wat een mooie plaatjes! Ik heb van deze zwangerschap nauwelijks mooie echo's. Ze ligt de hele tijd verkeerd terwijl ik van onze zoon een paar prachtige heb...voel me er bijna schuldig over....

Share This Page