Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    sab wat een poppetje zeg enne precies haar zusje zo mooi om te zien!
    leuk he waarschijnlijk een meisje probeer me nog niet te veel te verheugen en vrijdag af te wahten
    maar heb alvast tegen papa gezegt maak je borst maar nat the girls rule!
    kan ik haarklipjes in grootverpakking aanschaffen ha ha droom droom
    nog even geduld jeetje maak mezelf gek had mischien liever niks gehoord en vrijdag een uitslag nu maak ik mezelf helemaal gek
    en toch vind ik het leuk blond he

vlinder ik had het bij mijn eerste dochter (klinkt dat) ook die had haar handjes en voetjes ervoor met de echo
    en thijs ja die deed de benen wijd en pielemans kwam vrolijk lang drijven zo van kijk maar hier is ie

vlinder succes vanavond!

2. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goede morgen,

Vlinder: hoe was het gisteren?

Petra: fijn dat alles goed is.

Lammetje: balen dat je nog niet weet wat het is, maar dus bijna zeker een meid, gezellig. :D

Sab: stoere meid weer hoor. :D

Aylin: nog van harte met Aylin haar 1ste verjaardag.

Me2: laatste loodjes meid, hoe gaat 'ie?

Pooh: hoe gaat het met jullie? Allemaal weer beter?

Hier onwijsssssssssssss moe, gaap. Hopelijk is dat over een paar weekjes niet zo en ben ik dan wakker genoeg om te bevallen. ;)

Eh... ben ik nog wat vergeten?

3. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    hallo allemaal,
    @ Sab wat een prachtige foto's en wat een gaaf gezichtje

@ jorntenfemmigje, vervelend dat je zo moe bent, misschien kun je de bevalling slapend doen over een paar weken

@aylin, nog van harte met de verjaardag van je meisje. Heb je de bevalling herbeleefd? want dat schijnt toch zo te zijn

@ vlinder, alvast veel plezier donderdag

@ lammetje, supergaaf day je 20 weken echo goed was, is toch wel weer een heel spannend moment hè.

Wij zijn op zoek naar een duo kinderwagen en nu wil ik (denk ik) de easywalker duo omdat daar de maxi cosi op past. Wat voor wagen hebben jullie en wat is nou praktisch. Kun je met een wagen waarbij ze naast elkaar zitten nog door de kassa? (uhm door de kassa kan je nooit, ik bedoel natuurlijk door het gangpad van de kassa ;) )

het eerste trimester zit erop, hiep hiep hoera en nu mogen de weken best een tikkie langzamer gaan want ik wil genieten van elke dag van de zwangerschap

4. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He,

Slapend zou wel makkelijk zijn idd. :)

Wij hebben de Urban Jungle. En deze kan denk ik net door het gangpad heen. De wagen is niet 2x een 1 persoonswagen, maar 2 kleinere bakjes. Ik ben ook benieuwd of het past hoor. Niet door alle gangpaden, dat weet ik zeker.

5. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Roos wordt moe van een boterham eten

6. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Leuke foto Petra. :D
    trouwens nog van harte met je 13 weken. Op naar de 20. ;)

7. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi dames,

Nou het was heftig gisteren...
    De directie is niet langer directie en morgen komt er een andere directeur....heel heavy!
    Hopen dat het nu beter gaat, maar zal een hele strijd worden.

Ik was om 22.00 uur thuis en wilde om 23.00 uur naar bed, begon Keira te spugen.
    Voor het eerst dus we schrokken ons lam. Ze heeft tot 2.00 uur af en toe overgegeven. We hadden haar maar in een campingbedje naast ons bed gezet. Ik ben zelf om 24.00 uur knockout in slaap gevallen, maar manlief heeft super voor onze kleine gezorgd. Vandaag heeft ze veel geslapen en gelukkig niet meer gespuugd. Wel een beetje dunnen poep en rode vlekjes op de billen. Ze heeft geen koorts.Misschien combinatie van prikjes donderdag en zwemmen zondag??? Of gewoon buikgriep. Ze is nu lekker gaan slapen om 19.00 uur.
    Was echt zo zielig gisteren, maar geen traan gelaten. dapper krijgertje!

8. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Ik reageer morgen wel weer op jullie hoor!
    Ik ga maffen, al die spanningen op m'n werk...

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Lieve meiden, vanaf morgen ben ik er weer!

Ben heel erg druk geweest met klussen, verjaardag Sam en ouderavonden.
    Maar ik denk wel aan jullie!

Liefs Pooh

10. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Vlinder: heftig hoor van dde directie! JP had exact hetzelfde als Keira en geen seconde gehuild...nu heeft hij nog steeds wat diaree...denke en buikgriepje dus...

Petrabr: leuke foto joh!

Lammetje: spannend wat het gaat zijn!

Jorntenfemmigje: ja de weken gaan nu hard...het is al bijna zover...behalve het insuline spuiten 4x per dag dat gewoon akelig is voel ik me verder helemaal prima! Ik wil wel idd nog even heel goed uitrusten voor de bevalling want ben niet in hele goede conditie....

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier ook een kindje met buikgriep denk ik. Ze heeft vannacht haar bed onder gekotst. En erg rustig vraagt niet om haar flesje. Steeds natte windjes en ze is erg lusteloos. Heb een bedje op de bank gemaakt en heb mijn werk moeten afbellen.

12. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Beterschap voor de zieke kindjes. Dikke knuf voor jullie.

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    elst
    petra de zoom vind ik een gave wagen en kun je op allerlei manieren veranderen heel gaaf!

vlinder en aylin beterschap met je kleintje!

14. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoe gaat het trouwens met de kersverse moeders? Lekker aan het genieten?
    Ben benieuwd of Wout al thuis is. Ik zal zo wel even smsen.

Gisteren trouwens de enveloppen opgehaald van de geboortekaartjes, kan ik in ieder geval beginnen met schrijven. Ook het proefdrukje is er. Het komt nu echt dichtbij. :D

Me2: had jij het laatst niet over een meisjesnaam die hier waarschijnlijk niet voorkomt? Bij ons hetzelfde denk ik. Onze meisjesnaam komt ook niet veel voor. Onze jongensnaam trouwens al helemaaaaaaaaaaaal niet. ;)

15. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Spannend Jorntenfemmigje ben zo benieuwd naar de naen hier!
    Ik heb de enveloppen ook al in huis en ga er aan beginnen tijdens mijn zwschapsverlof over 4 weken. Vorige keer heb ik 300 kaartjes geschreven in 2 dagen...nesteldrang he.....

JP ngg steeds diaree maar sinds maandagmorgen niet meer overgegeven. Vannacht was hij wel erg onrustig en veel huilenmaar ging na een slokje water wel weer slapen....
    Sterkte voor de andere zieke kindjes!

16. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Hoi Meiden!

Ik kreeg net een sms van Femmigje en zal maar eens een update geven!

Hier gaat alles heel goed, na 2 weken ziekenhuis is Wout thuis gekomen. Nadat ik gestopt ben met het geven van borstvoeding is hij goed gaan drinken en mocht hij mee naar huis. Ik heb zware bloeddruk verlagers en deze komen in de moedermelk. In eerste instantie dachten ze dat het geen kwaad kon, in deze dosering was het echter toch niet goed.
    Nu hebben we een heel ander kind, hij was erg slaperig maar nu is hij echt alert. Hij drinkt zijn voedingen prima op. En groeit als kool!

Lynn vindt het geweldig haar kleine broertje! Ze roept hem gelijk als ze wakker wordt. Ze is helemaal niet jaloers, en echt lief voor hem!

Met mij gaat het nog niet zo heel goed, mijn bloeddruk blijft schommelen en ik blijf enorm moe. Gelukkig heb ik een geweldige moeder en schoonmoeder die hier bijspringen. Zo kan ik Maandag moet ik weer op controle komen, ik ben benieuwd hoe het dan met mijn bloedwaarden gesteld is. We wachten af!

Tjee meiden wat gaan jullie ook hard! Me2 en Femmigje jullie tellen nu echt hard af! Ben zo benieuwd!

Wat vervelend dat zoveel kleintjes ziek zijn! Bij ons is het griepvirus nog even niet binnengekomen. Hopelijk houden we het ook nog even buiten de deur.

Ik heb niet alles terug gelezen, maar dat komt nog, ik krijg nu weer wat meer tijd dus kom jullie weer vaker bezoeken! Morgen zal ik een mooie foto van onze kleine man uploaden!

Morgen ga ik hem showen aan de klas, ik ben benieuwd hoe de kinderen reageren!

Liefs!

17. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    elst
    dames beterschap met de kids

kaartjes jeetje me 2 zoveel?
    ha ha ik heb er gelukkig niet zoveel nodig

mayke fijn weer van je te horen en dat alles super gaat met wout!
    veel plezier met showen!

18. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Mayke: fijn om iets van je te horen. Wel balen dat het met jou nog niet helemaal goed is, maar Wout is wel thuis en daar knap je vast ook wel van op.
    Zou leuk zijn idd wanneer je hier binnenkort weer komt kletsen. En het is logisch hoor dat je niks hebt teruggelezen.
    En de kindjes vinden het echt leuk, dat weet ik nog van Danio. Een jongetje had nog tegen z'n moeder gezegd dat 'ie het gek vond dat Danio al kleertjes aan had. Ha ha. :) (groep 5)

Lammetje: ben benieuwd naar jullie spruit. ;)

19. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Mayke: fijn te horen dat Wout het zo goed doet!
    Hopelijk jouw bloeddruk ook snel beter! )ik heb geen zwschapsvergiftiging gehad maar had wel hele hoge bloeddruk bij de zwangerschap van JP (laatste 4 weken 150-100 MET bloeddrukverlagers.....en bij mij was het pas een maand of 4 na de bevalling met bloeddrukverlagers beter...hopelijk gaat het bij jou wat sneller!)

J&F:wat grappig van dat jongetje over de kleertjes van Danio hahahaha

Lammetje: ja is veel 300 kaartjes, maar wij hebben overal op de wereld gewoond dus kennen nogal wat mensen en is ook voor de vrienden van mijn ouders en van mijn schoonouders. Wellicht dit keer midner kaarten al naar gelang ik iets avn de mensen heb gehoord nav de geboorte van onze zoon toen.

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Mayke wat fijn van je te horen! Ik hoop dat het met jou zelf ook snel beter zal gaan!

@ lammetje super leuk een meisje! Wanneer heb jij de geslachtsbepaling? Was dat vanavond?
    Ik mag maandag voor de 20 weken echo! :D

@ Me2 idd veel kaartjes, maar leuk hoor zoveel mensen kennen op verschillende plaatsen! ;)

@ Femmigje wat lachen van dat jongetje! :) Alles goed met jullie?

Na een drukke week hier nu lekker vakantie! Ik heb alle babyspulletjes van sam weer uit de kast gehaald en ben al kleertjes aan het wassen :rolleyes: :)

Share This Page