ik ga nu pooh naar de echo reuze spannend! heb straks allemaal kleertjes voor jullie in de aanbieding boys of girls weet het nog niet anders gaan ze op marktplaats dus heeft iemand interessen maak ik fotos en kun je ze bekijken! nu ga ik snel baby spieken moet er om kwart voor elf zijn sssspannend! duim duim duim
Hoi dames, Gisteren echo gehad en een kloppend hartje gezien! Ik ben alleen volgens de vk minder wer dan ik dacht.....Bij de 12 weken echo zullen we het echt weten, denk ik. Dan pas ik m'n banner wel aan. Manlief heeft de hele nacht gespookt met spugen en ligt nu op de bank zielig te zijn.... Ik moet zo naar het ziekenhuis voor een gehoortest. Gisteren naar 9 maandenbeurs geweest, vond het echt veel te druk. Alleen een leuke klamboe voor 5 euro gekocht. Irriteerde me aan iedereen Ik ga nu effe een tullie doen. De kleine en manlief slapen al...
Hoi meiden,, Nou die beloftes hier te posten, maak ik niet meer. Want kan me er niet aan houden Maar hier ben ik dan weer... Aylin, wat super dat alles goed is Gefeliciteerd nog met je meisje. Petra, gefeliciteerd met de goede uitslag! Neus, wat fijn dat het goed gaat. Schiet ook al op bij je. Vlinder, sterkte op je werk. Wat een toestand. Me2 wat gaat het hard bij jou! Lammetje, joehoe geliefde buddy, wat super dat alles goed is en waarschijnlijk een meisje Sab, wat een mooie foto's Me2 ik heb van Isa ook geen mooie echofoto's. Lag ook verkeerd. Heel veel beterschap voor de zieken. Hier moet Sophie af en toe zo hoesten dat ze een flinke benauwdheidsaanval heeft. Gelukkig helpt de ventolin. Vind het wel eng hoor, maar mag ik niet laten merken. Sophie is dan zelf in paniek. Zo zielig. Mayke, gelukkig is Wout thuis en gaat het goed met hem. Voor jou veel beterschap en dikke knuffels. Lammetje, ik lees net dat je nu voor de pretecho gaat. Spannend Ik kom straks weer even kijken. Moet begin middag naar fysio. Ik zag trouwens weer schattige foto's voorbij komen. Leuk Voor iedereen een dikke zoen. En sorry als ik niet op je gereageerd heb. Oh ja. Over kriebels gesproken. Weet je dat ik nu al kriebels voel voor een derde. Terwijl we waarschijnlijk helemaal geen derde willen voorlopig. Kan ook echt niet. Maar tja, dat gevoel schakel je niet uit heh haha Maar goed dat over zes weken spiraaltje geplaatst wordt. Condoom vinden we heel irritant en krijg ik snel irritatie van. Tot nu toe hebben we ons in kunnen houden... xx Sophie
Vlinder: fijn dat er een kloppend hartje was! Hoevel korter was je dan verwacht? Sophie: gel;ukkig helpt de ventolin bij Sophie! Fijn dat verder alle lekker gaat! Man, ik ben ook bang dat ik snel weer kriebels krijg voor ene derde, want ik geloof niet dat mijn man er al zo snel (als hij dat ooit al wordt) aan toe zal zijn als bij de tweede...En gevoel kan je nu eenmaal niet uitschakelen..... Lammetje: ben heeeeel benieuwd!
Me2: Volgens haar echo was ik 8 weken en 5 dagen en ik dacht zelf 9 weken en 2 dagen, dus verschilt maar 4 dagen eigenlijk. ze zei zelf al dat het echo-apparaat wat verouderd is, dus dat ik met de termijnecho meer zekerheid heb. Ach, het maakt ook niks uit, het hartje klopte goed en er zaten stompjes aan voor armen en benen, dus prima!
sophie foei nu alweer kriebels ha ha zou je weer op de andere lijst komen met net bevallen en weer kriebels met het oude clubje hi hi ga maar lekker eerst genieten van je kids want 3 is wel druk hoor wel fijn als er 1 op school zit straks enne kan altijd nog he ! dames net de echo gehad en ja hoor het is bekend en het grote nieuws is geworden tatarada EEN MEISJE! ben echt zo blij ging er al helemaal van uit helemaal fout natuurlijk maar gelukkig de droom kwam uit straks een roze legertje hier papa moet zijn borst maar nat maken en samen een fort maken met thijs om de prinsessen buiten te houden en roze klipjes ha ha ben helemaal blij zo leuk !
Lammetje wat leuk een meid erbij. Straks zijn hubbie en thijs in de minderheid haha...Girl powerrrrrr! Vlinder wauw meid een kloppend hartje heerlijk gevoel en 4 daagjes scheelt absoluut niet veel idd. Sophie hahaha weer kriebels nou wie weet! Ik heb af en toe nog wat roze verlies heel weinig en soms blijft het ook 2 dagen weg. Probeer me er niet aan te storen maar ben steeds weer bang dat het mis is...Bah echt een rot gevoel....
@Aylin: ik kan me voorstellen dat je er lichtelijk onzeker van wordt. Wie zou dat niet hebben?!?! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan, moed houden.
Aylin vervelend dat je nog zo'n onzeker gevoel hebt! Kop op hoor.. lammetje gefeliciteerd een meisje! Mijn mannetje wil stiekem ook erg graag dat dit weer een meisje is......ben benieuwd. Wij gaan wel voor een 3d echo, maar willen het weer niet weten...
Ik hoopte bij de eerste stiekem op een jongetje, omdat ik het wel leuk vind, een grote broer. De tweede maakte me helemaal niet uit (hoewel ik het nu eigenlijk ook wel erg leuk vind dat ik het beiden mag meemaken). Maar alle clichees waren hier echt waar: Toen ik hoorde bij de echo dat het gezond was maakte het me ineens echt niet meer uit.
nog steeds druk hier, maar even snel: LAMMETJE GEFELICITEERD! woehoe je wens komt gewoon uit! ik kan ook nog steeds niet geloven dat we straks 2 prinsesjes hebben, vind het zooo leuk! manlief had hier trouwens ook voorkeur voor nog een meid , je mag het niet zeggen en een jongen was natuurlijk ook leuk geweest, maar als hij kon kiezen ... hebben we straks allebei 2 meiden lammetje!
lammetje; gefeliciteerd, een meisje erbij, dat wilde je zo graag he. Sophie... kriebels meid? lijkt me toch weer moeilijk hoor... Hier vandaag naar de beurs geweest, viel reuze mee met de drukte
Lammetje joehoe super voor je Haha mag mijn man Thijs dan met jouw mannen meedoen. Die is hier zo zielig alleen Tja die kriebels. Wachten doen we nu wel zeker, maar wie weet over jaar of twee (loop ik al wel tegen de 40...) Nu idd eerst maar genieten van dit grote geluk. Daar hebben we voorlopig onze handen vol aan xx Sophie