thanks dames voor de lieve berichtjes vind het zo leuk! ga deze week gelijk de zolder opruimen en de jongens kleertjes verkopen heb ik weer een beetje ruimte in de zooi denk dat ik ze maar op zwangerschapspagina aanbied heb ik geen kans dat er iemand spiekt van de familie en ik zag net dat het daar prima verloopt sophie ja de arme mannen he ahhhhhhh al die meiden inderdaad girl power!
Bedankt Neus en Vlinder...ik probeer me niet zoveel zorgen te maken maar toch overwint de angst het vaak van het rationele denken. Dat roze verlies is gewoon een domper op de zwangerschap.
Aylin: kan me voorstellen dat je heel onzeker wordt door roze verlies...hoe voel je je verder? Het feit dat het niet doorzet t9ot nu toe ljikt me wel een goed teken. Lammetje: van harte met je 2de meid!
aylin koppie op meid en houd moed al is het wel lastig zo hoop voor je dat het snel over is want ik snap best dat je er onzeker van word succes meid!
Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes... Het roze/bruin is in feite maar 2 keer geweest een heel klein beetje. En tussendoor door onzekerheid testte ik met een tampon om te kijken of het weg was...(stom natuurlijk). En sommige dagen kleurde deze dan een beetje licht roze. Na mijn rot ervaring ben ik gewoon wat sneller in paniek. Verder heb ik nog wel last van kwaaltjes en ben dood moe iedere dag. Dus ik probeer mijn hoofd koel te houden...Hoe moeilijk soms ook.
@ Aylin wat moeilijk allemaal! Maar wel goede moed houden hoor! Ik duim dat alles gewoon goed zit! Morgen de 20 weken echo! Nu lekker bankhangen, want vandaag carnaval gevierd...
Hai lieve meiden, Al heel lang geen berichtje van mij door niet zo leuke reden. Ons kleine ventje blijkt doof te zijn geboren. Dat is toch niets iets wat je voor ogen houdt wanneer je denk een mooi gezond kindje te hebben gekregen. Maar na een paar thuistesten van verschillende instanties hebben we een paar weken geleden de donderslagberichtgeving gekregen. We gaan nu het systeem in van diverse instanties, begeleiding als familie en verdere onderzoeken en mogelijkheden. Dus sorry dat ik niets heb laten horen maar ik neem aan dat jullie dat wel begrijpen. Heel veel plezier met de kleintjes en succes met jullie zwangerschappen. Liefs, Gaby
@ pooh, heel veel succes vandaag @ pregnentlady, ws zijn jullie al aan het idee gewend maar wat zullen jullie geschokken zijn. Hier gaat alles zn gangetje, ga het vandaag op mn werk vertellen
Hoi meiden, Hier gaat alles wel goed. Ben behoorlijk ziekjes de laatste dagen misselijk vooral na het eten. Dus veel krijg ik er niet in. Gelukkig knapt mijn meisje al wat op. Die was enorm aan de race arm kind. @Gaby jeetje meid daar ben je zeker niet op voorbereid. Heel veel sterkte en hou je haaks. @Pooh ik hoop het ook meid maandag zullen we het weten....20 weken leuk hoor wat gaat dat snel eigenlijk...
@ pregnantlady: veel sterkte met het verwerken en het een plekje geven in jullie leven. Ik ben getrouwd met een dove man (ben zelf horend). Wij hebben wel gemerkt dat de begeleiding van nu veel beter is dan in zijn jeugd (ca. 40 jaar geleden). Dit bedoel ik niet als "troost", dat het allemaal wel meevalt, want dat vind ik zo goedkoop klinken. Heb wel even getwijfeld of ik dit zou 'zeggen', dat ik niet alwetend/betweterig overkom. Het gekke is dat je iemand toch een hart onder de riem wil steken Veel sterkte en liefs p.s. Je mag me altijd een pb'tje sturen (al is het om gewoon je verhaal kwijt te kunnen).
jeetje gaby meid wat hoor ik nu.. Wat zal je geschrokken zijn Heel je leven staat op zijn kop alles zal anders worden nu he jeetje meid Maar wat denken de doktoren heb je al onderzoeken gehad is het iets waar wat aan gedaan kan worden dmv hoorapparaten er worden ook wel eens apparaatjes in het hoofd geplaatst heb ik eens gezien op tv maar hoe en wat weet ik er ook niet van ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt veel succes lieverd met alles wat komen gaat hoe dan ook jou kleine ventje blijft een schoonheid en een heerlijk kereltje! pooh veel succes vandaag met je 20 weken echo even lekker spieken bij je kleintje
Gaby, wat een nieuws zeg... Dit verwacht je inderdaad niet nee... Heel veel succes met alles wat nog komen gaat... dikke knuffel Pooh, vandaag al weer de 20 weken echo, wat gaat het toch snel he. Lees zo af en toe nog eens mee met de snelle meiden die zwanger willen worden, wat een hoop nieuwe kriebels al weer... Ik ben vandaag een dagcurve aan het prikken... de eerste 2 waardes zijn goed... nog 2 keer prikken nu
Gaby: Jeetje ik weet even niet wat ik moet zeggen. Wat vreselijk om dit in je kraamweken te horen. Persoonlijk zou ik niet snel stil staan bij die mogelijkheid als ik net bevallen ben, en kan me dan ook heel erg goed voorstellen dat dit een grote schok voor jullie moet zijn. Ik hoop oprecht dat jullie hier goede begeleiding in krijgen.
@ Petra succes met het vertellen op het werk! @ Marloes wat fijn dat de waardes tot nu toe goed waren! Idd de tijd gaat snel he! Ik wordt al heel erg benieuwd naar dit tweede ventje! @ Nikita hoe is het met jou en je opleiding? @ Sophie hoe is het met jou en je meiden? @ Lammetje leuk he dat spieken! Jij al bijna weer 22 weken...de tijd vliegt echt he! @ Aylinn beterschap! @ Pregnantlady meid ik zit hier met kippevel en een traan in mijn oog je verhaal te lezen! Wat moeten jullie geschrokken zijn! Misschien dat dit me ook zo aantrekt door de eerste week van sam waarin ze hem van down verdachten. Je denkt dan ook meteen waarom wij en dat het niet eerlijk is. Ik hoop dat jullie er samen goed aan uit komen en dat jullie goede begeleiding krijgen! Heel veel liefs van mij en een dikke knuffel! Hier toenstraks de 20 weken echo gehad! Leuk hoor weer even spieken. Maar bij 16w6 dagen al pretecho gehad en daar al gehoord dat alles wat ze kunnen zien nu in orde was. Het was nog steeds een mannetje!
hey ik ga me hier ook bij jullie aanmelden... Ik ben Elissa, 20 jaar... en mama van een dochtertje van Vier maanden ben intussen twaalf weken ver (volgens de gyneacoloog) volgens mezelf ben ik er dertien... (qua uitrekening...) Mijn uitgerekende datum houd ik dus op 22 augustus... ik geef flesvoeding... ik ga waarschijnlijk voor de dubbele buggy van X Adventure gaan, een driewieler met twee zitjes naast elkaar...