@ Liz welkom hier! Ik heb de topmark tandembuggy gekocht achter elkaar. Lijkt me ideaal met ene babynestje erbij. Heb je bij die adventure ook een babynestje?
pooh die kan ik er bij kopen voor 59 euro... heb gisteren een hele tijd aan het surfen geweest op zoek naar tandemwandelwagens... maar blijf tot hier toe nog bij men beslissing hehe al vond ik die van topmark toch ook prachtig ! xx
Bij mij gaf vooral de doorslag dat ik overal naar binnen moest kunnen, aangezien ik veel alleen met de kids op pad zou gaan. En met de topmark kun je echt oeveral naar binnen. maar de adventure is ook een mooie wagen!
pooh ja daar had ik ook aan gedacht, maar er stond als beschrijving bij dat die door de standaard deuren geraakt... dus daarom was ik verkocht
Gaby: jeetje meid wat een schok.....dit verwacht je niet en ga je idd niet vanuit...Ik hoop dat jullie goede begeleidng krijgen en dat ze iets voor jullie ventje kunnen betekenen......houd ons op de hoogte! Dikke knuffel! Pooeh: wat een mega blije foto! Liz: welkom hier!
Pooh, wat een super foto Ik word er helemaal blij van Liz, welkom en gefeliciteerd. Hier bevalt de topmark enorm. Erg stabiel en wendbaar, veel ruimte voor boodschappen. Tassen bind ik zelfs aan het stuur, kan de wagen makkelijk hebben. Verder vindt Sophie het geweldig voorin. Ze voelt zich volgens mij net een prinses haha. xx Sophie
Lieve meiden, bedankt voor jullie berichtjes. soms vergeten we gewoon eventjes dat er wat mis is met ons mooie mannetje. Hij lacht veel en is gek op knuffelen. We krijgen begeleiding, een hele leuke dame komt elke week bij ons thuis om te praten (tot nu toe 1 maal geweest) over hoe het gaat met ons als gezin en wat we het beste kunnen doen. Vanaf volgende week staan we onder begeleiding van het AMC. Meer testen en bezoek aan de kno. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs, Gab
veel succes gaby en hoop dat je een beetje rust vind in de onduidelijke periode nu lekker genieten van je ventje ook al kan hij niet horen hij is een geweldig stukje van de wereld! liz welkom hier enne jij hebt er wel vaart achter gezet ha ha gezellig 2 kids dicht op elkaar lekker van genieten!
hey meiden,daar ben ik ook weer eens! Gaby, jeetje ik schrok wel van je berichtje meid, daar hou je inderdaad geen rekening mee! Kan me voorstellen dat het een enorme schok is, als je net zo heerlijk op je blauwe wolk zit...wel fijn dat jullie goed worden begeleid, heel veel sterkte in ieder geval, en hou ons op de hoogte... Liz welkom hier, jij bent echt net bevallen en weer zwanger Hier ook de topmark duo wagen , achter elkaar...ik kan niet wachten om ermee te pronken! Pooh gefeliciteerd met je goede echo! Lekker hoor over de helft! Aylin positief blijven he! Wanneer heb je je echo? Je krijgt vast een mooi springend wurmpje te zien! Pooh geweldige carnaval spam! Hier in de straat kwam ook een optocht voorbij, en Daimy heeft haar ogen uitgekeken, zo leuk! Sophie, hihi alweer kriebels, en ik maar hopen dat ze hierna wegblijven haha straks heb ik een heel elftal Alles goed met jou meisjes? Petra, hoe reageerden ze op je werk? marloes, fijn dat je waardes goed waren, was de rest ook goed? Lammetje , hoe is het daar op die KNALROZE wolk? Hoe is het verder met iedereen? femmigje, nikita, neus,me2? Hier even druk geweest allemaal, en vorige week schoot er iets verkeerd waardoor ik bijna niet kon lopen, echt een enorme druk op mijn schaambot niet normaal, echt veel last van mn bekken. Gisteren lijkt het weer te zijn terug geschoten want lopen gaat weer redelijk, al heb ik nog steeds af en toe die druk op mijn schaambot , erg pijnlijk en slapen gaat ook heel slecht , omdraaien al helemaal niet. Gelukkig kan ik binnenkort bij de fysio terecht, hopelijk kunnen ze iets voor me doen, want ik moet natuurlijk nog wel even... Verder gaat het prima, mn buik begint echt enorm te worden en ik ben ook wel wat sneller moe, ukkie is echt druk, ligt echt de hele dag lekker te trappelen daarbinnen, ik zie nu ook hele lichaamsdelen voorbij schieten in mn buik toch weer een maf gezicht! Met prinsesje gaat het ook goed, vandaag alweer 10 maanden! Jeetje wat is dat snel gegaan Donderdag naar het cb geweest en toen bleek dat ze bijna niet was aangekomen in 2 maanden tijd, had ik ook nog een heel naar mens als ka die allemaal rare dingen zei..daimy is nogal een lastige eter en stukjes en aardappels dat wil allemaal nog niet zo..maar ik weet inmiddels dat het wel komt, ze heeft daar even de tijd voor nodig. In ieder geval vond deze mevrouw dat we haar nog maar 2 flessen mochten geven, dat ze helemaal geen potjes meer mocht eten, dat ze wel 3 boterhammen met korst naar binnen moest werken en iedere avond met de pot mee moest eten. Als ze niet wilde eten mochten we haar niets anders meer geven , ze zou van honger wel een keer gaan eten ook mocht ze geen toetjes, liga's ed meer hebben. Toen ik buiten stond bedacht ik me dat het wel een erg bizar idee is om je baby van 10 maanden op een hongerdieet te zetten , alleen zodat ze aardappels gaat eten. Ze doet het verder prima, en zit netjes op de gemiddelde lijn in de curve, ze beweegt veel meer nu dus lijkt me logisch dat er niet zoveel meer bij komt. Dus kortom, ene oor in, andere oor uit. Daimy is hartstikke gezond en geeft vanzelf wel aan wanneer ze aan iets anders toe is. En ze eet echt niet weinig , snap al niet waar ze het laat af en toe sorry het is een beetje een lang verhaal geworden Ben alvast aan het shoppen gegaan voor mn meisjes 1e verjaardag, het begint er nu toch aan te komen wel een gek idee dat ik op die dag 37 weken zwanger ben, en zusje ieder moment kan komen!
Goeiemorgen! @ Sab wat een ontzettend raar verhaal zeg...geen potjes, toetjes tussendoortjes enz en 2 flessen Raar mens! Gewoon je eigen gevoel volgen! @ Gaby nogmaals een extra dikke knuffel voor jullie! @ Sophie fijn te horen dat de topmark zo goed bevalt! Ik kan ook niet wachten er mee te pronken! @ Marloes en me2 hoe istie bij jullie? @ lammetje leuk hoorlekker alles weer roze bij jou! Hoe is het met jou buikkie? @ Femmigje alles goed daar? @ Mayke ik hoop dat met jou ook alles beter gaat en dat Wout het nog steeds goed doet! Hier nog lekker ana het genieten avn de vakantie! Nu even sam terug op bed leggen en straks even over de markt. Normaal moet ik op woensdag altijd werken. Fijne dag allemaal!
Hallo meiden, Even snel eem berichtje van mij. Hier gaat alles goed. @Sab jeetje meid het gaar hard en op je meisjes verjaardag alweer uitgerekend! @Pooh nog gefeliciteerd met je echo 20 weken je zit op de helft meid. @All nog een paar daagjes tot onze eerste echo. Hik er best tegen op...!
Hoi dames, Ik kom me ook weer ff melden na een tijdje afwezig te zijn geweest (was eigenlijk een beetje vergeten dat dit topic er was ops ) Gefeliciteerd voor alle nieuwe mama's en mama's-to-be De Topmark tandemwagen is helemaal super, ik heb hem ook en gebruik hem intensief. Het fijne daarvan is ook dat er een maxi cosi op past. (Is er officieel niet voor gemaakt maar het past perfect ) dus als je ff ergens naar toe moet kan de baby zo in de maxi cosi op de wandelwagen Lieve Gaby, het lijkt wel of ik mijn eigen berichtje hier lees. Onze Rodey zou ook doof geboren zijn, maar nu blijkt dat hij wel kan horen. Ik wil je het hele verhaal wel vertellen maar PB me je tel nummer maar ff want het is een heel verhaal. (ik hoop dat het bij jou ukkie ook zo mag gaan, bij ons was hij in eerste instantie geheel doof volgens de test en nu heeft hij schijnbaar alleen gehoorverlies) Een hele dikke knuffel van een mama die precies weet hoe jij je nu voelt
@ Blondiedfu welkom terug! Bedankt voor de tip van de topmark! Ik heb hem ook en ga die zeker zo gebruiken! pfff gisteren erg duizelig en wat misselijk geweest door lage bloeddruk. meer mensen die er last van hebben. Bij sam had ik dat eigenlijk niet... Mijn bloeddruk was altijd netjes...(wel altijd wat laag ipv hoog )
Sab: volg je eigen gevoel vwb eten van je kind! Gaby: fijn dat jullie goed worden begeleid....wat een onzekerheid allemaal...hopelijk krijgen jullie snel een idee over hoe en wat dan kan je daar weer mee verder...knuf! Hier beetje sip......baby ligt nog steeds in een stuit. Wil echt absoluut geen ks, had me zo verheugd op de bevalling. Bij JP was het zo'n goede bevalling en keek er echt naar uit om het weer te doen en dan nog beter! Ik hoop zoooooo dat ze nog draait....Verder wel erg goed nieuws dat ondanks de extreme zwangerschapsdiabetes (spuit nu 4x per dag insuline bijna hoogste dosis en slik medicijnen tegen de insuline resitentie) doet ons meisje het super en is niet te groot. De gyn was enorm tevreden...dat is natuurlijk het belangrijkste dat ons meisje het goed doet, maar nu moet ze ook nog even gehoorzaam worden en draaien....
Hoi dames, Daar ben ik weer effe. Heb zwaar buikgriep gehad. Was alleen maar aan het spugen en naar de wc aan het hollen. gelukkig heb ik oppas aan huis en die wilde evengoed wel komen, zodat ik lekker kon slapen. @Gaby: succes meis! @Aylin: nog 1 dagje voor jou, ik duim. @Pooh, wat een geweldige foto! @me2: Keira draaide in week 35 nog goed! Ik had er alleen niks aan, omdat zij door de pre-eclampsie er met spoed uit moest. Kan echt nog helemaal goed komen. Mijn meisje maakte net bijna een salto op d'r bolletje. Tranen met tuiten, maar geen bulten.....Ze gaat nu overal proberen los te staan en als ik dan 2 seconden niet kijk gebeurd er zoiets. Voel me dan zo'n slechte moeder............Ze slaapt nu, denk ik, maar ga zo effe kijken. Ben toch bang voor een hersenschudding en dat soort enge dingen..... Ik ga daarna effe googlen naar de topmark!
hier ook in stuit... maar nog een paar weekjes extra om te draaien. kijk anders eens op www.stuitlig.nl 75% van de kindjes draait dan nog. Ik zou het wel proberen, wil ook geen keizersnede, dan liever een stuitbevalling
Vlinder: je geeft me weer moed voor de draaing! Mijn zoontje had rond 11 maanden ook opeens zo'n bijna halve salato van een stoel...voelde me ook enorm schulig maar gelukkig alleen rode bult op zijn voorhoofd en geen hersenschudding! Marloes: ja heb ook al gekeken naar moxa therapie maar ik woon nu in Zwiterland en mijn acupuncturist zit in NL, is dus niet zo makkelijk. Ik ga uitzoeken of ik er hier nu een kan vinden... Stuitbevalling vind ik ook eng. Zou mezelf nooit vergeven als zij daardoor (hersen)beschadiging of zuurstof gebrek zou oplopen! Hopelijk hoef ik de keus niet te maken en draait ze in de komende 2 weken nog!