Thanks meid..Ben op van de zenuwen tot nu toe hebben echo's mij alleen mij rot nieuws gebracht dus hopelijk is het nu goed.
Nou, het is geen bult op d'r hoofd, maar een enorme blauwe plek boven haar wenkbrauw. Aj, als die voor volgende week maar weg is. Staat zo raar op de verjaardagsfilmpjes. Ze heeft er gelukkig geen last van...
Pooh69: nu kun je die topmark nog lekker volladen op de plaats waar straks de beeb komt Dat deed ik ook en het viel me toch tegen toen die kleine er was, was meteen een deel laadruimte kwijt haha. (en zo'n boodschappen netje eraan hangen scheelt ook veel trouwens) Me2: ik ben heel hard voor je aan het duimen dat de kleine toch nog besluit te gaan draaien Vlinder78: die stuiterfase is echt heel vervelend (vooral voor de mama's) maar die gaat gelukkig ook over. Hier is het nu de loop - en val - fase, vind het ook moeilijk om aan te zien Aylin: ik duim ook voor je
Sophie: kreeg net een pb'tje... Gerrina, met wie we pagina's vol hebben gekletst in de nod-topics is nu spontaan ZWANGER! gaaf he
Ik ken haar wel niet, maar wel leuk nieuws! @ Me2 en marloes ik duim dat de kleintjes nog draaien! @ Petra super fotootjes!
gisteren gebeld door het ziekenhuis, groei echo is al 12 maart.... dan ben ik 29 weken. Vk wilde met 32 weken... na ja, doen we het dan gewoon nog een keer ; ) zal wel niet natuurlijk hihi
Marloes: zou wel leuk zijn! Trouwens geweldig dat Gerrina zwanger is! Petra: wat een leuk shirt! Vlinder: hopelijk trekt de blauwe plek snel weg! Ja vreselijk om aan te zien he als ze zo stuiteren!
Grrrrrrrrrrr ben gisteren op straat gevallen toen ik iets uit de auto wilde pakken. Voorover op knieen en handen. Waarschijnlijk zo om mijn buik te beschremen. Met de kleine alles goed die was gisteravond heeeeeel druk! Maar mijn knieen en handen zijn wel kapot en heel beurs
Marloes, oh wat een gaaf nieuws van Gerrina. Wat leuk dat je nog contact hebt Is ze onder een andere naam actief op het forum? Wil je haar namens mij feliciteren? Echt super voor haar Pooh, auw Gelukkig met de kleine alles goed. Voor jou een dikke x beterschap Marloes, zou idd leuk zijn nog een echo! Me2 en Marloes, wat balen van de stuitligging. Maar hier ook blauwe duimen dat ze nog gaan draaien. Kom op lieve kleintjes, jullie kunnen het! Petra, wat schattig zeg Aylin, ik duim voor je! Succes voor als je nog niet geweest bent. Vlinder, dat schuldgevoel herken ik ook. Sophie valt regelmatig of loopt/rent in haar enthousiasme tegen een deur op omdat ze ondertussen door iets afgeleid is Ook had ze pas haar vingertje klem en is ze bij de kinderboerderij door een konijntje gebeten. We letten erg op, maar toch gebeuren dat soort dingen. Hier (nog steeds) allemaal verkouden. Keelpijn etc. Mijn man noemde ons al de snotterfabriek. Isa hoest heel veel. Gisteren op cb goedgekeurd. Ze krijgt wel fysio i.v.m. voorkeurshouding. Zondag kraamfeestje! Eigenlijk post ik hier illegaal, maar blijf gewoon roepen dat ik nog kriebels heb Dan mag ik hier blijven, toch? Oh nee, dan moet ik naar het andere topic. xx Sophie
Petrabr: dat is een gaaaaaaf t'shirt Marloes: dat is nog eens goed nieuws van Gerrina Pooh69: dat was schrikken zeg, nu wel alles ok? Sophie: maakt toch niet uit, ik ben hier nu ook illegaal 8)
Meiden alles was goed. Het hartje klopte en de termijn met de grootte van het boontje klopte precies 7 weken en 1 dag. Het mini boontje bewoog zelfs zei de gyn. Ik ben zooooo opgelucht!
sab goed hoor meid ene oor in andere uit die lui op het bureau sporen af en toe niet hoor gewoon doen wat je hart je ingeeft en is je kind vrolijk en alert geen zorgen maken alles komt best goed! jeetje jou banner gaat ook al echt op zijn eind he waar is de tijd gebleven... pooh ik krijg echt een mega buik jeetje schrik er zelf vaak van ben nu al dikker als bij de eerste twee op het eind (bizar) manlief zei van de week goh meid ik heb je nog nooit zoooooo dik gezien ha ha lol voel me zo super sexy nu (ehem)
jeetje me 2 nog maar 7 weken zal ze even een zetje geven draaien draaien hupsakee! marloes ook nog een stuitje jeetje dames wat een eigenwijze kindjes hebben jullie ha ha petra super shirt ben jaloers ikke wil ook 1 ! pooh jeetje gevallen gelukkig niet op je buikkie doe maar rustig aan he ! sophie blijf hier maar gezellig kletsen hoor jij hoort echt hier thuis in onze stamkroeg ha ha aylin super gefeliciteerd met je gezonde beeb nu echt gaan genieten dan he voor je heet weet ben je weer mama ! weet niet of ik het gezegt heb (zwangerschapsdementie) maar romy loopt zo scheetig ze ging en veroverd gelijk de wereld! iedereen stoppen kletsen langzaam voorbij rijden op straat lol onze nieuwe angelina jolie 8)
Bedankt meiden...Ik ben ook erg blij. 19 maart de eerste afspraak bij de verloskundige. Maandag bellen voor de tweede echo en een echo voor de combinatietest.