lammetje ja vaart achter gezet inderdaad... het was wel en niet de bedoeling haha moeilijk uit te leggen maar jah eerst wilden we zo en zo snel (heel snel) nog een kindje, maar we hadden een beetje besloten toch nog te wachten... daar dacht ons minitje anders over hehe sab ik hoop dat het snel beter is meid! dat het terug op zijn plaats schiet me2 ik duim voor je dat ze draait! jeetje zeg zwangerschapsdiabetes... gaat het een beetje ? dat is nu iets dat je totaal niet verwacht om te krijgen denk ik :s vlinder je bent geen slechte moeder! echt niet! ik ken geen enkel kindje dat nog nooit gevallen is pooh ai klinkt pijnlijk knuf voor jou aylin wat fijn dat je echo goed was! hier is alles rustig Lyana is echt een supermeid ze slaapt door maar als je dan wakker wordt zie je haar met een big smile in bed liggen... na haar voeding begint ze dan te krijsen, maar geen geween hoor echt gekres van amusement hehe word er helemaal emo van
Gelukkig Pooh doe je rustig aan! Ik ben zo opgelucht na al die teleurstellende echo's vorige keer nu een mooi kloppend hartje! Ik ben zoals ik al dacht dus de 15e uitgerekend.
LIz: nee dat kan je wel zeggen dat je zoiets als zwangerschapsdiabetes helemaal niet verwacht....dat geldt ook voor het feit dat onze kleine meid ng steeds in een stuit ligt....da's een scenario waar ik ook helemaal geen rekening mee had gehouden....heb een super bevalling gehad van onze zoon dus ik kijk er erg naar uit om te bevallen, zou enorme domper zijn als het nu een keizersnee zou worden door de stuit dus ik bid en smeek dat ze nog draait..... Ik voel me verder helemaal pirma dus da's een pluspunt!
goeiemorgen, tjeempie ik heb er een dagtaak aan om aug 2008, aug 2009 en de net bevallen en weer zwanger dames te blijven volgen en o ja ook nog voor roos zorgen @ aylin, te gek dat je echo goed was, wat zul je opgelucht zijn. @ pooh, ben je nog beurs?
Idd was echt een opluchting nu weer op naar de volgende echo! Poohtje gaat alles goed niet zo beurs meer meid?
Dit is trouwens onze nieuwe kinderwagen, ik denk dat we een stuk aan het huis laten bouwen om hem te stallen
Hier hetzelfde! Maart 2008 juli 2009, net bevallen en kriebels en net bevallen en zwanger. best veel om bij te houden, maar ik zou ze allemaal niet kunnen missen! Gelukkig al veel minder beurs! Vanmiddag naar een verjaardag en voor de rest rustig vandaag @ Petra mooie wagen!
@Aylin; fijn dat de echo goed was, met een mooie foto van jullie spruit. Ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de volgende echo @Petra, wat een mooie wagen! Carport een idee? @all: vorige week de knoop doorgehakt en de nieuwe Gazelle Bloom gekocht (parelmoer/ivoor/ met grijs en zwart). Ik vind het echt relaxed rijden zo'n fiets Donderdag a.s. mag ik voor de termijnecho. Hopelijk zien we nu meer een minimensje dan het boontje van de vorige keer. Spannend...
@ Neus fijn zo'n fiets he! Ik heb de montego liberty een paar maanden geleden gekocht! Echt super fijn! Jeeeeeee alweer bijna 12 weken. De tijd gaat echt heel snel!
Neus leuk hoor wij hebben nu ook alleen een boontje gezien en morgen moet ik de afspraak maken voor de termijn echo!
petra via postbank kun je die wagen voor de helft van de prijs bestellen ik weet niet of je mensen hebt die bij de postbank zitten maar die krijgen rentepunten en daar kun je dingen van kopen ook die wagen dus heb er over getwijfeld maar vond hem wel erg groot ingeklapt in de auto hoe dan ook blijf ik hem leuk vinden en veel plezier ermee! neus lekker fietsen deze zomer veel plezier met je nieuwe fiets!
Alloha, Ik ben hier al ff niet geweest. M´n mannetje was vrij vorige week, vandaar. Danio is nu hartstikke verkouden, vanmiddag ff naar de ha. Sorry, heb niks teruggelezen. Kan iemand een korte samenvatting geven misschien? Anders lees ik later weer eens bij hoor.
Morgen dames.... Gisteren met m'n moeder naar "Joseph and the amazing technicolor dreamcoat" geweest. Was supergaaf! Nu had ik het met mijn moeder over een wagen. Toen zei ik dat ik de topmark tandem wilde. Mijn moeder vindt nooit iets goed wat ik doe, dus hiet had ze ook weer van alles over te zeuren. Zit er wel vering in voor de baby achterin? Wordt de baby dan niet helemaal geplet? Zo goedkoop kan nooit goed zijn. Dat kan toch nooit veilig zijn voor de rug van de baby? En zo ging ze nog effe door........ Het ergste is, dat je dan meteen weer gaat twijfelen... Kunnen de dames die 'm hebben me nog effe overtuigen dat ie echt goed is? Ik vind jouw wagen ook heel mooi, Petra. Die past alleen niet door mijn gang ben ik bang?
Lammetje: leuk is dat hè, zo'n kleine lopende hummel Aylin: mooie foto van de mini garnaal Petrabr: mooie kinderwagen Voor de dames die een topmark duowagen willen aanschaffen, ik heb nog een babynestje in de aanbieding. Rodey is er bijna uitgegroeid nu. Hij kostte nieuw 60 euro en ik wil verkoop het voor 30 euro. Ziet er als nieuw uit. jorntenfemmigje: beterschap voor de kleine man, heb je wel een leuke week gehad?
Vlinder: die topmark wagen is echt superfijn. Ik heb hem ook en gebruik hem intensief. Hij is makkelijk inklapbaar en neemt ongeveer net zoveel ruimte in beslag als een enkele. Je mag best eens bij me op visite komen en dan gaan we wel een stuk wandelen als je nog twijfelt (en nee, ik heb geen aandelen topmark ) ALs je me je emailadres pbt stuur ik wel een foto met de beide mannen erin.
Aylin, gefeliciteerd met de goede echo! Kwam even snel spieken. Ben gaar Gisteren kraamfeest gehad. Was super geslaagd. We hadden zaaltje afgehuurd. Ca 70 mensen kwamen. xx voor allen Sophie