Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Blondie prikjes zijn nooit leuk he! Maar idd goed dat ze zijn goedgekeurd! :D

@ Marloes hoe bedoel je langer als de norm? ouderschapsverlof betaald? Ik neem 1 jaar van sam op en 1 jaar van de volgende en daarna 2 jaar onbetaald en bij mij past het precies achter elkaar ;)

Nu snel naar het werk!

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Blondie: prikjes zijn idd echt niet leuk. Heeft 'ie er veel last van?
    Grappig idd om de verschillen tussen de 2 kids te zien. :)

Pooh: werkse.

Verder alles oke met iedereen?

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Oh ja, was ik nog vergeten te melden.
    Rodey heeft gisteren weer een gehoortest gehad en zoals het er nu naar uitziet hoort hij voldoende.

(Rodey bleef ook maar zakken voor de gehoortesten en in oktober kwam er bij het audiologisch centrum uit dat hij doof zou zijn,
    maar na een 2e uitgebreide test bleek dat niet te kloppen)

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hahaha Blondiefu, dank voor het toespreken van mijn kind. Hopelijk luistert ze wel naar jou. Ik krijg iig weer een glimlach op mijn gezicht!

Veel verschil iidd tussen juw 2 kindjes! Fijn van de gehoortest!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    de eerste regeling was: 26 weken verlof (13 en 13), mocht je in 3 delen verdelen en opnemen in 1 jaar...
    nu is het 26 weken, 13 en 13, 6 delen en opnemen in 2 jaar...

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Oh die regeling is in de caobve ook heel anders. Onze 840 uur moet je over een aaneengesloten periode opnemen met eem maximum periode van 12 maanden. Je mag maximaal 50% van je aanstelling opnemen of je neemt alles 100% achter elkaar op ;)

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Wat een goed nieuws om te horen! :D Super!

@ Femmigje hoe istie bij jou? Lukt het nog met de laatste loodjes?

Goeiemorgen allemaal!

8. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Keira is jarig!

Net met allemaal ballonnen in de box gezet, vond ze helemaal fantastisch!

We vieren het zaterdag, omdat de familie allemaal ver weg woont en iedereen werkt. Ik denk dat m'n schoonouders wel nog effe komen, die wonen wel in de buurt.

De monteur komt ook nog de vaatwasmachine maken.....die is nu een week stuk..... en ik ben zo verwend....ik haat afwassen......

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goede morgen,

Vlinder: van harte met jullie meid. Maak er een leuke dag van.
    Vaatwasser hebben wij niet, maar ik hoop voor je dat 'ie snel gemaakt is. :)

Danio krijgt om 11.15 zijn vierde prikjes, zo zielig alweer. Maar de vorige keren heeft hij er gelukkig geen last van gehad.

Pooh: hier alles prima. Mag niet klagen. ;) En met jou?

@all: wat heb ik zin in de lente, heerlijk. Lekker veel naar buiten en genieten.
    Onze kwartel zit ook al steeds z'n lokroep uit te testen. Z'n vrouwtje was vlak voor de winter dood gegaan en straks krijgt hij een nieuwe, wanneer het iets warmer is. De parkietjes zijn ook alweer helemaal verliefd, heerlijk om te zien. :D

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ik was ook met romy naar cb geweest en ook een prik zoooo zielig ze vond het zo leuk daar en zat gezellig alles te bekijken en beetje te babbelen en toen....
    zo zielig
    wel stoer altijd die pleisters ze vond ze zo spannend zat in bad steeds van de ene naar de andere arm te kijken heey poppie zei ze lol

heey femmigje jeetje keek naar jou banner en schrok er gewoon van spannend hoor
    zie er wel naar uit al het babynieuws van de dikke dames!
    met mij gaat alles eindelijk beter slaap beter en voel me iets fitter maar nu begint het wel zwaarder te worden omdat mijn buik echt mega dik aan het worden is mar ja dat hoort erbij
    is wel leuk om eens echt zwanger te zijn met een dikke buik
    bij mij zag je bijna nooit iets alleen een klein bolletje

keira van harte gefeliciteerd met het jubileum lekker van genieten meid voor je het weet is de dag om!

me 2 beebje het word echt tijd hoor even de samba op de radio lekker dansen met mama en even een salto maken!

11. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Lammetje: mooi om te horen dat het weer beter gaat.
    Ben eigenlijk wel benieuwd naar je buikie. Heb je een foto?
    Ik ben nooit onwijs dik, maar al wel dikker dan bij Danio. Die heeft het goed ingewijd. ;)

Ben ook benieuwd hoe Danio straks reageert.

12. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland

13. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Oh, de foto's zijn wel een beetje klein.

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Leuke foto's Jorntenfemmigje!

LAmmetje: fijn dat je je beter voelt en ik zal idd aan de kleine meid doorgeven dat ze nu echt een salto moet agan maken....

Vlinder: van harte met keira!

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He Me2: hoe gaat het met jou? Hou jij het nog een beetje vol?

Wij gaan zo naar het cb. Tot straks.

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Femmigje mooi buikje hoor met 33 weken! Ik had net zoiets toen ik zwanger van Aylin was. Ben benieuwd of het straks sneller gaat.

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Gaat goed hoor Jorntenfemigje; dank voor het vragen. Voel me echt prima ondanks de extreme zwangerschapssuiker die nu wel redelijk onder controle lijkt te zijn....zit me alleen vreselijk druk te maken over feit dat dametje nog in een stuit ligt...

Hoe voel jij je?

19. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Femmigje: Mooie buik hoor! Ik was van Keira echt mega zwaar en kon niet meer lopen op het eind, zo zwaar was die buik. Ik hoop nu op jouw model buikje ongeveer!

Keira ligt effe lekker op bed, kan ik de troep beneden weer opruimen......De monteur v.d vaatwasser is 1,5 uur bezig geweest en nog is het niet gemaakt. Hij had bepaalde rubbers niet mee en nou komt hij volgende week donderdag pas weer........PFFFt wat een gedoe.

Als ik iedereen zo over verlof hoor, krijg ik er meteen zin in....

Baby van Me2 effe naar mama luisteren en dan draaien!
    Bij mij draaide Keira 's nachts ineens met ongev. 34 weken dacht ik. Voelde ineens een hele vreemde beweging van haar in m'n buik. Toen we de dag daarna naar de vk gingen was ze inderdaad gedraaid.

20. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Mooi om te horen dat het goed gaat en dat je de suiker onder controle hebt.
    Meid, ik hoop zoooooo voor je dat jullie kleine meid nog ff draait. Het is wel een tegenvaller zo he? Maar de moed niet opgeven, er zijn nog 6 weekjes te gaan. ;)

Deel Deze Pagina