Femmigje, fijn dat het goed was! Dat de bloeddrukken allemaal maar mooi laag mogen blijven. Ik heb ook eerder lage dan hoge. Voor jezelf vervelend maar voor kleine niet erg. Wat ruggeprik betreft: pijnbestrijding ga ik in het voorgesprek met gyn. ook aankaarten. Hier alleen overdag en 's avonds beschikbaar. Ik wil ook niet persé de ruggeprik, maar wel als ik er om vraag. 's Nachts kan dat dus helaas niet, dan maar pethidine en dan een paar keer of zo. Maar voor mij helemaal afhankelijk van bevalling en moment. Wil het alleen wel van tevoren duidelijk afgesproken hebben zodat ik er niet meer om hoef te smeken. Scheelt een hoop in mijn angst voor de bevalling na vorige ervaring. Daarnaast wil ik kijken wat wijsheid is met mijn nek- en schouderklachten. x Sophie
heey sophie een tiende lager helaas maar kan nog goedkomen hoor ik ga altijd in een paar dagen omhoog (vorige zwangerschappen en cyclussen) hij is in ieder geval nog hoger als de andere dagen slik toch nog maar even die clomid door voor het geval het toch een opvlieger is geweest ben zo benieuwd heb even gekeken bij duo wagens de "zoom" is echt super gaaf maar jeetje wat duur mischien een kindje van sinterklaas en een wagen van de kerstman vragen?
Lammetje, super dat ie nog hoog is! Die kinderwagen kende ik niet, heb net ook even gekeken. Inderdaad heel gaaf maar helaas te duur. Jammer. We hebben al een bugaboo. Als we een duowagen aanschaffen dan denk ik dat we hem niet lang gebruiken. Als Sophie wat ouder is zal ze toch meer willen lopen denk ik. Ze wil nu al voortdurend lopen, maar dat is lastig in de stad. Dus denk na tijdje weer de bugaboo gebruiken met meerijdplankje en stoeltje. x Sophie
sharpeizoe fijn dat je ons gevonden hebt! Hier nog steeds moe en misselijk maar gelukkig al 2 dagen niet overgegeven, dus daar knap je wel van op verder ben ik dan meteen weer superonzeker natuurlijk *zucht* het is ook nooit goed. nog een week tot de echo, ik hou het haast niet meer!
Ik lees steeds met veel plezier mee, swing van de club met kriebels (zwanger worden) naar deze club! Ik kan eerlijk gezegd bijna niet wachten tot ik zelf weer een posi-test in handen heb! Ben gewoon stiekum een beetje jaloers op de zwangeren om mij heen! Maar ja, mijn mannetje is nu nog maar 2 maanden!.... Het is gewoon zooo'n mooi gevoel en zoo speciaal! Prachtig! Meiden geniet ervan!
Hier ook de bugaboo met meerijdplankje en stoeltje. Ik vind die duowagens zo duur en denk dat ons ventje er niet lang in zal zitten.... Lammetje spannend! Pina: had ik ook; was echt meteen na de bevalling weer jaloers op anderen mete en mooie dikken buik! Sophie: heb ik ook, Steekjes in de borst. ik denk dan maar dat ze zich weer aan het voorbereiden zijn!
ik miste het ook gelijk het leven in mijn buik ik voelde me gewoon leeg en alleen ik kan ook niet wachten en jeetje als je graag wil zijn er zoveel zwangere dames ineens in de buurt en op school zit in een nieuwbouw wijk nou dat is net een konijnenfokkerij jeetje dat maakt het wel moeilijk
Ik ben zo blij te horen dat andere vrouwen dat ook hadden...ik voelde me echt niet goed wijs, dat ik meteen weer een baby wilde en een mooie dikke buik en mooi zwanger zijn....Ik voelde me zo ontzettend bijzonder tijdens mijn zwangerschap en ik kan je verklapen: nu weer! dat gun ik alle dames van het kriebels topic ook. Meestal hoor ik alleen om me heen dat ze dolgelukkig zijn dat ze van de zwangerschap af zijn.....
Hé Me2, Ja dat heb ik dus ook hoor! hihi, maar jullie hebben nog wel "even" gewacht, zie dat JP negen maanden is! Wilde je niet sneller.. pff mijn mannetje is 2 maanden en heb nou alweer er zin in! Als ik weer zo'n zwangerschap mag hebben als mijn eerste zou ik wel 10 willen krijgen hihi, nou das een beetje te veel.. maar vind het speciale gevoel zo leuk! En ik heb ook zo'n gevoel van; we zijn een gezin begonnen en nu wil ik zo snel mogelijk compleet maken! Heb er zin in dat er twee of drie in huis rond lopen en ons zo gelukkig maken! hihi!
heey pina ik ben ook zo errug hoor! ik wilde vroeger twee kindjes een jongen en een meisje en nu wist ik al in de zwangerschap dat ik nog een kindje wilde en dat het nog niet "klaar " is het erge van alles (voor hubbie) is dat ik nu ineens zoiets heb van 4 kids en ik ben daar niet af te krijgen raar he eerst maar eens deze zien en dan kijken of ik het nog aan kan een smurf erbij maar ohw at gezellig een huis met kleintjes (maar in mijn achterhoofd houd ik wel kleine kindjes worden ook groot ook puberen en dure school en kleding veel kids veel zorgen enz enz och alles komt best in orde)
Ja ik had altijd in mijn hoofd 3 kindjes.. maar manlief zegt nu steeds 2... hihi, tsja, ik vind 2 dan net 1 te weinig! hihi En manlief heeft nu ook zoiets, jjaaa eerst nog maar even een half jaar wachten etc.. maar ja, nu hebben we toch onveilig gevreeën.. want als het pikkie het overneemt van de hersentjes... dan maakt het allemaal niks meer uit! hihi Maar goed.. Dat is afwachten... Het kan zomaar raak zijn.. zit wel in mijn ei periode.. Maar ben bang dan wat mensen zeggen hoor! Ben blij dat ik hier mijn ei wat kwijt kan! Want je wordt er soms wel veroordeeld hierover hoor! Vind ik jammer.. En ik kan me niet voorstellen dat mensen zeggen; ik moet er nu niet aan denken om weer zwanger te zijn! Ik vond het prachtig, dat speciale gevoel!
Hoi Pina123, Ik zal je niet veroordelen hoor, al doen sommige mensen dit wel op dit forum (zie net bevallen en per ongeluk terug zwanger- bij zwangerschap.) Maar er zijn zoooveeel mensen die me hierin steunen en dan sta je ook veel sterker tegen de negatieve kritiek he. Mijn zoon is nu bijna 11weken oud en ik ben terug ongeveer 3weken zwanger en tja..ik had ook gezegd de eerste jaren echt niet meer he, maar je hebt gelijk: als het pikkie het overneemt van de hersenen hahaha, dat heb je tof uitgedrukt Ik denk dat als je familie, je ventje en jouw omgeving je steunt, dat dat al véél miserie en stress gespaard is, wat bij mij wel het geval is gelukkig En ik zag net dat onze zoontjes slechts 1week en 2dagen verschillen! Dan veronderstel ik dat jij echt een goede zwangerschap én bevalling had? haha, ik niet echt maja, geen enkele zwangerschap is dezelfde he..xxx
Dames, Ik snap iets niet goed..ik ben vorige week donderdag bij de gyne geweest en die zei dat het vruchtje ongeveer een 3tal weken oud is en dat de uitgerekende bevallingsdatum voor eind mei 09 zal zijn..Ik heb ondertussen een nieuwe banner aangemaakt en zoals jullie kunnen zien zou ik 6weken zwanger zijn? Dan zou ik eind mei bevallen volgens die banner..snap er niks van! Toen ik de calculator op deze site gebruikte en mijn eerste dag ongi (zou normaal 16aug al moeten geweest zijn) intikte, kwam de uitgerekende datum op 23mei.., dus ongeveer zoals de gyne voorspeldde. Of ben ik nu terug "dom? haha
@sharpeizoe: Ja soms kloppen die banners hier niet helemaal. Het is maar net welke ticker/bannersite je hebt! Maar dat het vruchtje 3 weken oud is snap ik niet helemaal. Dan kunnen ze het toch helemaal nog niet zien dat je zwanger bent?! Zei de vk dat je dan 4 weken + 3 weken was ofzo? Je hebt natuurlijk de eerste 4 weken kado (dus vanaf 16 aug) en ik heb ook even op de calculator ingetikt. En daar komt idd 23 mei uit! Dus je bent echt al 6 weken zwanger! En niet 3 zoals je zegt! Mijn zwangerschap was in het eerste stadium niet zo.. ben 10 weken misselijk geweest! hihi Maar dat ben je al snel vergeten als je je weer beter voelt! En op het einde flink last van mijn rug gehad, de laatste weken. Maar dat kwam omdat ik ontzettend naar voren droeg, had alleen een buik en verder ben ik niet aangekomen. Dus ja, die rugpijn was killing. Maar het was gewoon zo'n speciaal gevoel moet ik zeggen, die zwangerschap! Iedereen vond het geweldig! En ik ook natuurlijk ook! Het was hartstikke gaaf. Uitkijken naar het kindje, hoe het zal zijn etc. Bevalling was snel; in 5 uurtjes en met een knip ter wereld gekomen.. (dat was iets minder hihi) Stiekum hoop ik ook wel een beetje.. heel stiekum hoor.. dat het nu raak is..
Ik duim alvast voor jou mee hihi..tja, ik ben ook misselijk geweest en nu dus terug sinds een aantal dagen, vandaag dus erg..maar gaat over he. Mijn rug deed ook erg pijn, had net hetzelfde, enkel de buik was bijgekomen..En de bevalling..tja, 10uur, ingeleid met knip..Achteraf heb ik daar erge last van gehad, maar de laatste weken voelde ik me redelijk goed, dus gaat allemaal over hey.. Ik heb een echo gezien donderdag en er was een vruchtzakje van 7mm, nog erg klein dus..23okt mag ik terug op controle..In belgie is dit elke maand he..of toch bijna. Hij heeft zéker gezegd dat het 3weken oud is, maar ik zal het de volgende keer nog s vragen want het zou idd 6weken zijn he..xx
Nee hoor we hebben niet gewacht. Zijn meteen na de bevalling doorgegaan. Heb 7 maanden borstvoeding gegeven en daardoor geen cyclus, dus da's lastig zwanger worden, maar je weet natuurlijk nooit wanneer je cyclus weer komt. Bij mij werkte de bv kennleijk wel als volledige anticonceptie...Toen ik ben gestopt met borstvoeding ben ik meteen zwanger geworden. Mijn zoontje was dus 7 maanden toen ik weer zwanger werd.
als de gyn het zo zegt, dan zou ik denken dat je 4 + 3.. dus 7 weken zwanger bent.. en een paar dagen dan natuurlijk...
moet er trouwens echt aan denken om hier ook bij te lezen... het 1e forum wel.. maar dit vergeet ik steeds... en ben nog wel zo blij dat ik hier mag zijn hihi