Fijn trouwens dat er eindelijk nieuwe zwangeren bij komen! En Aylin: Ik duim voor een hele mooie echo voor jou! Het is al heel fijn dat je al een goede echo gehad hebt, ik weet bijna zeker dat het hartstikke goed zit! Wat gaat de zwangerschap hard zeg, dit keer! Ik weet nog van Jari dat ik het een eeuwigheid vond duren voordat ik een beetje in de veilige zone kwam wat bevallen betreft (gevoelsmatig is dat voor mij toch minstens 30 weken) en nu zit ik er voor mijn gevoel bijna al. (Oke, het duurt nog zes weken, maar toch: het gaat snel). Nadeel vind ik dit keer wel dat mijn school ook echt tot de bevallingsdatum duurt. Vorige keer kon ik een week of acht van tevoren stoppen.
Wat een lieve fotootjes! Vanmorgen nog iets zitten knutselen van baby tv...zoooo leuk! http://www.babytvchannel.nl/mybabyclip/ ... undefined&
Goedemiddag allemaal, Vanmorgen vroeg naar de vk geweest. Hoopvol zoekend en luisterend met de doptone, maar geen hartje van mijn beeb te horen. Was wel een beetje teleurgesteld. Ze zei dat ik me nog niet direct zorgen moest maken, want mijn baarmoeder ligt wat gekanteld, en m'n buik is nu wat lubberig in vergelijking met de vorige zwangerschap (én bedankt, dat weet ik ook wel ). Nu moet ik woe 18 mrt. terug komen, omdat ze niet 4 weken wil wachten. Verder druk bezig in huis (was, boodschappen, voorbereiding voor werkdag morgen in gr.8, belastingaangifte gedaan). Ik merk dat ik minder vaak hier kom, omdat zoveel dagelijkse dingen m'n tijd opslokken. Iedereen sterkte/succes/veel liefs p.s. Vaak lees ik mijn achterstand wel bij hoor
Meiden even een ego bericht van mij. Ik had zaterdag weer wat last van licht bruine afscheiding dus heb de vk gebeld. Vertelde dat het me onzeker maakt of alles wel goed gaat. Zij stelde een echo voor en ben om 14:15 geweest in het ziekenhuis. Gelukkig was alles goed. De echoscopist heeft gelijk naar de termijn gekeken. Ik zou 8 weken en 4 dagen moeten zijn volgens eigen berekening, maar de echo gaf 8 weken en 6 dagen aan. Dus 13 oktober uitgerekend. Volgende week heb ik mijn officiële echo afspraak maar die mag ik van de vk en de echoscopist gewoon door laten gaan. Dus volgende week mogen we weer Sorry voor het ego bericht maar ben zo blij dat alles goed gaat!
Vlinder78: een beetje heel laat , maar toch nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Keira. Femmigje: mooie buik zeg, en die andere foto is ook heel leuk. Grappig zeg, Danio is van hetzelfde formaat als Reese. En ook Reese was een bikkel bij de prikken. Me2: ik beam je nog een keer >>>>>>>> UKKIE DRAAI OM! <<<<<<<<< (als ie nu niet luistert is het wel een heel eigenwijsje ) Pooh69: succes met de kiesjes van Sam, en wat een coole foto TJB: welkom Aylin: oh da's ff lastig een gillende dochter, maar gelukkig gaat ook die fase voorbij Gelukkig was alles goed bij de echo Petrabr: Gaaaaaf die laarzen van Roos, en nu hopsakee paardje rijden maar Liz0104: Ook al zo'n mooie foto's Nikita23: haha een liga monster, en die foto met zijn grote broer is mooi hoor Neus: jammer dat je het hartje nog niet hebt kunnen horen Hier is het de laatste tijd ook lekker druk. Reese loopt en verplaatst alles wat hier in huis ligt 8) en Rodey word ook steeds groter en wil ook vaak spelen. Wel erg leuk hoor. Reese begint nu echt te beseffen dat Rodey ook een mensje is. Gisteren wilde Reese zijn stukje appel bij Rodey in zijn mondje stoppen, zo lief
O Aylin, ik benijd je wel een beetje om die echo.....Ook al ken ik je voorgeschiedenis. Ik was niet zo onzeker dit keer, maar vandaag kwam er een tante van een leerling vertellen, dat de moeder van die leerling vanmiddag gecuretteerd is. Zij was van dezelfde termijn als ik.........De moed zakt me dan om 8.20 uur al letterlijk in de schoenen....Zij had met 9 weken ook een kloppend hartje gezien. Ik mag echter niet klagen, mag 18 maart voor 12 weken echo! Ik had twee weken niet gewerkt door ziekte en vakantie, maar ben helemaal kapot van die ene dag. Moet helemaal naar dingen zoeken en die kids zijn zo druk als hooi, zo'n eerste dag. Wat zitten hier trouwens veel juffies! Wat een mooie foto's zie ik voorbijkomen. Ik ga donderdag als ik vrij ben proberen wat foto's van Keira d'r verjaardag erop te zetten. Ben computerdyslect, dus ben benieuwd. Wij hebben een digitaal schoolbord en hij wilde maar niet werken vandaag. Ben de hele dag bezig geweest, maar kreeg 'm niet aan de gang....Hoor ik om half 4 in vergadering, dat de stekker er natuurlijk uit was gehaald voor de vakantie! Ik ga die moeder effe sterkte wensen via Hyves.......vind het zo sneu. Ze was er zo blij mee. Was van haar nieuwe vriend en was zijn eerste..
Goeieavond allemaal! @ Aylin wat fijn die goede echo! @ Vlinder jij krijgt de 18e gewoon ook zo'n mooie echo! @ Blondie wat lief van reese! Lijkt me zo leuk straks die kleintjes met elkaar @ Neus balen van het hartje, maar het is nog vroeg he! Over een paar weekjes zul je zeker een mooi hartje horen kloppen! Hier gaat alles super! Ben alleen erg moe. Heel de dag praktijkles ontleden vis en kip met mijn leerlingen gedaan. Morgen ben ik er meer! Fijne avond allemaal!
@Vinder ik probeer niet meer zo snel onzeker te worden. Krijg vanwege mijn voorgeschiedenis nu ook iedere week een echo. Dus volgende week en 1 met 11 en 12 weken. Weet je bij mij is het al 2 keer mis gegaan maar ik ga er nu gewoon vanuit dat het goed gaat. Te vaak denken dat het ieder moment mis kan gaan is niet goed. Mis gaan kan het altijd nog zelfs na de 12 weken heel zwart wit gezien! Niets is 100% zeker in het leven. Maar daar ga ik niet over nadenken hoor. Alles gaat vast helemaal goed komen. En ik heb 2 dagen cadeau gekregen dus morgen alweer 9 weken! @Pooh en blondiefjuh bedankt meiden...En ja het geschreeuw probeer het een beetje te negeren.
goedemorgen meiden, jajajaja ik ben weer zo vroeg wakker, ik ben 's avonds echt gebroken, maar elke ochtend voor zessen lig ik klaar wakker in bed De eerste was zit al in de machine, dus ik heb al wat nuttigs gedaan. Vandaag wordt echt een leuke dag eerst om 14.30 naar het consultatiebureau met Roos, ben zo benieuwd hoeveel ze gegroeit is en dan om 17.30 weer controle bij de vk en daar ben ik weer zo benieuwd hoeveel ik gegroeit ben Ik blijf het een feestje vinden om het hartje te horen
Goedemorgen, Aylin: fijn om te horen dat alles goed is en ook al iets verder dan jezelf dacht, altijd leuk. Petra: veel plezier vandaag. Pooh: leuk visjes ontleden e.d. Biologie vind ik nog steeds erg leuk. Wel goed uitrusten he? Leuk filmpje trouwens van Sam. Vlinder: kalm aan doen ook he? En die stekker van dat schoolbord, tja... hihi Blondie: Reese is dus echt een grote broer. Stoer joh. Neus: spannend joh. Maar idd niet druk maken, komt gewoon goed. Zo naar de vk. Ik houd weer wat vocht vast, dus ben benieuwd naar de bloeddruk. Spannend toch weer.
hey hallo, *meld zich ook weer eens* sorry dat ik zo afwezig ben hoor, tis allemaal drukdruk hier en heb nog steeds echt veel last van mn bekken, waardoor ik ook heel slecht slaap en overdag erg moe ben. Ga weer proberen jullie een beetje bij te houden hoor, jullie kletsen wel wat af! Ik zag dat vrijheid zich hier had gemeld, gefeliciteerd meid! En ik las dat aylin een goede echo had, super meid en fijn dat je weer lekker gerust bent gesteld! Femmigje succes bij de vk en hopelijk is je bloeddruk gewoon oke, kan me voorstellen dat je het wel in de gaten wil houden. en wat ga je hard! 34 weken alweer! petra ook succes bij de vk vandaag! neus hier proberen ze nog niet eens het hartje te luisteren voor een week of 14, dus je frummel zit vast gewoon nog goed verstopt vlinder nog van harte gefeliciteerd met je dochter! me2 ik duim heel hard met je mee dat je meisje nog gaat draaien! Femmigje mooie buik hoor, en lieve foto met Danio! Lammetje alles goed daar? al uit de naam? zag nog meer leuke fotos voorbij komen van jullie schatjes, erg leuk om te zien! erg grappig die 1e paardrijlaarsjes ook haha. Zal daimy ook weer eens spammen Nikita ik vind het ook supersnel gaan dit keer, echt ongelofelijk! Soms wel een beetje te snel, gaat allemaal zo aan me voorbij lijkt het wel..maar nu met die bekkenpijn kan t me eigenlijk niet snel genoeg gaan en ik word ook wel erg nieuwsgierig naar ons meisje natuurlijk! pooh wat een superlief filmpje heb je geknutseld! werd er helemaal vrolijk van! blondie lijkt me geweldig als de kindjes nu echt een beetje samen contact krijgen en gaan spelen, ik kan niet wachten! ik ben vast een hoop vergeten, heb ook niet alles bijgelezen , zal het nu weer braaf bijhouden Hier gisteren bij de vk geweest, weer helemaal goedgekeurd gelukkig, voor mn bekken natuurlijk oefeningen blijven doen zodat het hopelijk niet nog erger word, mn ergste nachtmerrie is dat ik straks niet eens meer kan lopen, maargoed niet aan denken... Mn vk is zelf ook in mei uitgerekend en heeft een zoontje van 14 maanden, dus erg leuk! Ook voelt ze mijn pijn want ze heeft zelf precies dezefde klachten... Kindje is precies gemiddeld op schema, en word op 7 pond geschat bij de geboorte. was eigenlijk wel verbaasd want daimy was 8,5 pond en de 2e is meestal groter/zwaarder. maarja ik klaag niet haha zat niet op een 10 ponder te wachten! Verder begint t nu lekker op te schieten en eigenlijk is alles al klaar, geboortekaartjes zijn besteld, proefje was al binnen, echt heel leuk om te zien met DE naam erop en je eigen tekst