Hoi hoi, Sab: wat fijn om iets van je te horen. Doe je rustig aan? Hier ook bekkenklachten, maar niet echt noemenswaardig gelukkig. Stoere foto's weer hoor, heerlijk. En een mooie uitnodiging. Ik moet nog steeds aan de slag. En jij bent ook al over de 30 weken geweest. We gaan hard met z'n allen. Bij de vk was het oke. 130 om 80, prima dus. Het is wel weer wat stijgend, dus blijf het spannend vinden. Brusje doet het onwijs goed. Verder geen nieuws.
thanks femmigje, ja probeer wel rustig aan te doen, voor zover mogelijk Fijn dat je weer bent goegekeurd, en bloeddruk is nog wel netjes toch? hangt natuurlijk ook een beetje af van wat je 'normaal' hebt. hier was het 140/70 maar het is het ook wel eens 130/80, t wisselt nogal. begin ook al wel wat vocht vast te houden, gelukkig nog niet zoveel als bij Daimy aan het eind, jeetje wat was ik opgeblazen Je hebt nog ff voor Danio's uitnodiging toch? ik ben er gewoon een beetje vroeg bij haha, heb de kado's ook al allemaal klaar staan hoe ver ben jij dan eigenlijk, als Danio jarig is? dan ben je ook ongeveer uitgerekend toch? spannend !
wat een leuke foto's sab, en die uitnodiging is helemaal leuk ik = blij we hebben het hartje weer supergoed kunnen horen en ze kon zelfs de hartkleppen laten horen wat een wonder, wat een wonder ik ben zo blij
@ Sab wat een super fotootjes! Echt ene prinsesje. En super leuk gedaan die uitnodiging! @ Femmigje wat fijn dat alles wer goed was! Jou banner gaat hard! @ Petra wat fijn dat jullie alles weer goed gezien hebben! Heerlijk gevoel he! Hier gaat alles zijn gangetje! Ik ben al zooooooo benieuwd naar ons tweede ventje. Voel hem heel de dag trappelen doordat de placenta achter ligt. Bij Sam was dit veel minder doordat die toen voor lag. Heerlijk gevoel! Nu snel gaan werken. Maar een paar lesjes geven en daarna stagebezoekjes doen. Fijne dag allemaal!
Sab: tja, rustig aan doen met een kleintje is lastig, dat snap ik. Danio is van de 7de, dus heb nog ff idd. M'n mannetje is niet eens thuis op Danio z'n verjaardag, helaas. Maar we vieren het toch een andere dag. Petra: fijn om te horen dat alles oke is. Altijd weer een hele geruststelling. Pooh: natuurlijk ben je benieuwd naar je mannetje. Zo apart dat je nog niet weet hoe het kindje eruit ziet, terwijl hij/zij duidelijk aanwezig is. En werkse verder. Lijkt me wel leuk stagebezoekjes, of niet? Hier gaat het prima. Net het hele huis ff gestofzuigd. Pfff, ben wel ff moe. Zo maar ff een broodje eten en misschien even liggen. Maar is ook zonde, want het weer is super hier. Mijn bloeddruk is aan het begin van de zwangerschap ongeveer 125/60 en zo stijgt het iedere keer iets. Maar goed, ik ben ook bijna aan het einde dus is het logisch dat het stijgt. Fijne dag allemaal.
Hoi meiden, Hoe gaat het hier? Zie alweer hele mooie fotos voorbij komen van Daimy Ik zelf ben een beetje ziekjes verkouden en keelpijn. Verder gaat alles wel goed. Heb wel heel veel lage rugpijn vooral na een drukke dag met veel tillen van mijn meisje. Ga ff bijlezen.
@ Femmigje stagebezoekjes zijn heel leuk! Lekker op de baan! Hoe voel je je verder? Ik duim dat de bloeddruk niet teveel stijgt! Succes met de laatste loodjes! @ Aylin beterschap voor jou! Knuffel! Dadelijk bloed gaan prikken voor ijzer ivm twee zwangerschappen in een jaar en daarna nog even wandelen naar de apotheek voor wat spulletjes en dan als hetw eer lekker is even langs de kinderboerderij... Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Hier de tweede slechte nacht gehad. En daarbij kwam ook nog eens dat Danio wakker werd vannacht. Vanmiddag echt ff een tukkie doen. Aylin: beterschap. Hopelijk gaat het vandaag al wat beter. Pooh: hoe waren de stagebezoekjes? En de kinderboerderij? En het bloed prikken? Hier verder alles prima hoor, ik mag ook echt niet klagen. Ook al zegt m'n mannetje dat ik er wel erg relaxed onder ben.
De KriebelMama's 2008/2009 Me2- 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht:een meisje! - PB/BV Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? - Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: een jongentje! - PB/FV Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht:een meisje! - TB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: een jongetje! PB/BV Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: een meisje! - PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 30 augustus - geslacht: ? - ? Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 15 oktober - geslacht: ? - ? Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 novemner - geslacht: ? - ? er zijn op dit moment 15 mama's zwanger : 2 jongetjes 4 meisjes 8 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari 2009 Mayke - Wout - 25 januari 2009 Agenda Maart 6 Moaatje- termijnecho 12 Marloes- groei echo 24 Femmigje- controle vk 30 Pooh69- pretecho 25 weken April 7 Femmigje- Danio 1 jaar!! 24 Sab85- Daimy 1 jaar!! 29 april tot 9 mei Pooh69- Vakantie Gran Canaria (met sabje in haar koffer ) Mei 22 LaDi- trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Link voor het plaatje [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] Heb de lijst weer ff opgezocht.
dames even een grote heeeeelp vraag ik moet een meisjesnaam hebben en kom er ECHT niet uit! vind zelf evi leuk en hubbie fleur maar past het bij elkaar of hebben jullie nieuwe namen HELP dus thijs romy en ... evi/fleur/.... alvast super bedankt (kan er zo jagi van worden dat ik er niet uit kom)
jeetje sab nog maar 9 weken sta hier echt met grote ogen jij gaat me hard zeg niet normaal ik weet nog zo dat we allemaal zwanger werden en nu al baby s en weer bijna baby s pfff time flys allemaal jarige joppen voorbij komen en eraan te komen zo leuk allemaal leuke filmpjes en fotos moiie echos alles gaat als een trein hier geniet dames met volle teugen voor je het weet is het zwanger zijn weer voorbij en begint de zware en mooie klus! pooh hoeveel ben jij aangekomen i totaal nu? ik 6 kilo en voel me een olifant ben de laatste maand 2 kilo aangekomen (gister bij de gyn geweest)en daar schrok ik best wel van ben ik nou zo dik? heb wel een mega kont gekregen niet normaal. femmigje lekker toch relaxed heerlijk beter zo dan andersom! ik ben af en toe super stress zie op tegen de bevalling (heb een zwakke rug en vorige keer mega pijn gehad) ze beginnen over 5 weken pas aan de bouw van de babykamer die duurt 2,5 maand en dan nog vloerbedekking gordijnen enz dus ja dan is de baby er wel denk ik dus ik vind het zwaar kl.te zit ook echt te stressen van gaat het lukken de verbouwing op tijd al die zooi in huis alle kindjes verhuizen de kids krijgen een nieuw bed en kasten maar de timmerman moet hem maken en ja die maakt eerst de bouw dus stress stress stress had dit zo graag eerder klaar willen hebben maar de vergunning zat niet mee pfff
Lammetje: Ik vind Fleur veruit het leukst bij Thijs en Romy! Fleur is hier ook voorbij gekomen maar we hebben voor een andere naam gekozen. Romy en Evi vind ik persoonlijk niet leuk, omdat het beiden op een I-klank eindigd. Vind ik een beetje sloom klinken als je het achter elkaar uitspreekt. Romy en Fleur kinkt lekker vlot en lief vind ik. Jeetje meiden, wat gaan we hard he? Ik kan me nog herinneren dat ik als eerste aprilmama mee ging schrijven bij de kriebels, en nu zijn er alweer een heleboel zwanger! Zo ontzettend leuk! Femmigje zelfs alweer bijna uitgerekend. Me2: Hoe staat het ervoor met je stuitekindje? Nog steeds een eigenwijsje? Hier gaat alles lekker. Jari gaat als een speer, het is een echte ontdekkingsreiziger. Heerlijk, ik geniet er iedere dag weer opnieuw van, en kan niet wachten op de kleine meid. Ik ben momenteel zeer gelukkig (ohjee wat klinkt dat hormonerig...)
Nou dames, ben er ook weer een keer, zal even iets bijlezen. Aylin, beterschap meid, doe het rustig aan Pooh, veel plezier op de kinderboerderij! jorntenfemmigje, ga even lekker liggen als je de kans hebt. zag net pas, ben je al zover? En die lijst he...ik weet niet maar daar zou ik ook wel opwillen als dat mag? Lammetje, over namen. Ik vind beide echt hele leuke namen maar ja, jullie moeten beslissen. Ik vind het ook wel bij die andere twee passen hoor. En 6 kilo valt toch nog wel mee of ligt dat aan mij? En pff, een verbouwing op deze tijd. Volgens mij werd ik gek Nikita, ook al klink je hihi hormonerig hihi, je voelt je in elk geval hartstikke goed en daar gaat het toch om (niet om hoe je het verwoord maar ik vind hem wel grappig hihi)
Lammetje: ik ga ook voor Evi. Maar het kan allebei. Ik zal eens nadenken over een andere naam die erbij past. En meid, niet druk maken om de dingen die moeten gebeuren. Kotm heus goed. (makkelijk gezegd, weet ik) Nikita: klinkt leuk, hormonerig. Ha ha. Maar super dat je je zo goed en gelukkig voelt. Onze jongensnaam eindigt trouwens ook weer op een o, dus bij ons wel dat slome. Me2: hoe gaat het nu met jou? En je suiker nog steeds op peil? TJB: tuurlijk mag je op de lijst. Heb je wat gegevens die ik erbij kan zetten? Danio lag net ff te slapen en ben zelf ook in slaap gevallen. Toch een uurtje geslapen denk ik. Hopelijk wil hij straks nog een uurtje slapen, want ik voel dat ik dat nog wel wil.
Ik heb dat ook op dit moment heel erg! Heerlijk gevoel he! @ lammetje ik ben nu 4/5 kilo aangekomen. 6 valt toch ook reuze mee! Bij Sam zat er al veel meer aan (Misschien komt dat bij mij omdat er nog zoveel kilo's extra aanplakten na de zwangerschap van Sam, mja komt straks wel weer goed. ) @ TJB hoe voel je je? @ Me2 en femmigje zoooooooooooo spannend voor jullie! Kinderboerderij is niet doorgegaan. Hier is het vanochtend begonnen met regenen en niet opgehouden pffffffff
balen pooh van de regen hier is het ook rotweer in de betuwe grrr vandaag te horen gekregen dat de bouw een week later gaat beginnen want de timmerman (mijn broer) gaat 10 dagen op vakantie ineens grrr bloeddruk weer omhoog en femmigje heb je nog even een tukje kunnen doen? thanks tjb voor de namen tip dat ze allebei passen hoor wel de meeste voor evi gaan helemaal goed want ik vind hem super nu hubbie nog overtuigen lukt dat niet word het fleur jullie kunnen straks aan de banner zien wie hier de broek aan heeft in huis lol nikita heerlijk van genieten dat je gelukkig bent meid er is toch niks mooier dan dat!(stuur mij ook maar een beetje geluk (is weer eens wat anders dan hcg he ) sophie meid hoe is ie met the girls? gaby hoe is het met je kleine ventje weet je al iets meer over zijn oortjes? n trek je het allemaal nog een beetje druk met de kindjes en de spanning nu? dikke knuffel van mij lieverd
lammetje: volgens mij heb ik in je namen topic al antwoord gegeven... dacht dat ik voor Fleur ging... pooh, hier nu ook stages.. vind het ook altijd wel gezellig. sab: mooie foto's van je meisje! haha Nikita... horen we daar een verliefde mama? Me2; kindje nog steeds in stuit? Hier niet meer... yeah! Vandaag de groeiecho gehad. We kunnen weer een groot kindje verwachten. Gyn wil graag dat ik bij haar onder controle kom en ging overleggen met de vk-praktijk. over 3 weekjes weer een groei-echo