Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Hoi meiden,

Lammetje ik ga voor Evi al past Fleur vind ik zelf beter bij Romy en Thijs.

Ik ben zelf hartstikke ziek bah helemaal niks aan :cry: Mijn man heeft morgen vrij genomen zodat ik even kan uitzieken!

Wil iemand mijn uitgerekende datum veranderen in 13 oktober en 17 maart heb ik mijn volgende echo ;)

Me2 ligt je kindje nog steeds in een stuit?

2. TJB

TJB Niet meer actief

Euhm ok, voor de lijst
    TJB-2e kindje-uitgerekend 9 november-geslacht onbekend (logisch)- (wat betekent die TB/BV enzovoort?) Thuis bevallen en borstvoeding? Dat geld voor mij dan ook alleen is mn mannetje het daar nog niet zo mee eens. Vorige bevalling was aardig zwaar en is met vacuumpomp gedaan en hij is bang dat dat weer zo is dus hij wil ziekenhuis. Maar ja, zo ver is het nog lang niet toch? Met borstvoeding is hij het wel mee eens hoor ;) (doe nu ook nog steeds dus...zeg ik even trots ;) )Oh ja, ik moet 1 april voor de 1e echo en 7 april voor de intake vk.

jorntenfemmigje, lekker he, even slapen. Heb ik vanmiddag ook gedaan...2 uurtjes heerlijk

Pooh, he jammer dat het ging regenen. Andere keer kinderboerderij dan maar?

Oh Lammetje, en dan die verbouwing ook nog later, ik werd echt gek

Aylin, beterschap meid

Nou hier gaat het zijn gangetje. Ben wel heel moe, meer dan bij Jurre maar dan ga ik gewoon gelijk met Jurre even een middagdut doen. Buikpijn is nu vrijwel weg. Af en toe lichte steekjes maar dat ken ik wel. Nou ga zo ook maar weer eens een tukkie doen.

3. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland

De KriebelMama's 2008/2009

Me2- 2e kindje - uitgerekend op 18 april - geslacht:een meisje! - PB/BV
    Femmigje - 2e kindje - uitgerekend op 21 april - geslacht: ? - TB/BV
    Lusie - 4e kindje - uitgerekend op 30 april - geslacht: ? -
    Sab85 - 2e kindje - uitgerekend op 14 mei - geslacht: een meisje! - PB / FV
    Marloes - 2e kindje - uitgerekend op 29 mei - geslacht: een jongentje! - PB/FV
    Nikita - 2e kindje - uitgerekend op juni - geslacht:een meisje! - TB/BV
    Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV
    Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: een jongetje! PB/BV
    Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: een meisje! - PB/BV
    Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV
    Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 30 augustus - geslacht: ? - ?
    Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV
    Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ?
    Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 13 oktober - geslacht: ? - ?
    Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ?
    TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV

er zijn op dit moment 16 mama's zwanger : 2 jongetjes 4 meisjes 10 onbekend

Bevallen:
    Iuno - Matti - 30 december 2008
    Gaby - Maxim - 31 december 2008
    Sophie - Isa - 6 januari 2009
    Mayke - Wout - 25 januari 2009

Agenda

Maart
    6 Moaatje- termijnecho
    12 Marloes- groei echo
    17 Aylin- echo
    24 Femmigje- controle vk
    30 Pooh69- pretecho 25 weken

April
    1 TJB- 1ste echo
    7 TJB- Intake vk
    7 Femmigje- Danio 1 jaar!!
    24 Sab85- Daimy 1 jaar!!
    29 april tot 9 mei Pooh69- Vakantie Gran Canaria (met sabje in haar koffer :) )

Mei
    22 LaDi- trouwen!!! 15:00 32 wkn 5 dgn

Juni
    Juli
    Augustus

Buddylijst
    Sab85 -Tearke
    LaDi - Nikita
    Femmigje - Mayke - Pooh
    Sophie - Lammetje

Link voor het plaatje
    [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ]

Aangepast. :D

4. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goedemorgen,

Heb vannacht heerlijk geslapen. (dat mag ook wel eens ;)) En nu is het ook nog eens geweldig weer hier (Harlingen) Dus ga zo ff de stad in. Heb een leuke aanbieding gezien. Een houten treinset voor 20 euro. 100-delig, alvast voor Danio z'n verjaardag. :D
    Verder heb ik af en toe wat krampjes. Zullen wel voorweeen zijn of zo. Whaaa, dan komt het ineens heel dichtbij zeg.

Lammetje: balen dat de verbouwing later begint, hopelijk is het mooi op tijd af.
    Wat vind je trouwens van Senna of Zoe?
    Een meisje uit m'n klas heet Romy en d'r zus dus Zoe. Ik zal ook nog ff verder denken. Of zijn jullie al zeker dat het Fleur of Evi wordt?

Aylin: nogmaals beterschap.

Kersverse moeders: ik ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat.

TJB: heb gisteren idd ff een tukkie gedaan, heerlijk. ;)

Me2: is beebje nog steeds eigenwijs?

Marloes: big baby dus. Die heeft het goed naar de zin in jouw buik. ;)

Pooh: jammer van de kinderboerderij.

Fijne dag allemaal.

:D

5. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Zijn er trouwens nog meer die op de buddylijst willen?

6. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

In de gauwigheid:
    Lammetje, ik vind Fleur erg mooi passen :p Evi vind ik ook leuk en apart. Ik help je echt hiermee heh hahahaha

Marloes, dus niet meer in stuit! Super.

Hoop vanmiddag wat uitgebreider te reageren hier!
    Alvast voor iedereen een dikke knuffel

xx Sophie

7. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    femmigje zeker zijn we nog niet hoor over de naam dat is nu juist het probleem grrr
    sophie vond ik ook kei leuk maar die is tegenover geboren helaas
    dus evt een andere naam is ook goed maar vrees dat het dan weer moeilijker word om te kiezen ha ha

heey sophie lekkere hulp ben jij welke naam vind je nou het leukst (lol)
    je meisje al weer ruim 2 maanden jeetje zeg
    gaat alles goed?

8. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Hoi dames,

Gaat alles goed hier? Ik heb vandaag mijn beebje gehoord met de angelsound :D Ondanks dat ik beroerd ben fleurde dat mijn dag echt op!

@PetraB leuke foto meid!
    @Femmigje en Me2 wat gaan jullie hard meiden alweer bijna de bevalling in zicht!
    @Lammetje moeilijke keuze hoor...

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Sab85: grappig zeg dat jouw 2e kindje ook lichter is geschat.
    Reese was bijna 8 pond en Rodey "maar" 6.5 pond.
    Moet zeggen dat dat een stuk fijner was ;)
    En ook al zo'n bekkenpijn.
    Ik hoop niet dat je het zo erg gaat krijgen als ik op het laatst, ik kon bijna niet meer lopen van de pijn.
    (en ben daarom ook ingeleid)
    LEUKE uitnodigingen zeg!
    En een hoop leuke foto's
    Zie trouwens dat je ongeveer gelijk uitgerekend bent als mijn zusje.
    Het word haar eerste en ik ben echt benieuwd :)

Petrabr: fijn dat je het hartje weer gehoord hebt

Pooh69: lekker hè dat getrappel in je buik. Echt bijzonder dat zoiets gewoon in je buik kan groeien.

Lammetje: dat is vervelend dat je niet uit de namen kunt komen. Maar dat lost zich hopelijk nog wel op voor de bevalling.
    (ik vind fleur ook een hele leuke naam)
    Sophie vind ik eigenlijk nog leuk, maar waarom zou je die naam dan niet geven. Alleen omdat er tegenover ook een sophie woont? Je weet nooit wat de toekomst brengt, misschien verhuis jij nog, of je buren.
    Misschien iets om toch even over na te denken, en wat vind je man van die naam?

Marloes80: verder wel alles goed bij de echo?
    Hoe zwaar wordt de kleine nu geschat?

Aylin: mooi dat je de baby hebt gehoord met de angelsound

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Sab85: wil je toch nog wat hoop geven.
    Ik kon dus echt niet meer lopen op het laatst en na de bevalling was het eigenlijk nog erger.
    Toen dacht ik echt dat het nooit meer goed zou komen.
    Het was een lange weg van herstel maar nu ben ik zo goed als pijnvrij. Af en toe heb ik nog wel last (beetje met vlagen) en zelfs het werken gaat weer. (heb fysiek heel zwaar werk)
    Dus er is nog hoop ;) duurt alleen even eer het allemaal goed hersteld is.

12. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He he,

Aylin: dan is je dag idd weer helemaal goed. Ook meteen weer beter? ;)

Petra: wat een super foto zeg, heerlijk. :D

Hier verder alles prima. Alleen de nachten worden wat minder, dus dat is balen.

Zo op visite bij m'n nicht en haar vriend. Zij hebben een tweeling: jongen en een meid. Zij zijn net 2 maandjes jonger dan Danio, gezellig. :D

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Nee nog niet helemaal maar het word gelukkig al minder. Heb pijn in mijn borst van al dat hoesten. Net wel weer wat gegeten. Was vanmorgen ook ontzettend misselijk of dat nou van de griep was of de zwangerschap..?

14. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Ja, ik wil op de buddylijst!
    Heb er vorige keer i.h ziekenhuis veel aan gehad, dat er aan me gedacht werd.

Ik ben druk a/h verbouwen, dus heb niet veel tijd om te reageren. Krijgen nu ook weer visite.

Was er nou iemand 6kg aangekomen bij 24 weken?
    Haha, dat heb ik er nu met 12 al aan!
    Ik ben wel minder zwaar en opgezet dan bij Keira. Ik voel me ook beter, dus hoop dat ik niet ziek word.........

Ik probeer morgenavond weer effe te reageren. De vistie staat al voor de deur. Blehhh, heb er geen zin in............

Nog 3 dagen wachten en dan 12 wken echo! Ik vind het nu alweer zo eng. Ben toch elke keer bang dat er iets mis is, maarja dat heeft elke zwangere denk ik.

15. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    heey blondie
    nou verhuizen doen we voorlopig niet (we wonen in een nieuwbouwbuurt) dus ja sophie blijft nog even voor ons wonen.
    evi of fleur zal het wel worden en ben er ook reuze blij mee met de namen
    als het evi word word het evi maria vind ik wel mooi klinken
    fleur zal wel gewoon fleur worden weet er geen mooie naam achter
    ik kijk maar gewoon hoe de naam gaat vallen de laatste maanden even herhalen en hardop zeggen en dan zal er vanzelf wel 1 naam echt bij de baby gaan horen

femmigje leuk een 2 ling en dan ook nog jongen en meisje lol
    lijkt me zo leuk een 2 ling

beterschap aylin en knap maar snel op meid!

ja vlinder dat was ik met mijn 6 kilo
    is voor mij heel veel eigenlijk en daarom ook zo raar
    ik heb nu 2 kids maar ben nog nooit zo dik geweest als nu en ja nu moet ik nog een paar maandjes
    ben ook best bang dat ik vierkant zal zijn na de bevalling
    dus ik let vanaf nu op wat ik eet niet te veel en niet te vet (at ik al niet heb anorexia gehad)
    maar nog gaat de wijzer van de weegschaal me veel te hard
    bij mijn zoontje kwam ik in totaal 7,5 kilo aanen bij mijn dochtertje 4 dus ja die 6 zijn voor mijn doen heeeeeel veel
    de laatste maand 2 kilo erbij en ja als ik dat nog 4 maanden doe :confused:

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Sophie hoe is het met jou en de meiden? En hoe bevalt de topmark? En gebruik je hem alleen als je alleen op pad gaat of ook als jullie met het hele gezin op weg gaan?

@ Petra super fotootje weer! :D

@ Aylin wat leuk dat je het hartje met de angelsound al gehoord hebt! :D

@ Blondie hoe istie met jou en je ukkies? Druk druk?

@ Femmigje ik vind het zooooooooo spannnend voor jou en me2! :D

@ Vlinder viel de visite mee?

@ Lammetje ik begrijp dat je met jou verleden moeite hebt met de kilo's, maar probeer je niet te druk te maken hoor! Is misschien je laatste zwangerschap...lekker genieten hoor! ;) Knuffel

Vanmorgen even wat gesnoeid in de tuin en hier vanmiddag lekker een heel eind gaan wandelen en daarna op de markt lekker gelunched! Genieten in het zonnetje...nu beginnen de donkere wolken zich te verzamelen...

17. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

May 29, 2007
    635
    0
    0
    Hi Lammetje, ik Evi erg leuk en ook goed passen bij Romy. Ik hoop dat je eruit komt.
    Liefs, Gaby

p.s. ik ga nu even een beetje bijlezen ik ben lang niet geweest en elk moment kan de kleine komen voor drinken maar ik zag jou naamdillema. Het is inderdaad zo op het moment dat je je kind ziet kan je alsnog kiezen wat het best bij haar past maar Evi is geweldig!

18. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Gaby: leuk dat je ff iets van je laat horen. Ik ben ook wel benieuwd hoeveel ik hier straks ben, maar goed. Tuurlijk heb je het druk. Lekker genieten verder.

Pooh: ik vind het ook spannend worden hoor. Gaat echt snel nu. En heerlijk wandelen. Ga ik straks ook weer ff doen. Lekker genieten.

Lammetje: al uit over de naam? ;)

Aylin: nogmaals beterschap en hopelijk ben je gauw weer de oude en niet nog een paar maanden beroerd.

Vlinder: bijna de echo, spannend joh.

Hier alles verder wel prima.

19. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Lammetje: zie dat je in Elst woont.
    Woon jij dan als je vanuit de A15 komt dan bij die "nieuwe" rotonde links de nieuwbouwwijk in?
    (Ben vrachtwagenchauffeur en ben nogal eens in Elst geweest ;) )
    Evi Maria vind ik trouwens ook heel mooi. Mooie combi

Pooh: met de ukkies hier gaat het goed. Gisteren waren we vrij laat terug van een verjaardag dus Rodey had pas om 19u gegeten. Dus ik heb de gok gewaagd en de late fles laten vervallen.
    En warempel: meneertje heeft tot 7.30u heerlijk liggen snurken :)

20. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Ik ga voor Evi. Zou ik zelf ook wel willen, maar man vindt het niet leuk. Wij hebben ook nog steeds een namendip voor een meisje....Wij moeten allebei de opties nog......

Aylin, ik ben maar aan het zoeken met de angelsound, maar ik vind alleen m'n eigen hartslag. Kan echt met geen mogelijkheid iets vinden dat op een babyhartslag lijkt. Bij Keira kon ik dat ook nog niet zo goed met 12 weken, maar toch....... :( Hoop zo dat ik het woensdag te horen krijg......
    Ik ben ook zo'n zenuwenpees. Maak me nu al helemaal druk of alles wel goed zit. Heb vanacht niet geslapen, omdat ik bang ben dat de echo niet goed is. Met Keira had ik elke week bijna echo, nu heb ik alleen "normale" echo's. Voel me nu wel een verwend kreng, nu ik dit typ.... :evil:

Lammetje. Ik snap dat het voor jou raar is om zoveel aan te komen. Bij mij zat er 45 kg+ aan bij Keira. Maar het ging er ook weer allemaal af. Heel fanatiek Bakkeren en sporten, veel lopen en het was er na 9 maanden af. Ook vocht moet je "afvallen" ben ik achter gekomen. Gaat niet vanzelf. Ik hoop voor je dat het nog aardig meevalt aan het eind. Gezien je verleden kan ik me wel voorstellen, dat je het idee hebt dat je vierkant word en blijft. Dat wist ik ook niet, anders had ik er niet zo luchtig over gedaan :oops:

Ik ga m'n man maar weer eens helpen met klussen. Over 2 weken misschien eindelijk wc boven en een "normale" trap naar beneden i.p.v ieniemienie wenteltrap. Dat is geen pretje als je zwanger bent. :)

Share This Page